• De wereld was een zooitje en hoewel Morgan dat probeerde op te lossen, was iedereen eigenlijk alleen maar bezig elkaar uit te moorden en opnieuw de macht te grijpen.

    De tijd wordt weer teruggedraaid en iedereen wordt opnieuw wakker. Dit keer bevinden ze zich echter niet meer op Zweinstein. Ze worden wakker in een doodnormaal gezin, waarvan de ouders denken dat het hun eigen kinderen zijn.

    Het blijkt zelfs dat ze hun toverkracht zijn kwijtgeraakt en als normale tieners naar school moeten.

    Meer uitleg en het inschrijftopic vind je hier
    Speeltopic 1, 2
    Overlegtopic 1

    Personages

    Abel-Cain Breckenrige - 17 q]Unox22[/q
    Ablaze Zealous Vivacious - 16 q]Hohenheim[/q
    Adrienne Gates - 16 q]Venomis[/q
    Aenea van Zwaarden - q]Venomis[/q
    Alaine Dylis Sneep - 14 q]Unox22[/q
    Alassëa - 17 q]Unox22[/q
    Alice Potter - 16 q]Marjannee[/q
    Angie
    Ardaneus - oud q]Unox22[/q
    Brian - 17 q]Venomis[/q
    Boaz
    Claire Sneep - 16 q]RosanneB[/q
    Claudia
    Daisy Sneep - 16 q]Unox22[/q
    Damien Le Roy – 17 q]Hohenheim[/q
    Daniel Potter - 16 q]Marjannee[/q
    Debby Nickson - 21 q]WenseKronik[/q
    Epialthes - oud q]Venomis[/q
    Gaara - 18 q]Venomis[/q
    Hanna - 16 q]Margotanne[/q
    Ignatius Sneep - 17 q]Unox22[/q
    Ignatius Sneep II - ? q]Unox22[/q
    Jenny François - 17 q]Marjannee[/q
    Jurgen Motres - 17 q]Marjannee[/q
    Li Zhaijian - 16 q]Hohenheim[/q
    Luuk - 24 [Venomis]
    Madelon
    Mae Estella Simons - 17 q]Venomis[/q
    Mark Donjano - 21 q]Marjannee[/q
    Megan Sneep - 16 q]RosanneB[/q
    Moon Desrosiers - 20 q]Venomis[/q
    Mori Donjano - 16 q]Marjannee[/q
    Morgan l'Fay - oud q]unox22[/q
    Nick q]Venomis[/q
    Nimue l’Fay – oud q]Venomis[/q
    Noha Fatch - Gunslinger - 19 q]Hohenheim[/q
    Patrick
    Quinn' Odius - 16 [Hohenheim
    Rufus
    Sam Fear - 16 q]WenseKronik[/q
    Sebastiaan
    Simon
    Sloane – 16 q]Venomis[/q
    Sykes Vengeance - 3000 q]Venomis[/q
    Thijs
    Tomas Bunardi - 20 q]Venomis[/q
    Van Madden q]Hohenheim[/q
    Viktor – 65 q]unox22[/q
    Wense Der Kronik - 16 q]WenseKronik[/q
    Zet - 3000 q]Hohenheim[/q
    Zoë Zhaijian - 16 q]Hohenheim[/q



    Familieindeling
    1: [Woods] Alaine Dylis Sneep + Geno Woods + Tomas Bunardi
    2: Nick + Zoë Zhaijian + Li Zhaijian + Daisy Sneep
    3: Gaara + Wense Der Kronik + Ignatius Sneep + Daniel Potter
    4: [Simons] Megan Sneep + Mae Estella Simons + Adrienne Gates
    5: Quinn' Odius + Claire Sneep + Aenea van Zwaarden + Hermes
    6: Moon Desrosiers + Noha Fatch – Gunslinger + Sam Fear
    7: [Donjano] Brian + Mori Donjano + Mark Donjano + Van Madden
    8: [Breckenridge] Jurgen Motres + Jenny François + Hanna + Abel-Cain Breckenrige
    9: Alassëa + Ablaze Vivacious + Alice Potter
    Emmy Sneep, Luuk, Debby Nickson, Epialthes, Ardaneus, Zet, Nimue, Viktor, Damien, Sloane



    Cellenindeling:
    1. Aenea, Nick, Debby, Ignatius, Ignatius II, Sam.
    2. Megan, Mark, Ablaze, Noha, Quinn. Sloane
    3. Daniel, Daisy, Alaine, Epialthes , Gaara, Wense
    4. Claire, Brian, Abel-Cain, Mori, Hanna, Ardaneus.
    5. Alice, Mae, Zoe, Van, Jenny. , Viktor
    6. Jurgen, Emmy, Adrienne, Allassea, Sykes. Zet
    7. Moon, Luuk, Li, Thomas, Hermes, Damien


    Volgende uitverkorene: Daniel

    [ bericht aangepast op 9 jan 2014 - 13:28 ]


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    ‘Zeg, doe niet zo onredelijk!’ viel Luuk uit. ‘Moon is gewoon blij dat het beter met Li gaat! Waarom doe je daar in hemelsnaam zo opvliegerig over!’

    [ bericht aangepast op 14 dec 2013 - 23:37 ]


    Every villain is a hero in his own mind.

    Noha zou willen dat ze hem kom zien. Echt kon zien, op haar manier. Ze had deze jongen nooit eerder gezien en wist niet wat ze moest verwachten.
    'Rustig maar,' zei Li zacht. Hij legde een hand op de hare, maar anijs trom hem terug om naar Megan te wijzen die zojuist was weggelopen.
    'Kijk dan! Dit komt door Moon. Megan wil niet eens meer in eenzelfde ruimte zijn. Dat heeft ze niet verdient.'
    'Dat heeft Moon niet gedaan...' zei Li die haar niet zo goed begreep en het idee had dat hij midden in een of andere vete was beland. 'Ik heb haar toch afgewezen...'
    'Jemig!' riep ze uit. 'Je hebt het niet eens door, hè?'
    Ze liep geërgerd om de tafel heen en ging achter Megan aan.
    'Het spijt me,' zei Li, die haar bezorgd nakeek. 'Ze heeft zich waarschijnlijk iets teveel met Megan laten meespelen.'


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    [Mijn topics]


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

    ‘Ik geloof niet dat Megan hier veel over te zeggen heeft,’ mompelde Moon. ‘Noha ziet me vanaf het allereerste moment al als een vijand.’
    Ze dacht even aan Megan, maar vond dat zij zich ook wel vreemd gedroeg. Ze was blij dat Li haar niet was gaan ontvluchten nadat ze hem had afgewezen. Ze was toch geen klein kind meer? Zoveel was er uiteindelijk niet voor haar veranderd, want de kans om samen te zijn hadden ze uiteindelijk toch niet gegrepen.
    Maar misschien lag hun relatie wel anders. Li was Moons beste vriend. Ook zonder een hartstochtelijke relatie wilde ze hem niet kwijt en misschien wilde ze dat nog wel liever - omdat er dan niks fout kon gaan.


    Every villain is a hero in his own mind.

    Li sloeg zijn ogen neer.
    'Je moet je er niet zo veel van aan trekken. Ze zou het niet zeggen als ze haar gave nog had.'
    Li vond het kief dat Noha hem wilde beschermen, maar hij wist wat hij nodig was en dat was Moon.


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    ‘Ik wilde alleen aangeven dat Megan hier niet zoveel mee te maken heeft,’ zuchtte Moon. Ze kende Noha’s gave niet, maar vond dat geen reden om anderen zo te behandelen. De rest van de wereld moest het ook zonder gave stellen.
    ‘Al is het wel jammer dat ze zo reageert tegen je.’


    Every villain is a hero in his own mind.

    'Ze vindt het niet leuk om ons samen te zien, maar ik kan niet doen alsof ik niks meer voor je voel.'
    Hij keek even naar Luuk, bang dat hij inmiddels wel vond dat Moon beter verdiende.
    'Ik praat wel met Noha. Ik weet zeker dat ze je wel mag hen dat ze gewoon bang is de verkeerde conclusie te trekken. Ze heeft nu geen idee meer hoe mensen in elkaar zitten, dat is lastig voor haar.'
    Li herkende dat wel, wamt hij had zelf ook demogelijkheid gehad om rare weten wat mensen dachten, al ging Noha's gave veel dieper.
    'Ze is als een zus voor me, dus ik hoop dat jullie het toch met elkaar zullen kunnen vinden.'


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    'Je mag wel blijven zitten hoor,' zei Daisy vriendelijk.
    'Ik raak vast niet verdwaald.'

    -

    Alaine was blij toen ze in het eetkamertje kwam, want stiekem had ze toch wel honger.

    'Dat weet ik wel, hoor,' grinnikte Jurgen. 'Maar ik wil even kijken wat er allemaal is.'


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

    Moon haalde haar schouders op, maar ze had weinig hoop. In de loop der tijd was ze wel vaker door mensen teleurgesteld en ze had geaccepteerd dat niet iedereen haar even aardig vond. Zo zat de wereld nu eenmaal in elkaar.
    ‘We doen toch niets, behalve praten? Er is niets veranderd vanaf het moment dat we uit elkaar gingen.’


    Every villain is a hero in his own mind.

    'Dat weet ik, maar ik hoop gewoon dat je haar kunt begrijpen.'


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    Moon haalde haar schouders op, niet wetend wat iemand daarmee op zou schieten. Ze had ook geen zin meer om er langer over te praten en pakte een van de broodjes. Ze blikte even op Luuk, die niet zoveel zei en was blij dat hij zijn eigen oordeel voor zich hield.


    Every villain is a hero in his own mind.

    Sam keek twijfelend naar de vrouw, ze wou niet met haar mee. Wat zou ze nu van haar afpakken, haar zicht, haar gehoor? Sam haalde diep adem en keek Ignatius hoopvol aan, alsof hij haar zou gaan aanvallen. Maar helaas was dat niet het geval.
    'Je krijgt een nieuwe jurk,' zei de vrouw toen Sam achter haar aanliep.

    Li stond langzaam op, bang zijn evenwicht weer te verliezen, maar het ging hem goed af.
    ‘Ik – ik ga haar even zoeken.’
    Hij hield zich goed aan de paal vast toen hij wegliep en duwde een beetje moeizaam de grote deur open die Noha bij haar vertrek was doorgegaan. Hij hoopte eigenlijk niet at ze nu bij Megan was en dat die graag alleen wilde zijn, zodat Li Noha ook alleen zou treffen.
    Ze leunde niet veel verderop tegen de muur en Li was blij dat hij haar zo snel gevonden had. Hij dacht niet dat hij dit de hele dag zou volhouden.
    ‘Wat is er aan de hand?’ vroeg hij, zodra hij haar bereikt had.
    Noha haalde haar schouders op.
    ‘Zie je het dan niet?’
    Li keek haar niet-begrijpend aan. Zij zag het ongetwijfeld ook niet, want ze was haar gave kwijt. Li vroeg zich af waarom ze Moon zo graag zwart wilde maken. Hij hield van haar en hij wilde niet dat die twee ruzie hadden.
    ‘Ik zie het niet, nee. Doe ik iets verkeerd?’
    ‘Nee!’ riep Noha gefrustreerd uit. Ze staarde hem aan met grote ogen, haar gezicht was een beetje ingevallen. ‘Jij doet niets verkeerd, maar Moon. Ze probeert je gewoon te claimen!’
    Li dacht dat zijn hoofdletsel hem weer in de war bracht en zocht steun tegen de muur.
    ‘Nee,’ zei hij. ‘Nee… Ik denk niet dat ze me nog wil..’
    ‘Ga dan naar Megan!’ zei Noha hoopvol.
    Li schudde lichtjes zijn hoofd. Het maakte hem duizelig. ‘Nee… Megan… Ik hou van haar, maar ze maakt me onrustig. Ik voel me alleen maar schuldig als ik bij haar ben. Ze heeft een gezin.’
    Dat kon Noha niets schelen. Alsof Moon dan een betere keuze was. Dat kind was nauwelijks volwassen geworden.
    ‘Ze denkt dat ze alles kan krijgen. Jou en Luuk,’ voegde ze er aan toe toen ze zijn verwarde gezicht zag.
    ‘Zij en Luuk zijn vrienden… Ze heeft voor hem gezorgd nadat zijn ouders stierven. Ze is als een soort moeder voor hem. We hebben samen in een huisje gewoond… Ik – ik wil dat terug.’
    Noha schudde haar hoofd. ‘Dat moet je niet denken. Waarom zou je Megan niet willen?’
    ‘Dat weet ik niet… Ik weet alleen dat ik Moon wil. Ik merk het als ik bij haar ben. Alles in mij wil dat. Ik heb nooit de kans gehad om een lichaam te begrijpen, weet je. Ik – ik voel nu pas dingen die ik hiervoor nooit kon ervaren, omdat ik nooit lichamelijk contact kon maken. Niet met een ander en niet met mezelf.’
    Noha wilde niet weten wat hij daar mee bedoelde. Ze wilde gewoon dat Megan gelukkig werd. Dat Li en Megan weer samen kwamen en dat alles goed was. Megan kon de jaren inhalen waarin ze om Li’s dood had getreurd en ze zouden met zijn drieën op zoek gaan naar een manier om hun toverkracht terug te krijgen.
    ‘Ik weet dat Moon nooit voor jou zou kiezen.’ Ze keek Li in de ogen. Hij luisterde naar haar. ‘Wat zij en Luuk ook hebben meegemaakt toen ze jonger waren, nu is het anders. Ik heb ze zien zoenen toen ze hier binnen kwamen. Luuk was niet gek verklaard. Hij heeft zich laten opnemen en volgens mij zijn ze meer dan vrienden… Ik denk dat Moon je daarom niet wil.’
    ‘Ze zijn vrienden,’ mompelde Li, maar hij keek haar met een naar gevoel in zijn binnenste aan. Hij keek even om naar de deur die hij achter zich dicht had gedaan. Moon en Luuk… Het was haast bizar, maar Luuk was zo ontzettend veranderd. Hij was opgegroeid. Hij kon die gevoelens ervaren en waarom zou hij niet van Moon houden? Zij was de enige houvast in zijn leven geweest.
    ‘Maar…’
    Li wilde het niet geloven, maar hij wilde ook Noha niet in twijfel trekken. Ze zou hem niet voorliegen. Ze zou hem die pijn juist willen besparen.
    Het verklaarde waarom ze Moon niet mocht. Ze wilde het beste voor hem en voor Megan en als Moon zelf ook geen keuze kon maken… Als zij hem al had opgegeven en met Luuk verder wilde.
    Li voelde tranen in zijn ogen prikken, want hij had het gevoel dat hij zijn eigen baken kwijt was. Moon, die hij in zijn eigen geest had laten kijken, hij had zijn ziel met de hare verbonden en hem op die manier sterker en ook kwetsbaarder gemaakt, omdat hij van haar hield. Zij had echter geen zin meer gehad om op hem te wachten... Hij was te laat.
    ‘Het spijt me,’ zei hij zacht.
    ‘Het geeft niet. Jij kunt er niets aan doen,’ zei Noha troostend. Ze probeerde om niet naar zijn tranen te kijken. ‘Kan ik iets voor je doen?’
    Li schudde weer zijn duizelige hoofd.
    ‘Nee… Nee. Ik zal haar zeggen dat ik me niet meer aan hen zal opdringen. Ik wil niet dat het ongemakkelijk wordt.’
    Hij draaide zich om en liep met gebogen hoofd terug naar de eetzaal.


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    Moon zag Li weer binnen komen. Hij keek verre van vrolijk en ze hoopte niet dat het gesprek erg uit de hand was gelopen.


    Every villain is a hero in his own mind.