• De wereld was een zooitje en hoewel Morgan dat probeerde op te lossen, was iedereen eigenlijk alleen maar bezig elkaar uit te moorden en opnieuw de macht te grijpen.

    De tijd wordt weer teruggedraaid en iedereen wordt opnieuw wakker. Dit keer bevinden ze zich echter niet meer op Zweinstein. Ze worden wakker in een doodnormaal gezin, waarvan de ouders denken dat het hun eigen kinderen zijn.

    Het blijkt zelfs dat ze hun toverkracht zijn kwijtgeraakt en als normale tieners naar school moeten.

    Meer uitleg en het inschrijftopic vind je hier
    Speeltopic 1, 2
    Overlegtopic 1

    Personages

    Abel-Cain Breckenrige - 17 q]Unox22[/q
    Ablaze Zealous Vivacious - 16 q]Hohenheim[/q
    Adrienne Gates - 16 q]Venomis[/q
    Aenea van Zwaarden - q]Venomis[/q
    Alaine Dylis Sneep - 14 q]Unox22[/q
    Alassëa - 17 q]Unox22[/q
    Alice Potter - 16 q]Marjannee[/q
    Angie
    Ardaneus - oud q]Unox22[/q
    Brian - 17 q]Venomis[/q
    Boaz
    Claire Sneep - 16 q]RosanneB[/q
    Claudia
    Daisy Sneep - 16 q]Unox22[/q
    Damien Le Roy – 17 q]Hohenheim[/q
    Daniel Potter - 16 q]Marjannee[/q
    Debby Nickson - 21 q]WenseKronik[/q
    Epialthes - oud q]Venomis[/q
    Gaara - 18 q]Venomis[/q
    Hanna - 16 q]Margotanne[/q
    Ignatius Sneep - 17 q]Unox22[/q
    Ignatius Sneep II - ? q]Unox22[/q
    Jenny François - 17 q]Marjannee[/q
    Jurgen Motres - 17 q]Marjannee[/q
    Li Zhaijian - 16 q]Hohenheim[/q
    Luuk - 24 [Venomis]
    Madelon
    Mae Estella Simons - 17 q]Venomis[/q
    Mark Donjano - 21 q]Marjannee[/q
    Megan Sneep - 16 q]RosanneB[/q
    Moon Desrosiers - 20 q]Venomis[/q
    Mori Donjano - 16 q]Marjannee[/q
    Morgan l'Fay - oud q]unox22[/q
    Nick q]Venomis[/q
    Nimue l’Fay – oud q]Venomis[/q
    Noha Fatch - Gunslinger - 19 q]Hohenheim[/q
    Patrick
    Quinn' Odius - 16 [Hohenheim
    Rufus
    Sam Fear - 16 q]WenseKronik[/q
    Sebastiaan
    Simon
    Sloane – 16 q]Venomis[/q
    Sykes Vengeance - 3000 q]Venomis[/q
    Thijs
    Tomas Bunardi - 20 q]Venomis[/q
    Van Madden q]Hohenheim[/q
    Viktor – 65 q]unox22[/q
    Wense Der Kronik - 16 q]WenseKronik[/q
    Zet - 3000 q]Hohenheim[/q
    Zoë Zhaijian - 16 q]Hohenheim[/q



    Familieindeling
    1: [Woods] Alaine Dylis Sneep + Geno Woods + Tomas Bunardi
    2: Nick + Zoë Zhaijian + Li Zhaijian + Daisy Sneep
    3: Gaara + Wense Der Kronik + Ignatius Sneep + Daniel Potter
    4: [Simons] Megan Sneep + Mae Estella Simons + Adrienne Gates
    5: Quinn' Odius + Claire Sneep + Aenea van Zwaarden + Hermes
    6: Moon Desrosiers + Noha Fatch – Gunslinger + Sam Fear
    7: [Donjano] Brian + Mori Donjano + Mark Donjano + Van Madden
    8: [Breckenridge] Jurgen Motres + Jenny François + Hanna + Abel-Cain Breckenrige
    9: Alassëa + Ablaze Vivacious + Alice Potter
    Emmy Sneep, Luuk, Debby Nickson, Epialthes, Ardaneus, Zet, Nimue, Viktor, Damien, Sloane



    Cellenindeling:
    1. Aenea, Nick, Debby, Ignatius, Ignatius II, Sam.
    2. Megan, Mark, Ablaze, Noha, Quinn. Sloane
    3. Daniel, Daisy, Alaine, Epialthes , Gaara, Wense
    4. Claire, Brian, Abel-Cain, Mori, Hanna, Ardaneus.
    5. Alice, Mae, Zoe, Van, Jenny. , Viktor
    6. Jurgen, Emmy, Adrienne, Allassea, Sykes. Zet
    7. Moon, Luuk, Li, Thomas, Hermes, Damien


    Volgende uitverkorene: Daniel

    [ bericht aangepast op 9 jan 2014 - 13:28 ]


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    Noha schudde haar hoofd.
    'Laat maar. Het geeft niet. We moeten maar gauw iets bedenken. Wil je - wil je misschien mee naar Li? Misschien dat hij nog iets kan bedenken.'


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    'Ik weet niet, misschien moet jij dat maar proberen. Hij brengt me alleen maar in de war,' mompelde ze.


    You were born with wings. Why prefer to crawl through life?

    Jenny twijfelde behoorlijk. Ze had een stok, maar was bang dat de vrouw die hen net vrijgelaten had, ook de macht had om haar magie weer af te pakken en dat wilde ze niet, nooit meer. Als ze mee zou gaan met de rest, was ze bang dat de vrouw die haar magie had teruggegeven, het weer zou afpakken. Toch meende ze dat haar kansen groter waren bij de vrouw die hen in eerste instantie gevangen had genomen en daarom wachtte ze net zolang tot ze uit het oog was van hun bevrijder. Ze fluisterde een spreuk die een barricade vormde, waardoor de rest niet diezelfde weg kon vervolgen.


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

    Van was blij dat de deur openging en in gedachte bedankte hij de vrouw, want ze zag er niet uit als een van de onderzoekers met een klembord die af en toe bij de deur verschenen was en waarvan hij eigenlijk alleen het gezicht had kunnen zien tussen het getraliede raampje door.
    Hij vroeg zich wel af waarom ze dat had gedaan en wat nu de bedoeling was. Van wist niet hoe gevaarlijk deze omgeving was en wat hem te wachten zou staan als hij deze ruimte zou verlaten. Hij was hier tamelijk veilig geweest, al had hij niet echt het beste gezelschap gehad. Hij had zich in de afgelopen tijd dan ook vrij rustig gehouden en geprobeerd om niet te luisteren naar de discussies van de meiden in zijn cel.
    Van hoopte eigenlijk dat hij Banshee hier zou aantreffen. Zoë had gezegd dat ze een of andere machtige god was geweest en hoewel Van dat eigenlijk niet wilde geloven, hoopte hij dat deze opsluiting dan ook voor Banshee een manier was om mens te worden.


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    Luuk was nog erg in de war, wat niet verbeterde na het eerste bekende gezicht dat hij zag.
    ‘Morgan? Wat doe jij hier?’

    -

    Mae ging gauw bij Wense staan. Ze had de laatste dagen veel indrukken moeten verwerken en was er langzaam van overtuigd geraakt dat ze inderdaad niet dood was. De verhalen die haar door het virus getroffen leerlingen hadden rondgebazuind, bleken nog een redelijke kern van waarheid te bevatten, want ze hadden dingen gezien die niet anders dan magisch konden zijn.
    Ze keek Wense een beetje bang aan. ‘Waar moeten we heen?’ fluisterde ze.


    Every villain is a hero in his own mind.

    'Ik kwam jullie bevrijden van Nimue, maar ik had niet verwacht dat jij hier was! Hoe ben je hier gekomen?'

    [ bericht aangepast op 28 dec 2013 - 0:10 ]

    'Nee,' zei Noha. 'Ik wil hem hier niet achterlaten. Hij moet mee. Kom.'
    Ze pakte Megan bij de arm. Ze zou hen allebei niet alleen laten hier. Deze plek zorgde er alleen maar voor dat ze nog eerder dood gingen.


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    ‘Ik denk dat ik gestorven ben,’ zei Luuk aarzelend. ‘Ik probeerde een man neer te steken, maar daarna verscheen er een wond in mijn borst en meer kan ik me niet herinneren.’

    ***

    ‘Ik heb nog iemand nodig.’
    Nimue keek hem geïrriteerd aan. ‘Waarom kun je de klus niet met vijf klaren?’
    ‘Omdat zes beter is.’
    ‘Wie?’
    ‘Van.’
    Nimue keek hem kort aan en haalde toen haar schouders op. ‘Oké. Haal hem maar uit zijn cel dan.’
    Epialthes deed wat ze zei en liep naar het cellenblok toe, waar tot zijn verbazing allemaal mensen door de gangen zwierven.
    ‘Gaan jullie eens gauw terug!’ beval hij hen op een verontwaardigde toon. ‘Hup, jullie hok in! Voordat ik jullie in konijnen verander!’


    Every villain is a hero in his own mind.

    Morgan hoorde buiten een stem.
    'Je bent niet dood,' zei ze gehaast. 'Nimue heeft je gevangen! Je moet hier weg, Luuk. Je moet hier weg!'
    Ze draaide zich om en stak haar hoofd om de hoek, waar ze een man de gang in zag komen.
    'En snel!'

    'Maar waar moet ik dan naartoe?' vroeg hij niet begrijpend. 'Ik weet niet eens waar ik ben!'


    Every villain is a hero in his own mind.

    'Het lijkt me gewoon beter als jij gaat,' zei Megan ongemakkelijk.


    You were born with wings. Why prefer to crawl through life?

    'Kom met mij mee!' zei Morgan en ze pakte zijn hand vast. Als ze langs de man wist te komen, als ze het kleine raampje zou bereiken zou Luuk in iedersgeval al vrij zijn. Ze trok hem mee, uit de cel, zonder verder nog aandacht aan hem te besteden. Ze was ervan overtuigd dat als ze treuzelden, ze Luuk niet meer kon redden, maar nu twijfelde ze. Zou ze langs de man proberen te komen en via het raam naar buiten gaan, of zou ze de andere kant in gaan, de gang waarvan ze niet wist waar hij uit kwam?
    Ze besloot dat laatste te doen en trok Luuk met haar mee.

    Noha zuchtte. 'Nou, best!'
    Ze beende met grote stappen de zaal uit.

    En wat er toen kwam... Dat ga ik strakjes schrijven.


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    Een beetje hulpeloos liet Luuk zich meetrekken. Hij begreep er helemaal niets van. Waarom was Morgan naar hen toegekomen? Wie was er nu in hun “oude wereld” om het volk tegen Peaches te beschermen?


    Every villain is a hero in his own mind.

    Morgan vloekte toen de gang dood bleek te lopen en ze draaide zich met een ruk om.
    'We moeten hier weg!' ze rende terug naar de gang waar ze zojuist vandaan kwamen, waar het groepje kinderen en de man waren.