• De wereld was een zooitje en hoewel Morgan dat probeerde op te lossen, was iedereen eigenlijk alleen maar bezig elkaar uit te moorden en opnieuw de macht te grijpen.

    De tijd wordt weer teruggedraaid en iedereen wordt opnieuw wakker. Dit keer bevinden ze zich echter niet meer op Zweinstein. Ze worden wakker in een doodnormaal gezin, waarvan de ouders denken dat het hun eigen kinderen zijn.

    Het blijkt zelfs dat ze hun toverkracht zijn kwijtgeraakt en als normale tieners naar school moeten.

    Meer uitleg en het inschrijftopic vind je hier
    Speeltopic 1, 2
    Overlegtopic 1

    Personages

    Abel-Cain Breckenrige - 17 q]Unox22[/q
    Ablaze Zealous Vivacious - 16 q]Hohenheim[/q
    Adrienne Gates - 16 q]Venomis[/q
    Aenea van Zwaarden - q]Venomis[/q
    Alaine Dylis Sneep - 14 q]Unox22[/q
    Alassëa - 17 q]Unox22[/q
    Alice Potter - 16 q]Marjannee[/q
    Angie
    Ardaneus - oud q]Unox22[/q
    Brian - 17 q]Venomis[/q
    Boaz
    Claire Sneep - 16 q]RosanneB[/q
    Claudia
    Daisy Sneep - 16 q]Unox22[/q
    Damien Le Roy – 17 q]Hohenheim[/q
    Daniel Potter - 16 q]Marjannee[/q
    Debby Nickson - 21 q]WenseKronik[/q
    Epialthes - oud q]Venomis[/q
    Gaara - 18 q]Venomis[/q
    Hanna - 16 q]Margotanne[/q
    Ignatius Sneep - 17 q]Unox22[/q
    Ignatius Sneep II - ? q]Unox22[/q
    Jenny François - 17 q]Marjannee[/q
    Jurgen Motres - 17 q]Marjannee[/q
    Li Zhaijian - 16 q]Hohenheim[/q
    Luuk - 24 [Venomis]
    Madelon
    Mae Estella Simons - 17 q]Venomis[/q
    Mark Donjano - 21 q]Marjannee[/q
    Megan Sneep - 16 q]RosanneB[/q
    Moon Desrosiers - 20 q]Venomis[/q
    Mori Donjano - 16 q]Marjannee[/q
    Morgan l'Fay - oud q]unox22[/q
    Nick q]Venomis[/q
    Nimue l’Fay – oud q]Venomis[/q
    Noha Fatch - Gunslinger - 19 q]Hohenheim[/q
    Patrick
    Quinn' Odius - 16 [Hohenheim
    Rufus
    Sam Fear - 16 q]WenseKronik[/q
    Sebastiaan
    Simon
    Sloane – 16 q]Venomis[/q
    Sykes Vengeance - 3000 q]Venomis[/q
    Thijs
    Tomas Bunardi - 20 q]Venomis[/q
    Van Madden q]Hohenheim[/q
    Viktor – 65 q]unox22[/q
    Wense Der Kronik - 16 q]WenseKronik[/q
    Zet - 3000 q]Hohenheim[/q
    Zoë Zhaijian - 16 q]Hohenheim[/q



    Familieindeling
    1: [Woods] Alaine Dylis Sneep + Geno Woods + Tomas Bunardi
    2: Nick + Zoë Zhaijian + Li Zhaijian + Daisy Sneep
    3: Gaara + Wense Der Kronik + Ignatius Sneep + Daniel Potter
    4: [Simons] Megan Sneep + Mae Estella Simons + Adrienne Gates
    5: Quinn' Odius + Claire Sneep + Aenea van Zwaarden + Hermes
    6: Moon Desrosiers + Noha Fatch – Gunslinger + Sam Fear
    7: [Donjano] Brian + Mori Donjano + Mark Donjano + Van Madden
    8: [Breckenridge] Jurgen Motres + Jenny François + Hanna + Abel-Cain Breckenrige
    9: Alassëa + Ablaze Vivacious + Alice Potter
    Emmy Sneep, Luuk, Debby Nickson, Epialthes, Ardaneus, Zet, Nimue, Viktor, Damien, Sloane



    Cellenindeling:
    1. Aenea, Nick, Debby, Ignatius, Ignatius II, Sam.
    2. Megan, Mark, Ablaze, Noha, Quinn. Sloane
    3. Daniel, Daisy, Alaine, Epialthes , Gaara, Wense
    4. Claire, Brian, Abel-Cain, Mori, Hanna, Ardaneus.
    5. Alice, Mae, Zoe, Van, Jenny. , Viktor
    6. Jurgen, Emmy, Adrienne, Allassea, Sykes. Zet
    7. Moon, Luuk, Li, Thomas, Hermes, Damien


    Volgende uitverkorene: Daniel

    [ bericht aangepast op 9 jan 2014 - 13:28 ]


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    'Ik neem aan dat we vrijgelaten zijn,' zei Zoë kinderlijk en ze weigerde haar cel weer in te gaan. Ook Van bleef staan, nieuwsgierig naar wat er precies aan de hand was.


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    Ardaneus hief hijgend zijn hand op.
    'Is het niet tijd voor pauze? Ik kan echt niet meer!'
    Een raar gevoel had hem bekropen. Een gevoel dat hij niet echt kon plaatsen, maar het was vergelijkbaar met het gevoel dat hij kreeg als hij oud en zwak werd, als hij nieuwe energie nodig had. Was dit wat de aardlingen vermoeidheid noemden?
    'We kunnen vast even uitrusten! Ze zijn vast mijlenver achter ons.'

    Toen Li wakker werd, voelde hij zich merkwaardig kalm van binnen. Hij had een apart gevoel in zijn hand, maar het stoorde hem niet. De geluiden en kleuren om hem heen drongen nauwelijks tot hem door, alsof hij zich nog in een droom bevond.
    Langzaam verscheen er een donkere vlek in zijn gezichtsveld. Hij kon de vlek maar moeilijk onderscheiden en staakte zijn poging toen het geluid begon te maken en hij wist dat het Noha was. Dat was genoeg voor nu.
    ‘Hoe gaat het met je? Je ziet er echt afgepeigerd uit.’
    Zo voelde hij zich niet. Hij glimlachte een beetje en staarde naar de grauwe muur tegenover zijn bed.
    ‘Gaat het wel?’
    Noha legde haar hand op de zijne. Hij reageerde niet.
    Ze keek verschrikt om zich heen, maar er was niemand die haar kon helpen te begrijpen wat er met Li aan de hand was. Ze keek naar het klembord dat aan zijn bed hing, maar begreep er niets van.


    Als ik nu verder ga, wordt het slecht en afgeraffeld en dat wil ik niet (:


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    ‘Vrij?’ hoonde Epialthes. ‘Jij bent wel de laatste die zijn vrijheid zal proeven.’
    Hij blikte even nieuwsgierig op Van. ‘Jij gaat daarentegen met mij mee naar Zweinstein.’


    -
    Brian wilde liever doorgaan, maar de meiden had ook een bleek gezicht en daarom stemde hij toch toe. ‘Oké.’


    Every villain is a hero in his own mind.

    Morgan bleef stilstaan. De man had hen nog niet opgemerkt en leek met een jongen te praten. Ze hoopte dat hij dadelijk weer zou verdwijnen en dan zou ze iedereen kunnen bevrijden.

    Wense wou nog op Mae reageren maar werd afgeleid.
    'Slayton?' Sprak ze met enorme verbazing uit, 'Wat doe jij hier!'

    -

    Sam luisterde met haar oor tegen haar deur. Ze kon stemmen horen, het waren stemmen die ze vaag kende. Wat zou er aan de hand zijn?

    [ bericht aangepast op 30 dec 2013 - 12:34 ]

    Noha keek naar het infuus in zijn arm. Het zag er pijnlijk uit, die naalden onder zijn huid. Ze zag ze gewoon zitten!
    ‘Ik – ik ga je helpen, Li.’
    Ze trok de draden uit zijn arm en hij sperde zijn ogen open van de pijn. ‘Wat doe je?’
    ‘Je hebt pijn, die naalden… Ze moeten eruit.’
    Li schudde zijn hoofd en greep haar pols vast. Hij had niet de kracht haar arm bij de zijne weg te trekken, maar ze keek hem wel aan. Ze leek niet echt zichzelf en het deed hem eigenlijk meer pijn nu ze het infuus nogal hardhandig uit zijn arm had getrokken. De vloeistof liep nu heel langzaam op de grond en er welde bloed op uit zijn aderen.
    ‘Het gaat wel,’ zei hij zacht, zijn stem kwam nauwelijks boven zijn eigen ademhaling uit. Wat er ook met hem gebeurd was, het had hem uitgeput.
    ‘Nee.’ Noha schudde haar hoofd en ging weer aan het voeteneinde van zijn bed staan. ‘Ze hebben iets met je gedaan. Wat is er aan de hand?’
    Ze leek echt heel erg overstuur.
    ‘Weet ik niet… Ik had een nare droom en toen wilde ik Moon gaan zoeken, omdat…’ Waarom eigenlijk?
    Noha slaakte een overdreven zucht. ‘Wat moet je toch met haar? Ze wil je niet. Niet echt. Snap nou toch dat haar lot niet belangrijk meer is. Ze is maar een mens nu, je hoeft je niet meer met haar bezig te houden!’
    ‘Maar ik wil het graag,’ stamelde hij.
    ‘Je weet niet wat je zegt. Ze stoppen je vol met rare medicijnen en je merkt het niet eens!’
    Li zuchtte. Zijn brein werkte traag en de pijn sloop langzaam door zijn lichaam. In zijn hoofd dwarrelden herinneringen rond die hij niet thuis kon brengen, maar hij wist dat Noha niet haarzelf was.
    ‘Heb je wel geslapen?’
    ‘Megan en ik willen weg,’ zei ze zonder naar hem te luisteren. ‘We moeten terug naar Zweinstein. Ze zullen ons daar heus wel kunnen helpen.’
    Li sloot zijn ogen. Hij wilde niet ontsnappen. Hij kon nog een trap af lopen zonder dat iemand er op toe moest zien dat hij niet zou vallen en dan wilde ze een of andere reis gaan organiseren..?
    ‘Ik haal Megan!’
    Hij hoorde haar de kamer uit stommelen, maar wist niet of ze terugkwam, omdat hij weer in slaap viel.

    ~ ~

    'Naar Zweinstein?' vroeg Van hoofdschuddend. 'Dat is inmiddels al zo vaak voorgesteld.'

    [ bericht aangepast op 30 dec 2013 - 0:21 ]


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    'Wat ik hier doe? Tja, dat is een lang verhaal, waar ik geen tijd voor heb.'
    Hij wendde zich weer tot Van. 'Is dat zo? Ik dacht nog wel dat ik origineel was door wat mensen naar Zweinstein te brengen.'

    [ bericht aangepast op 30 dec 2013 - 14:08 ]


    Every villain is a hero in his own mind.

    Sloane keek nieuwsgierig naar de man die voor haar stond. Hij zag er een beetje verfromfraaid uit, alsof hij ook in een bos had liggen slapen.
    'Goedemorgen,' groette ze hem. 'Zou je ons misschien naar het dichtbijzijnde dorp kunnen brengen?'

    ***

    Gaara ging naast Tomas zitten. Hij was bij Zwadderich ingedeeld en wist genoeg van de afdelingen van Zweinstein om te weten dat dat niet voor Claire zou gelden. Misschien dat Emmy nog kans maakte, maar hij bleef liever bij haar uit de buurt. De enige reden dat hij deed alsof hij haar kon ontstaan, was Claire.
    Terwijl hij wachtte totdat de rest werd ingedeeld, keek hij naar de zaal waarin hij zich bevond. Het was enorm. Er was geen dak – als hij omhoog keek zag hij de sterren twinkelen. Het moest haast wel magie zijn, want er was verder geen zuchtje wind te voelen.
    Er waren vreselijk veel mensen die om het hoogste woord vochten en hij wist niet hoelang hij zich zou kunnen handhaven in een gezelschap als deze. De laatste keer dat hij door zoveel mensen omringd was geweest, was op het dreuzelschooltje waar hij een paar dagen naartoe was geweest, maar daar had hij zich zo veel mogelijk afgezonderd en hij vermoedde dat hij dat hier ook weer zou gaan doen, al was het hem nog steeds niet duidelijk wat Epialthes met hen voorhad. Hij had hen hier ongetwijfeld met een reden naartoe gehaald. Hij keek even om zich heen om te zien of hij de man kon vinden, maar hij leek de zaal verlaten te hebben.

    ***

    Moon staarde naar haar bord, waar een boterham op lag waarvan ze twee happen had gegeten. Ze kreeg verder geen hap door haar keel. Ze wist dat ze moest eten om Luuks voorbeeld niet te volgen, maar gek genoeg klonk dat erg aanlokkelijk. De pijn in haar binnenste zou dan vervagen, dat wist ze uit ervaring. Ze wist alleen niet of ze Li kon achterlaten. Hij had zich nog niet laten zien en ze wist dat Luuks dood ook een grote invloed op zijn gemoedstoestand had – zeker na de dood van Zoë.
    Ze schonk een glas vol met melk en bracht het met een trillende hand naar haar mond. De eetzaal was bijna geheel verlaten: het leek alsof iemand de helft van de leerlingen in hun slaap ontvoerd had. Ze zag dat Megan een eindje verderop zat, in haar eentje en raapte haar moed bij elkaar. Ze kon zich niet de hele tijd afzonderen. Ze moest zich sterk houden totdat Li in ieder geval weer in een normaal bed kon slapen en niet constant onder bewaking stond.
    'Hé,' groette ze Megan en ze zakte naast het meisje neer. Ze wist niet goed wat ze verder moest zeggen, want het was nogal onbenullig om te vragen hoe het met haar ging. Er was hier niemand die die vraag met 'goed' zu beantwoorden.

    ***

    Adrienne was blij toen er een pauze werd ingelast. Ze zakte op de vochtige grond neer en zuchtte diep. Ze wist nog steeds niet waar ze naartoe gingen. Ardaneus en Brian leken niet echt een plan te hebben – of waren in ieder geval niet bereid om dat met hen te delen.
    Ze dacht aan Hermes en Tomas, die nog opgesloten waren in het hotel. Hoe zouden zij zich voelen? Zouden ze nog leven? Ze vond het moeilijk om te accepteren dat ze geen contact met hen kon opnemen en hoopte maar dat Brian en Ardaneus snel een magiebron konden vinden.

    ***

    Een paar uur ging voorbij voordat ze een duiventil vonden.
    'Nou dames, zoek maar een schoonheid uit.'
    Hij blikte op Daisy en Jurgen, die samen een gesprek aanknoopten met een man. Nick bleef samen met Alaine staan en wachtte enigszins ongeduldig af. Hij wist best dat ze op deze manier nooit de magie zouden terugvinden, maar het was beter dan nietsdoen. In het dorp waar ze vandaan kwamen was er helemaal niemand geweest die bekend was met de toverkunst en dus konden ze enkel hopen een snul of tovenaar tegen het lijf te lopen.


    Every villain is a hero in his own mind.

    Emmy en Claire werden bij Griffoendor ingedeeld. 'Wat jammer dat we nu gescheiden zijn van Gaara,' zei Claire.
    'Waarom vindt jij dat zo erg?' vroeg Emmy fronsend. 'Hij is niet bepaald gezellig of zo.'
    Claire haalde haar schouders op. 'Nu is hij zo alleen.'
    'Hij redt zich wel Claire.' Emmy gaf een klopje op haar arm. 'Bovendien kun je hem vaak genoeg zien, buiten de leerlingenkamer om.' Ze keek even om zich heen en glimlachte. 'Het is zo fijn om weer terug te zijn. Het enige dat nog ontbreekt is onze toverkracht.'


    --

    'Hoi,' zei Megan, die een beetje verbaasd was dat Moon ineens bij haar kwam zitten.

    [ bericht aangepast op 30 dec 2013 - 12:46 ]


    You were born with wings. Why prefer to crawl through life?

    Van leunde tegen de deurpost.
    'Het klinkt alsof je er vertrouwen in hebt.'


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    'Waarom zou ik dat niet hebben?' Hij wees even naar de benen van een van de omstanders, waarna ze door wortels werden omwonden, zodat het meisje viel. 'Ik kom er net vandaan.'

    ---
    Moon zocht naar iets wat ze kon vragen, maar kon niets bedenken. Het was niet de tijd om over koetjes en kalfjes te praten, maar ze wilde ook niet naar Noha of Li vragen.
    'Heb je nog iets opgevangen gisteren? Wat ze met ons van plan zijn?'
    Ze had gisteren zelf alleen maar op bed gelegen.

    [ bericht aangepast op 30 dec 2013 - 14:18 ]


    Every villain is a hero in his own mind.

    Megan schudde haar hoofd. 'Nee, niets opgevangen. Ik heb alleen gehoord dat er weer iemand dood is.'


    You were born with wings. Why prefer to crawl through life?

    Van knikte en begreep wat hij bedoelde.
    'Nou best.'
    Hopelijk liep Banshee daar nu rond.

    [ bericht aangepast op 30 dec 2013 - 14:45 ]


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    Moon sloeg haar blik neer. 'Ja, dat was Luuk.'

    ***

    'Mooi.' Hij kreeg een meisje in het oog dat een toverstok in de hand had. 'Stuur jij ze terug hun hokken in? Verander ze maar in geiten als ze niet meewerken.'


    Every villain is a hero in his own mind.