• Op een andere site waar ik vroeger actief was, speelden we vaak het spel: Ik gooi naar beneden (IGNB).
    Het is een erg simpel, maar leuk spel en het werkt als volgt: Ik zeg: "Ik gooi naar beneden: (een voorwerp/persoon etc.) een strandbal."
    De persoon onder mij kan het voorwerp/persoon vangen en zegt dan: "Ik vang," waarna die persoon een ander voorwerp/persoon naar beneden gooit.
    Je kan er ook voor kiezen om het niet te vangen. Je zegt dan: "Valt verder," en dan is het aan de volgende persoon om de keuze te maken tussen vangen en verder laten vallen.
    Ik heb geen idee of jullie dit een leuk spel vinden, maar het valt te proberen :3

    Ik gooi naar beneden: een playmobil poppetje.

    Nee. Val maar lekker naar beneden.

    IGNB een lekker stukje kaas <3


    Life is hard and then we die

    Vangen, mmm lekker.

    Ignb: een IPad.

    [ bericht aangepast op 16 dec 2013 - 22:02 ]


    Never grow up.

    Laat vallen. Lush ikke niej

    Laat vallen. Anti apple

    [ bericht aangepast op 16 dec 2013 - 22:04 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ipad laat ik vallen


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Laat vallen


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Vangt.

    Ik gooi naar beneden: een klok.


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    Laat vallen, tenzij hij het goed doet :P


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Laat vallen :3

    Laat vallen


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    Laat vallen


    nothing is true, everything is permitted.

    vallen

    Vangt. Hoe meer, hoe beter.

    Ignb; een lege ov chipkaart


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Laat vallen.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Laat vallen.


    Normal is an illusion. What's normal for the spider, is chaos for the fly.

    Vangen en opwaarderen, kan ik tenminste met de trein reizen.

    IGBN: Pizza.


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly