• Via een advertentie op Quizlet ben ik bij de site SheInside gekomen. Ze hebben heel veel soorten kleding en het is ook nog eens heel erg leuk! Maar ik vond het er een beetje twijfelachtig uitzien. Is het wel betrouwbaar? En ik heb ook gehoord dat de levertijden lang zijn. Hebben jullie ervaringen met deze site? Bedankt! x


    A simple smile can cure everything.

    Ik heb nog nooit van de site gehoord, maar ik bestel redelijk veel via internet en het is altijd nog aangekomen. Heb ook nog nooit problemen gehad met een levering of iets, dus ik zou zeggen; gewoon doen. ^^


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Atalay schreef:
    Ik heb nog nooit van de site gehoord, maar ik bestel redelijk veel via internet en het is altijd nog aangekomen. Heb ook nog nooit problemen gehad met een levering of iets, dus ik zou zeggen; gewoon doen. ^^

    Dat je over het algemeen nog geen problemen hebt gehad met zo'n dingen op het internet, wil niet zeggen dat deze site zomaar betrouwbaar is.


    Take me to wonderland

    Ik heb geen ervaring met die site, maar je kan altijd googlen voor reviews van mensen die er wél ervaring mee hebben. ^^


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Nym schreef:
    Ik heb geen ervaring met die site, maar je kan altijd googlen voor reviews van mensen die er wél ervaring mee hebben. ^^


    Klopt, heb ik ook gedaan, maar dan krijg je alleen reviews van een jaar geleden en in een jaar kan veel veranderen (;


    A simple smile can cure everything.

    Als de reviews positief zijn, kan je zelf iets kleins bestellen en kijken hoe de levertijden etc. zijn?

    Het ziet er heel leuk uit en niet duur.
    Ik heb eens gegoogled naar reacties en die waren erg verdeeld. Duurde vgm meestal 3 weken voordat iets bezorgd werd. En ergens las ik dat ze soms andere foto's gebruikten en dat de producten er dus heel anders uitzagen in het echt.
    Maar damn, wat hebben ze leuke dingetjes daar..


    Me so good.

    Claflin schreef:
    Het ziet er heel leuk uit en niet duur.
    Ik heb eens gegoogled naar reacties en die waren erg verdeeld. Duurde vgm meestal 3 weken voordat iets bezorgd werd. En ergens las ik dat ze soms andere foto's gebruikten en dat de producten er dus heel anders uitzagen in het echt.
    Maar damn, wat hebben ze leuke dingetjes daar..


    Las ik inderdaad ook, maar het komt wel altijd aan. Dan maar wat langer wachten.

    En inderdaad! Ik ben vooral helemaal verliefd op deze geworden: http://www.sheinside.com/Grey-Long-Sleeve-Lace-Deer-Floral-Print-Sweatshirt-p-145525-cat-1773.html#box-review

    [ bericht aangepast op 15 dec 2013 - 18:32 ]


    A simple smile can cure everything.

    Ik heb daar wel eens wat besteld. De levertijden zijn inderdaad best lang, maar dat is vaker bij dat soort sites. En de kwaliteit is ook niet zo heel geweldig, vond ik. Na een paar keer wassen kon ik de helft alweer wegdoen.

    Luminae schreef:
    (...)

    Las ik inderdaad ook, maar het komt wel altijd aan. Dan maar wat langer wachten.

    En inderdaad! Ik ben vooral helemaal verliefd op deze geworden: http://www.sheinside.com/Grey-Long-Sleeve-Lace-Deer-Floral-Print-Sweatshirt-p-145525-cat-1773.html#box-review

    aah wat schattig. Ik had 'n supergoedkoop en leuk jurkje gezien, maar ik heb er al zoveel dus ik koop 'm maar niet haha.


    Me so good.

    Emiko schreef:
    Ik heb daar wel eens wat besteld. De levertijden zijn inderdaad best lang, maar dat is vaker bij dat soort sites. En de kwaliteit is ook niet zo heel geweldig, vond ik. Na een paar keer wassen kon ik de helft alweer wegdoen.


    Bedankt voor de tip (:


    A simple smile can cure everything.

    Ik ken de site niet, maar het ziet er wel betrouwbaar uit.
    Aangezien onderaan de site ook de betaalwijzen staan, en er ©sheinside.com. All rights reserved onder staat.

    Luminae schreef:
    (...)

    Las ik inderdaad ook, maar het komt wel altijd aan. Dan maar wat langer wachten.

    En inderdaad! Ik ben vooral helemaal verliefd op deze geworden: http://www.sheinside.com/Grey-Long-Sleeve-Lace-Deer-Floral-Print-Sweatshirt-p-145525-cat-1773.html#box-review

    Ermegerd die trui is pure liefde *-*


    Alis volat propriis.

    Lol, toen ik de titel van dit topic zag had ik iets anders verwacht. Me had pervy thoughts.

    Prefect schreef:
    Lol, toen ik de titel van dit topic zag had ik iets anders verwacht. Me had pervy thoughts.


    + ik ken de site niet, maar zoals hier te lezen is hij waarschijnlijk wel betrouwbaar. (:


    The sun will rise and we will try again.

    De site ziet er professioneel en daardoor ook betrouwbaar uit. En een levertijd van 3 weken lijkt me redelijk als het vanuit de US moet komen, want dat maak ik van de site op.


    "Everything you see exists together in a delicate balance." -Mufasa