• Via een advertentie op Quizlet ben ik bij de site SheInside gekomen. Ze hebben heel veel soorten kleding en het is ook nog eens heel erg leuk! Maar ik vond het er een beetje twijfelachtig uitzien. Is het wel betrouwbaar? En ik heb ook gehoord dat de levertijden lang zijn. Hebben jullie ervaringen met deze site? Bedankt! x


    A simple smile can cure everything.

    Prefect schreef:
    Lol, toen ik de titel van dit topic zag had ik iets anders verwacht. Me had pervy thoughts.


    Ik had inderdaad ook wat anders verwacht.

    Ik denk dat het uit het buitenland moet komen en dat het daarom zo lang duurt qua levertijd.


    Physics is awesome

    Positief blijven ;)
    Ik heb begin oktober 2013 een jas besteld bij sheinside. Na twee maanden was hij er nog niet, terwijl op de tracking website (in het chinees) stond dat hij al in amsterdam was aangekomen. Die jas is dus gewoon kwijtgeraakt...
    Ik contact opnemen met de klantenservice, en die hebben een nieuwe jas verstuurt, gratis en voor niks, ze deden ook totaal niet moeilijk. Die jas was er binnen een paar dagen. Ik ben er super blij mee!

    De kwaliteit is super (het was ook niet de goedkoopste jas, eigenlijk 99$, maar ik had een kortingscode) en de jas staat precies even goed als op het plaatje. Wel goed letten op de maten die aangegeven staan op de site, kleding valt vaak kleiner dan wij gewend zijn. Jurkjes zijn dan bijvoorbeeld veel te kort voor lange hollandse meiden xD

    Prefect schreef:
    Lol, toen ik de titel van dit topic zag had ik iets anders verwacht. Me had pervy thoughts.


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Het kwam bij mij wel aan, na een week of drie.
    De kwaliteit is alleen nogal prut.


    I am an idiot, I move.