• Mijn Coverstore

    Aanvragen kan gewoon.
    Wil je een cover aanvragen, laat dan alsjeblieft wat informatie achter, zoals;
    * Titel
    * Korte Samenvatting
    * Eventueel plaatjes die je er perse in wilt
    * Sfeer die het weer moet geven
    * Horizontaal of verticaal ?
    * Eventuele Exta's


    Voorbeelden







    Aanvragen ~ Het kan nogal verschillen wanneer je hem krijgt, de ene keer heb ik genoeg tijd en inspiratie om ze te maken en een andere keer heb ik dat niet, dus het kan soms wel langer dan een week duren, ligt er ook aan op welke plek je in het lijstje staat.

    ~1. Lance ~ Begonnen
    ~2. Anaklysmos
    ~3. WriterIV

    Aanvragen kan gewoon ~ Reminder

    Afgerond
    1. Landkaart voor FantasyBelg
    2. Imagines
    3. Imagines
    4. Lunalovesit
    5. Missamani
    6. CatchADreamx
    7. CatchADreamx
    8. TSchrader ~ Wattpad
    9. Huaso
    10.Piaffe
    11.SugarSkullPrincess ~ Wattpad
    12.SugarSkullPrincess ~ Wattpad
    13.Splendida
    14.Rider
    15.Gendry
    16.Missamani
    17.Guinness
    18.DecemberRain 2.
    19.Stapper
    20.Child
    21.Gendry
    22.Chrysaor
    23.Assassin ~1.
    24.Traitor
    25.Venomis
    26.Rider
    27.Bastille
    28.Determinate
    29.Yaviera
    30.SayNever
    31.PinkRock
    32.Sketches
    33.Orenda
    34.Disneyy
    35.DreamerN
    36.Moirea
    37.CatchADreamx
    38. KiliGirl
    39. Lannisters
    40.HarrysBum
    41.Numinous
    42.Medalla
    43.DreamerN
    44.Pinkemina
    45.Pudge
    46.Wrenloveer
    47.Rawiyah
    48.Exactly
    49.Huginn
    50.Cyzashi
    51. Intouchables
    52. DreamOnX
    53. WenseKronik
    54. Alyaska
    55. Curuxa
    56. CatchADreamx
    57. xStitchx
    58. Aqueta
    59. Disneyy
    60. DreamerN
    61. District7 1District7 2
    62. YOLOBIRDxx
    63. OmqBoo ~ Wattpad
    64. Endigo
    65. DreamerN
    66. Paenitet
    67. Divergency 1Divergency 2
    68. Fawkes
    69. Maudx
    70. DreamerN
    71. Dusky
    72. Adamlicious
    73. AngelForce
    74. Ellery
    75. Sciathan
    76. xthevampire
    77. Nyl
    78. Anaklysmos

    [ bericht aangepast op 19 mei 2014 - 23:18 ]


    Credendo Vides

    xthevampire schreef:
    Wow... Nee, die gif is niet erg! Mooi juist! Echt bedankt!


    Mooi (: Dus ik hoef helemaal niets aan te passen ?


    Credendo Vides

    Nop it's perff! ;)


    "Always be yourself. Unless you can be a pirate - then always be a pirate." ~ Jack Sparrow

    * Titel: Slowly
    * Korte Samenvatting:

    Wanneer Alexandra "Alex" Blackstone terugkomt van haar zomervakantie die ze gespendeerd heeft bij haar tante in een klein dorpje in Engeland aan de kust is er veel veranderd als ze terug is. Vooral Matt doet raar als ze terug is, hij is erg afwezig en sip. Als Alex vraagt waar Vicki is, reageert Matt nogal raar. Matt is niet de enige die raar doet, Caroline ziet ze nauwelijks nog en Bonnie spendeert haar tijd vaak bij haar oma. Elena is niet weg te slaan bij Stefan, haar nieuwe liefde. Als ze Damon ontmoet, en hij haar probeert te manipuleren mislukt dit. Alex drinkt namelijk al een lange tijd verbena, zonder het zelf door te hebben. Haar broer Andrew weet namelijk al van vampieren af, en probeert Alex zo goed als mogelijk te beschermen. Tussen Alex en Tyler speelt er al een lange tijd iets, maar wanneer Tyler vreemd gaat met Caroline verbreekt ze het contact met hem. Ondanks dat Alex en Tyler nooit iets officieels hadden, doet het haar pijn. De mysterieuze Damon eist haar aandacht op, langzaamaan raakt ze in een web vol leugens verstrikt door Damon. En als ze haar krachten ontdekt, en er steeds meer dingen op wijzen dat ook zij bovennatuurlijke krachten heeft (een heks) wordt er plots aan alle kanten aan haar getrokken. Want iedereen die haar eens heeft laten vallen, heeft haar nu plots weer nodig. En hoe zit het met haar gevoelens voor Damon?

    * Eventueel plaatjes die je er perse in wilt: Een plaatje van Alexandra (Willa Holland) zij is de hoofdpersonage, dus het liefst in het midden, en een plaatje van Damon (Ian Somerhalder) en van Tyler. (Michael Trevino)
    * Sfeer die het weer moet geven: Duister, mysterieus.
    * Horizontaal of verticaal: Verticaal.
    * Eventuele Exta's: -


    To love is to destroy.

    Ik heb nog geen vaste titel, dus alleen de cover zonder tekst is goed :)

    Een
    Twee
    Drie.
    Beschrijving:
    Sinds mensenheugenis hebben de Di Chimici en de Nucci’s al jaren lang een hekel aan elkaar. Ze kunnen elkaars bloed wel drinken en er lijkt geen einde te komen aan de moorden op elkaar. Prinses Caere Di Chimici vind het idee belachelijk dat mensen worden beoordeeld op hun namen en bewijst haar gelijk als ze de jonge Raphael ontmoet, die de jongste zoon is van Matteo en Graziella Nucci.

    Ondertussen bereikt de rivaliteit tussen de families Di Chimici en Nucci een hoogtepunt, en zijn Caere en Raphael noodgedwongen om hun liefde geheim te houden. Maar geheimen blijven niet lang geheim en al snel ontdekken beide familie wat er gaande is. Met geweld worden ze uit elkaar gehaald, en op het punt van de bruiloft zorgt Caere er voor dat haar tweelingbroer – die nu Nick heet - zijn geheim onthult en zo hoopt ze dat de haat tussen de familie’s stopt, maar dan heeft ze wel eerst hulp nodig van een geheim genootschap genaamd de stravaganza.


    "Look, I Didn't Want to be a Half-Blood."

    Anaklysmos schreef:
    Ik heb nog geen vaste titel, dus alleen de cover zonder tekst is goed :)

    Een
    Twee
    Drie.
    Beschrijving:
    Sinds mensenheugenis hebben de Di Chimici en de Nucci’s al jaren lang een hekel aan elkaar. Ze kunnen elkaars bloed wel drinken en er lijkt geen einde te komen aan de moorden op elkaar. Prinses Caere Di Chimici vind het idee belachelijk dat mensen worden beoordeeld op hun namen en bewijst haar gelijk als ze de jonge Raphael ontmoet, die de jongste zoon is van Matteo en Graziella Nucci.

    Ondertussen bereikt de rivaliteit tussen de families Di Chimici en Nucci een hoogtepunt, en zijn Caere en Raphael noodgedwongen om hun liefde geheim te houden. Maar geheimen blijven niet lang geheim en al snel ontdekken beide familie wat er gaande is. Met geweld worden ze uit elkaar gehaald, en op het punt van de bruiloft zorgt Caere er voor dat haar tweelingbroer – die nu Nick heet - zijn geheim onthult en zo hoopt ze dat de haat tussen de familie’s stopt, maar dan heeft ze wel eerst hulp nodig van een geheim genootschap genaamd de stravaganza.


    Dit verhaal klinkt echt geweldig (: Ik hou echt van de Stravaganza serie. Ben zelf ook bezig met een Stravaganza verhaal


    Credendo Vides

    * Titel: Tu a Fou!
    * Korte Samenvatting: Het gaat over de middelbare school maar voor de rest is het nog een geheim.
    * Eventueel plaatjes die je er perse in wilt:
    Pic 1
    Pic 2
    Achtergrond deel 1
    Achtergrond deel 2
    * Sfeer die het weer moet geven
    Opgelaten
    * Horizontaal of verticaal ? wat het beste uitkomt
    * Eventuele Exta's Nope , als er iets is stuur maar een pb x

    WriterIV schreef:
    * Titel: Tu a Fou!
    * Korte Samenvatting: Het gaat over de middelbare school maar voor de rest is het nog een geheim.
    * Eventueel plaatjes die je er perse in wilt:
    Pic 1
    Pic 2
    Achtergrond deel 1
    Achtergrond deel 2
    * Sfeer die het weer moet geven
    Opgelaten
    * Horizontaal of verticaal ? wat het beste uitkomt
    * Eventuele Exta's Nope , als er iets is stuur maar een pb x


    Het is "Tu as" ^^ Ik wil niet de betweter uithangen, hoor, ik wil gewoon niet dat er een fout in je titel staat (:


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    WriterIV schreef:
    * Titel: Tu a Fou!
    * Korte Samenvatting: Het gaat over de middelbare school maar voor de rest is het nog een geheim.
    * Eventueel plaatjes die je er perse in wilt:
    Pic 1
    Pic 2
    Achtergrond deel 1
    Achtergrond deel 2
    * Sfeer die het weer moet geven
    Opgelaten
    * Horizontaal of verticaal ? wat het beste uitkomt
    * Eventuele Exta's Nope , als er iets is stuur maar een pb x


    Plaatjes doen het niet, ik word gewoon door gewezen naar tinypic zoekpage zelf....


    Credendo Vides

    * Laat maar..*

    [ bericht aangepast op 9 mei 2014 - 17:47 ]


    “If it’s one thing I’ve learned in 3,000 years, it’s you can’t give up on family.” ~ Hermes

    DreamerN schreef:
    (...)

    Plaatjes doen het niet, ik word gewoon door gewezen naar tinypic zoekpage zelf....






    en in de achtergrond graag een rugby veld x

    Nyl schreef:
    Omdat ik je covers geweldig mooi vindt. (:

    Titel: Until The Very End
    Korte Samenvatting: Klik, Harry Potter Fanfiction. Het gaat in het zesde jaar door, waar mijn eigen personage die een relatie heeft met Draco, erachter komt dat hij een dooddoener is. Zij zelf is een verre famillie van Voldemort en lid van de Orde van de Feniks. Dus ze moet kiezen en blablabla :3 Je weet wel wat er gebeurt. (:
    Eventueel plaatjes die je er perse in wilt: Actually just Tom Felton, als Draco Malfoy dan en Emily Rudd. Maar om je te sparen zal ik een paar foto's geven :3 En je kan er van mij ook andere dingen opdoen, zoals The Dark Mark of Voldemort. Je mag zelf kiezen wat je het mooist vind. (:
    Alana: 1
    2
    3
    Draco:1
    2
    3
    Teken:1
    2
    Sfeer die het weer moet geven: Mysterieus, mag zelfs een beetje duister. Maar bovenal, magisch! (:
    Horizontaal of verticaal: Horizontaal. Als dat gaat natuurlijk, maar ik vind verticaal een beetje lelijk :c
    Eventuele Exta's: Dankjewel :3




    Hhmm... Ik merk al wel hoe erg ik al niet gewend meer ben met horizontaal x) Ik kreeg in het begin al helemaal een verticale versie in mijn hoofd.
    Maar ik hoor graag wat je ervan vind, als je het niets vind maak ik gewoon weer een nieuwe voor je (;


    Credendo Vides

    Wow die is erg mooi


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    DreamerN schreef:
    (...)



    Hhmm... Ik merk al wel hoe erg ik al niet gewend meer ben met horizontaal x) Ik kreeg in het begin al helemaal een verticale versie in mijn hoofd.
    Maar ik hoor graag wat je ervan vind, als je het niets vind maak ik gewoon weer een nieuwe voor je (;


    Wauuww, die's echt heel mooi. Ook al ben ik zelf ook verticaal gewend, ik vind deze echt mooi. Dankje! (:

    [ bericht aangepast op 10 mei 2014 - 23:00 ]


    made a list of my regrets and you were the first, love

    Ugh, ik heb echt bijna geen tijd gehad om eraan te werken... Maar ik zal kijken of ik het nog af krijg, al komen ze denk ik dan in mijn nieuwe topic te staan aangezien hier nog maar 1 reactie geplaatst kan worden (;
    Link naar mijn volgende coverstore zal ik in deze post plaatsen.

    EDIT : Link naar topic 2 : >klik<

    [ bericht aangepast op 19 mei 2014 - 23:19 ]


    Credendo Vides

    Anaklysmos schreef:
    Ik heb nog geen vaste titel, dus alleen de cover zonder tekst is goed :)

    Een
    Twee
    Drie.
    Beschrijving:
    Sinds mensenheugenis hebben de Di Chimici en de Nucci’s al jaren lang een hekel aan elkaar. Ze kunnen elkaars bloed wel drinken en er lijkt geen einde te komen aan de moorden op elkaar. Prinses Caere Di Chimici vind het idee belachelijk dat mensen worden beoordeeld op hun namen en bewijst haar gelijk als ze de jonge Raphael ontmoet, die de jongste zoon is van Matteo en Graziella Nucci.

    Ondertussen bereikt de rivaliteit tussen de families Di Chimici en Nucci een hoogtepunt, en zijn Caere en Raphael noodgedwongen om hun liefde geheim te houden. Maar geheimen blijven niet lang geheim en al snel ontdekken beide familie wat er gaande is. Met geweld worden ze uit elkaar gehaald, en op het punt van de bruiloft zorgt Caere er voor dat haar tweelingbroer – die nu Nick heet - zijn geheim onthult en zo hoopt ze dat de haat tussen de familie’s stopt, maar dan heeft ze wel eerst hulp nodig van een geheim genootschap genaamd de stravaganza.




    Mijn poging maar ik weet niet of ik er echt tevreden over ben, hoor graag wat jij ervan vind.


    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt


    Credendo Vides