• Mijn Coverstore

    Aanvragen kan gewoon.
    Wil je een cover aanvragen, laat dan alsjeblieft wat informatie achter, zoals;
    * Titel
    * Korte Samenvatting
    * Eventueel plaatjes die je er perse in wilt
    * Sfeer die het weer moet geven
    * Horizontaal of verticaal ?
    * Eventuele Exta's


    Voorbeelden







    Aanvragen ~ Het kan nogal verschillen wanneer je hem krijgt, de ene keer heb ik genoeg tijd en inspiratie om ze te maken en een andere keer heb ik dat niet, dus het kan soms wel langer dan een week duren, ligt er ook aan op welke plek je in het lijstje staat.

    ~1. Lance ~ Begonnen
    ~2. Anaklysmos
    ~3. WriterIV

    Aanvragen kan gewoon ~ Reminder

    Afgerond
    1. Landkaart voor FantasyBelg
    2. Imagines
    3. Imagines
    4. Lunalovesit
    5. Missamani
    6. CatchADreamx
    7. CatchADreamx
    8. TSchrader ~ Wattpad
    9. Huaso
    10.Piaffe
    11.SugarSkullPrincess ~ Wattpad
    12.SugarSkullPrincess ~ Wattpad
    13.Splendida
    14.Rider
    15.Gendry
    16.Missamani
    17.Guinness
    18.DecemberRain 2.
    19.Stapper
    20.Child
    21.Gendry
    22.Chrysaor
    23.Assassin ~1.
    24.Traitor
    25.Venomis
    26.Rider
    27.Bastille
    28.Determinate
    29.Yaviera
    30.SayNever
    31.PinkRock
    32.Sketches
    33.Orenda
    34.Disneyy
    35.DreamerN
    36.Moirea
    37.CatchADreamx
    38. KiliGirl
    39. Lannisters
    40.HarrysBum
    41.Numinous
    42.Medalla
    43.DreamerN
    44.Pinkemina
    45.Pudge
    46.Wrenloveer
    47.Rawiyah
    48.Exactly
    49.Huginn
    50.Cyzashi
    51. Intouchables
    52. DreamOnX
    53. WenseKronik
    54. Alyaska
    55. Curuxa
    56. CatchADreamx
    57. xStitchx
    58. Aqueta
    59. Disneyy
    60. DreamerN
    61. District7 1District7 2
    62. YOLOBIRDxx
    63. OmqBoo ~ Wattpad
    64. Endigo
    65. DreamerN
    66. Paenitet
    67. Divergency 1Divergency 2
    68. Fawkes
    69. Maudx
    70. DreamerN
    71. Dusky
    72. Adamlicious
    73. AngelForce
    74. Ellery
    75. Sciathan
    76. xthevampire
    77. Nyl
    78. Anaklysmos

    [ bericht aangepast op 19 mei 2014 - 23:18 ]


    Credendo Vides

    DreamerN schreef:
    Adamlicious schreef:

    (...)


    Ik heb even iets anders geprobeerd dan anders x) Hoor graag wat je ervan vind en anders probeer ik gewoon wat anders.


    Jammer genoeg hapert die dus wel een beetje met de balk >.<


    HOLY CRAP! Het is fucking awesome! Dank je!


    "A star has no meaning without a starlight" - Ravi

    Lacville schreef:
    Hoe the hell werk je met gifs op GIMP? :'D


    Het duurde ook een tijdje voor ik het doorhad en ik heb het ook nog lang niet echt onder de knie, maar het staat onder het kopje filters en dan animatie.
    Dan moet je eigenlijk gewoon een aantal lagen hebben die je dus over elkaar af wilt laten spelen en die niet samenvoegen.
    Als je een aantal lagen hebt kan je bij animatie op afspelen klikken en zie je de lagen één voor één afgespeeld worden.
    Als je dat gedaan hebt kies je bij bestand > Exporteren en je het op als .gif . als het goed is doet die het dan als je heb op internet zet.

    Sorry als het een hele vage uitleg is :x

    Adamlicious schreef:
    (...)

    HOLY CRAP! Het is fucking awesome! Dank je!


    Awh, bedankt (:

    [ bericht aangepast op 22 april 2014 - 22:46 ]


    Credendo Vides

    omG ik vind hem geweldig!
    Echt zooooo erg bedankt!!! (:

    my gosh, wilde ik een sneak peak doen op je pagina om naar je nieuwste covers te kijken (die altijd weer geweldig mooi zijn)
    zie ik dat er helemaal niemand op de wachtlijst staat?
    Hoe is dat gebeurt? :o
    Nu ga ik snel een titel zoeken voor het verhaal waar ik je binnenkort een cover voor wou vragen^^
    (alweer, best erg eigenlijk)


    Failure is the opportunity to begin again, more intelligently.

    CatchADreamx schreef:
    my gosh, wilde ik een sneak peak doen op je pagina om naar je nieuwste covers te kijken (die altijd weer geweldig mooi zijn)
    zie ik dat er helemaal niemand op de wachtlijst staat?
    Hoe is dat gebeurt? :o
    Nu ga ik snel een titel zoeken voor het verhaal waar ik je binnenkort een cover voor wou vragen^^
    (alweer, best erg eigenlijk)


    Haha bedankt !
    Mijn laatste aanvraag heb ik afgerond op 22 april en daarna ben ik gewoon maar topics af gaan zoeken naar mensen die een cover willen.
    Maar ik ben benieuwd naar wat voor verhaal je binnenkort dan weer op mijn deur aan komt kloppen (: Weer een HP verhaal ? (;


    Laatst gemaakte cover :


    Credendo Vides

    DreamerN schreef:
    (...)

    Haha bedankt !
    Mijn laatste aanvraag heb ik afgerond op 22 april en daarna ben ik gewoon maar topics af gaan zoeken naar mensen die een cover willen.
    Maar ik ben benieuwd naar wat voor verhaal je binnenkort dan weer op mijn deur aan komt kloppen (: Weer een HP verhaal ? (;


    Laatst gemaakte cover :



    Ik vind hem prachtig :)
    Ik vind echt dat je een leuke stijl hebt van covers.
    En tatadada....het word een divergent verhaal deze keer :')


    Failure is the opportunity to begin again, more intelligently.

    Oke, ik kan dus maar geen titel kiezen. Dus ik wil graag jou mening horen^^

    * Titel:
    Dancing in the shade
    Dancing on the edge
    Dancing in my underwear
    Welke vind jij het beste? ik kan maar niet beslissen^^

    * Korte Samenvatting
    Gabriëlla is een geboren Candor (eerlijkheid) . ze respecteerd alles waar haar factie voor staat en leeft met haar hart op de tong, op één klein puntje na.
    De jonge erudiet Liam.
    In de gangen van school kruisten hun blikken elkaar regelmatig, om dan telkens nét iets te lang te blijven hangen.
    Als Gabriëlla op meerdere vakken faalt krijgt ze enkele bijlessen van Liam, waar ze al snel voor elkaar vielen
    Hij houd van hoe onvoorspelbaar Gabriëlla is, hoe hij met zijn oneindige kennis van het menselijke brein en psychologie toch nooit haar acties of woorden kan voorspellen
    ze heeft het hart op de tong en is altijd eerlijk, rechtuit. Maar ondanks dat is ze soms ook erg verlegen over haar woorden. Ze is speels en lacherig, en heeft een grote liefde voor hoogtes, omdat ze dan het gevoel het te ontsnappen aan alles om haar heen.
    Zij houd van Liam voor zijn humor, voor de onbenullige feitjes waarmee hij soms op de proppen komt en de onzekerheid die hij voelt als hij iets niet weet, voor het onbekende. Hij geeft haar het gevoel meer te zijn dan dat simpele Candor meisje dat iedereen in haar ziet. Hij laat haar zich sterk en onafhankelijk voelen.
    Hun relatie word sterk afgekeurd, waardoor ze altijd in het geheim moesten afspreken.
    Omdat Liam niet in Candor past, en Gabriëlla niet in Eruditie, willen ze samen voor Dauntless kiezen.
    Het gaat dus over hoe hun liefde stand houd onder de zware initiatie proeven van Dauntless.
    het word ook 16+ (wegens seks, grof taalgebruik en geweld)

    * Eventueel plaatjes die je er perse in wilt
    Eigenlijk mag je kiezen, want ik weet dat je toch altijd met iets op de proppen komt dat zoveel beter is dan ik me had voogesteld, maar dit is een beetje de stijl die ik erin zou willen:
    http://media-cache-ec0.pinimg.com/736x/fe/56/97/fe569771d3a74480f3be0a8d9e501d5c.jpg
    http://scriptical.files.wordpress.com/2013/02/the-libertine-magazine-january-2013-love-romance-cute-couples-passion-kisses-natalia-vodianova1.jpg?w=700
    http://fc07.deviantart.net/fs15/f/2007/064/d/3/Love_And_Passion_by_Fel1x.jpg
    En misschien een plaatje van een meisje vechtend? Of met boxhandschoenen ofso? Nouja, gewoon iets dat het geweldadige deel van de initiatie zou weergeven.

    * Sfeer die het weer moet geven: Geen idee. Aan de ene kant wil het vol passie, maar aan de andere kant een beetje duister door het geweld enzo. Kijk maar wat voor jou het makkelijkste is :)
    * Horizontaal of verticaal ? Maakt niet uit
    * Eventuele Exta's: nee


    Failure is the opportunity to begin again, more intelligently.

    CatchADreamx schreef:
    Oke, ik kan dus maar geen titel kiezen. Dus ik wil graag jou mening horen^^

    * Titel:
    Dancing in the shade
    Dancing on the edge
    Dancing in my underwear
    Welke vind jij het beste? ik kan maar niet beslissen^^

    * Korte Samenvatting
    Gabriëlla is een geboren Candor (eerlijkheid) . ze respecteerd alles waar haar factie voor staat en leeft met haar hart op de tong, op één klein puntje na.
    De jonge erudiet Liam.
    In de gangen van school kruisten hun blikken elkaar regelmatig, om dan telkens nét iets te lang te blijven hangen.
    Als Gabriëlla op meerdere vakken faalt krijgt ze enkele bijlessen van Liam, waar ze al snel voor elkaar vielen
    Hij houd van hoe onvoorspelbaar Gabriëlla is, hoe hij met zijn oneindige kennis van het menselijke brein en psychologie toch nooit haar acties of woorden kan voorspellen
    ze heeft het hart op de tong en is altijd eerlijk, rechtuit. Maar ondanks dat is ze soms ook erg verlegen over haar woorden. Ze is speels en lacherig, en heeft een grote liefde voor hoogtes, omdat ze dan het gevoel het te ontsnappen aan alles om haar heen.
    Zij houd van Liam voor zijn humor, voor de onbenullige feitjes waarmee hij soms op de proppen komt en de onzekerheid die hij voelt als hij iets niet weet, voor het onbekende. Hij geeft haar het gevoel meer te zijn dan dat simpele Candor meisje dat iedereen in haar ziet. Hij laat haar zich sterk en onafhankelijk voelen.
    Hun relatie word sterk afgekeurd, waardoor ze altijd in het geheim moesten afspreken.
    Omdat Liam niet in Candor past, en Gabriëlla niet in Eruditie, willen ze samen voor Dauntless kiezen.
    Het gaat dus over hoe hun liefde stand houd onder de zware initiatie proeven van Dauntless.
    het word ook 16+ (wegens seks, grof taalgebruik en geweld)

    * Eventueel plaatjes die je er perse in wilt
    Eigenlijk mag je kiezen, want ik weet dat je toch altijd met iets op de proppen komt dat zoveel beter is dan ik me had voogesteld, maar dit is een beetje de stijl die ik erin zou willen:
    http://media-cache-ec0.pinimg.com/736x/fe/56/97/fe569771d3a74480f3be0a8d9e501d5c.jpg
    http://scriptical.files.wordpress.com/2013/02/the-libertine-magazine-january-2013-love-romance-cute-couples-passion-kisses-natalia-vodianova1.jpg?w=700
    http://fc07.deviantart.net/fs15/f/2007/064/d/3/Love_And_Passion_by_Fel1x.jpg
    En misschien een plaatje van een meisje vechtend? Of met boxhandschoenen ofso? Nouja, gewoon iets dat het geweldadige deel van de initiatie zou weergeven.

    * Sfeer die het weer moet geven: Geen idee. Aan de ene kant wil het vol passie, maar aan de andere kant een beetje duister door het geweld enzo. Kijk maar wat voor jou het makkelijkste is :)
    * Horizontaal of verticaal ? Maakt niet uit
    * Eventuele Exta's: nee


    Oké, iets geprobeerd, en het koste me ongeveer 60 lagen x) Maar ik ben dit gebeuren nu ook aan het leren dus het moest maar.
    Ik ga eventueel nog bezig met een 'stilstaande' versie (:


    Credendo Vides

    DreamerN schreef:
    (...)

    Oké, iets geprobeerd, en het koste me ongeveer 60 lagen x) Maar ik ben dit gebeuren nu ook aan het leren dus het moest maar.
    Ik ga eventueel nog bezig met een 'stilstaande' versie (:



    Haha ben je daar tot 3uur 's nachts mee bezig geweest voor mij?(flower)
    Hij is alweer super geweldig fantastisch mooi^^
    Dank je!


    Failure is the opportunity to begin again, more intelligently.

    CatchADreamx schreef:
    (...)

    Haha ben je daar tot 3uur 's nachts mee bezig geweest voor mij?(flower)
    Hij is alweer super geweldig fantastisch mooi^^
    Dank je!


    Ik wacht zondag op maandag altijd tot er een link online komt voor once upon a time, dus ik had mooi de tijd om eraan te werken (:
    Bedankt, dat is altijd super om te horen !
    Als je nog een cover wilt, weet je me te vinden (;


    Credendo Vides

    DreamerN schreef:
    (...)

    Ik wacht zondag op maandag altijd tot er een link online komt voor once upon a time, dus ik had mooi de tijd om eraan te werken (:
    Bedankt, dat is altijd super om te horen !
    Als je nog een cover wilt, weet je me te vinden (;


    Haha ik heb de nieuwe aflevering deze ochtend gezien^^


    Failure is the opportunity to begin again, more intelligently.

    ~ Titel: Smiling on the outside, dying on the inside

    ~ Overige woorden die je erop wilt hebben: Jozina Kiep

    ~ Beschrijving van je story: Meisje word mishandeld enz. Ze is erg stil op school en komt met blauwe plekken op school. Er is een leraar en die ziet dat er iets heel erg mis is. Hij houd ook van haar. Ze voelen allebei iets voor elkaar. Hij wil haar helpen, maar is machteloos.

    ~ Een sfeer die de cover over moet brengen: Romantiek, verdriet, pijn.

    ~ Horizontaal of verticaal: Maakt niet uit

    ~ Beschrijving van het lettertype: Iets wat mooi bij jouw idee past. Iets met een verdrietige uitstraling.

    ~ De overheersende kleur: Maakt niet uit

    ~ De foto’s die je er in wilt hebben:

    Het meisje dat gepest word
    de leraar
    de leraar
    het meisje dat word gepest
    het meisje dat word gepest

    Je mag zelf kijken welke foto van ieder persoon je het beste kunt gebruiken. De maar één foto per persoon;) Misschien dat je er een soort achtergrond bij kan doen, waar deze foto's vaag in zijn of zoiets? Geen idee, wees maar creatief. Je hebt heel veel mooie covers^^

    Alvast bedankt xthevampire

    [ bericht aangepast op 30 april 2014 - 20:26 ]


    "Always be yourself. Unless you can be a pirate - then always be a pirate." ~ Jack Sparrow

    Omdat ik je covers geweldig mooi vindt. (:

    Titel: Until The Very End
    Korte Samenvatting: Klik, Harry Potter Fanfiction. Het gaat in het zesde jaar door, waar mijn eigen personage die een relatie heeft met Draco, erachter komt dat hij een dooddoener is. Zij zelf is een verre famillie van Voldemort en lid van de Orde van de Feniks. Dus ze moet kiezen en blablabla :3 Je weet wel wat er gebeurt. (:
    Eventueel plaatjes die je er perse in wilt: Actually just Tom Felton, als Draco Malfoy dan en Emily Rudd. Maar om je te sparen zal ik een paar foto's geven :3 En je kan er van mij ook andere dingen opdoen, zoals The Dark Mark of Voldemort. Je mag zelf kiezen wat je het mooist vind. (:
    Alana:

    1
    2
    3

    Draco:
    1
    2
    3

    Teken:
    Sfeer die het weer moet geven: Mysterieus, mag zelfs een beetje duister. Maar bovenal, magisch! (:
    Horizontaal of verticaal: Horizontaal. Als dat gaat natuurlijk, maar ik vind verticaal een beetje lelijk :c
    Eventuele Exta's: Dankjewel :3


    made a list of my regrets and you were the first, love

    xthevampire schreef:
    ~ Titel: Smiling on the outside, dying on the inside

    ~ Overige woorden die je erop wilt hebben: Jozina Kiep

    ~ Beschrijving van je story: Meisje word mishandeld enz. Ze is erg stil op school en komt met blauwe plekken op school. Er is een leraar en die ziet dat er iets heel erg mis is. Hij houd ook van haar. Ze voelen allebei iets voor elkaar. Hij wil haar helpen, maar is machteloos.

    ~ Een sfeer die de cover over moet brengen: Romantiek, verdriet, pijn.

    ~ Horizontaal of verticaal: Maakt niet uit

    ~ Beschrijving van het lettertype: Iets wat mooi bij jouw idee past. Iets met een verdrietige uitstraling.

    ~ De overheersende kleur: Maakt niet uit

    ~ De foto’s die je er in wilt hebben:

    Het meisje dat gepest word
    de leraar
    de leraar
    het meisje dat word gepest
    het meisje dat word gepest

    Je mag zelf kijken welke foto van ieder persoon je het beste kunt gebruiken. De maar één foto per persoon;) Misschien dat je er een soort achtergrond bij kan doen, waar deze foto's vaag in zijn of zoiets? Geen idee, wees maar creatief. Je hebt heel veel mooie covers^^

    Alvast bedankt xthevampire


    Ik heb eventjes iets geprobeerd, hopelijk vind je het van de GIF niet erg, anders maak ik gewoon een nieuwe hoor, dat mag je gerust zeggen.


    Credendo Vides

    Wow... Nee, die gif is niet erg! Mooi juist! Echt bedankt!


    "Always be yourself. Unless you can be a pirate - then always be a pirate." ~ Jack Sparrow