• Mijn Coverstore

    Aanvragen kan gewoon.
    Wil je een cover aanvragen, laat dan alsjeblieft wat informatie achter, zoals;
    * Titel
    * Korte Samenvatting
    * Eventueel plaatjes die je er perse in wilt
    * Sfeer die het weer moet geven
    * Horizontaal of verticaal ?
    * Eventuele Exta's


    Voorbeelden







    Aanvragen ~ Het kan nogal verschillen wanneer je hem krijgt, de ene keer heb ik genoeg tijd en inspiratie om ze te maken en een andere keer heb ik dat niet, dus het kan soms wel langer dan een week duren, ligt er ook aan op welke plek je in het lijstje staat.

    ~1. Lance ~ Begonnen
    ~2. Anaklysmos
    ~3. WriterIV

    Aanvragen kan gewoon ~ Reminder

    Afgerond
    1. Landkaart voor FantasyBelg
    2. Imagines
    3. Imagines
    4. Lunalovesit
    5. Missamani
    6. CatchADreamx
    7. CatchADreamx
    8. TSchrader ~ Wattpad
    9. Huaso
    10.Piaffe
    11.SugarSkullPrincess ~ Wattpad
    12.SugarSkullPrincess ~ Wattpad
    13.Splendida
    14.Rider
    15.Gendry
    16.Missamani
    17.Guinness
    18.DecemberRain 2.
    19.Stapper
    20.Child
    21.Gendry
    22.Chrysaor
    23.Assassin ~1.
    24.Traitor
    25.Venomis
    26.Rider
    27.Bastille
    28.Determinate
    29.Yaviera
    30.SayNever
    31.PinkRock
    32.Sketches
    33.Orenda
    34.Disneyy
    35.DreamerN
    36.Moirea
    37.CatchADreamx
    38. KiliGirl
    39. Lannisters
    40.HarrysBum
    41.Numinous
    42.Medalla
    43.DreamerN
    44.Pinkemina
    45.Pudge
    46.Wrenloveer
    47.Rawiyah
    48.Exactly
    49.Huginn
    50.Cyzashi
    51. Intouchables
    52. DreamOnX
    53. WenseKronik
    54. Alyaska
    55. Curuxa
    56. CatchADreamx
    57. xStitchx
    58. Aqueta
    59. Disneyy
    60. DreamerN
    61. District7 1District7 2
    62. YOLOBIRDxx
    63. OmqBoo ~ Wattpad
    64. Endigo
    65. DreamerN
    66. Paenitet
    67. Divergency 1Divergency 2
    68. Fawkes
    69. Maudx
    70. DreamerN
    71. Dusky
    72. Adamlicious
    73. AngelForce
    74. Ellery
    75. Sciathan
    76. xthevampire
    77. Nyl
    78. Anaklysmos

    [ bericht aangepast op 19 mei 2014 - 23:18 ]


    Credendo Vides

    DreamerN schreef:
    (...)

    Heb je eventueel voorkeuren voor bepaalde soort lettertypen ?


    Zelf dacht ik aan iets sierlijks, maar wellicht wordt het dan te vol... Moeilijk.. ik ga zelf ook even iets zoeken wat wellicht erbij past!

    Zelf heb ik voor de hoofdstukplaatjes : Blackadder ITC gebruikt.
    Weet niet of die hier bij past?
    En anders kan Euclid Fraktur, Old English Text MT, Viner Hand ITC, Parchment.
    Dit komt uit Picasa 3 (:

    Ik heb nu deze :


    Credendo Vides

    DreamerN schreef:
    Ik heb nu deze :



    Misschien kan het lettertype iets donkerder, maar het lettertype is goed (:
    of valt het dan weg als je het donkerder doet... ?

    [ bericht aangepast op 15 maart 2014 - 11:00 ]

    Dan word het inderdaad wat slechter leesbaar.


    Credendo Vides

    DreamerN schreef:
    Dan word het inderdaad wat slechter leesbaar.



    Oke,nou heel erg bedankt (: En ik ga em gebruiken voor mijn story ;) zal ook even je naam erbij zetten ^^

    * Titel: A King's Daughter - Hogwarts (Maar op het plaatje lieft alleen 'A King's Daughter, zonder Hogwarts)

    * Korte Samenvatting: Vele jaren na de harry potter generatie. Er is een nieuwe oorlog gaande, en slechts één meisje lijkt sterk genoeg om de vijand te verslaan.
    Terwijl ze vriendschap, liefde en geluk ervaart, vecht ze mee in de oorlog om haar volk te bevrijden van de tiran.
    Maar ondertussen brand een oorlog in haarzelf. Kan ze echt een prinses zijn? Kan ze het wel aan om het land te leiden? Zal ze niet de zoveelste tiran zijn? Staan de fouten die ze in het verleden heeft gemaakt haar niet in de weg?

    * Eventueel plaatjes die je er perse in wilt: In principe mag je eigenlijk kiezen, want ik weet toch dat je altijd met iets moois komt opdraven :)
    Maar misschien dat je er een witte tijger in zou kunnen verwerken? Dat is namenlijk de patronus van mijn hoofdpersonage, en ook haar faunaat vorm. En misschien iets met een kroon? Maar ik weet niet echt hoe ik dat erin zou kunnen verwerken, dus als het niet lukt is het niet erg. Ik heb hier enkele plaatjes die ik mooi vind, maar als het met andere beter gaat mag je ze ook veranderen. Zolang het meisje dat je erin verwerkt maar donker haar heeft.

    http://4.bp.blogspot.com/-34SlxzkrECc/Tzu4b5Xs7tI/AAAAAAAAf7M/LGHvhWegILo/s1600/witte+tijger+(3).jpg
    http://images.forwallpaper.com/files/thumbs/preview/44/443094__lonely-girl_p.jpg
    http://www.hdwallpapers.in/walls/fire_design_hd_wide-wide.jpg


    * Sfeer die het weer moet geven: Geen idee. Misschien iets dat de oorlog weerspiegelt, en ook de twijfels in zichzelf? Mag een beetje duister zijn.
    * Horizontaal of verticaal ? Maakt niet uit
    * Eventuele Exta's: nee :)


    Failure is the opportunity to begin again, more intelligently.

    Alyeska schreef:
    * Titel:
    Smoke signals
    * Korte Samenvatting
    Langzaam maar zeker verspreidt het zich onder de mensheid. Een nieuw gen dat zich door de jaren heen heeft gemuteerd. Het schijnbaar ongevaarlijke gen is onbekend bij dokters en wetenschappers en niemand weet wat ze ermee aanmoeten.
    De enigen die het gen dragen zijn hen die het geërfd hebben van hun voorouders. En, in tegenstelling tot de dokters en wetenschappers, besluiten zij het te negeren, aangezien het niet voor problemen zorgt en niemand er last van heeft.

    Het komt als een schok als de zon van het één op het andere moment verdwijnt. Heel de wereld houdt zijn adem in - wat is er aan de hand?
    Al snel dalen de temperaturen fors, zowel op de polen als langs de evenaar. Alles wordt donker en het begint overal te sneeuwen.
    Dankzij slechte voorbereidingen sterven er veel mensen. Anderen houden zich schuil met hun familie dicht bij zich, terwijl de overheid hen probeert te kalmeren.
    Toch zijn er ook een mensen over de hele wereld die nergens last van lijken te hebben. Als ze na veel verwarring uitvinden dat ze 'anders' zijn, raken ook zij in paniek. Wat is er met ze aan de hand?

    * Eventueel plaatjes die je er perse in wilt:
    Ik heb geen plaatjes, maar het zou fijn zijn als de kou erin terug kwam. Dus bijvoorbeeld sneeuw of ijs. Ook wil ik een klein vuurtje waar rook uitkomt.
    Onze personages zien er zo en zo uit maar die hoeven er niet per se in als het geen handige plaatjes zijn. Verder zou ik het wel leuk vinden als er nog wat mensen op staan die niet per se herkenbaar zijn maar wel een groep vormen.
    Als je niets kunt met die uitleg wil ik wel proberen wat plaatjes op te zoeken.

    * Sfeer die het weer moet geven
    Koud, niet alleen letterlijk maar ook figuurlijk. Het mag geen gezellige uitstraling hebben :')
    * Horizontaal of verticaal ?
    Het liefst horizontaal.
    * Eventuele Exta's
    -


    Met tekst :



    Zonder tekst :



    Misschien is die iets te dromerig, maar ik hoor graag wat je ervan vind (:


    Credendo Vides

    DreamerN schreef:
    Alyeska schreef:
    * Titel:
    Smoke signals
    * Korte Samenvatting
    Langzaam maar zeker verspreidt het zich onder de mensheid. Een nieuw gen dat zich door de jaren heen heeft gemuteerd. Het schijnbaar ongevaarlijke gen is onbekend bij dokters en wetenschappers en niemand weet wat ze ermee aanmoeten.
    De enigen die het gen dragen zijn hen die het geërfd hebben van hun voorouders. En, in tegenstelling tot de dokters en wetenschappers, besluiten zij het te negeren, aangezien het niet voor problemen zorgt en niemand er last van heeft.

    Het komt als een schok als de zon van het één op het andere moment verdwijnt. Heel de wereld houdt zijn adem in - wat is er aan de hand?
    Al snel dalen de temperaturen fors, zowel op de polen als langs de evenaar. Alles wordt donker en het begint overal te sneeuwen.
    Dankzij slechte voorbereidingen sterven er veel mensen. Anderen houden zich schuil met hun familie dicht bij zich, terwijl de overheid hen probeert te kalmeren.
    Toch zijn er ook een mensen over de hele wereld die nergens last van lijken te hebben. Als ze na veel verwarring uitvinden dat ze 'anders' zijn, raken ook zij in paniek. Wat is er met ze aan de hand?

    * Eventueel plaatjes die je er perse in wilt:
    Ik heb geen plaatjes, maar het zou fijn zijn als de kou erin terug kwam. Dus bijvoorbeeld sneeuw of ijs. Ook wil ik een klein vuurtje waar rook uitkomt.
    Onze personages zien er zo en zo uit maar die hoeven er niet per se in als het geen handige plaatjes zijn. Verder zou ik het wel leuk vinden als er nog wat mensen op staan die niet per se herkenbaar zijn maar wel een groep vormen.
    Als je niets kunt met die uitleg wil ik wel proberen wat plaatjes op te zoeken.

    * Sfeer die het weer moet geven
    Koud, niet alleen letterlijk maar ook figuurlijk. Het mag geen gezellige uitstraling hebben :')
    * Horizontaal of verticaal ?
    Het liefst horizontaal.
    * Eventuele Exta's
    -


    Met tekst :



    Zonder tekst :



    Misschien is die iets te dromerig, maar ik hoor graag wat je ervan vind (:


    Wauw hij is prachtig! Misschien wel wat dromerig inderdaad, maar ik ga aan mijn co-writer vragen of ze 'm goedkeurd, haha. Ikzelf vind 'm heel mooi, dankjewel!

    Alyeska schreef:
    (...)

    Wauw hij is prachtig! Misschien wel wat dromerig inderdaad, maar ik ga aan mijn co-writer vragen of ze 'm goedkeurd, haha. Ikzelf vind 'm heel mooi, dankjewel!


    Yeay (: Ben in ieder geval al blij dat je hem mooi vind en ik hoor het graag wat het uiteindelijk is geworden (:


    Credendo Vides

    Even nog eentje gemaakt tussendoor (:



    Voor xStitchx


    Credendo Vides

    CatchADreamx schreef:
    * Titel: A King's Daughter - Hogwarts (Maar op het plaatje lieft alleen 'A King's Daughter, zonder Hogwarts)

    * Korte Samenvatting: Vele jaren na de harry potter generatie. Er is een nieuwe oorlog gaande, en slechts één meisje lijkt sterk genoeg om de vijand te verslaan.
    Terwijl ze vriendschap, liefde en geluk ervaart, vecht ze mee in de oorlog om haar volk te bevrijden van de tiran.
    Maar ondertussen brand een oorlog in haarzelf. Kan ze echt een prinses zijn? Kan ze het wel aan om het land te leiden? Zal ze niet de zoveelste tiran zijn? Staan de fouten die ze in het verleden heeft gemaakt haar niet in de weg?

    * Eventueel plaatjes die je er perse in wilt: In principe mag je eigenlijk kiezen, want ik weet toch dat je altijd met iets moois komt opdraven :)
    Maar misschien dat je er een witte tijger in zou kunnen verwerken? Dat is namenlijk de patronus van mijn hoofdpersonage, en ook haar faunaat vorm. En misschien iets met een kroon? Maar ik weet niet echt hoe ik dat erin zou kunnen verwerken, dus als het niet lukt is het niet erg. Ik heb hier enkele plaatjes die ik mooi vind, maar als het met andere beter gaat mag je ze ook veranderen. Zolang het meisje dat je erin verwerkt maar donker haar heeft.

    http://4.bp.blogspot.com/-34SlxzkrECc/Tzu4b5Xs7tI/AAAAAAAAf7M/LGHvhWegILo/s1600/witte+tijger+(3).jpg
    http://images.forwallpaper.com/files/thumbs/preview/44/443094__lonely-girl_p.jpg
    http://www.hdwallpapers.in/walls/fire_design_hd_wide-wide.jpg


    * Sfeer die het weer moet geven: Geen idee. Misschien iets dat de oorlog weerspiegelt, en ook de twijfels in zichzelf? Mag een beetje duister zijn.
    * Horizontaal of verticaal ? Maakt niet uit
    * Eventuele Exta's: nee :)


    Hier de cover, hoor graag wat je ervan vind (:



    Zonder tekst :


    Credendo Vides

    Zoals altijd weer geweldig! :D
    Dankjedankjedankje! ^^


    Failure is the opportunity to begin again, more intelligently.

    CatchADreamx schreef:
    Zoals altijd weer geweldig! :D
    Dankjedankjedankje! ^^


    Ben blij dat je hem mooi vind (:


    Credendo Vides

    * Titel
    Alone in The Woods..
    * Korte Samenvatting
    Het gaat over een groep jongeren die op weg zijn naar een evenement, maar uiteindelijk raken ze gestrand in een bos omdat hun busje kapot is.
    * Eventueel plaatjes die je er perse in wilt
    Deze: O1 Of O2
    Ik vind zelf de tweede mooier maar omdat de afbeelding zo raar is gemaakt aan de randen kan ik niet echt kiezen. xd
    en dan nog deze afbeelding er misschien bij
    * Sfeer die het weer moet geven
    Een beetje beangstigend, aangezien het verhaal niet over rozen zal gaan :]
    Maar ergens toch ook weer een beetje vrolijk, een beetje een mengelmoesje van die twee.
    * Horizontaal of verticaal ?
    Ik denk dat ik Vertivaal mooier vind, maar de plaatjes zijn horizontaal dus doen we horizontaal :p
    * Eventuele Exta's
    Graag de afbeelding van het kampvuur met de personene in een hoekje van de afbeelding, het lijkt me niet heel mooi als die afbeelding over het busje zit namelijk. :]
    +, zou de tekst die al in de afbeeldingen staan van de busjes weg gehaald kunnen worden? xd


    Dat is het volgens mij wel zo'n beetje..

    [ bericht aangepast op 20 maart 2014 - 16:39 ]


    Little do you know