• En met "het" bedoel ik mijn BBC Atlantis crack fanvid. Het is echt een verschrikkelijke beeldkwaliteit en ik denk dat de meesten van jullie hier de serie niet eens zullen kennen, maar ik ben gewoon heel erg blij dat ik eindelijk klaar ben. Ik heb er van gisternacht tot vanmiddag vrijwel non-stop aan gewerkt en de muziek die erin voorkomt zal waarschijnlijk tot mijn veertigste in mijn hoofd zitten. Ik weet nu ook weer waarom ik dit soort dingen nooit doe, want Windows Movie Maker is een verschrikkelijk koppig programma. In combinatie met mijn zeer beperkte video-editing skills ging dat niet altijd van een leien dakje. :Y)

    [YouTube wilde niet meer, dus staat hij nu op Vimeo.]
    > Klik!

    Hebben jullie wel eens fanvids of trailers gemaakt? Hoe ging dat?
    Als iemand trouwens een programma kent dat beter werkt dan WMM (lijkt me geen erg hoge eis) en dat ik gratis ergens kan krijgen, zeg het gerust. :'D


    Edit: Ughh, YouTube. Ik zal proberen het ergens anders te uploaden, maar Tumblr werkt ook niet, want het filmpje is iets meer dan zes minuten en Tumblr wil maar maximaal vijf. Super. :W

    [ bericht aangepast op 17 dec 2013 - 18:19 ]


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Hihi ken de serie niet nee. Wel heel mooi gedaan!
    Ik had ooit met moviemaker een filmpje voor Duits gemaakt, toen we naar münster waren heb ik veel gefilmd met vrienden van elkaar
    en moesten wat vertellen over bepaalde gebouwen daar en toen in elkaar gezet. Duurde inderdaad lang!

    Ik wilde die laatst gaan kijken... Dus ik denk dat ik dat eerst doe (A)

    Ik ben ooit aan een fanvid van HP begonnen (goh, wat origineel ^^) maar had er het geduld niet voor, hehe.


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    OW gosh geweldig xD
    Ik heb wel eens een soort van music video gemaakt met een zangeres/model er in x] Maar het leek wel als of zij zong dus ik was daar heel trots op xD Nu niet meer.


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    Ahh, wat leuk :'D Ik ken de serie trouwens wel, volg het online :'D Zelf begin ik niet aan fanvideo's etc, ik faal daar echt in haha.


    "Libraries were full of ideas – perhaps the most dangerous and powerful of all weapons."

    Apricity schreef:
    Hihi ken de serie niet nee. Wel heel mooi gedaan!
    Ik had ooit met moviemaker een filmpje voor Duits gemaakt, toen we naar münster waren heb ik veel gefilmd met vrienden van elkaar
    en moesten wat vertellen over bepaalde gebouwen daar en toen in elkaar gezet. Duurde inderdaad lang!


    Dankje! Pfft, ik ben wel echt blij dat ik nooit voor school met WMM heb moeten ruzieën. Ik krijg er liever geen cijfer op, haha. (krul)




    Hohenheim schreef:
    Ik wilde die laatst gaan kijken... Dus ik denk dat ik dat eerst doe (A)

    Ik ben ooit aan een fanvid van HP begonnen (goh, wat origineel ^^) maar had er het geduld niet voor, hehe.


    You should. :Y)
    Het is echt ontzettend cliché en heel erg voorspelbaar zo nu en dan, maar ook heel schattig en soms nog verrassend duister tussendoor, met meteen daarna weer iets volkomen randoms als Pythagoras die het gegrom van een weerwolf probeert na te doen en daar hopeloos in faalt, haha. Ik zal eerlijk toegeven dat het niet de meest hoge kwaliteit entertainment is die er bestaat, maar ik vind het echt geweldig. ^^




    CIaflin schreef:
    OW gosh geweldig xD
    Ik heb wel eens een soort van music video gemaakt met een zangeres/model er in x] Maar het leek wel als of zij zong dus ik was daar heel trots op xD Nu niet meer.


    Leuk! Het is best wel lastig om zoiets er redelijk geloofwaardig uit te laten zien. ^^




    fallenbadass schreef:
    Ahh, wat leuk :'D Ik ken de serie trouwens wel, volg het online :'D Zelf begin ik niet aan fanvideo's etc, ik faal daar echt in haha.


    Hé, dus ik ben niet de enige op Q die het kijkt. :'D

    [ bericht aangepast op 17 dec 2013 - 16:15 ]


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Ik krijg deze melding: Deze video bevat inhoud van PIAS, BBC Worldwide en AdRev Publishing. Een of beide partners hebben deze wegens auteursrechtschending geblokkeerd.
    Ik denk niet dat dat zo hoort te zijn? :')


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Naw, de inhoud is geblokkeerd.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Ze hebben het omwille van copyrightdingen geblokkeerd, zegt YouTube.
    Inge, jij copyrightschender! D:

    [ bericht aangepast op 17 dec 2013 - 16:19 ]


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Ik mag het filmpje niet kijken van YT maar ik maak echt constant trailers & fanvids. [:

    [ bericht aangepast op 17 dec 2013 - 16:19 ]


    comfort in c h a o s

    PapiIlon schreef:
    Ze hebben het omwille van copyrightdingen geblokkeerd, zegt YouTube.
    Inge, jij copyrightschender! D:


    Tja, gek genoeg zat er filmmateriaal van Atlantis in mijn Atlantis fanvid. Wie had dat ooit gedacht. (cat)


    Anyway, hij is er weer, nu op Vimeo. Als zij het ook blokkeren zal ik het nog eens proberen op YouTube met de stukken waar ze zich aan storen eruit geknipt, maar ik hoop dat het niet zover komt. ><


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Ik heb ooit een Man of Steel filmpje gemaakt :3

    Ik vind je filmpje erg cool!!


    "Because I'm with you until the end of the line." - Stucky

    Het filmpje wil niet bij mij D: Ik ga later nog maar een keer proberen :Y)
    En ik moet die serie volgens mij echt eens gaan kijken :'D


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Snowmn schreef:
    Het filmpje wil niet bij mij D: Ik ga later nog maar een keer proberen :Y)
    En ik moet die serie volgens mij echt eens gaan kijken :'D


    Nog steeds niet? (no_chears) Maar dan ligt het waarschijnlijk aan jouw computer of browser, hoop ik? Bij mij werkt het namelijk wel.

    En uhuh, doe dat. :Y)
    Iedereen zou het moeten kijken. Ik heb meer mensen nodig om eindeloos tegen te praten over Jagoras. :'D
    Nee, maar serieus. Dit is de allereerste keer dat ze elkaar ooit tegenkomen, ze hebben nog geen enkel woord gewisseld en het ziet er hier al uit alsof ze op het punt staan te zoenen.



    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Ligt aan mijn laptop/internet ja, het beeld staat gewoon stil, ik krijg überhaupt geen playding te zien


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Square schreef:
    (...)

    Nog steeds niet? (no_chears) Maar dan ligt het waarschijnlijk aan jouw computer of browser, hoop ik? Bij mij werkt het namelijk wel.

    En uhuh, doe dat. :Y)
    Iedereen zou het moeten kijken. Ik heb meer mensen nodig om eindeloos tegen te praten over Jagoras. :'D
    Nee, maar serieus. Dit is de allereerste keer dat ze elkaar ooit tegenkomen, ze hebben nog geen enkel woord gewisseld en het ziet er hier al uit alsof ze op het punt staan te zoenen.




    Om de een of andere reden, moest ik meteen aan een zin denken. Namelijk, ik kwam binnen zonder kloppen.


    Ik ga je filmpje even kijken.


    Physics is awesome