• Oorspronkelijk is dit verhaal begonnen op Hyves, maar omdat die er helaas mee gaat stoppen, willen we hier graag verder gaan.
    Iedereen is natuurlijk vrij om mee te doen, maar we zitten dankzij Hyves' faillissement dus wel midden in het verhaal! Hopelijk hebben jullie hier begrip voor.


    Het is zeven jaar na het begin van het eerste verhaal. Nadat ze het Instituut hebben verlaten, wonen Kato, Cordelia, Emily, Wyatt en Rodey op het eiland waar Kato is opgegroeid.
    Inmiddels hebben Cordelia en Emily een kind gebaard.
    De vulkaan op het eiland Montserrat begint weer actief te worden. Uit angst dat hij gaat uitbarsten, verhuisd iedereen met de kindertjes naar Hawaii, plus enkelen van Kato's familieleden die dieper in het bos wonen en hem geloven.
    Omdat ze allemaal zo verschillend leven en de luxe van het Instituut gewend zijn, zijn ze altijd afhankelijk gebleven van de mensen aan het vaste land van de Verenigde Staten.
    Op Hawaii blijkt een hele nederzetting te zijn van vreemde wezens die niet in de mensenwereld kunnen wonen en om welke reden dan ook, hebben besloten om niet bij hun soortgenoten te zijn.
    Er is maar een kleine groep van die wezens die hen durft te vertrouwen. De zeemeerminnen en Rodey worden wel toegelaten, maar voor de halfwolven blijven ze vrezen. Ze zijn bang dat ze andere wezens opeten.
    Zij worden geacht om in de bossen, buiten het dorp te leven, tussen de andere, gevaarlijkere wezens. Daarom verlaat ook niemand het dorp. Behalve voor het water.
    Het dorp wordt bestuurd door een stel wijzen, die bepalen wat ze allemaal moeten doen wanneer er iets gebeurd.

    Meer uitleg en het inschrijf topic vindt je hier: http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=157054

    Personages

    Bethany 'Beth' - 21 - tijgermens q]Marjannee[/q
    Enaid - 97 - ederos q]Hohenheim[/q
    Ferapyle - ? - sater q]Ensiferum[/q
    Leona - 27 - trol q]Ensiferum[/q
    Meller Wartons - 14 - mensee q]Marjannee[/q
    Michelle L'Oreal - 22 - vervloekt mens q]Ensiferum[/q
    Minkabh - +/- 47 - papegaaienotter q]Hohenheim[/q
    Peikka - 31/32/33 - follet q]Hohenheim[/q
    Russel Wartons - 22 - mensee q]Marjannee[/q
    Satyr - 21 - sater q]Ensiferum[/q
    Stimpy - 1 - eekhoorn q]RosanneB[/q
    Tari - 19 - elf q]Marjannee[/q
    Venomis - 24 - dracaena q]Ensiferum[/q
    Weather - 20 - Treeture q]Marjannee[/q

    Nieuwkomers
    Allie - 22 - zeemeermin q]Hohenheim[/q
    Athiabbe Duskfury - 20 - halfwolf q]Hohenheim[/q
    Baiel - 22 - nereïde q]Marjannee[/q
    Cordelia Duskfury-Grecia - 21 - zeemeermin q]RosanneB[/q
    Emily Grecia - 22 - zeemeermin q]Marjannee[/q
    Glaie - ? - nereïde q]Marjannee[/q
    Gyab Duskfury - 19 - halfwolf q]Hohenheim[/q
    Javelin Ash - 21 - halfwolf q]Marjannee[/q
    John ? - ? - mens q]Marjannee[/q
    Kato Duskfury - 22 - halfwolf q]Hohenheim[/q
    Limany Redfinder - 22 - halfwolf q]Hohenheim[/q
    Maerle - 0 - zeemeermin/nereïde q]Marjannee[/q
    Nykin Duskfury - 0 - halfwolf/meermin q]Hohenheim[/q]/[q]RosanneB[/q
    Oliver May - 24 - mendax q]Marjannee[/q
    Pagelino Duskfury - 12 - halfwolf q]Hohenheim[/q
    Patja Duskfury - 9 - halfwolf q]Hohenheim[/q
    Prahi - 29 - Syrene q]Hohenheim[/q
    Qako Duskfury - 26 - halfwolf q]Hohenheim[/q
    Rodey Diablo - 21 - bosduivel q]Hohenheim[/q
    Wyatt - 23 - waternimf q]Hohenheim[/q
    Yati Stormghost - 22 - halfwolf q]Hohenheim[/q
    Zipp +/- 4- bosduivel q]Hohenheim[/q

    Overig
    Jill - 22 - mendax q]RosanneB[/q


    You were born with wings. Why prefer to crawl through life?

    Qako grijnsde toen hij haar zag blozen. Dat was leuk om te zien.
    'Je mag best eens langskomen bij mij en mijn broers en zussen. Het is fijn dat er iemand anders is die weet wat we doormaken. Ik begin wel steeds meer te wennen aan het leven hier.'


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    Cordelia keek haar angstig aan en keek teleurgesteld naar de deur.
    'Kato...' Ze schrok toen Athiabbe haar arm vast pakte en eraan trok. Cordelia duwde het kussen in haar mond en smoorde haar schreeuw. Het was een walgelijke pijn. Een nieuwe golf van pijn ging door haar heen en ze begon weer te snikken.
    'Is het nu klaar?' Zei ze overstuur.


    You were born with wings. Why prefer to crawl through life?

    'Dank je.' Dat kon zij niet zo goed zeggen, al zou het vast makkelijker worden als ze meer met Qako zou doen. Avonden als deze fleurden haar op.


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

    'Ja.'
    Athiabbe legde een knoop in haar mitella en liep naar de veranda waar Kato was.
    'Kom je naar binnen, kato? Het geeft niet. Cordelia wil je graag zien.'
    Kato schudde zijn kop en maakte een triest, piepend geluid en Athiabbe ging weer naar binnen om naast Cordelia op het kleed neer te zakken.


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    Er viel een stilte waarin Qako iets te gretig was met zijn drinken en het al snel op had.


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    Michelle sloeg haar ogen neer. ‘Mijn ouders zijn vroeg gestorven.’


    Every villain is a hero in his own mind.

    'Waarom komt Kato niet?' vroeg Cordelia. Tranen van pijn gleden nog over haar wangen, al maakte ze geen geluid meer. 'Ik wil hem zo graag bij me.'


    You were born with wings. Why prefer to crawl through life?

    'Hij voelt zich heel schuldig,' zei Athiabbe sussend. Ze probeerde Cordelia's tranen te drogen.

    ~~

    'O, wat naar,' zei Prahi die zijn best deed medeleven te tonen. Hij vond er niet veel aan. Er zat vast een of ander sneu verhaal achter wat hij ongetwijfeld niet wilde horen. Toch deed hij alsof hij tot het diepst van zijn hart met haar mee voelde en klopte haar op haar hand. 'Wat vervelend. Hoe is dat zo gekomen?'


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    Michelle had geen zin om daar over te spreken en al helemaal net met Prahi. Gauw stond ze op, liet een paar munten achter en keek hem verontschuldigend aan.
    ‘Ik moet naar mijn werk. Ik ben al laat.’
    Zonder zijn reactie af te wachten, draaide ze zich om en verliet de cafetaria.


    Every villain is a hero in his own mind.

    'Maar het is niet zijn schuld, hij kan er niets aan doen. We weten allebei al jaren dat het risico's met zich mee brengt.' Cordelia zuchtte. 'Kato, kom nou bij me, alsjeblieft,' zei ze hoopvol. 'Alsjeblieft.'


    You were born with wings. Why prefer to crawl through life?

    Prahi starde har na, mar nam rustig de tijd om zijn drsnkje op te drinken en stak Michelles wisselgeld even later in zijn zak.
    Hij liet haar maar gaan. Ze vond sin geselschap blijkbar niets en hij had ook geen hast. Er liepen er meer rond die zijn aandacht nodig hadden.

    ~~

    Kato kwam weer binnen, maar weigerde dichter dan een halve meter in haar buurt te komen.
    'Het komt wel goed,' suste Athiabbe. 'Ze redt het wel. Het is heel normaal dat dit geneurd, dat weet je.'


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    'Wil je nog wat?' glimlachte Javelin.


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

    Hij grijnsde en tastte even in zijn geldbuidel, maar vomd dat hij het wel een keer verdiend had.
    'Nou goed, dan. Als jij ook neemt.'


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    'Kom even bij me, lieve knuffelbeer,'zei ze zacht. 'Jij doet me de pijn vergeten.' Ze keek hem hoopvol aan. 'Als jij niet bij me komt kom ik naar jou.'


    You were born with wings. Why prefer to crawl through life?

    Athiabbe glimlachte en keek toe hoe Kato uiterst voorzichtig zijn kop tegen haar dijbeen legde en nog steeds met dezelfde schuldige blik naar haar opkeek. Hij had moeten stoppen toen het nog kon...


    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes