• Oorspronkelijk is dit verhaal begonnen op Hyves, maar omdat die er helaas mee gaat stoppen, willen we hier graag verder gaan.
    Iedereen is natuurlijk vrij om mee te doen, maar we zitten dankzij Hyves' faillissement dus wel midden in het verhaal! Hopelijk hebben jullie hier begrip voor.


    Het is zeven jaar na het begin van het eerste verhaal. Nadat ze het Instituut hebben verlaten, wonen Kato, Cordelia, Emily, Wyatt en Rodey op het eiland waar Kato is opgegroeid.
    Inmiddels hebben Cordelia en Emily een kind gebaard.
    De vulkaan op het eiland Montserrat begint weer actief te worden. Uit angst dat hij gaat uitbarsten, verhuisd iedereen met de kindertjes naar Hawaii, plus enkelen van Kato's familieleden die dieper in het bos wonen en hem geloven.
    Omdat ze allemaal zo verschillend leven en de luxe van het Instituut gewend zijn, zijn ze altijd afhankelijk gebleven van de mensen aan het vaste land van de Verenigde Staten.
    Op Hawaii blijkt een hele nederzetting te zijn van vreemde wezens die niet in de mensenwereld kunnen wonen en om welke reden dan ook, hebben besloten om niet bij hun soortgenoten te zijn.
    Er is maar een kleine groep van die wezens die hen durft te vertrouwen. De zeemeerminnen en Rodey worden wel toegelaten, maar voor de halfwolven blijven ze vrezen. Ze zijn bang dat ze andere wezens opeten.
    Zij worden geacht om in de bossen, buiten het dorp te leven, tussen de andere, gevaarlijkere wezens. Daarom verlaat ook niemand het dorp. Behalve voor het water.
    Het dorp wordt bestuurd door een stel wijzen, die bepalen wat ze allemaal moeten doen wanneer er iets gebeurd.

    Meer uitleg en het inschrijf topic vindt je hier: http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=157054

    Personages

    Bethany 'Beth' - 21 - tijgermens q]Marjannee[/q
    Enaid - 97 - ederos q]Hohenheim[/q
    Ferapyle - ? - sater q]Ensiferum[/q
    Leona - 27 - trol q]Ensiferum[/q
    Meller Wartons - 14 - mensee q]Marjannee[/q
    Michelle L'Oreal - 22 - vervloekt mens q]Ensiferum[/q
    Minkabh - +/- 47 - papegaaienotter q]Hohenheim[/q
    Peikka - 31/32/33 - follet q]Hohenheim[/q
    Russel Wartons - 22 - mensee q]Marjannee[/q
    Satyr - 21 - sater q]Ensiferum[/q
    Stimpy - 1 - eekhoorn q]RosanneB[/q
    Tari - 19 - elf q]Marjannee[/q
    Venomis - 24 - dracaena q]Ensiferum[/q
    Weather - 20 - Treeture q]Marjannee[/q

    Nieuwkomers
    Allie - 22 - zeemeermin q]Hohenheim[/q
    Athiabbe Duskfury - 20 - halfwolf q]Hohenheim[/q
    Baiel - 22 - nereïde q]Marjannee[/q
    Cordelia Duskfury-Grecia - 21 - zeemeermin q]RosanneB[/q
    Emily Grecia - 22 - zeemeermin q]Marjannee[/q
    Glaie - ? - nereïde q]Marjannee[/q
    Gyab Duskfury - 19 - halfwolf q]Hohenheim[/q
    Javelin Ash - 21 - halfwolf q]Marjannee[/q
    John ? - ? - mens q]Marjannee[/q
    Kato Duskfury - 22 - halfwolf q]Hohenheim[/q
    Limany Redfinder - 22 - halfwolf q]Hohenheim[/q
    Maerle - 0 - zeemeermin/nereïde q]Marjannee[/q
    Nykin Duskfury - 0 - halfwolf/meermin q]Hohenheim[/q]/[q]RosanneB[/q
    Oliver May - 24 - mendax q]Marjannee[/q
    Pagelino Duskfury - 12 - halfwolf q]Hohenheim[/q
    Patja Duskfury - 9 - halfwolf q]Hohenheim[/q
    Prahi - 29 - Syrene q]Hohenheim[/q
    Qako Duskfury - 26 - halfwolf q]Hohenheim[/q
    Rodey Diablo - 21 - bosduivel q]Hohenheim[/q
    Wyatt - 23 - waternimf q]Hohenheim[/q
    Yati Stormghost - 22 - halfwolf q]Hohenheim[/q
    Zipp +/- 4- bosduivel q]Hohenheim[/q

    Overig
    Jill - 22 - mendax q]RosanneB[/q


    You were born with wings. Why prefer to crawl through life?

    'Ja, dit is Stimpy! Hij woont hier nu een paar maanden!'
    Ze sloot de deur weer.


    Every villain is a hero in his own mind.

    'Echt niet? Je hebt wel de bouw van een alfa.'


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

    Emily had er weinig vertrouwen in, maar wilde haar zusje niet afvallen en knikte daarom.


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

    Cordelia knuffelde Emily weer. 'Houd je me op de hoogte? Ik ga denk ik maar naar huis. Als Kato iets weet, misschien, dan vertel ik het je meteen.'


    You were born with wings. Why prefer to crawl through life?

    'Ga je terug naar het dorp of blijf je hier?' vroeg Venomis nadat ze een beetje waren opgedroogd.


    Every villain is a hero in his own mind.

    'Ja. En als jij Ariana ziet…' Ze knikte, want ze wist dat Cordelia dat begreep. 'Dank je.'


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

    'Ik loop wel mee.' Hij wist nog niet of hij zin had om te blijven, maar dan kon hij altijd nog weggaan.


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    Cordelia ging terug naar huis en slaakte even een diepe zucht toen ze de deur achter zich dicht deed. Ze ging naast Kato zitten, die op de bank zat. Ze kuste zijn wang en raakte met haar vinger even Liae's handje aan. Ze lag te slapen op Kato's borst en Cordelia rook even met gesloten ogen aan haar hoofdje.
    'Emily heeft zichzelf in een nare situatie gebracht,' zei ze. 'Ze is naar Venomis toe gegaan, uit zichzelf.' Ze zag Kato fronsen en knikte. 'Heel stom van haar.. Nu wil Venomis dat ze Baiel of Ariana aan haar uitlevert. Ik ben bang voor haar,' zei ze zacht. 'Wat nou als ze niet doet wat Venomis zegt? Straks ontvoert ze Maerle nog. Of - of ze keert zich tot ons, om Emily zo te raken.' Ze keek Kato ongerust aan en hoopte dat hij met een oplossing zou komen.


    You were born with wings. Why prefer to crawl through life?

    'Als ze Ariana of Baiel wil hebben, zal ze daar wel achteraan gaan,' zei Kato. 'Ik denk dat ze niet moet kiezen en afwachten wie Venomis zelf kiest. Misschien kunnen we het dan verhinderen en haar doden.'

    ~ ~

    'Men had ook heel graag gewild dat ik Alfa zou worden, 'gaf Qako toe, 'maar ik had neit zo'n zin in die politieke spelletjes, dus ik heb het afgewezen.' Dat had zijn vader niet leuk gevonden en hoewel zijn oma het ook had afgekeurd, had ze hem met rust gelaten. Dat gold ook voor de keuze van zijn vrouw, die hij liever zelf wilde maken. Achteraf had hij daar wel een beetje spijt van, want dan had hij nier een nieuw leven met zijn gezin kunnen opbouwen en nu was er geen mogelijkheid voor hem om dat ooit nog te beginnen.

    [ bericht aangepast op 30 dec 2013 - 15:54 ]


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    'Maar hoe wil je haar doden dan?' vroeg Cordelia met grote ogen. 'Ze is half draak! Volgens mij kan niets alleen al die huid doorboren.'


    You were born with wings. Why prefer to crawl through life?

    'Ging het er zo moeilijk aan toe, bij jullie?' vroeg Javelin verbaasd. Bij hen was het altijd geweest dat de beste jagers alfa's waren. Punt.


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

    Rodey en Venomis keerden terug naar het dorp. 'Eet je mee?' wilde ze weten.


    Every villain is a hero in his own mind.

    'Nou, ze moet toch ooit een keer doodgaan,' vond Kato.

    ~ ~

    'Op zich is het de gewoonte dat iemand dat wordt, maar ik had er gewoon geen zin in.'


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    'Ik denk dat ze niet gemakkelijk dood te krijgen is, en dat mag jij ook niet doen,' zei ze ongerust. 'Straks doodt ze jou nog tijdens een poging.' Ze pakte zijn hand vast.


    You were born with wings. Why prefer to crawl through life?

    Javelin glimlachte. 'Ach. Je status is ook niet alles.'


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain