• Aangezien er sinds mijn vorige topic nogal wat verandert is, is bij deze het verhaal:

    Mijn ex heeft een nieuwe vriendin, precies een maand nadat het uit is gegaan tussen ons. Uit fatsoen heb ik beiden in privé proficiat gewenst.
    Ja, ik zag het aankomen maar klinkt misschien heel raar maar is dat niet te vroeg? Zelf weet ik niet hoe ik hierop moet reageren, hoewel het me wel de zet heeft gegeven om hem los te laten. Maarja wat vinden jullie?


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Persoonlijk vind ik zoiets wel vroeg, maar yea, ik denk dat het niet echt van belang is wat wij ervan vinden. Ik zou me proberen niet echt bezig te houden met zulke zulke dingen. Het heeft je wel goed gedaan in de zin van hem loslaten :].


    No growth of the heart is ever a waste

    Mij lijkt het inderdaad snel, zeker als jullie elf maanden zijn samengeweest. Maar als het jou helpt om hem te vergeten, moet je je daar maar op concentreren. Nog veel succes er mee!


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Idk, het verschilt echt per situatie. Als hij van je hield, maar dingen niet meer aankan vind ik het wel vroeg, maar als iemand het uitmaakt omdat ze al een tijdje geen gevoelens meer hebben, zijn ze ondertussen al een stuk verder.
    Ik vind het wel goed van je dat je het zo opneemt en het los kan laten.


    Your make-up is terrible

    Dat is gewoon hard.
    En serieus, ga gewoon naar je eigen vrienden toe. Of heb je dat al gedaan?

    Wat ik heb geleerd van al die tijd Amerikaanse series en films kijken, is dat het uitmaken bestaat uit een winnaar en een verliezer en als jij hem je/jullie vrienden geeft, laat je hem winnen. En als je hem gefeliciteerd, dan gaat hij er van uit dat jij het er mee eens bent, maar als je het er niet mee eens bent, moet je het gewoon zeggen.
    Je kunt zo aardig zijn als je wilt, maar uiteindelijk ben jij de enigste die voor jezelf opkomt.

    Alles komt goed!


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Assassin schreef:
    Idk, het verschilt echt per situatie. Als hij van je hield, maar dingen niet meer aankan vind ik het wel vroeg, maar als iemand het uitmaakt omdat ze al een tijdje geen gevoelens meer hebben, zijn ze ondertussen al een stuk verder.
    Ik vind het wel goed van je dat je het zo opneemt en het los kan laten.


    Nou hij heeft het zeg maar midden erin uitgemaakt.
    @ DoctorDonna we zijn na een hoop discussie als vrienden uit elkaar gegaan maar eerlijk gezegd zie ik die "vriendschap"niet meer zitten. Niet vanuit mij maar vanuit hem... behalve met een ex ben ik nog met ze allemaal bevriend.


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Dat is inderdaad erg snel. Maar helaas reageert iedereen anders als het uit is met een relatie. Ik snap precies hoe jij je voelt. Ik had ook een relatie van 1 jaar en 1 maand, waarin ik alles met hem had gedeeld. Na 1 maand had hij ook gelijk een ander. In het begin was ik kwaad. Ik had het gevoel alsof onze relatie niets betekende. Maar ik heb steeds tegen me gezegd hij had veel problemen toen het uit ging op liefdes gebied. Als hij ze niet wil oplossen is dat zijn zaak. Dan heb ik medelijden met het meisje waarmee hij iets heeft. Je gaf in je vorige topic aan dat hij ook veel problemen had. Het is zijn zaak dat hij zo in een nieuwe relatie te stappen en zijn problemen niet op te lossen.

    Als ik jou was zou ik gewoon naar de vrienden gaan die wel een goede invloed op je hebben. Geef jezelf de ruimte om verdriet te hebben. Het koste mij een jaar, ik hoop voor jou dat het sneller over is.

    [ bericht aangepast op 19 dec 2013 - 10:49 ]


    Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.

    Tja, dat kunnen wij niet beslissen. Ik denk dat het toch echt per relatie verschilt, maar persoonlijk zou ik het wel vroeg vinden.

    Ik wil wel zeggen dat ik vind dat je het goed aanpakt en het ook erg vriendelijk van je is om hun te feliciteren met de nieuwe relatie. Zelf zou ik zoiets echt niet kunnen.


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Ik weet niet of het snel is... ik bedoel; als je verliefd wordt kun je er niet veel aan doen. En dan maakt het niet uit of het nog maar een maand uit is met je ex of drie jaar...
    Ik vind het in ieder geval wel goed dat je ze gefeliciteerd hebt. ^.^


    | Reality is for people that lack imagination |

    Yayde schreef:
    Ik weet niet of het snel is... ik bedoel; als je verliefd wordt kun je er niet veel aan doen. En dan maakt het niet uit of het nog maar een maand uit is met je ex of drie jaar...
    Ik vind het in ieder geval wel goed dat je ze gefeliciteerd hebt. ^.^


    26 - 02 - '16

    Het is wel wat snel, ja.
    Een vriendin van mij had ook binnen een maand een nieuwe vriend en dat is inmiddels ook haar ex.


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Hashirama schreef:
    Persoonlijk vind ik zoiets wel vroeg, maar yea, ik denk dat het niet echt van belang is wat wij ervan vinden. Ik zou me proberen niet echt bezig te houden met zulke zulke dingen. Het heeft je wel goed gedaan in de zin van hem loslaten :].


    Chaos is a ladder.

    Ik heb zelf in zo´n situatie gezeten.. maar mijn relatie duurde toen geen 11 maanden. Dat was na een ´relatie´ van anderhalve maand. Ik was gedumpt, kende een jongen die ik stiekem al erg leuk vond. Hij was er voor me en ik werd verliefd. Je kan het dan toch niet zomaar laten gaan. Mijn gevoel stond toen voorop.
    Maar na zo´n lange relatie lijkt me dat toch anders. Het was voor jou fijn geweest als er wat meer tijd tussen gezeten had, maar ik denk dat het voor hemzelf ook wel beter was geweest. Misschien probeert hij het allemaal nu wel gewoon in een ander te zoeken, en is hij hier erg gehaast mee omdat hij het moeilijk vind om alleen te zijn of iets dergelijks. Of hij moet wel heel gek op dat meisje zijn.

    Het is ook gewoon moeilijk om hier een mening over te vormen, omdat je het gewoon niet weet.


    Whatever you do in life will be insignificant, but it's very important that you do it because nobody else will.

    Het is een jongen!
    Die doen zulke dingen te vroeg.
    Soms zelfs zonder rekening te houden met gevoelens van anderen.


    "There’s no such thing as miracles, only the inevitable and the accidental – and what we do. I’ve always believed that.

    Je weet niet wat die jongen voelt. Misschien is hij wel echt verliefd op haar. Ik begrijp best dat jij het daar moeilijk mee hebt.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Hashirama schreef:
    Persoonlijk vind ik zoiets wel vroeg, maar yea, ik denk dat het niet echt van belang is wat wij ervan vinden. Ik zou me proberen niet echt bezig te houden met zulke zulke dingen. Het heeft je wel goed gedaan in de zin van hem loslaten :].


    Quiet the mind, and the soul will speak.