• Voor iedereen die deelneemt aan deze RPG



    De rollen:
    Chase Carter - RapunzeI (pagina 5)
    Micardo Guiseppe Vercini - Neverland (pagina 17)
    Drake Justin Parker - Kendizzzzle (pagina 2)
    Jongen gereserveerd voor Inermis
    Noah Riker Constantines - Teresa (pagina 5)
    Raven May Winter - Roww (pagina 17)
    Cassie Elora Mears - Bash (pagina 3)
    Meisje gereserveerd voor BarnOwl
    Agnes Meryl Ellery - Sheridan (pagina 18)
    Athalia Sevillia Espironaz - EIias (pagina 7)

    Geesten van McAllister's (maximaal 4)
    Euphemia (Mia) Ainsley Cresent McAllister - Candira (pagina 10)
    Lily McAllister - Saviorself (pagina 9)

    Belangrijke topics:
    - Rollentopic
    - Speeltopic

    [ bericht aangepast op 5 jan 2014 - 12:32 ]


    26 - 02 - '16

    EIias schreef:
    (...)

    _O_ Dat is het beste wat ik vandaag gehoord heb naast het: "This is your living Sherlock, With 240 types of Tabacco." Die is gewoon geweldig :Y)


    Haha, als ik het doe, dan heb ik wel een slachtoffer nodig bij wie Cassie in de tent mag :').

    [ bericht aangepast op 2 jan 2014 - 23:18 ]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Bash schreef:
    (...)

    Haha, als ik het doe, dan heb ik wel een slachtoffer nodig bij wie Cassie in de tent mag.


    Mijn personage mag wel het slachtoffer zijn.


    26 - 02 - '16

    Child schreef:
    (...)

    Mijn personage mag wel het slachtoffer zijn.


    Echt? Dat zou awesome zijn c:
    Ik heb echt zin om het te schrijven xd.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Time to write ^.^ Hebben we eigenlijk al afgesproken wie voorstelt om het gebied te onderzoeken? Ik kan alvast vertellen dat Athalia dat niet gaat voorstellen. Dat gaat buiten haar grenzen :']


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    EIias schreef:
    Time to write ^.^ Hebben we eigenlijk al afgesproken wie voorstelt om het gebied te onderzoeken? Ik kan alvast vertellen dat Athalia dat niet gaat voorstellen. Dat gaat buiten haar grenzen :']


    Cassie is ook geen type om het voor te stellen.
    Ik vind Raven er eigenlijk wel een type voor :')


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Noah neither. :')


    help

    Bash schreef:
    (...)

    Cassie is ook geen type om het voor te stellen.
    Ik vind Raven er eigenlijk wel een type voor :')


    Mij ook :'] Maar ik zie Raven ook als een kleine rebel als je snapt wat ik bedoel. :'D
    En @Teresa, dat had ik ook niet verwacht :'D


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    Oke, Raven een kleine rebel? Nu vraag ik me echt af wat je daarmee bedoelt.. xd

    Maar goed ik wil het haar best laten voorstellen :')


    Little do you know

    Roww schreef:
    Oke, Raven een kleine rebel? Nu vraag ik me echt af wat je daarmee bedoelt.. xd

    Maar goed ik wil het haar best laten voorstellen :')


    Gewoon.. Ik weet niet hoe je dat moet uitleggen. Iemand die toch wel dingen durft maar voor mijn gevoel ook een zachte kant heeft voor mijn gevoel? Ik weet echt serieus niet hoe ik dat moet uitleggen xD Ow gosh dit is een moeilijk :'D


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    EIias schreef:
    (...)

    Gewoon.. Ik weet niet hoe je dat moet uitleggen. Iemand die toch wel dingen durft maar voor mijn gevoel ook een zachte kant heeft voor mijn gevoel? Ik weet echt serieus niet hoe ik dat moet uitleggen xD Ow gosh dit is een moeilijk :'D


    Grote mond, klein hartje. :Y)


    help

    EIias schreef:
    (...)

    Gewoon.. Ik weet niet hoe je dat moet uitleggen. Iemand die toch wel dingen durft maar voor mijn gevoel ook een zachte kant heeft voor mijn gevoel? Ik weet echt serieus niet hoe ik dat moet uitleggen xD Ow gosh dit is een moeilijk :'D


    Raven is het type dat graag mensen laat schrikken en grappen uit haalt met anderen, mits de grap niet te ver gaat natuurlijk.
    Ze word liever vies dan dat ze een Mani- of Pedicure ondergaat en is hierdoor eigenlijk enkel bevriend met jongens.
    Ze vind het soms best leuk om iets stuk te maken, zolang ze er maar niet de gevangenis voor in kan gaan.
    Echter heeft ze wel een hekel aan Drugs en Geweld en doet hier dan ook niets mee. Als ze iemand op straat in elkaar geslagen ziet worden komt ze wel voor diegene op, zo'n watje om weg te rennen alsof ze het nooit gezien heeft is ze niet.

    Maar toch heeft ze ook een kant die hoopt dat ze toch ooit bevriend zal zijn met de meiden, dat de jongens haar ooit anders zullen zien dan 'de vriend die toevallig een meisje is' en daarbij houdt ze enorm van dieren. Ze is redelijk breekbaar maar zo doet ze zich niet voor in het openbaar. Ze houdt er niet van de 'aandachtvrager' te zijn en wil dan ook nóoit laten zien dat ze pijn heeft.

    [ bericht aangepast op 3 jan 2014 - 0:46 ]


    Little do you know

    Teresa schreef:
    (...)

    Grote mond, klein hartje. :Y)


    Haha, ja kan ook ^^
    Alleen snap ik het niet waarom 'klein hartje'? Dat komt toch juist over alsof je bijna harteloos bent :')


    Little do you know

    Aaaaand, it was done :Y)


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Btw.. dat 'Als ik van jou was,' van Noah maakt me steeds weer aan het lachen :')
    Want volgens mij bedoelde je 'als ik jou was' is het niet? Anders spijt het me enorm voor het lachen.. ;x


    Little do you know

    Roww schreef:
    Btw.. dat 'Als ik van jou was,' van Noah maakt me steeds weer aan het lachen :')
    Want volgens mij bedoelde je 'als ik jou was' is het niet? Anders spijt het me enorm voor het lachen.. ;x


    Haha, ja. Ik kwam daar pas achter toen ik klaar was met de post. Ik ging echt stuk.
    Maar het is blijkbaar Vlaams dialect :')


    To the stars who listen — and the dreams that are answered