• Voor iedereen die deelneemt aan deze RPG



    De rollen:
    Chase Carter - RapunzeI (pagina 5)
    Micardo Guiseppe Vercini - Neverland (pagina 17)
    Drake Justin Parker - Kendizzzzle (pagina 2)
    Jongen gereserveerd voor Inermis
    Noah Riker Constantines - Teresa (pagina 5)
    Raven May Winter - Roww (pagina 17)
    Cassie Elora Mears - Bash (pagina 3)
    Meisje gereserveerd voor BarnOwl
    Agnes Meryl Ellery - Sheridan (pagina 18)
    Athalia Sevillia Espironaz - EIias (pagina 7)

    Geesten van McAllister's (maximaal 4)
    Euphemia (Mia) Ainsley Cresent McAllister - Candira (pagina 10)
    Lily McAllister - Saviorself (pagina 9)

    Belangrijke topics:
    - Rollentopic
    - Speeltopic

    [ bericht aangepast op 5 jan 2014 - 12:32 ]


    26 - 02 - '16

    Roww schreef:
    (...)

    Ja het spel was ook soms vreselijk :C
    Ik keek het op Youtube van Pewdiepie, en hij is nu bezig met Seizoen 5 volgens mij.. of vier, maar iniedergeval daar gaat ook een hond in dood.. maar daar was ik zo van: 'Hah! Eigen schuld ROTBEEST!'
    Clementine wilde haar eten met hem delen maar hij wilde het allemaal, Clementine pakte het terug en die hond viel aan. Clem moest hem van der af schoppen en toen werd ie perongeluk gespiest :')
    Karma.
    En nu kijk ik de serie en I'm just like: Oh god.. I miss Clementine and Lee.. :c
    Was het maar zoals in het spel :c

    En ik ken Bestgore niet en dat verhaal van die baby ken ik ook niet :')
    Amarican horror story is trouwens zo geweldig niet, kwa horror. Echt goede horror zit er niet in. Plus ik vind het enorm verwarrend omdat er steeds een ander verhaal tussen door komt x'd


    Lieverd dat is seizoen 2 :'] De game bestaat uit 5 episodes en dus die gespietste hond is het nieuwe seizoen en dat is seizoen 2 :'D
    En be happy. Bestgore is eigenlijk een site waar filmpjes/afbeeldingen van Real-Life moorden op zitten. - Ik kwam daar een keer op via een link van een topic. En ik zit daar echt niet vaak op. Ik wil niet zien hoe mensen aan necrofilie doen :']-

    Waarschuwing: Lees dit niet als je tegen erge dingen kan. Even voor de zekerheid er maar bijgezet :'D
    En baby Brianna is een baby die in 5 maanden van haar leven door haar ouders en oom: verkracht,gebeten,mishandeld is, ze hebben haar hersenvlies kapot gemaakt en op haar schedel zaten 2 breuken waardoor hij schedel eigenlijk verbrijzelt was. Ze zat onder de blauwe plekken en bijt wonden. En had nog meer breuken over haar lichaam. Autoriteiten hebben zelfs psyche hulp moeten zoeken omdat het zo erg was wat ze aanzagen. En dan is dit nog maar een heel klein stukje van het verhaal.

    Nah ik vind AHS het echt gewoon puur vermaak. :Y)

    [ bericht aangepast op 2 jan 2014 - 19:16 ]


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    EIias schreef:
    (...)

    Lieverd dat is seizoen 2 :'] De game bestaat uit 5 episodes en dus die gespietste hond is het nieuwe seizoen en dat is seizoen 2 :'D
    En be happy. Bestgore is eigenlijk een site waar filmpjes/afbeeldingen van Real-Life moorden op zitten. - Ik kwam daar een keer op via een link van een topic. En ik zit daar echt niet vaak op. Ik wil niet zien hoe mensen aan necrofilie doen :']-

    Waarschuwing: Lees dit niet als je tegen erge dingen kan. Even voor de zekerheid er maar bijgezet :'D
    En baby Brianna is een baby die in 5 maanden van haar leven door haar ouders en oom: verkracht,gebeten,mishandeld is, ze hebben haar hersenvlies kapot gemaakt en op haar schedel zaten 2 breuken waardoor hij schedel eigenlijk verbrijzelt was. Ze zat onder de blauwe plekken en bijt wonden. En had nog meer breuken over haar lichaam. Autoriteiten hebben zelfs psyche hulp moeten zoeken omdat het zo erg was wat ze aanzagen. En dan is dit nog maar een heel klein stukje van het verhaal.

    Nah ik vind AHS het echt gewoon puur vermaak. :Y)


    Oh, haha oeps x'D
    Nou iniedergeval ik vond dat die hond het had verdient om dood te gaan :')
    Moet ie maar niet zo egoïstisch zijn.

    En je zou maar zo ziek in je kop zijn om zoiets bij je kind te doen.. vreselijk gewoon.


    Little do you know

    Roww schreef:
    (...)

    Oh, haha oeps x'D
    Nou iniedergeval ik vond dat die hond het had verdient om dood te gaan :')
    Moet ie maar niet zo egoïstisch zijn.

    En je zou maar zo ziek in je kop zijn om zoiets bij je kind te doen.. vreselijk gewoon.


    Het was dan wel zijn instinct maar ik vond dat gepiep gewoon afgrijselijk. Ik heb mijn hond die 30 kilo weegt gelijk opgepakt en ik heb hem de rest van de avond bij mij gehouden :'D

    En Jup. Gelukkig is zit die vader levenslang maar ik heb laatst gelezen dat ze overwegen hem te doden met de elektrische stoel. En die moeder is wel al weer vrij en die oom is dood door een auto ongeluk. Ik was echt blij toen ik van die vader en die oom hoorde. Maar die moeder begrijp ik niet.


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    EIias schreef:
    (...)

    Het was dan wel zijn instinct maar ik vond dat gepiep gewoon afgrijselijk. Ik heb mijn hond die 30 kilo weegt gelijk opgepakt en ik heb hem de rest van de avond bij mij gehouden :'D

    En Jup. Gelukkig is zit die vader levenslang maar ik heb laatst gelezen dat ze overwegen hem te doden met de elektrische stoel. En die moeder is wel al weer vrij en die oom is dood door een auto ongeluk. Ik was echt blij toen ik van die vader en die oom hoorde. Maar die moeder begrijp ik niet.


    Dat gepiep was niet zo fijn nee :l
    Mijn hond weegt het dubbele als de jouwe x'D

    En tja, ik vind de doodstraf eigenlijk te makkelijk.. het is goed dat ze opgeruimt worden, en dat ze dat met de elektirsche stoel doen, maar daarbij is het maar een snelle en tijdelijke pijn voor ze.. Ik zou echter wel willen dat ze dat hier ook gewoon gaan doen. Van die serieuse criminelen verdienen geen genade -.-
    Plus ik vind dat ze verkrachters gewoon moeten castreren zonder verdoving. Vind ik wel een goede straf :')
    Maar ja, de gevangenis hier is net een hotel, aangezien je gewoon tv en playstation enzo mee mag nemen -.-
    De nederlandse regering zit echt vol met watjes -.-
    Hier krijg je voor moord hoog uit drie/vier jaar, voor mishandelijk drie/vier maand en verkrachting hooguit drie/vier weken -.-


    Little do you know

    Ik ga me helaas uitschrijven voor de RPG. Ik ben namelijk van plan mee te doen aan SOTY en wil daar dus m'n schrijverstijd (waarin ik zeer beperkt ben) en inspi in steken. De RPG lijkt me nog steeds awesome, maar ik zal helaas moeten kiezen, aangezien ik niet en kan RPG'en en kan schrijven aan een verhaal. En tja, in deze steek ik dan het liefst m'n beetje schrijverstijd in iets dat nog eventueel zijn vruchten zou kunnen afwerpen...


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    Valkyries schreef:
    Ik ga me helaas uitschrijven voor de RPG. Ik ben namelijk van plan mee te doen aan SOTY en wil daar dus m'n schrijverstijd (waarin ik zeer beperkt ben) en inspi in steken. De RPG lijkt me nog steeds awesome, maar ik zal helaas moeten kiezen, aangezien ik niet en kan RPG'en en kan schrijven aan een verhaal. En tja, in deze steek ik dan het liefst m'n beetje schrijverstijd in iets dat nog eventueel zijn vruchten zou kunnen afwerpen...


    Jammer..
    Heel veel succes met je story!


    26 - 02 - '16

    Child schreef:
    (...)

    Jammer..
    Heel veel succes met je story!

    Zelf vind ik het ook wel jammer, want zoals ik al zei, de RPG vind ik echt awesome. Maar ik zit gewoon onwijs beperkt met m'n tijd en kan in dat opzicht m'n inspi ook maar moeilijk verdelen.
    En bedankt, ik hoop echt dat het iets gaat worden. Tot dusver heb ik er goede hoop voor, dus wie weet dat het nog af gaat geraken dit jaar ^_^


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    Er komen nog veel tenten te staan, aangezien volgens mij iedereen een eigen tent mee heeft xd


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Bash schreef:
    Er komen nog veel tenten te staan, aangezien volgens mij iedereen een eigen tent mee heeft xd


    Lol. :'D


    help

    Bash schreef:
    Er komen nog veel tenten te staan, aangezien volgens mij iedereen een eigen tent mee heeft xd


    Eigenlijk zou nu iemand aan moeten komen met dat hij geen tent mee heeft :'D


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    EIias schreef:
    (...)

    Eigenlijk zou nu iemand aan moeten komen met dat hij geen tent mee heeft :'D


    Dat zou eigenlijk echt iets voor Cassie zijn, but too late helaas.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Bash schreef:
    (...)

    Dat zou eigenlijk echt iets voor Cassie zijn, but too late helaas.


    Dat dacht ik eigenlijk ook. :']


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    Haha :')
    Het kan ook zijn dat er iemand al afgesproken heeft samen in een tent te gaan en dus geen tent mee heeft x'D


    Little do you know

    EIias schreef:
    (...)

    Dat dacht ik eigenlijk ook. :']


    Het zou ook nog wel iets voor haar zijn, dat ze dénkt dat ze een tent heeft meegenomen maar dat ze die thuis heeft laten liggen en dat ze een tent op probeert te zetten die niet van haar is xd.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Bash schreef:
    (...)

    Het zou ook nog wel iets voor haar zijn, dat ze dénkt dat ze een tent heeft meegenomen maar dat ze die thuis heeft laten liggen en dat ze een tent op probeert te zetten die niet van haar is xd.


    _O_ Dat is het beste wat ik vandaag gehoord heb naast het: "This is your living Sherlock, With 240 types of Tabacco." Die is gewoon geweldig :Y)


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial