• Is this our world?
    I look in the mirror
    And I try to see myself
    My head full of terror
    I try to forget the fires I started
    I try to be nearer
    To where you are
    I look in the mirror
    And I try to understand
    And piece it together
    Wash the blood from both my hands
    I can't see the ending
    There are people who know my every secret
    I'm tired of pretending
    You're in my heart
    In my heart

    Deze wereld waar we nu in leven ,bestaat alleen maar uit ongeluk en gevaar. Jonge kinderen, worden al opgevoed met vuile woorden en mensen vinden het normaal om wapens op zak te hebben. Nee hier was de aarde niet voor gemaakt. God schonk enkele jongeren met een gave in de hoop dat hun iets voor de aardbol konden doen, maar wisten de kinderen eigenlijk, dat ze bijzonder waren? Hadden ze door dat ze anders waren dan de rest? Dat iedereen om hun heen eigenlijk een leugen was? Want wie zijn we nou echt?



    Een prof, die zelf begaafd was besloot deze wonderkinderen op te zoeken en hun een nieuwe thuis te geven, want hun leventje bestond ook alleen maar uit ongeluk.In ruil moesten ze kleine testjes voor hem doen, zodat hij er onderzoek kan over doen. Er was wel een keerzijde van de medaille. De jongeren wisten echter niet wat hun geluk zou worden. De jongeren kennen elkaar enkel van zien en weten echter ook niet van elkaar wat er zal gebeuren. De jongeren worden goed opgevangen en hebben de luxe die ze nooit tevoren gehad hebben. Ontbijt op bed, een lekker donsdeken en hun eigen kamer. Als ze elkaar leren kennen lijkt alles ook goed en wel te gaan tot ze toch beginnen na te denken waarom ze hier zijn. Misschien weet de ene al van zijn gave en de ander weet niet wat zich overkomt. Wat als ze verliefd worden op elkaar of op een normale sterveling? Zulle ze effectief de wereld beteren, of word het alleen maar een puinhoop? Het antwoord ligt nu eenmaal in hun handen, maar er zijn andere mensen op de loer die ook wel die macht kunnen gebruiken.


    10 Jongeren worden uitgekozen door de super geleerde prof, die zelf ook mutant is. Hij weet namelijk wie de mutanten zijn over de hele aardbol. De jongeren hebben elk een andere kracht, dit kan van alles zijn, van elementen besturen tot vliegen.Hier heb je zelf de keuze in. De jongeren hebben ook nooit een goed leven gekend en het is dus hun eigen keuze wat ze er nog mee willen doen.

    Invullijstje
    Rol:
    Volledige naam:
    Leeftijd (16 - 24):
    Karakter :
    Uiterlijk (uitleg+foto graag):
    *Gave: (1 gave kiezen, je kunt niet onsterfelijk zijn of krachten afnemende kracht hebben+ alleen voor de mutanten)
    Familie:
    Geschiedenis:
    Extra:


    Mutanten
    (5 jongens, 5 meisjes)


    -Astrid Kimberly Emerson || Supersnel || Celebration
    -Emileigh Klaire Cherboury|| Genezer || Smother
    -Hazel Isis Mitchell || illusies || Wilted
    -



    -Ethan Russel Spielman || Telepathie || Raccoon
    -Aval Niméro White || Supersterk || H00k
    -Jack Tyler Wynter || Ijs sturen || NCIS
    -


    Vijanden
    (de jongeren kunnen later hier ook naartoe gaan als ze dat willen) (min2)
    -Lydia Dorothea Godess || Telekinesie || Raccoon
    -Nicandro Jonathan Sadler || Copycat || NeverIand


    Mensen
    (oneindig, houd deze wel gelijk)
    -Finley Martin Smiths || Bootin
    -Jim Daniels || Journalist || Wilted

    ...

    Rollenstory
    Praattopic 1

    Regels

    #1 Heb plezier ^^ , het heeft geen nut om met tegenzin te Rpg'en
    #2 Denk goed na voordat je meedoet, ik wil niet dat je na een dag/week stopt
    #3 Je moet minstens 200 woorden schrijven, dit is makkelijk haalbaar
    #4 Wees origineel (bv; geen 3 wezen, bijna vermoord, etc)
    #5 Bestuur de andere personages niet, dit vind niemand fijn. (mag wel als dit effectief gevraagd is aan je medespeler)
    #6 Probeer minstens 2 keer per week te posten
    #7 Naamverandering doorgeven + gelieve ook te melden als je een tijdje niet kunt posten of niet meer mee wilt doen
    #8 Alleen ik en Bootin maken de topics
    #9 Geen ruzie alleen IC
    #10 Dingen worden besproken in het rollen of praattopic
    #11 Vragen mogen altijd gevraagd worden
    #12 Sluit niemand uit!
    #13 Maximum 2 personages per persoon
    #14 +16 mag, maar hou dit netjes en zet dit misschien onder een spoiler

    * Als je meerdere keren de regels overtreed stuur ik je een waarschuwing, doe je het daarna weer dan vlieg je uit de rpg

    [ bericht aangepast op 12 jan 2014 - 12:57 ]


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Raccoon schreef:
    (...)

    Wel mensen leven in het gewone dagdagelijkse leven en weten niets van het bestaan van de mutanten. De mutanten zijn eigenlijk vrij en kunnen zo ook de stad in, mensen leren kennen Etc. Het kan ook altijd zijn dat je personage een journaliste is die een sappig verhaal wil hebben of gewoon iemand die in een café werkt en dagdagelijks mensen ontvangt of gewoon een studente of leerling enzovoort. Het zou wel altijd kunnen dat ze verzeilt geraakt in een ongeluk ,waarbij de mutilanten betrokken zijn enzovoort ^^


    Ja maar dan vraag ik me af of er wel genoeg te doen is.. Het lijkt me alleen leuk als een mutant ook echt verliefd word op mijn personage, maar dat weet ik dan nu nog niet haha.

    Wilted schreef:
    (...)

    Ja maar dan vraag ik me af of er wel genoeg te doen is.. Het lijkt me alleen leuk als een mutant ook echt verliefd word op mijn personage, maar dat weet ik dan nu nog niet haha.



    waarschijnlijk gaat dat wel gebeuren ^^ . Ik bedoel variatie vind ik wel belangrijk in een Rpg en het lijkt me wel logisch dat er verschillende combinaties van komen ;3


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Raccoon schreef:
    (...)


    waarschijnlijk gaat dat wel gebeuren ^^ . Ik bedoel variatie vind ik wel belangrijk in een Rpg en het lijkt me wel logisch dat er verschillende combinaties van komen ;3


    Tja, ik kan het altijd proberen en als het niks is krijgt mijn personage gewoon een hart aanval :')

    Mag ik een vijand? Meisje? (:


    But perhaps the monsters needed to look out for each other every now and then.

    || Ik ga dit gewoon volgen. ||


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    Ik maak mijnes vanavond :'3


    Everything is illuminated by the light of our past.

    Okééy ;3


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Ik twijfel. Mijn twijfel heeft de vorm van een vrouwelijk mens.


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    Saar, wanneer moet mijn rol ingevuld zijn? Kan ik er even rekening mee houden aangezien ik een beetje druk ben. :]


    But perhaps the monsters needed to look out for each other every now and then.

    Ik heb er deze keer geen exate datum opgeplakt, omdat ik het begrijp dat de meeste mensen druk zijn met de feestdagen enzo. Ik zou zeggen dat ik het liefst de 23ste zou beginnen,

    Omdat ik dan 2 jaar lid ben van Quizlet :3
    maar ik begrijp het volkomen als sommige rollen dan nog niet af zijn. ^^


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Zet me er maar bij. (:


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    yaay ^^ Als vrouwelijk mens dan ? :3


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Exact. :]


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    Misschien komt die van mij toch wel morgen, zo weinig tijd :/


    Everything is illuminated by the light of our past.

    Rol:
    Mutant
    Volledige naam:
    Chelsea Sam Oakley
    Leeftijd:
    19
    Karakter:
    Chelsea heeft een ongelooflijk grote hekel aan mensen die zich als een leider gedragen terwijl ze geen leider zijn, ze werkt daarom niet graag in groepen. Als er toch iemand is waarvan ze merkt dat die de groep wilt gaan leiden, probeert ze diegene een stapje voor te zijn of ze gaat het zo spelen dat zij en diegene die de leiding neemt onherroepelijk in een ruzie of discussie komen. Dan gaat Chelsea namelijk alle bevelen negeren die haar worden opgedragen en gaat ze heel eigenwijs zijn. Verder moet je het absoluut niet aan Chelsea vragen om een tactiek te bedenken, daar is Chelsea echt niet goed in. Chelsea is een redelijk grote flirt en kan daarmee veel jongens naar hun kant krijgen. Chelsea is best een sociale meid en ze lacht om veel dingen. Verder is Chelsea over het algemeen gewoon normaal tegen je, tenzij je haar belachelijk hebt gemaakt of beledigingen over haar hebt uitgesproken, dan gaat ze volledig de verdediging in en is er niets meer van het aardige meisje over. Je hebt Chelsea dan kwaad gemaakt en dan gaat ze net zolang door tot dat ze ook jou ook klein heeft gekregen.
    Uiterlijk:


    Gave:
    Haar gave is dat ze doormiddel van in iemands ogen kijken kan voelen hoe diegene zich voelt en ze diegene beter of juist slechter kan laten voelen. Iemand slechter kan laten voelen kan alleen als ze boos is of als ze zich zelf ook slecht voelt.
    Familie:
    Chelsea's familie is niet al te groot. Ze heeft zichzelf, haar jongere broertje van zeventien en dan haar beide ouders, die allebei negenenveertig zijn. Chelsea is de enigste mutant in haar familie, de rest zijn allemaal mensen. Soms heeft ze oom het gevoel dat er zelfs een aantal vijanden tussen zitten, maar aangezien ze het niet zeker weet, houdt ze haar mond er ook over.
    Geschiedenis:
    Chelsea kwam negentien jaar geleden op de wereld op drieëntwintig november in 1994. Haar broertje kwam twee jaar later en ze hebben altijd op dezelfde plek gewoond als dat ze nu nog steeds wonen. Chelsea heeft altijd wel een goede jeugd gehad. Haar ouders hadden een redelijke baan en er kwam genoeg geld binnen om van te leven. Het enigste probleem was haar broertje. Hij begon geld te stelen van hun ouders en als ze daar achterkwamen gaf hij Chelsea altijd de schuld. Natuurlijk geloofden haar ouders hem, hij was immers de jongste. Chelsea heeft hierdoor steeds vaker ruzie gehad met haar ouders, en moest altijd alles terugbetalen terwijl haar broertje allerlei leuke dingen kon doen van het geld. Later begon hij Chelsea's waardevolle spullen te stelen, waardoor Chelsea ze nooit meer terug kon vinden. Chelsea kon zo vaak klagen daarover als ze wilde. Het antwoord dat ze elke keer kreeg was: 'Dan moet je maar beter op je spullen passen!' Chelsea heeft een aantal spullen wel weer teruggevonden, maar de meeste is ze voorgoed kwijtgeraakt.
    Extra:
    /

    [ bericht aangepast op 23 dec 2013 - 17:11 ]


    That is a perfect copy of reality.