• Is this our world?
    I look in the mirror
    And I try to see myself
    My head full of terror
    I try to forget the fires I started
    I try to be nearer
    To where you are
    I look in the mirror
    And I try to understand
    And piece it together
    Wash the blood from both my hands
    I can't see the ending
    There are people who know my every secret
    I'm tired of pretending
    You're in my heart
    In my heart

    Deze wereld waar we nu in leven ,bestaat alleen maar uit ongeluk en gevaar. Jonge kinderen, worden al opgevoed met vuile woorden en mensen vinden het normaal om wapens op zak te hebben. Nee hier was de aarde niet voor gemaakt. God schonk enkele jongeren met een gave in de hoop dat hun iets voor de aardbol konden doen, maar wisten de kinderen eigenlijk, dat ze bijzonder waren? Hadden ze door dat ze anders waren dan de rest? Dat iedereen om hun heen eigenlijk een leugen was? Want wie zijn we nou echt?



    Een prof, die zelf begaafd was besloot deze wonderkinderen op te zoeken en hun een nieuwe thuis te geven, want hun leventje bestond ook alleen maar uit ongeluk.In ruil moesten ze kleine testjes voor hem doen, zodat hij er onderzoek kan over doen. Er was wel een keerzijde van de medaille. De jongeren wisten echter niet wat hun geluk zou worden. De jongeren kennen elkaar enkel van zien en weten echter ook niet van elkaar wat er zal gebeuren. De jongeren worden goed opgevangen en hebben de luxe die ze nooit tevoren gehad hebben. Ontbijt op bed, een lekker donsdeken en hun eigen kamer. Als ze elkaar leren kennen lijkt alles ook goed en wel te gaan tot ze toch beginnen na te denken waarom ze hier zijn. Misschien weet de ene al van zijn gave en de ander weet niet wat zich overkomt. Wat als ze verliefd worden op elkaar of op een normale sterveling? Zulle ze effectief de wereld beteren, of word het alleen maar een puinhoop? Het antwoord ligt nu eenmaal in hun handen, maar er zijn andere mensen op de loer die ook wel die macht kunnen gebruiken.


    10 Jongeren worden uitgekozen door de super geleerde prof, die zelf ook mutant is. Hij weet namelijk wie de mutanten zijn over de hele aardbol. De jongeren hebben elk een andere kracht, dit kan van alles zijn, van elementen besturen tot vliegen.Hier heb je zelf de keuze in. De jongeren hebben ook nooit een goed leven gekend en het is dus hun eigen keuze wat ze er nog mee willen doen.

    Invullijstje
    Rol:
    Volledige naam:
    Leeftijd (16 - 24):
    Karakter :
    Uiterlijk (uitleg+foto graag):
    *Gave: (1 gave kiezen, je kunt niet onsterfelijk zijn of krachten afnemende kracht hebben+ alleen voor de mutanten)
    Familie:
    Geschiedenis:
    Extra:


    Mutanten
    (5 jongens, 5 meisjes)


    -Astrid Kimberly Emerson || Supersnel || Celebration
    -Emileigh Klaire Cherboury|| Genezer || Smother
    -Hazel Isis Mitchell || illusies || Wilted
    -



    -Ethan Russel Spielman || Telepathie || Raccoon
    -Aval Niméro White || Supersterk || H00k
    -Jack Tyler Wynter || Ijs sturen || NCIS
    -


    Vijanden
    (de jongeren kunnen later hier ook naartoe gaan als ze dat willen) (min2)
    -Lydia Dorothea Godess || Telekinesie || Raccoon
    -Nicandro Jonathan Sadler || Copycat || NeverIand


    Mensen
    (oneindig, houd deze wel gelijk)
    -Finley Martin Smiths || Bootin
    -Jim Daniels || Journalist || Wilted

    ...

    Rollenstory
    Praattopic 1

    Regels

    #1 Heb plezier ^^ , het heeft geen nut om met tegenzin te Rpg'en
    #2 Denk goed na voordat je meedoet, ik wil niet dat je na een dag/week stopt
    #3 Je moet minstens 200 woorden schrijven, dit is makkelijk haalbaar
    #4 Wees origineel (bv; geen 3 wezen, bijna vermoord, etc)
    #5 Bestuur de andere personages niet, dit vind niemand fijn. (mag wel als dit effectief gevraagd is aan je medespeler)
    #6 Probeer minstens 2 keer per week te posten
    #7 Naamverandering doorgeven + gelieve ook te melden als je een tijdje niet kunt posten of niet meer mee wilt doen
    #8 Alleen ik en Bootin maken de topics
    #9 Geen ruzie alleen IC
    #10 Dingen worden besproken in het rollen of praattopic
    #11 Vragen mogen altijd gevraagd worden
    #12 Sluit niemand uit!
    #13 Maximum 2 personages per persoon
    #14 +16 mag, maar hou dit netjes en zet dit misschien onder een spoiler

    * Als je meerdere keren de regels overtreed stuur ik je een waarschuwing, doe je het daarna weer dan vlieg je uit de rpg

    [ bericht aangepast op 12 jan 2014 - 12:57 ]


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Raccoon schreef:
    (...)

    Ik hoop om morgen te beginnen en dat alle rollen tegen dan ingevuld worden ^^, maar ik begrijp het als sommigen hun rol niet afkrijgen en dan zou ik het uitstellen tot na kerst.


    Aah okay ^^


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Zou ik mijn personage naar een mensen meisje kunnen veranderen?


    Rol: Mens.
    Volledige naam: Shenice Quinn Darkley.
    Leeftijd: 20 Jaar.
    Karakter :
    Uiterlijk:


    Shenice heeft lange, golvende donkerblonde lokken die tot haar middel reiken. Ze heeft zeer opvallende groene ogen, die je laten denken aan een magisch woud. Haar ogen zijn gesierd met lange, roetzwarte wimpers. Qua make-up draagt ze niet gek veel enkel een laagje mascara, lipgloss/lippenstift en een dun laagje foundation. Bij een speciale gelegenheid draagt ze ook oogschaduw en blush. Shenice is vrij slank en is ongeveer 1.70m lang.
    Familie: Ze heeft best een hecht gezin. Wat voordelen en nadelen heeft. Ze heeft een tweeling broer, Robin. Haar ouders zijn sinds kort getrouwd en haar moeder is weer, ongewild, zwanger. Ze baalt er verschrikkelijk van en wilt het kindje niet maar weigert abortus te plegen of hem/haar te laten adopteren.
    Geschiedenis:
    Extra: -

    [ bericht aangepast op 23 dec 2013 - 2:11 ]


    But perhaps the monsters needed to look out for each other every now and then.

    Ik zal proberen vanavond nog een rol te maken,
    maar ik ga vanmiddag met mijn vader luchen, shoppen & uiteindelijk naar The Hobbit 2.


    •

    Celebration schreef:
    Rol: Mutant
    Volledige naam: Astrid Kimberly Emerson
    Leeftijd (16 - 24): 16
    Karakter : Astrid is erg onzeker en achterdochtig. Ze vertrouwd onbekenden eigenlijk niet en ook mensen die ze al beter kent, zal ze niet goed kunnen vertrouwen. Dit komt omdat ze als kind heel veel gepest is en nu nog steeds eigenlijk geen vrienden heeft. Astrid is best pessimistisch en ziet niet snel een oplossing. Toch gaat ze altijd door, hoe uitzichtloos haar leven ook lijkt. Astrid is al vaak verhuist en is ook al in veel verschillende klassen gekomen. Toch werd ze overal eigenlijk weer opnieuw gepest en heeft ze nooit echt goede vrienden gekregen.
    Uiterlijk (uitleg+foto graag):

    Astrid is klein en tenger, ongeveer 1.63m. Ze heeft donkerbruin haar dat bijna zwart lijkt en helder blauwe ogen.
    *Gave: Onmenselijk hard kunnen rennen
    Familie: Astrid haar moeder is overleden toen Astrid 5 jaar was, dus woont ze alleen met haar vader. Ze heeft broers of zussen, wat ze wel erg mist. Met haar vader heeft Astrid niet heel goed contact, hij is het grootste gedeelte van de dag aan het werk. Astrid heeft dus niet echt een vertrouwenspersoon, wat ze wel mist. Met haar moeders kant van de familie heeft ze eigenlijk geen contact sinds de dood van haar moeder. Ook komt ze eigenlijk nooit bij de rest van de familie, omdat ze erg afgelegen woont.
    Geschiedenis: Toen Astrid 5 was, is haar moeder overleden. Sindsdien is ze al heel vaak verhuisd naar andere plaatsen. Eigenlijk werd ze in elke plaats weer opnieuw gepest en heeft ze nooit echt goede vrienden gehad. Nu probeert ze ook niet meer nieuwe vrienden te maken en is ze liever alleen. Toen ze ongeveer 12 jaar oud was en ze steeds werd gepest, kwam Astrid erachter dat ze een gave had. Ze kon toen ontsnappen aan haar pesters, doordat ze zo snel weg kon rennen dat niemand haar meer bij kon houden. Dit zorgde er alleen wel voor dat de pesters dachten dat ze helemaal gek en gestoord was en werd het pesten alleen nog maar erger. De enige personen op school die nog aardig of normaal tegen haar deden, vermeden haar daarna zo veel mogelijk en vonden haar eng en gevaarlijk. Zelfs de leraren op school wilden niets met haar te maken hebben en daardoor verhuisde Astrid maar weer naar een andere plaats. Ze probeert haar gave zo veel mogelijk geheim te houden en iedereen maar zo veel mogelijk te ontwijken. Daardoor is ze ook erg eenzaam.
    Extra: -


    Ze is klaar


    Aerials, in the sky. When you lose small mind you free your life .

    Celebration schreef:
    (...)

    Ze is klaar

    Woooooooow.
    Michelle en een pessimistisch personage. Dat gaat wat worden ;]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Wilted schreef:
    Rol:
    Mens
    Volledige naam:
    Jim Daniels
    Leeftijd:
    19
    Karakter:
    Jim is een sociale jongen met een prima leventje. Hij studeert journalistiek en hij heeft een passie voor schrijven. Hij is geïnteresseerd in "aparte" dingen en zoekt dat soort dingen dan ook graag op. Hij is een grote optimist met grote dromen en een groot hart. Hij is heel onhandig en onervaren met meisjes. Jim presteert heel slecht onder druk, is heel gevoelig voor groepsdruk en kan slecht nee zeggen.
    Uiterlijk:


    Jim is totaal niet ijdel. Hij doet amper iets aan zijn haar, kijkt eigenlijk niet in de spiegel en draagt standaard kleding. Eigenlijk probeert hij zo min mogelijk op de vallen. Hij is knap, maar hij valt niet op in een drukke menigte.
    Familie:
    Zijn ouders zijn al bijna 23 jaar gelukkig getrouwd, en hebben in dat huwelijk drie kinderen gekregen. Jim (19) en de tweeling David en Leah (15). Hij bezoekt ze regelmatig, ook al is hij al uit huis en woont hij best ver weg. Hij heeft een redelijk kleine familie, maar hij vindt dat juist fijn; zo ken je elkaar wat beter dan als het een grote familie zou zijn.
    Geschiedenis: Hij is geboren op 29 april, en heeft een gelukkige jeugd gehad. Hij kon goed overweg met zijn ouders en met zijn broertje en zusje. Hij heeft zijn school helemaal afgerond en is met een hoog gemiddelde geslaagd. Veel problemen heeft hij niet gehad, behalve een paar incidenten met alcohol en drugs. Die incidenten werden veroorzaakt door groepsdruk en hij heeft er erg veel spijt van. Nadat hij de middelbare school had afgerond is hij meteen gaan studeren en hij is nu bezig met zijn tweede jaar journalistiek.
    Extra: Hij onderzoekt zijn hele leven al aparte dingen en heeft zo een paar dingen gevonden die wijzen op mutatie. HIj weet nog niet dat er mensen in zijn omgeving mutanten zijn, maar hij is wel op zoek naar antwoorden op zijn vragen.


    Ik heb 'm afgemaakt..

    Wanneer beginnen we? Ik hoop dat we na kerst beginnen, want de aankomende dagen zal ik bijna niet online zijn en ik denk dat het wel bijna voor iedereen geld? (:


    One Who Travels A Higher Path.

    XSoulmatesX schreef:
    Wanneer beginnen we? Ik hoop dat we na kerst beginnen, want de aankomende dagen zal ik bijna niet online zijn en ik denk dat het wel bijna voor iedereen geld? (:

    Geld niet voor mij.(cat)


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Heap schreef:
    (...)
    Geld niet voor mij.(cat)


    Hahahha, ik zeg ook bijna voor iedereen. ^^


    One Who Travels A Higher Path.

    Ik hoop vooral vandaag al de meeste rollen afgewerkt te hebben ,dat ik tenminste de rollenstory kan maken. Ik denk dat het vooral nu voor iedereen drukker is en het beste is het topic te openen op 26 December, maar tegen dan wil ik zeer graag alle rollen afgewerkt ^^


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    HaIcyon schreef:
    Rol:
    Mutant
    Volledige naam:
    Chelsea Sam Oakley
    Leeftijd:
    19
    Karakter:
    Chelsea heeft een ongelooflijk grote hekel aan mensen die zich als een leider gedragen terwijl ze geen leider zijn, ze werkt daarom niet graag in groepen. Als er toch iemand is waarvan ze merkt dat die de groep wilt gaan leiden, probeert ze diegene een stapje voor te zijn of ze gaat het zo spelen dat zij en diegene die de leiding neemt onherroepelijk in een ruzie of discussie komen. Dan gaat Chelsea namelijk alle bevelen negeren die haar worden opgedragen en gaat ze heel eigenwijs zijn. Verder moet je het absoluut niet aan Chelsea vragen om een tactiek te bedenken, daar is Chelsea echt niet goed in. Chelsea is een redelijk grote flirt en kan daarmee veel jongens naar hun kant krijgen. Chelsea is best een sociale meid en ze lacht om veel dingen. Verder is Chelsea over het algemeen gewoon normaal tegen je, tenzij je haar belachelijk hebt gemaakt of beledigingen over haar hebt uitgesproken, dan gaat ze volledig de verdediging in en is er niets meer van het aardige meisje over. Je hebt Chelsea dan kwaad gemaakt en dan gaat ze net zolang door tot dat ze ook jou ook klein heeft gekregen.
    Uiterlijk:


    Gave:
    Haar gave is dat ze doormiddel van in iemands ogen kijken kan voelen hoe diegene zich voelt en ze diegene beter of juist slechter kan laten voelen. Iemand slechter kan laten voelen kan alleen als ze boos is of als ze zich zelf ook slecht voelt.
    Familie:
    Chelsea's familie is niet al te groot. Ze heeft zichzelf, haar jongere broertje van zeventien en dan haar beide ouders, die allebei negenenveertig zijn. Chelsea is de enigste mutant in haar familie, de rest zijn allemaal mensen. Soms heeft ze oom het gevoel dat er zelfs een aantal vijanden tussen zitten, maar aangezien ze het niet zeker weet, houdt ze haar mond er ook over.
    Geschiedenis:
    Chelsea kwam negentien jaar geleden op de wereld op drieëntwintig november in 1994. Haar broertje kwam twee jaar later en ze hebben altijd op dezelfde plek gewoond als dat ze nu nog steeds wonen. Chelsea heeft altijd wel een goede jeugd gehad. Haar ouders hadden een redelijke baan en er kwam genoeg geld binnen om van te leven. Het enigste probleem was haar broertje. Hij begon geld te stelen van hun ouders en als ze daar achterkwamen gaf hij Chelsea altijd de schuld. Natuurlijk geloofden haar ouders hem, hij was immers de jongste. Chelsea heeft hierdoor steeds vaker ruzie gehad met haar ouders, en moest altijd alles terugbetalen terwijl haar broertje allerlei leuke dingen kon doen van het geld. Later begon hij Chelsea's waardevolle spullen te stelen, waardoor Chelsea ze nooit meer terug kon vinden. Chelsea kon zo vaak klagen daarover als ze wilde. Het antwoord dat ze elke keer kreeg was: 'Dan moet je maar beter op je spullen passen!' Chelsea heeft een aantal spullen wel weer teruggevonden, maar de meeste is ze voorgoed kwijtgeraakt.
    Extra:
    /


    She is done :3

    [ bericht aangepast op 23 dec 2013 - 17:12 ]


    That is a perfect copy of reality.

    Raccoon schreef:
    Ik hoop vooral vandaag al de meeste rollen afgewerkt te hebben ,dat ik tenminste de rollenstory kan maken. Ik denk dat het vooral nu voor iedereen drukker is en het beste is het topic te openen op 26 December, maar tegen dan wil ik zeer graag alle rollen afgewerkt ^^


    Aah oke! Dan weet ik dat. En nee... >.< 26 December is mijn drukste dag, dus dan kan ik al helemaal niet online komen. :') Maar goed, dan stroom ik dan wel in.


    One Who Travels A Higher Path.

    Ik heb mijn rol overnieuw gemaakt, omdat ik niet tevreden was.
    Phrases -> Smother.


    • Rol:
    – Vrouwelijke mutant.
    • Volledige naam:
    – Emileigh Klaire Cherboury.
    • Uitspraak namen:
    – Emilie Kler Sjurbory.
    • Roepnaam:
    – Em, Emileigh.
    • Leeftijd:
    – 19 Oktober, achttien jaar.
    • Karakter:
    – Emileigh is het type meisje dat je zou kunnen tegenkomen in een stampvol, goedkoop café. Lachend, voor de grap nippend van een biertje en waarschijnlijk zelfs roepend ''Een rondje voor iedereen!''. Boven alles is Emileigh een durver. Als kind verstopte ze zich meestal in haar boeken en was ze altijd ''dat saaie meisje achterin de klas''.' Pas toen ze naar de middelbare school ging veranderde haar zelfbeeld en de manier waarop ze anderen benaderde. Helemaal toen haar vader overleed. Naast de impact van zijn dood, besloot ze met name zelf te gaan leven. Haar garderobe veranderde, haar vriendenkring breidde zich uit en ze heeft zelfs van alles uitgeprobeerd. Emileigh is het type persoon dat iedereen gedag zegt, en er alles voor doet om anderen aan het lachen te krijgen. Ze zit vaak zelf lekker in haar vel, en is maar heel zelden een hoopje ellende. Vooral met haar baantjes in de horeca komt het charismatische gedrag goed tot zijn recht. Ze is een praatjesmaker en heeft een geweldig luisterend oor. De behulpzaamheid hebben haar ouders er wel in gestampt toen ze jonger was. Ook kan Em goed tegen een stootje, en zijn schunnige grappen voor haar geen enkel probleem. Ze vergeet namelijk net zo makkelijk als dat ze vergeeft. Voor haar gaat het leven namelijk door, na alles. Of ze nu wil of niet: en dat probeert ze echt op anderen over te brengen.
    Niet alleen omdat het belangrijk is om te lachen, maar ook omdat het nodig is om er voor te zorgen dat ze minder terug denkt. Ze wil namelijk vooruit kijken. Voor haarzelf, voor haar eenzame moeder en de toekomst van haar broer en zussen. Ze is een optimist, met mate, maar daarnaast ook absoluut een dromer.
    • Uiterlijk:
    – Emileigh is, zoals de meesten haar zouden omschrijven, klein en fijn. Ze is geen lilliputter, maar het scheelt niet veel. Mede omdat ze slechts de 158 centimeter aantikt, wil men haar nog wel eens over het hoofd zien. De oplossing? Haar van nature al rossige haar nóg een tintje roder verven. Al sinds haar vijftiende is Emileigh een vuurtoren en ze is er trots op. Zo kijken mensen in ieder geval niet meer zo gemakkelijk over haar heen. Vooral sinds ze in de bediening werkt merkt ze dat mensen daar handig gebruik van weten te maken. Zo is ze al gewend aan de uitschieters als ‘‘Hé rooie!’’ of ‘‘Staat het stoplicht soms op rood?’’ als ze niet snel genoeg is met de bestellingen. Al met al kan Em er wel om lachen, zo lang ze maar aan haar statement denkt.
    Over het algemeen is Emileigh een jongedame met veel zachte rondingen. Ze heeft een gevuld decolleté, een fraille taille en ronde heupen. En zelfs haar benen – hoe kort ze ook mogen zijn – passen bij de slanke bouw. Tussen de rode plukken zijn haar ogen te vinden. Net als haar moeder dragen deze een goudachtige kleur, met een groen accent. De donkere wimpers en de kinderlijke vorm van haar wenkbrauwen heeft Emileigh dan weer van haar vader. Waar haar mond precies vandaan komt weet ze nog zo net niet. Haar moeder heeft namelijk een charmerende lach, en haar vader had juist weer een heel uitbundige mond.
    Em zit er een beetje tussenin. Op bepaalde momenten vormen haar smalle, ronde lippen een mysterieus glimlachje, terwijl zij ook vaak genoeg een typische ''kinderlach'' kan produceren. Over het algemeen is haar melkachtig, witte huid vrij egaal. Toch zijn er rond haar neus en jukbeenderen écht wel wat sproetjes te vinden. Deze komen dan weer overeen met het rossige haar van haar moeder. En, net als zij, heeft ook Emi kleine handen en voeten.


    • Gave:
    – Emileigh is een genezer. Het is wat globaal, maar het staat voor het feit dat zij door haar eigen kracht te gebruiken, of dat van iets of iemand anders af te tappen, dingen en levende wezens kan genezen. Dit valt dus ook onder stervende mensen tot leven wekken, mensen laten sterven door hun energie af te nemen. Wat er eigenlijk gebeurt is namelijk dat Emileigh, door contact te maken met wat dan ook, het leven uit iets/iemand kan ''zuigen''. Dit kan zij opslaan, of juist gebruiken om iemand anders te genezen. Haar gave heeft dus een keerzijde en is niet alleen maar ''goed'' of ''slecht''.
    Ze gebruikt het maar weinig, vooral omdat ze – als ze alleen haar eigen energie gebruikt – schade toebrengt aan zichzelf. Het is dan ook gevaarlijk om haar gave te gebruiken voor dodelijke wonden, of mensen die stervend zijn. Dit kost veel energie, en in het ergste geval vermoord zij zichzelf.
    • Familie:
    – Moeder Klaire, officieel Klairisse, Annabeth Young.
    Overleden vader Archibald, Archie, Jonathan Cherboury.
    Zus van twintig, Julyia Rosemare Cherboury-Englehart.
    Zus van eenentwintig, Gwendalyn Josephine Cherboury.
    Broer van vierentwintig, Ryleigh Archibald Cherboury.

    Emileigh heeft een zeer goede band met haar broer Ryleigh en haar zus Julyia. Gwendalyn is al sinds haar zestiende niet meer thuis te vinden, en woont momenteel samen met haar vriend en twee–jaar–oude dochtertje Posey in Kentucky. Emileigh ziet haar nichtje en zus – mede door de afstand – heel weinig. Ook Julyia heeft sinds vier jaar een stabiele relatie, waarvan ze nu ook twee kleintjes heeft. De tweeling Cooper en Calvin van één. Omdat ze Julyia vaker ziet, behoren haar neefjes tot haar favoriete kleintjes. Ryleigh is nog geen vader, maar mag zijn vriendin Magdalen nu wel al twee jaar trots mevrouw Cherboury noemen. Zij is inmiddels wel al zo'n maand of vier zwanger van hun eerste baby'tje.

    • Geschiedenis:
    – Ruim achttien jaar geleden, op een herfstachtige herfstmiddag, kwam Emileigh ter wereld. Het was een te vroege geboorte, en dus gebeurde de bevalling nogal onverwachts tijdens een vakantie in Engeland. Heel stiekem mag Emileigh zich dus een Londenaar noemen. Pas na twee weken in de couveuse vloog Emileigh samen met haar vermoeide moeder Klaire en trotse vader Archie, terug naar Pennsilvanië – Amerika.
    Haar ouders en grootouders zijn altijd over beschermend geweest, vooral met het veranderende milieu om hen heen. Het is dan ook helemaal niet zo gek dat hun huizen ver achter hekken en beveiliging stonden. Vanaf haar vierde levensjaar spendeerde Emileigh haar dagen op een privé school in Washington. Ver weg van haar thuishonk, maar braaf iedere vakantie bij haar familie. Met alle educatie die Emileigh heeft mogen meemaken, is zij dan ook goed geschoold voor de jeugd van tegenwoordig. Het kwam dan ook als een grote klap toen haar vader haar op twaalfjarige leeftijd verliet. Hij werd neergeschoten gedurende een overval, en pas toen begon Emileigh de bezorgdheid van haar moeder te begrijpen. Na het slagen voor haar diploma, op haar zestiende, was het – het plan om een universiteit als Yale of Ole Miss op te zoeken. Helaas verloor haar moeder haar baan, en werd zij gedwongen haar plannen uit te stellen om te verhuizen naar een minder veilige buurt, in een minder veilige staat. Pas hier werd ze geconfronteerd met het ruige, dagelijks leven en kon Emileigh niets anders dan – net als haar zussen en broer – een baantje te zoeken voor een minimum loon, om mee te dragen aan de kosten.
    Overdag serveren en 's avonds drank schenken in een aftands barretje is natuurlijk niet haar droom, maar het is beter dan geen geld hebben.
    Verhuizen is iets waar ze nu smachtend naar uitkijkt.
    • Extra:
    – Emileigh is claustrofobisch en allergisch voor katten. Ze is serveerster en is misschien één van de weinigen die zondags in de kerk zit.

    [ bericht aangepast op 23 dec 2013 - 19:39 ]


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    (1 gave kiezen, je kunt niet onsterfelijk zijn of krachten afnemende kracht hebben+ alleen voor de mutanten)

    :x


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Ah, maar ik bedoel niet dat ze kracht afneemt. Ze neemt energie af. Dus dat zou ook van dieren kunnen zijn. Niet andermans gave.


    Feel the fire, but do not succumb to it.