• "What has been proposed is that in lieu of eliminating the entire Capitol population, we have a final, symbolic Hunger Games, using the children directly related to those who held the most power." ~ Coin.
    Suzanne Collins, Mockingjay.


    24 children from the Capitol.
    Children and grandchildren of famous Capitol people.
    Each with their own look at the Games.
    Each with their own story.
    But all with the same future.
    Besides the winner.

    And may the odds be ever in your favor.




    Rolverdeling [Naam is link.]


    Meisjes:
    ~ Mehelia Snow || Latier
    ~ May Avalon Vestra || Heap
    ~ Felicity Seneca Crane || Pluviophile
    ~ Tigerlily Avery || Celebration
    ~ Jillana Zanoni || Kayal
    ~ Quelitri Feywha Wobun || Rawiyah
    ~ Millicent Gardner || Inermis
    ~ Ealorna Rany Rigolo || Gilbertson


    Er zijn geen rollen meer over.



    In totaal zijn er 16 tributen die worden gespeeld door users. De overige 8 zullen sterven in het bloedbad. De rollen die worden genoemd, zijn de enigen. Op is op. Geen uitzonderingen.
    De tributen zijn familie van bekende Capitoolinwoners. ('directly related to those who held the most power,') Weet je geen familie, verzin dan een leuk verhaaltje over een stylist of spelmaker. Kijk wel even na of er niet al een ander is die voor dezelfde persoon heeft gekozen.
    Probeer ook een bijzondere voornaam te verzinnen. Dit is niet verplicht, maar zou leuk zijn omdat de meeste Capitoolinwoners namelijk niet een 'standaard' naam hebben.
    Eenmaal gereserveerd liefst zo snel mogelijk de rol invullen. Na 48 uur geldt de reservering niet meer.

    In te vullen lijstje:
    Naam:
    Geslacht:
    Familie van:
    Leeftijd(12-18):
    Uiterlijk(foto + beschrijving):
    Karakter:
    Pluspunten in de Arena:
    Minpunten in de Arena:
    Extra:

    Als je aan de vorige editie meedeed en nog steeds hetzelfde familielid hebt, is het toegestaan je rol uit het vorige rollentopic te kopiëren.




    Regels / afspraken / opmerkingen:
    ~ Geen Mary Sue / Gary Stu.
    ~ Enige ervaring met RPG'en is vereist.
    ~ Alleen ik open nieuwe topics.
    ~ Probeer regelmatig te posten, gaat dat even niet lukken, meld het dan. Anders minstens 1 post in de 3 dagen.
    ~ Post stukjes van minstens 100 woorden.
    ~ Maximaal 2 personages per user.
    ~ Probeer bij te blijven met de verhaallijn en lees ook de posts van anderen (in ieder geval vluchtig) even door.
    ~ Naamsveranderingen doorgeven.
    ~ Wees realistisch.
    ~ In het bloedbad sterven de tributen die door users worden gespeeld niet, dus wees niet bang dat je meteen niet meer mee zal doen aan het begin. Ongeveer 1 keer per week zal er een tribuut sterven.
    ~ En natuurlijk de huisregels van Quizlet.



    Praattopic 1.
    Speeltopic 1.

    [ bericht aangepast op 25 dec 2013 - 15:44 ]


    :)

    Naam: Gionni Flickerman
    Familie van: Caesar Flickerman; presentator van tv-shows. Gionni is Caesars oudste zoon.
    Geslacht: Man
    Leeftijd: 17 jaar
    Uiterlijk:

    Zijn haar:


    Zijn gezicht:


    Gionni heeft zwart haar met daarin verschillende tinten blauw en paars. Zijn originele haarkleur is donkerblond. Hij heeft donkerblauwe ogen en een speelse lach. Gionni is rond de 1.87 m lang.
    Karakter: Gionni heeft een goed gevoel voor humor, is vrolijk en behulpzaam. Hij ziet overal wel een oplossing voor en weet iedereen wel weer uit de problemen te halen. Hij heeft nog een broertje van 4 en een zusje van 6, waardoor hij goed heeft geleerd hoe je voor anderen moet zorgen. Hij neemt dan ook graag de leiding. Ondanks het drukke gezin kreeg Gionni veel aandacht van zijn ouders, wat hem tot een gezellig persoon heeft gemaakt.
    Pluspunten in de Arena: Hij zit niet snel in de put en doorziet plannen van anderen snel, waardoor hij weet wie hij wel of niet kan vertrouwen. Ook heeft hij door veel naar de Spelen te hebben gekeken in zijn leven een goed beeld gekregen van hoe je moet vechten. Tijdens de trainingssessies is hij een goede zwaardvechter geworden. Hij heeft een goed uithoudingsvermogen.
    Minpunten in de Arena: Gionni is verschrikkelijk op lange afstanden. Een speer of pijl en boog kan hij totaal niet mee omgaan, en hij zal ook niet snel kunnen ontwijken mocht er eentje naar hem gegooid worden. Hij is niet snel, ondanks zijn uithoudingsvermogen en ook niet bepaald sterk. Hij heeft in het dagelijks leven nooit hoeven vechten omdat hij snel vrienden werd met anderen. Dit maakt het voor hem nog moeilijker in de Arena aangezien hij niet een persoon is die anderen - en vooral bekenden uit het Capitool , die hij als zijn vrienden ziet - graag vermoordt.
    Extra: Gionni heeft een zelfgemaakt kettinkje gekregen van zijn zusje, die hij altijd bij zich draagt. Het is een simpel ontwerp maar de betekenis erachter is voor hem heel erg belangrijk.


    :)

    Naam: Calix Templesmith
    Geslacht: Mannelijk
    Familie van: Claudius Templesmith, Calix' vader is Claudius' zoon.
    Leeftijd(12-18): 17
    Uiterlijk(foto + beschrijving):


    Hij heeft over zijn hele lichaam felle vlekken. Op het eerste gezicht lijken het verf spatten, maar het zijn stuk voor stuk tatoeages die hij heeft "gespaard".
    Calix heeft volle lippen, donker haar met blauwe vlekjes, donkere ogen (al draagt hij in het Capitool fel-gele lenzen), en is ongeveer 1,90 meter. In het Capitool heeft hij een aantal operaties ondergaan om sterk te lijken, daardoor lijkt het alsof hij erg sterk is maar schijn bedriegt.
    Karakter: Calix is een arrogante zak. Hij is narcistisch, waardoor hij alleen aan zichzelf denkt en alles om zich heen minder vind dan zichzelf. Zijn ouders stimuleren hem hierin omdat zij het gevoel hebben dat het hem ook daadwerkelijk beter maakt. Hij heeft een aantal goede vrienden die hebben geaccepteerd dat Calix "de baas" is. Met hen kan hij goed opschieten, en zij vinden hem, ondankt dat hij narcistisch is, een goede vriend.
    Pluspunten in de Arena: Heeft er geen moeite mee mensen pijn te doen, jaagt mensen angst aan doordat hij zo sterk lijkt, goede leider (voor het geval hij bondgenoten maakt), redelijk goed met messen (hij dart veel in het Capitool), hele goede leugenaar
    Minpunten in de Arena: Weet totaal niet hoe hij in zijn eentje moet overleven, bang in het donker (dit heeft hij nog nooit iemand vertelt), niet zo sterk als hij lijkt
    Extra: X

    [ bericht aangepast op 21 dec 2013 - 17:28 ]

    Mag ik een meisje reserveren?


    El Diablo.

    ^ Natuurlijk, ik zet je erbij.


    :)

    Naam: Felicity Seneca Crane > ik gebruik gewoon Felicity Crane in de RPG.

    Geslacht: Vrouw

    Familie van: Seneca Crane, spelmaker 74th Hunger Games. Hij was haar vader.

    Leeftijd: Vijftien jaar, verjaart op 8 mei 1997.

    Uiterlijk:



    Felicity heeft lang, blauw/paars/roze haar. Haar haarkleur van nature is licht bruin, maar zo’n beetje iedereen verft het in het Capitool. Ze heeft blauwe/grijze ogen. Ze is rond de 1,70m en is volledig uitgegroeid. Ze beschikt over een slank lichaam, waarin haar vrouwelijke vormen mooi uitkomen.

    Karakter: Felicity is een hard en bot meisje, en al zeker na de dood van haar vader. Ze is van plan de Hunger Games te winnen, als wraak op de dood van haar vader van twee jaar geleden. Ze kent geen medelijden en heeft ook geen problemen ermee om mensen te vermoorden; ze wilt winnen en daar zal ze alles aan doen.
    Felicity is graag in een groep mensen, alleen vind ze niet prettig; al heeft ze er geen problemen mee. Haar arrogantie kunnen sommige mensen niet uitstaan, maar zo is ze nou eenmaal. ‘Als je daar niet tegen kan, kan je maar oprotten.’ Ze heeft een stel goede vrienden die haar accepteren zoals ze is; ze verwachten haar na de Hunger Games ook zeker terug, want ze is redelijk goed getraind volgens hun. Haar vader had haar altijd gedwongen om te trainen; voor het moment dat zij zelf gekozen zou worden. Iets wat natuurlijk nooit zou gebeuren dacht hij, want ze waren toch onderdeel van het Capitool.

    Pluspunten in de Arena: Zoals al eerder genoemd; ze heeft geen problemen ermee om mensen te vermoorden. Op zulke momenten zet ze haar gevoelens op de tweede plek en gaat er gewoon voor. Ook kan ze goed omgaan met messen en speren. Ze heeft een goede conditie door het hardlopen wat ze doet.

    Minpunten in de Arena: Ze is claustrofobisch, iets wat in haar nadeel kan zitten in de arena. Ze is een redelijk hard en bot meisje, wat ervoor kan zorgen dat mensen juist geen sponsers van haar willen worden. Ook is ze geen goede zwemmer; het liefst zwemt ze helemaal niet.

    Extra: *Ze is vernoemd naar haar vader.
    *Felicity heeft haar haar altijd in een vlecht zitten. Dit kan ze ook zelf maken, binnen enkele minuten.

    [ bericht aangepast op 22 dec 2013 - 10:46 ]

    Naam: Mehelia [uitgesproken als Mélia] Snow
    Geslacht: vrouwelijk
    Familie van: president Snow
    Leeftijd(12-18): 15
    Uiterlijk(foto + beschrijving):


    Mehelia heeft zich altijd heel erg druk gemaakt om haar uiterlijk. Haar haar moet altijd stylish liggen ander “gaat ze dood”, naar eigen zeggen. Ook haar nagels en lippen moeten erg in orde zijn. Een dag zonder nagellak, is een dag niet leven. Ze heeft lichtblauwe ogen en van nature blond haar.

    Karakter: Mehelia is iemand waarvan je snel het vertrouwen kunt winnen en niet snel gaat verliezen. Ze is veel te naïef in dat soort dingen. Bescheiden is ze totaal niet, ze heeft een ego dat net wat groter is dan dat van de gewone mens. Dat betekent uiteraard niet dat Mehelia een kakker is, maar op sommige momenten zal ze wel eerst haar eigen hachje redden vooraleer ze aan anderen denkt, maar dat is iets menselijks. Voor echte vrienden zou ze twijfelen terug te keren voor hen, maar daarvoor moet je echt al een hele goede vriend zijn, moet je haar bij wijze van spreken al jaren kennen. Vrienden worden is makkelijk, goede vrienden worden is moeilijk.
    In de arena zal ze er alles aan doen bondgenoten te krijgen, liefst iemand die slim is, want ze weet best dat ze dat zelf niet is. Met een groot bondgenootschap heeft ze geen problemen.

    Pluspunten in de Arena: Mehelia kan omgaan met een pijl en boog en een drietand, dit komt omdat haar favoriete winnaars Katniss en Finnick zijn, en ze kost wat kost ook met hun wapens wilde kunnen omgaan. Ook is ze vrij lenig.

    Minpunten in de Arena: Mehelia is niet slim, helemaal niet. Haar manier van redeneren slaat nergens op, en haar vertrouwen winnen is ook niet zo’n hele opgave. Ze is ook totaal niet tactvol en absoluut niet subtiel.

    Extra: districtsaandenken. Dit is het, omdat ze van District 4 houdt –vanwege Finnick-, en ze dit een hele mooie ketting vond.

    [ bericht aangepast op 21 dec 2013 - 19:40 ]


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Naam:
    Jillana Zanoni.
    Geslacht:
    Vrouwelijk.
    Familie van:
    Dayte Zanoni. Hij was de hoofdspelmaker voor Seneca.
    Leeftijd(12-18):
    16.
    Uiterlijk(foto + beschrijving):



    Jillana is een meisje met een vrij onschuldig uiterlijk. Ze heeft zwarte ogen die ze dan ook altijd zwart opmaakt. Dit valt best goed op met haar bleke, zowat witte huid. Jillana heeft van zichzelf witblonde lokken, maar ze heeft er al tientallen verschillende kleuren in gehad. Van zwart tot felblauw. Ze heeft nu toch al een tijdje lichtroze, en ze is niet van plan omdat heel snel te wijzigen. Jillana heeft een vrij tenger postuur. Met haar lengte van 1.60 is het ook geen wonder dat vele mensen langer zijn dan haar.
    Karakter:
    Jillana is een meisje dat alles zal doen als ze haar voordeel eruit kan halen. Ze heeft een sluwe persoonlijkheid met een goed stel hersens, dat toont ze alleen niet vaak zodat ze niet teveel opvalt. Jillana is ook ijdel, ze haat het als ze er slecht uit ziet. Jillana heeft een klein hartje waar ze maar weinig mensen in toe laat, het is dan ook geen wonder dat ze de meeste mensen als "slaafjes" behandeld. Jillana heeft een grote mond en zal altijd haar mening uiten, behalve als ze er echt serieus door in de problemen komt. Jillana heeft het grote talent om zich overal uit te praten, waar ze erg trots op is. Jillana is niet vies van een beetje flirten, maar ze kan zich soms wel inhouden. Tot slot is het een echte leider, en ze haat het om naar anderen te luisteren. 9 van de 10 keer zal ze dan ook niet je bevelen uitvoeren.
    Pluspunten in de Arena:
    Door haar eigen sluwe gedrag heeft ze zowat altijd de plannetjes van anderen door, het zal dan ook zeker niet makkelijk zijn om haar om de tuin te leiden. Omdat ze zich niet zo snel aan mensen bind zal ze er ook geen probleem mee hebben om je te vermoorden. Door haar vrij kleine lichaamsbouw kan ze zich goed verstoppen, en met haar conditie erbij is ze ook snel. Tot slot kan ze zeer goed messen werpen. Ze keek als klein meisje al naar de Hongerspelen en vond het messen werpen altijd geweldig. Omdat ze daar goed mee heeft getraind kan ze ook goed met messen omgaan.
    Minpunten in de Arena:
    Jillana is vrij roekeloos, ze doet veel dingen zonder er bij na te denken. Eerst doen en dan denken dus. Ondanks dat ze zeer goed kan richten met messen, is ze een ramp met pijl en boog. Fysiek zal ze de meisjes wel aankunnen, maar tegen een jongen zal ze waarschijnlijk toch echt een probleem hebben. Ook is ze bang voor branden, al probeert ze dat niet altijd te tonen.
    Extra:
    /

    [ bericht aangepast op 21 dec 2013 - 18:46 ]


    El Diablo.

    Jemig, wat een beroepskinderen :'D


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Heap schreef:
    Jemig, wat een beroepskinderen :'D


    Ik weet niet of je het op Mehelia's skills had, maar ik denk dat haar niet-subtieliteit, domheid en naïefheid wel tegen de wapens opweegt.


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Hwin schreef:
    (...)

    Ik weet niet of je het op Mehelia's skills had, maar ik denk dat haar niet-subtieliteit, domheid en naïefheid wel tegen de wapens opweegt.

    Ik heb het ook niet over een specifiek personage, maar ik merkte gewoon op dat ze bijna allemaal hebben getraind. Sorry als ik hier iemand mee beledig.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Ik heb Felicity op enkele punten aangepast, ik was nog niet helemaal tevreden over haar.

    @ Hierboven; Viel mij ook al op. Ik heb mijn personage puur gemaakt voor mezelf zonder enige rekening van anderen, viel mij later ook op dat het vooral beroeps zijn zoals het lijkt. ^^

    Heap schreef:
    (...)
    Ik heb het ook niet over een specifiek personage, maar ik merkte gewoon op dat ze bijna allemaal hebben getraind. Sorry als ik hier iemand mee beledig.


    Ik weet niet of je het ook over mijn personage hebt, maar hij is niet speciaal getraind.. Hij dart gewoon af en toe en kan daardoor goed richten en gooien haha.

    Heap schreef:
    (...)
    Ik heb het ook niet over een specifiek personage, maar ik merkte gewoon op dat ze bijna allemaal hebben getraind. Sorry als ik hier iemand mee beledig.


    Je beledigt me niet, hoor. Meestal kunnen mijn niet-beroepspersonages ook niet met wapens omgaan, zoals mijn vorig personage uit de vorige editie van deze RPG, maar ik wilde dat nu wel. Ik heb er ook voor gezorgd dat het geen 3 miljoen wapens zijn waarmee ze om kan gaan, bij wijze van spreken. Ze kan er daarbij ook niet zeer goed mee omgaan (dat heb ik even aangepast, want dat was namelijk niet mijn bedoeling).
    Daarbij freaken Capitoolmensen zo op de spelen dat het me wel logisch lijkt dat iedereen met dat soort wapens om wilt gaan nadat iemand erdoor gewonnen is (net zoals districtsaandenken, kleding, haarstijl,...)

    [ bericht aangepast op 21 dec 2013 - 19:40 ]


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Mag ik de zoon van Haymitch reserveren? Of kan dat niet?


    How far is far

    Kendizzzzle schreef:
    Mag ik de zoon van Haymitch reserveren? Of kan dat niet?


    Maar Haymitch is toch geen Capitoolmens? (:
    Gilbertson moet hier maar over oordelen, maar als Cato niet mag, zal dit ook niet mogen, denk ik (:


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried