• "What has been proposed is that in lieu of eliminating the entire Capitol population, we have a final, symbolic Hunger Games, using the children directly related to those who held the most power." ~ Coin.
    Suzanne Collins, Mockingjay.


    24 children from the Capitol.
    Children and grandchildren of famous Capitol people.
    Each with their own look at the Games.
    Each with their own story.
    But all with the same future.
    Besides the winner.

    And may the odds be ever in your favor.




    Rolverdeling [Naam is link.]


    Meisjes:
    ~ Mehelia Snow || Latier
    ~ May Avalon Vestra || Heap
    ~ Felicity Seneca Crane || Pluviophile
    ~ Tigerlily Avery || Celebration
    ~ Jillana Zanoni || Kayal
    ~ Quelitri Feywha Wobun || Rawiyah
    ~ Millicent Gardner || Inermis
    ~ Ealorna Rany Rigolo || Gilbertson


    Er zijn geen rollen meer over.



    In totaal zijn er 16 tributen die worden gespeeld door users. De overige 8 zullen sterven in het bloedbad. De rollen die worden genoemd, zijn de enigen. Op is op. Geen uitzonderingen.
    De tributen zijn familie van bekende Capitoolinwoners. ('directly related to those who held the most power,') Weet je geen familie, verzin dan een leuk verhaaltje over een stylist of spelmaker. Kijk wel even na of er niet al een ander is die voor dezelfde persoon heeft gekozen.
    Probeer ook een bijzondere voornaam te verzinnen. Dit is niet verplicht, maar zou leuk zijn omdat de meeste Capitoolinwoners namelijk niet een 'standaard' naam hebben.
    Eenmaal gereserveerd liefst zo snel mogelijk de rol invullen. Na 48 uur geldt de reservering niet meer.

    In te vullen lijstje:
    Naam:
    Geslacht:
    Familie van:
    Leeftijd(12-18):
    Uiterlijk(foto + beschrijving):
    Karakter:
    Pluspunten in de Arena:
    Minpunten in de Arena:
    Extra:

    Als je aan de vorige editie meedeed en nog steeds hetzelfde familielid hebt, is het toegestaan je rol uit het vorige rollentopic te kopiëren.




    Regels / afspraken / opmerkingen:
    ~ Geen Mary Sue / Gary Stu.
    ~ Enige ervaring met RPG'en is vereist.
    ~ Alleen ik open nieuwe topics.
    ~ Probeer regelmatig te posten, gaat dat even niet lukken, meld het dan. Anders minstens 1 post in de 3 dagen.
    ~ Post stukjes van minstens 100 woorden.
    ~ Maximaal 2 personages per user.
    ~ Probeer bij te blijven met de verhaallijn en lees ook de posts van anderen (in ieder geval vluchtig) even door.
    ~ Naamsveranderingen doorgeven.
    ~ Wees realistisch.
    ~ In het bloedbad sterven de tributen die door users worden gespeeld niet, dus wees niet bang dat je meteen niet meer mee zal doen aan het begin. Ongeveer 1 keer per week zal er een tribuut sterven.
    ~ En natuurlijk de huisregels van Quizlet.



    Praattopic 1.
    Speeltopic 1.

    [ bericht aangepast op 25 dec 2013 - 15:44 ]


    :)

    Hwin schreef:
    Naam: Mehelia [uitgesproken als Mélia] Snow
    Geslacht: vrouwelijk
    Familie van: president Snow
    Leeftijd(12-18): 15
    Uiterlijk(foto + beschrijving):


    Mehelia heeft zich altijd heel erg druk gemaakt om haar uiterlijk. Haar haar moet altijd stylish liggen ander “gaat ze dood”, naar eigen zeggen. Ook haar nagels en lippen moeten erg in orde zijn. Een dag zonder nagellak, is een dag niet leven. Ze heeft lichtblauwe ogen en van nature blond haar.

    Karakter: Mehelia is iemand waarvan je snel het vertrouwen kunt winnen en niet snel gaat verliezen. Ze is veel te naïef in dat soort dingen. Bescheiden is ze totaal niet, ze heeft een ego dat net wat groter is dan dat van de gewone mens. Dat betekent uiteraard niet dat Mehelia een kakker is, maar op sommige momenten zal ze wel eerst haar eigen hachje redden vooraleer ze aan anderen denkt, maar dat is iets menselijks. Voor echte vrienden zou ze twijfelen terug te keren voor hen, maar daarvoor moet je echt al een hele goede vriend zijn, moet je haar bij wijze van spreken al jaren kennen. Vrienden worden is makkelijk, goede vrienden worden is moeilijk.
    In de arena zal ze er alles aan doen bondgenoten te krijgen, liefst iemand die slim is, want ze weet best dat ze dat zelf niet is. Met een groot bondgenootschap heeft ze geen problemen.

    Pluspunten in de Arena: Mehelia ka goed omgaan met een pijl en boog en een drietand, dit komt omdat haar favoriete winnaars Katniss en Finnick zijn, en ze kost wat kost ook met hun wapens wilde kunnen omgaan. Ook is ze vrij lenig, waardoor ze goed in bomen kan klimmen en dingen ontwijken.

    Minpunten in de Arena: Mehelia is niet slim, helemaal niet. Haar manier van redeneren slaat nergens op, en haar vertrouwen winnen is ook niet zo’n hele opgave. Ze is ook totaal niet tactvol en absoluut niet subtiel. Ook heeft ze bijna geen conditie, het langste dat ze zou kunnen rennen is 100 meter. Dan moet ze altijd even rusten. Daar speelt ze natuurlijk wel met het voordeel dat ze zich dan kan verstoppen in bomen, al is dat -na 100 meter rennen-, ook niet de gemakkelijkste opgave.

    Extra: aandenken. Dit is het, omdat ze van District 4 houdt –vanwege Finnick-, en ze dit een hele mooie ketting vond.


    Zo, ze is a

    [ bericht aangepast op 22 dec 2013 - 21:19 ]


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    ^ Die ketting is inderdaad leuk. :]


    :)

    Gilbertson schreef:
    ^ Die ketting is inderdaad leuk. :]


    Was dat tegen mij? :P


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    ^ Ja, dat was het. (:


    :)

    Aha, ok :P
    Ik heb lang gezocht naar een mooi aandenken. Oh, god, ik moet dat woord aanpassen naar aandenken, ze komt niet eens uit een district (:


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Heeey, mag ik meedoen met mijn twee personages uit het rollentopic van eerder dit jaar? Of zou ik dan eventueel iets aan moeten passen?


    In te vullen lijstje:
    Naam: millicent Gardner
    Geslacht: vrouwelijk
    Familie van: Kade Gardner, nu 84 jaar. Hij was en van de eerdere spelmakers. Hij heeft voor een van de gruwelijkste spelen gezorgt, samen met een aantal andere
    Leeftijd(12-18): 14, geboren op 25 oktober.
    Uiterlijk(foto):



    Millicents haar zit altijd op een van deze twee manieren en op speciale gelegenheden is het opgestoken en gekruld. Millicent haar ogen zijn blue met een klein groen randje aan de buitenkant. Ze is ongeveer 1.72.
    Karakter(mag ook in RPG, maar zet het liefst wel in grote lijnen wat neer): Millicent is een zelf geobsedeerd en vrolijk meisje. Ze is vrij arrogant en kan heel snel geïrriteerd raken, wat haar nog wel is in de problemen brengt. Ze praat snel haar mond voorbij en houdt niet heel erg van stilte. Ze wil niet heel erg graag helpen, maar als ze eenmaal helpt doet ze ook alles wat ze kan. Ze is vrij druk en soms een beetje over enthousiast, maar helaas vindt ze het hierdoor wel moeilijk om stil te blijven zitten. Het zou haar niet veel kunnen schelen om iemand pijn te doen, maar iemand vermoorden zou ze niet snel kunnen.
    Pluspunten in de Arena:
    -Millie is snel en heeft een goed uithoudingsvermogen
    -Millie kangoeroes klimmen
    -Ze zou niet snel in de problemen komen als ze een op een moet vechten
    Minpunten in de Arena:
    -Millie is vrij dom
    -Millicent heeft vrij veel honger en dorst.
    -Ze kan heel slecht tegen stress.
    -Ze is nier goed in snelle beslissingen maken.
    Extra: Millicent haar haar is het belangrijkst voor haar. Ze heeft een haarspeldje bij haar, dat al generaties lang in de familie is.

    In te vullen lijstje:
    Naam: Elijah Wilkinson
    Geslacht: mannelijk
    Familie van: Archer Wilkinson was zijn opa, nu 94 jaar. Archer was een van de meest toegewijden styliste van zijn tijd en was helemaal weg van de honger spelen.
    Leeftijd(12-18): 13, geboren op 5 december
    Uiterlijk(foto):


    Eli's haar is fel blauw en ietwat lang. Zijn ogen zijn een donkere kleur groen en zijn pupillen zijn altijd vrij groot. Hij is 1.57 en niet heel erg gespierd.
    Karakter(mag ook in RPG, maar zet het liefst wel in grote lijnen wat neer): -komt-
    Pluspunten in de Arena:
    -Eli is een vrij slimme jongen
    -Eli is goed in stil zijn
    -Eli is vrij goed in klimmen
    -Eli is vrij goed in mensen inschatten
    Minpunten in de Arena:
    -Eli is niet heel goed in zij omgeving in de gaten houden
    -Eli kan met bijna geen een wapen omgaan.
    -Eli is alles behalve sterk en vrij klein.
    -Eli heeft geen uithoudingsvermogen
    -Eli kan heel slecht zonder al zijn spullen
    Extra: Eli's vader en moeder zijn ongelofelijk boos op zijn opa en geven hem de schuld hiervan. Eli heeft een klein bedeltje meegekregen, wat van zijn oma is geweest.

    [ bericht aangepast op 22 dec 2013 - 20:57 ]


    We've lived in the shadows for far too long.

    Inermis schreef:
    Heeey, mag ik meedoen met mijn twee personages uit het rollentopic van eerder dit jaar? Of zou ik dan eventueel iets aan moeten passen?

    In te vullen lijstje:
    Naam: millicent Gardner
    Geslacht: vrouwelijk
    Familie van: Kade Gardner, nu 84 jaar. Hij was en van de eerdere spelmakers. Hij heeft voor een van de gruwelijkste spelen gezorgt, samen met een aantal andere
    Leeftijd(12-18): 14, geboren op 25 oktober.
    Uiterlijk(foto):


    Millicents haar zit altijd op een van deze twee manieren en op speciale gelegenheden is het opgestoken en gekruld. Millicent haar ogen zijn blue met een klein groen randje aan de buitenkant. Ze is ongeveer 1.72.
    Karakter(mag ook in RPG, maar zet het liefst wel in grote lijnen wat neer): Millicent is een zelf geobsedeerd en vrolijk meisje. Ze is vrij arrogant en kan heel snel geïrriteerd raken, wat haar nog wel is in de problemen brengt. Ze praat snel haar mond voorbij en houdt niet heel erg van stilte. Ze wil niet heel erg graag helpen, maar als ze eenmaal helpt doet ze ook alles wat ze kan. Ze is vrij druk en soms een beetje over enthousiast, maar helaas vindt ze het hierdoor wel moeilijk om stil te blijven zitten. Het zou haar niet veel kunnen schelen om iemand pijn te doen, maar iemand vermoorden zou ze niet snel kunnen.
    Pluspunten in de Arena:
    -Millie is snel en heeft een goed uithoudingsvermogen
    -Millie kangoeroes klimmen
    -Ze zou niet snel in de problemen komen als ze een op een moet vechten
    Minpunten in de Arena:
    -Millie is vrij dom
    -Millicent heeft vrij veel honger en dorst.
    -Ze kan heel slecht tegen stress.
    -Ze is nier goed in snelle beslissingen maken.
    Extra: Millicent haar haar is het belangrijkst voor haar. Ze heeft een haarspeldje bij haar, dat al generaties lang in de familie is.

    In te vullen lijstje:
    Naam: Elijah Wilkinson
    Geslacht: mannelijk
    Familie van: Archer Wilkinson was zijn opa, nu 94 jaar. Archer was een van de meest toegewijden styliste van zijn tijd en was helemaal weg van de honger spelen.
    Leeftijd(12-18): 13, geboren op 5 december
    Uiterlijk(foto):

    Eli's haar is fel blauw en ietwat lang. Zijn ogen zijn een donkere kleur groen en zijn pupillen zijn altijd vrij groot. Hij is 1.57 en niet heel erg gespierd.
    Karakter(mag ook in RPG, maar zet het liefst wel in grote lijnen wat neer): -komt-
    Pluspunten in de Arena:
    -Eli is een vrij slimme jongen
    -Eli is goed in stil zijn
    -Eli is vrij goed in klimmen
    -Eli is vrij goed in mensen inschatten
    Minpunten in de Arena:
    -Eli is niet heel goed in zij omgeving in de gaten houden
    -Eli kan met bijna geen een wapen omgaan.
    -Eli is alles behalve sterk en vrij klein.
    -Eli heeft geen uithoudingsvermogen
    -Eli kan heel slecht zonder al zijn spullen
    Extra: Eli's vader en moeder zijn ongelofelijk boos op zijn opa en geven hem de schuld hiervan. Eli heeft een klein bedeltje meegekregen, wat van zijn oma is geweest.


    Dat mag, hoor! Er hoeft niets aangepast te worden.(Misschien Millicent's foto nog) (: Ik zet je erbij.

    [ bericht aangepast op 22 dec 2013 - 20:59 ]


    :)

    Yay^^ ik heb er zin in :3


    We've lived in the shadows for far too long.

    Hmm ik wil wel weer meedoen ^^ Mag ik een jongen reserveren? Het liefst de kleinzoon van Snow als dat nog kan en als Hwin dat niet erg vind om er een broer bij te krijgen :x


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Naam: May Avalon Vestra
    Geslacht: Vrouwelijk
    Familie van: May is een nicht van Seneca Crane.
    Leeftijd: 16
    Uiterlijk:


    May heeft lila haar wat overloopt in aqua, met donkere ogen die worden omlijst door grote wimpers en bruine donkerblauwe wenkbrouwen.
    Karakter:RPG, staat mijn hoofd nu echt niet meer.
    Pluspunten in de Arena:
    - Ze is een uitstekende camoufleur en is een goede bomenklimmer.
    - Ze heeft oog voor detail
    - Ze is snel en strategisch.
    - May heeft een uitzonderlijke plantenkennis.
    Minpunten in de Arena:
    -Ze kan niet zwemmen.
    - Ze is slecht in bongenootschappen sluiten
    - May is niet zo'n goede jager, al kan ze wel een beetje strikken zetten.
    - May kan niet met wapens omgaan.
    Extra:

    [ bericht aangepast op 25 dec 2013 - 15:18 ]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    ^ Is goed. (: Let op "Portia".


    :)

    Ugh, ik kan het niet laten. Mag ik nog een jongen?


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Hwin schreef:
    Ugh, ik kan het niet laten. Mag ik nog een jongen?

    Natuurlijk. ;]


    :)

    Gilbertson schreef:
    ^ Is goed. (: Let op "Portia".

    Ik weet alleen niemand waarvan ze wel familie kan zijn. Puh.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Heap schreef:
    (...)
    Ik weet alleen niemand waarvan ze wel familie kan zijn. Puh.


    Verzin anders gewoon iemand? (:


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried