• "What has been proposed is that in lieu of eliminating the entire Capitol population, we have a final, symbolic Hunger Games, using the children directly related to those who held the most power." ~ Coin.
    Suzanne Collins, Mockingjay.


    24 children from the Capitol.
    Children and grandchildren of famous Capitol people.
    Each with their own look at the Games.
    Each with their own story.
    But all with the same future.
    Besides the winner.

    And may the odds be ever in your favor.




    Rolverdeling [Naam is link.]


    Meisjes:
    ~ Mehelia Snow || Latier
    ~ May Avalon Vestra || Heap
    ~ Felicity Seneca Crane || Pluviophile
    ~ Tigerlily Avery || Celebration
    ~ Jillana Zanoni || Kayal
    ~ Quelitri Feywha Wobun || Rawiyah
    ~ Millicent Gardner || Inermis
    ~ Ealorna Rany Rigolo || Gilbertson


    Er zijn geen rollen meer over.



    In totaal zijn er 16 tributen die worden gespeeld door users. De overige 8 zullen sterven in het bloedbad. De rollen die worden genoemd, zijn de enigen. Op is op. Geen uitzonderingen.
    De tributen zijn familie van bekende Capitoolinwoners. ('directly related to those who held the most power,') Weet je geen familie, verzin dan een leuk verhaaltje over een stylist of spelmaker. Kijk wel even na of er niet al een ander is die voor dezelfde persoon heeft gekozen.
    Probeer ook een bijzondere voornaam te verzinnen. Dit is niet verplicht, maar zou leuk zijn omdat de meeste Capitoolinwoners namelijk niet een 'standaard' naam hebben.
    Eenmaal gereserveerd liefst zo snel mogelijk de rol invullen. Na 48 uur geldt de reservering niet meer.

    In te vullen lijstje:
    Naam:
    Geslacht:
    Familie van:
    Leeftijd(12-18):
    Uiterlijk(foto + beschrijving):
    Karakter:
    Pluspunten in de Arena:
    Minpunten in de Arena:
    Extra:

    Als je aan de vorige editie meedeed en nog steeds hetzelfde familielid hebt, is het toegestaan je rol uit het vorige rollentopic te kopiëren.




    Regels / afspraken / opmerkingen:
    ~ Geen Mary Sue / Gary Stu.
    ~ Enige ervaring met RPG'en is vereist.
    ~ Alleen ik open nieuwe topics.
    ~ Probeer regelmatig te posten, gaat dat even niet lukken, meld het dan. Anders minstens 1 post in de 3 dagen.
    ~ Post stukjes van minstens 100 woorden.
    ~ Maximaal 2 personages per user.
    ~ Probeer bij te blijven met de verhaallijn en lees ook de posts van anderen (in ieder geval vluchtig) even door.
    ~ Naamsveranderingen doorgeven.
    ~ Wees realistisch.
    ~ In het bloedbad sterven de tributen die door users worden gespeeld niet, dus wees niet bang dat je meteen niet meer mee zal doen aan het begin. Ongeveer 1 keer per week zal er een tribuut sterven.
    ~ En natuurlijk de huisregels van Quizlet.



    Praattopic 1.
    Speeltopic 1.

    [ bericht aangepast op 25 dec 2013 - 15:44 ]


    :)

    Oke, ik bedenk wel iemand haha


    How far is far

    Mijn rol is klaar denk ik. Nog aanmerkingen?


    Ik neem even afstand van Quizlet, sorry. Ik stop met alle RPG's.

    Ik heb Sky aangepast, is hij nu goed?


    How far is far

    Ze zijn allebei goed!


    :)

    Gilbertson, je kent me natuurlijk veels te goed en hebt allang een meisje voor me gereserveerd(: Thanks<3
    Mag ik de dochter van Effie zijn?


    Aerials, in the sky. When you lose small mind you free your life .

    Celebration, Effie is niet mogelijk. Ik quote CIaflin even, die hier op de vorige pagina al iets over heeft gezegd:

    CIaflin schreef:
    (...)

    Effie was inderdaad een Rebel.
    Wacht even hierzo een stuk uit het boek Spotgaai/Mockingjay:
    'Ze zeggen dat Plutarch en Haymitch haar met moeite van de doodstraf hebben kunnen redden,' merkt Venia heel zacht op. 'Ze is gevangen genomen toen jij ontsnapt was, dus dat hielp.'
    Het vergt heel wat fantasie. Effie Trinket, rebel. Maar ik wil niet dat Coin haar ook vermoordt, dus ik zeg tegen mezelf dat ik niet moet vergeten haar zo te noemen als er naar gevraagd wordt.'

    Ik heb het in een spoiler gezet voor degene die het boek nog moeten lezen of die zin hebben om nog 2 jaar te wachten op het einde :']

    Ik doe niet mee met deze rpg maar ik dacht misschien helpt het :'D


    Kinderen of kleinkinderen van de rebellen worden niet uitgeloot voor de 76th Hunger Games, sorry.

    [ bericht aangepast op 22 dec 2013 - 10:40 ]


    :)

    Was mijn rol trouwens goed? En zouden we wat meer informatie over de arena zelf mogen krijgen?

    Pluviophile schreef:
    Was mijn rol trouwens goed? En zouden we wat meer informatie over de arena zelf mogen krijgen?

    Ja hoor, je rol was goed. (:
    En ik ben van plan die informatie pas te geven zodra alle rollen zijn ingevuld. Anders worden de rollen misschien op die informatie afgestemd.


    :)

    Gilbertson schreef:
    (...)
    Ja hoor, je rol was goed. (:
    En ik ben van plan die informatie pas te geven zodra alle rollen zijn ingevuld. Anders worden de rollen misschien op die informatie afgestemd.

    Fijn dat mijn rol goed was. En dat begrijp ik, is goed!

    Gilbertson schreef:
    Celebration, Effie is niet mogelijk. Ik quote CIaflin even, die hier op de vorige pagina al iets over heeft gezegd:

    (...)

    Kinderen of kleinkinderen van de rebellen worden niet uitgeloot voor de 76th Hunger Games, sorry.

    Okey top, dan doe ik wel van een of andere spelmaker waarvan ik nog een achternaam moet bedenken(;


    Aerials, in the sky. When you lose small mind you free your life .

    Gilbertson schreef:
    Celebration, Effie is niet mogelijk. Ik quote CIaflin even, die hier op de vorige pagina al iets over heeft gezegd:

    (...)

    Kinderen of kleinkinderen van de rebellen worden niet uitgeloot voor de 76th Hunger Games, sorry.


    Maar waarom mag de zoon van Flavius dan wel?


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    ^ Wait. Ik ben even heel erg in de war geloof ik. :') ik haal het boek er even bij.


    :)

    Gilbertson schreef:
    ^ Wait. Ik ben even heel erg in de war geloof ik. :') ik haal het boek er even bij.


    Die was opgesloten in 13, en hielp dan Octavia en Venia met het opmaken van Katniss.


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Hwin schreef:
    (...)

    Die was opgesloten in 13, en hielp dan Octavia en Venia met het opmaken van Katniss.

    Klopt. Dat is dan inderdaad niet mogelijk. Ik zal het Heap zeggen.


    :)

    Ik ga nu even mijn rol aanpassen, quote 'm straks nog even opnieuw (:


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried