• "What has been proposed is that in lieu of eliminating the entire Capitol population, we have a final, symbolic Hunger Games, using the children directly related to those who held the most power." ~ Coin.
    Suzanne Collins, Mockingjay.


    24 children from the Capitol.
    Children and grandchildren of famous Capitol people.
    Each with their own look at the Games.
    Each with their own story.
    But all with the same future.
    Besides the winner.

    And may the odds be ever in your favor.




    Rolverdeling [Naam is link.]


    Meisjes:
    ~ Mehelia Snow || Latier
    ~ May Avalon Vestra || Heap
    ~ Felicity Seneca Crane || Pluviophile
    ~ Tigerlily Avery || Celebration
    ~ Jillana Zanoni || Kayal
    ~ Quelitri Feywha Wobun || Rawiyah
    ~ Millicent Gardner || Inermis
    ~ Ealorna Rany Rigolo || Gilbertson


    Er zijn geen rollen meer over.



    In totaal zijn er 16 tributen die worden gespeeld door users. De overige 8 zullen sterven in het bloedbad. De rollen die worden genoemd, zijn de enigen. Op is op. Geen uitzonderingen.
    De tributen zijn familie van bekende Capitoolinwoners. ('directly related to those who held the most power,') Weet je geen familie, verzin dan een leuk verhaaltje over een stylist of spelmaker. Kijk wel even na of er niet al een ander is die voor dezelfde persoon heeft gekozen.
    Probeer ook een bijzondere voornaam te verzinnen. Dit is niet verplicht, maar zou leuk zijn omdat de meeste Capitoolinwoners namelijk niet een 'standaard' naam hebben.
    Eenmaal gereserveerd liefst zo snel mogelijk de rol invullen. Na 48 uur geldt de reservering niet meer.

    In te vullen lijstje:
    Naam:
    Geslacht:
    Familie van:
    Leeftijd(12-18):
    Uiterlijk(foto + beschrijving):
    Karakter:
    Pluspunten in de Arena:
    Minpunten in de Arena:
    Extra:

    Als je aan de vorige editie meedeed en nog steeds hetzelfde familielid hebt, is het toegestaan je rol uit het vorige rollentopic te kopiëren.




    Regels / afspraken / opmerkingen:
    ~ Geen Mary Sue / Gary Stu.
    ~ Enige ervaring met RPG'en is vereist.
    ~ Alleen ik open nieuwe topics.
    ~ Probeer regelmatig te posten, gaat dat even niet lukken, meld het dan. Anders minstens 1 post in de 3 dagen.
    ~ Post stukjes van minstens 100 woorden.
    ~ Maximaal 2 personages per user.
    ~ Probeer bij te blijven met de verhaallijn en lees ook de posts van anderen (in ieder geval vluchtig) even door.
    ~ Naamsveranderingen doorgeven.
    ~ Wees realistisch.
    ~ In het bloedbad sterven de tributen die door users worden gespeeld niet, dus wees niet bang dat je meteen niet meer mee zal doen aan het begin. Ongeveer 1 keer per week zal er een tribuut sterven.
    ~ En natuurlijk de huisregels van Quizlet.



    Praattopic 1.
    Speeltopic 1.

    [ bericht aangepast op 25 dec 2013 - 15:44 ]


    :)

    Dat dacht ik al haha, maar ik wou het gewoon even vragen, anders neem ik de zoon van Effie wel (:


    How far is far

    Hwin heeft gelijk. Kendizzzzle, alleen personages uit het Capitool zijn mogelijk. Haymitch hoeft immers nergens voor worden gestraft. Dus dan kan je inderdaad de zoon van Effie wél nemen.


    :)

    Naam: Sky James Chamberton.
    Geslacht: Mannelijk.
    Familie van: Cc Chamberton, styliste van President Coin.
    Leeftijd: 16.
    Uiterlijk: Sky heeft bruin haar wat meestal gewoon een beetje door de war zit, en heeft chocolade bruine ogen, waar hij je smekend mee aan kunt kijken. Hij is rond de 1.76 lang, en is vrij bleek. Ook heeft hij een paar tattoos.


    Karakter: Sky is een lieve jongen, waarbij je je verhaal kwijt kunt. Hij is erg meelevend, maar laat je niet misleiden door zijn schattige gezichtje want hij kan ook erg bot, en gemeen zijn, maar meent het meestal niet. Toch moet je hem niet echt kwaad maken, want dan kan je gerust uitkijken. Hij heeft niet echt veel zelfvertrouwen. Hij heeft veel humor, en hij is tegen mensen die andere mensen uitschelden. Hij dood liever geen mensen, maar als het moet doet hij het. Ook is hij liever alleen.
    Pluspunten in de Arena: Hij kan goed vechten, al zou je dat niet denken, en kan goed met een speer over weg, ook kan hij erg hard rennen, en is hij aardig sterk.
    Minpunten in de Arena: Hij weet helemaal niets van planten en bessen, en is erg slecht in verassingsaanvallen -Hij krijgt het altijd wel voor elkaar om net op een takje te stappen-. Ook is het een valkuil in de arena, dat hij het voor iedereen op wilt nemen.
    Extra: Sky draagt altijd een ring die hij van zijn moeder heeft gehad.

    [ bericht aangepast op 22 dec 2013 - 18:05 ]


    How far is far

    Ik ga even bedenken of het me gaat lukken om 100 worden te kunnen schrijven per post, wil je alstjeblieft een meisje reserveren voor me?
    Ik zal snel zeggen als het niet gaat lukken, zodat je mijn reservatie weg kan halen (:


    Ik neem even afstand van Quizlet, sorry. Ik stop met alle RPG's.

    Kendizzzzle schreef:
    Dat dacht ik al haha, maar ik wou het gewoon even vragen, anders neem ik de zoon van Effie wel (:


    Effie was een rebel uiteindelijk toch? Dus eigenlijk hoeft zij ook niet gestraft te worden toch....
    Just saying, ik zoek geen ruzie ofzo, voor alsje je snel aangevallen voelt ofzo :X


    Ik neem even afstand van Quizlet, sorry. Ik stop met alle RPG's.

    100 woorden is 4/5 regels toch? Moet lukken denk ik


    Ik neem even afstand van Quizlet, sorry. Ik stop met alle RPG's.

    Rawiyah schreef:
    (...)

    Effie was een rebel uiteindelijk toch? Dus eigenlijk hoeft zij ook niet gestraft te worden toch....
    Just saying, ik zoek geen ruzie ofzo, voor alsje je snel aangevallen voelt ofzo :X


    Effie was inderdaad een Rebel.
    Wacht even hierzo een stuk uit het boek Spotgaai/Mockingjay:
    'Ze zeggen dat Plutarch en Haymitch haar met moeite van de doodstraf hebben kunnen redden,' merkt Venia heel zacht op. 'Ze is gevangen genomen toen jij ontsnapt was, dus dat hielp.'
    Het vergt heel wat fantasie. Effie Trinket, rebel. Maar ik wil niet dat Coin haar ook vermoordt, dus ik zeg tegen mezelf dat ik niet moet vergeten haar zo te noemen als er naar gevraagd wordt.'

    Ik heb het in een spoiler gezet voor degene die het boek nog moeten lezen of die zin hebben om nog 2 jaar te wachten op het einde :']

    Ik doe niet mee met deze rpg maar ik dacht misschien helpt het :'D


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    CIaflin schreef:
    (...)

    Effie was inderdaad een Rebel.
    Wacht even hierzo een stuk uit het boek Spotgaai/Mockingjay:
    'Ze zeggen dat Plutarch en Haymitch haar met moeite van de doodstraf hebben kunnen redden,' merkt Venia heel zacht op. 'Ze is gevangen genomen toen jij ontsnapt was, dus dat hielp.'
    Het vergt heel wat fantasie. Effie Trinket, rebel. Maar ik wil niet dat Coin haar ook vermoordt, dus ik zeg tegen mezelf dat ik niet moet vergeten haar zo te noemen als er naar gevraagd wordt.'

    Ik heb het in een spoiler gezet voor degene die het boek nog moeten lezen of die zin hebben om nog 2 jaar te wachten op het einde :']

    Ik doe niet mee met deze rpg maar ik dacht misschien helpt het :'D


    Ja, daar dacht ik ook aan....
    Dankje voor de hele quote!


    Ik neem even afstand van Quizlet, sorry. Ik stop met alle RPG's.

    Dat is inderdaad zo. Kendizzzzle, zou je het erg vinden om een andere achternaam te nemen?
    Rawiyah, ik zet je erbij.


    :)

    Maakt het heel veel uit? Anders wil ik het best veranderen hoor. (:


    How far is far

    Naam: Quelitri "Feywha" Wobun
    Geslacht: Vrouwelijk
    Familie van: een van de Stylisten van President Snow, Yiasha Wobun
    Leeftijd(12-18): 16
    Uiterlijk(foto + beschrijving):


    Feywha heeft lang donkerblond haar, dat ze al een hele tijd blauw heeft geverft. Ze heeft donkerbruine ogen, waar ze in het Capitool rode kattenogen lenzen in draagt. Feywha is ongeveer 175 cm lang, slank, en ze is best knap. Ze heeft een paar tattoos (1&2

    Karakter:Feywha is nooit overdreven vrolijk, en ook nooit écht blij. Ze voelt zich alleen, en heeft geen echte vrienden of vriendinnen. Ze heeft helemaal geen zin om mee te doen met alles wat het Capitool haar voorschrijft. Ze is het ook niet eens met het Capitool, maar ze kan nergens anders heen. Ze was dan ook blij toen de rebellen hadden gewonnen. Ze word straal genegeerd op school door de kinderen, en ze word nooit serieus genomen door volwassenen. Omdat Feywha niemand heeft om mee te praten, kropt ze alles op, en komt het er uit als opsluiting in haar kamer, zelfbeschadiging of niet eten/drinken. Oftewel ze is een enorme outcast, en ze is depresief.
    Pluspunten in de Arena: Feywha heeft geen probleem om te moorden, en ze is snel en geruisloos. Ze kan goed met werpmessen overweg, en kan ook redelijk boogschieten. Ze weet ongeveer welke planten ze wel en niet moet eten.
    Minpunten in de Arena: ze is niet sterk. Ze kan absoluut niet zwaardvechten, of iets anders waar spierkracht voor nodig is.
    Extra haar districts aandenken is een armbandje met de Spotgaai van Katniss, om te laten zien dat ze aan de kant van de rebellen staat.

    [ bericht aangepast op 22 dec 2013 - 0:06 ]


    Ik neem even afstand van Quizlet, sorry. Ik stop met alle RPG's.

    Kendizzzzle schreef:
    Maakt het heel veel uit? Anders wil ik het best veranderen hoor. (:

    Dat zou wel fijn zijn, ja. :x


    :)

    Is een zoon van Plutarch Heavensbee wel goed?


    How far is far

    Kendizzzzle schreef:
    Is een zoon van Plutarch Heavensbee wel goed?

    Plutarch is ook een van de rebellen, dus dat is ook niet mogelijk. Sorry. :')


    :)

    Kendizzzzle schreef:
    Is een zoon van Plutarch Heavensbee wel goed?


    Plurtach is een van de rebellen leiders, dus dat is ook niet logisch... Je kan ook zelf iemand bedenken (:


    Ik neem even afstand van Quizlet, sorry. Ik stop met alle RPG's.