• "What has been proposed is that in lieu of eliminating the entire Capitol population, we have a final, symbolic Hunger Games, using the children directly related to those who held the most power." ~ Coin.
    Suzanne Collins, Mockingjay.


    24 children from the Capitol.
    Children and grandchildren of famous Capitol people.
    Each with their own look at the Games.
    Each with their own story.
    But all with the same future.
    Besides the winner.

    And may the odds be ever in your favor.




    Rolverdeling [Naam is link.]


    Meisjes:
    ~ Mehelia Snow || Latier
    ~ May Avalon Vestra || Heap
    ~ Felicity Seneca Crane || Pluviophile
    ~ Tigerlily Avery || Celebration
    ~ Jillana Zanoni || Kayal
    ~ Quelitri Feywha Wobun || Rawiyah
    ~ Millicent Gardner || Inermis
    ~ Ealorna Rany Rigolo || Gilbertson


    Er zijn geen rollen meer over.



    In totaal zijn er 16 tributen die worden gespeeld door users. De overige 8 zullen sterven in het bloedbad. De rollen die worden genoemd, zijn de enigen. Op is op. Geen uitzonderingen.
    De tributen zijn familie van bekende Capitoolinwoners. ('directly related to those who held the most power,') Weet je geen familie, verzin dan een leuk verhaaltje over een stylist of spelmaker. Kijk wel even na of er niet al een ander is die voor dezelfde persoon heeft gekozen.
    Probeer ook een bijzondere voornaam te verzinnen. Dit is niet verplicht, maar zou leuk zijn omdat de meeste Capitoolinwoners namelijk niet een 'standaard' naam hebben.
    Eenmaal gereserveerd liefst zo snel mogelijk de rol invullen. Na 48 uur geldt de reservering niet meer.

    In te vullen lijstje:
    Naam:
    Geslacht:
    Familie van:
    Leeftijd(12-18):
    Uiterlijk(foto + beschrijving):
    Karakter:
    Pluspunten in de Arena:
    Minpunten in de Arena:
    Extra:

    Als je aan de vorige editie meedeed en nog steeds hetzelfde familielid hebt, is het toegestaan je rol uit het vorige rollentopic te kopiëren.




    Regels / afspraken / opmerkingen:
    ~ Geen Mary Sue / Gary Stu.
    ~ Enige ervaring met RPG'en is vereist.
    ~ Alleen ik open nieuwe topics.
    ~ Probeer regelmatig te posten, gaat dat even niet lukken, meld het dan. Anders minstens 1 post in de 3 dagen.
    ~ Post stukjes van minstens 100 woorden.
    ~ Maximaal 2 personages per user.
    ~ Probeer bij te blijven met de verhaallijn en lees ook de posts van anderen (in ieder geval vluchtig) even door.
    ~ Naamsveranderingen doorgeven.
    ~ Wees realistisch.
    ~ In het bloedbad sterven de tributen die door users worden gespeeld niet, dus wees niet bang dat je meteen niet meer mee zal doen aan het begin. Ongeveer 1 keer per week zal er een tribuut sterven.
    ~ En natuurlijk de huisregels van Quizlet.



    Praattopic 1.
    Speeltopic 1.

    [ bericht aangepast op 25 dec 2013 - 15:44 ]


    :)

    Heap schreef:
    (...)

    Okay. Waarschijnlijk wordt het niet een heel lang bondgenootschap, want May wordt een soort van Foxface ;]
    Een soort van aan het begin dus.


    Feywha wil ook geen lang bondgenootschap, alleen de eerste paar dagen ofzo....
    Maybe?


    Ik neem even afstand van Quizlet, sorry. Ik stop met alle RPG's.

    Rawiyah schreef:
    (...)

    Feywha wil ook geen lang bondgenootschap, alleen de eerste paar dagen ofzo....
    Maybe?


    Oh, dat zou wel fijn uitkomen :3


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Heap schreef:
    (...)

    Oh, dat zou wel fijn uitkomen :3


    Is het dan geregeld?
    Nu klink ik als een drugsdealer xd


    Ik neem even afstand van Quizlet, sorry. Ik stop met alle RPG's.

    Hwin => Latier


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Gelieve bondgenootschappen in het praattopic te bespreken.


    :)

    ik wil nog wel meedoen, moet in een nieuwe mannelijke tribuut aanmaken?
    Mijn andere is weg:P

    [ bericht aangepast op 23 dec 2013 - 16:56 ]


    imperfection is beauty

    XLeaves schreef:
    ik wil nog wel meedoen, moet in een nieuwe mannelijke tribuut aanmaken?
    Mijn andere is weg:P

    Ja doe dan maar. (;


    :)

    Naam: Luke Wilberson
    Geslacht: mannelijk
    Familie van: de stylist van district 3: ''Noël Wilberson''
    Leeftijd(12-18): 16
    Uiterlijk(foto + beschrijving):


    Karakter: Luke is erg gehecht aan familie en vrienden. Ook is hij meestal erg rustig en doet geen vreemde dingen. Hij neemt niet snel het initiatief en doet gewoon wat anderen doen. Hij heeft meestal ook zijn eigen mening, maar die vertelt hij niet snel omdat het andere mensen toch niet boeit. Luke leert in zijn vrije tijd veel van de sterren.Luke houdt van lezen en dagdromen. Door zijn dagdromen komt hij soms op de meest vreemde ideeën of tactieken. Ijdelheid is niet bepaald de grootste zwakte voor Luke. Hij is geordend en trouw aan zijn eigen omgeving. Als hij in een nieuw gebied komt dat hij niet kent. voelt hij zich meteen niet lekker.
    Pluspunten in de Arena: kennis van techniek en planten, sterk.
    Minpunten in de Arena: langzaam, kan niet zwemmen, kan slecht met wapens omgaan en kan niet tegen bloed.
    Extra:/

    [ bericht aangepast op 23 dec 2013 - 18:53 ]


    imperfection is beauty

    ik weet niet van wie mijn personage familie moet zijn en ik weet ook niet welke mensen ''bezet'' zijn... ideas?


    imperfection is beauty

    XLeaves schreef:
    ik weet niet van wie mijn personage familie moet zijn en ik weet ook niet welke mensen ''bezet'' zijn... ideas?

    Verzin anders een of andere spelmaker of stylist?


    :)

    XLeaves schreef:
    ik weet niet van wie mijn personage familie moet zijn en ik weet ook niet welke mensen ''bezet'' zijn... ideas?


    Of je doet gewoon van iemand die al bezet is en je plakt er "neef/nicht" of "broer/zus" op?

    [ bericht aangepast op 23 dec 2013 - 17:30 ]


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Is er nog een Rol voor mij? Maakt niet uit welk geslacht


    "I Was Born To Be A Warrior, And Now I Am."

    1DxFreak schreef:
    Is er nog een Rol voor mij? Maakt niet uit welk geslacht

    Er is nog een rol voor je over, maar dan heb ik wel de vraag voor je of je al vaker aan RPG's hebt meegedaan of verhalen hebt geschreven?


    :)

    Ja, dat heb ik.


    "I Was Born To Be A Warrior, And Now I Am."

    Wat voor Rol, kan ik krijgen? (Als het al kan :P )


    "I Was Born To Be A Warrior, And Now I Am."