• "What has been proposed is that in lieu of eliminating the entire Capitol population, we have a final, symbolic Hunger Games, using the children directly related to those who held the most power." ~ Coin.
    Suzanne Collins, Mockingjay.


    24 children from the Capitol.
    Children and grandchildren of famous Capitol people.
    Each with their own look at the Games.
    Each with their own story.
    But all with the same future.
    Besides the winner.

    And may the odds be ever in your favor.




    Rolverdeling [Naam is link.]


    Meisjes:
    ~ Mehelia Snow || Latier
    ~ May Avalon Vestra || Heap
    ~ Felicity Seneca Crane || Pluviophile
    ~ Tigerlily Avery || Celebration
    ~ Jillana Zanoni || Kayal
    ~ Quelitri Feywha Wobun || Rawiyah
    ~ Millicent Gardner || Inermis
    ~ Ealorna Rany Rigolo || Gilbertson


    Er zijn geen rollen meer over.



    In totaal zijn er 16 tributen die worden gespeeld door users. De overige 8 zullen sterven in het bloedbad. De rollen die worden genoemd, zijn de enigen. Op is op. Geen uitzonderingen.
    De tributen zijn familie van bekende Capitoolinwoners. ('directly related to those who held the most power,') Weet je geen familie, verzin dan een leuk verhaaltje over een stylist of spelmaker. Kijk wel even na of er niet al een ander is die voor dezelfde persoon heeft gekozen.
    Probeer ook een bijzondere voornaam te verzinnen. Dit is niet verplicht, maar zou leuk zijn omdat de meeste Capitoolinwoners namelijk niet een 'standaard' naam hebben.
    Eenmaal gereserveerd liefst zo snel mogelijk de rol invullen. Na 48 uur geldt de reservering niet meer.

    In te vullen lijstje:
    Naam:
    Geslacht:
    Familie van:
    Leeftijd(12-18):
    Uiterlijk(foto + beschrijving):
    Karakter:
    Pluspunten in de Arena:
    Minpunten in de Arena:
    Extra:

    Als je aan de vorige editie meedeed en nog steeds hetzelfde familielid hebt, is het toegestaan je rol uit het vorige rollentopic te kopiëren.




    Regels / afspraken / opmerkingen:
    ~ Geen Mary Sue / Gary Stu.
    ~ Enige ervaring met RPG'en is vereist.
    ~ Alleen ik open nieuwe topics.
    ~ Probeer regelmatig te posten, gaat dat even niet lukken, meld het dan. Anders minstens 1 post in de 3 dagen.
    ~ Post stukjes van minstens 100 woorden.
    ~ Maximaal 2 personages per user.
    ~ Probeer bij te blijven met de verhaallijn en lees ook de posts van anderen (in ieder geval vluchtig) even door.
    ~ Naamsveranderingen doorgeven.
    ~ Wees realistisch.
    ~ In het bloedbad sterven de tributen die door users worden gespeeld niet, dus wees niet bang dat je meteen niet meer mee zal doen aan het begin. Ongeveer 1 keer per week zal er een tribuut sterven.
    ~ En natuurlijk de huisregels van Quizlet.



    Praattopic 1.
    Speeltopic 1.

    [ bericht aangepast op 25 dec 2013 - 15:44 ]


    :)

    Rawiyah schreef:
    (...)

    Snap ik, maar anders worr dit topic ook zo onder gespamt...
    En is het een idee om alle rollen bijelkaar te,zetten? Want nu moet je steeds bladzij voor bladzij naar beneden scrollen, zoekend naar de rol die je zoekt.

    Ik zal straks kijken wat ik kan doen.


    :)

    Gilbertson schreef:
    (...)
    Ik zal straks kijken wat ik kan doen.


    Ik zal ze wel even opzoeken, de pagina's waar de rollen opstaan.


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    ~ Mehelia Snow || Hwin
    ~ May Avalon Vestra || Heap
    ~ Felicity Seneca Crane || Pluviophile
    ~ Gereserveerd || Celebration
    ~ Jillana Zanoni || Kayal
    ~ Quelitri Feywha Wobun || Rawiyah
    ~ Millicent Gardner || Inermis
    ~ Ealorna Rany Rigolo || Gilbertson

    Hier heb je alle meisjes al. De namen zijn de links naar de pagina, je kunt 'm gewoon quoten voor de codes (maar dat weet je zelf ook wel :P)

    [ bericht aangepast op 23 dec 2013 - 10:35 ]


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Gilbertson || Gionni Flickerman ~
    Wilted || Calix Templesmith ~
    Kendizzzzle || Sky James Chamberton ~
    Inermis || Elijah Wilkinson ~
    Raccoon || Fellin Cyan Snow ~
    Hwin || Osiris Ombasu ~

    En de jongens.


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Heel erg bedankt. (flower)


    :)

    Gilbertson schreef:
    Heel erg bedankt. (flower)


    Graag gedaan (krul)


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Kayal schreef:
    Wie wil in het bondgenootschap met Jillana?

    Felicity wel? :'D

    Pluviophile schreef:
    (...)
    Felicity wel? :'D


    Is goed :]


    El Diablo.

    Naam: Tigerlily Avery (Roepnaam Lily)
    Geslacht: Vrouw
    Familie van: Alexander Avery, één van de spelmakers
    Leeftijd(12-18): 15 jaar
    Uiterlijk(foto):


    Lily heeft lichtblond haar. Ze heeft het niet geverfd, want ze vindt haar eigen haarkleur mooi en wil vooral niet op haar twee oudere zussen lijken. Lily heeft blauwgroene ogen en is klein, 1.63m
    Karakter(mag ook in RPG, maar zet het liefst wel in grote lijnen wat neer): Lily is vrolijk, druk, onbezorgd en denkt niet na voor ze iets zegt. Ze kletst veel en houdt er niet van om alleen te zijn. Lily is de jongste dochter van Alexander Avery en heeft nog twee oudere zussen en een oudere broer. Die zijn allemaal te oud om mee te doen aan de spelen, dus moet Lily de arena in. Doordat Lily de jongste is, weet ze goed hoe ze de aandacht moet trekken en voor elkaar te krijgen wat ze wel. Lily heeft een hekel aan haar naam, Tigerlily, en wordt kwaad wanneer je haar zo noemt. Ook kan ze ongelooflijk boos worden als je aan haar haar komt, want ze is erg ijdel. Ze is bijna constant met haar haar, uiterlijk of kleding bezig. Lily ziet overal het positieve in en ziet gevaren niet op zich afkomen. Ze heeft het niet door wanneer ze in een gevaarlijke situatie terecht gekomen is. Ook verliest Lily snel het overzicht en denkt ze dat ze iedereen kan vertrouwen. Ze zal het verschil tussen een bondgenoot en een vijand niet snel doorhebben.
    Pluspunten in de Arena:
    -Doordat ze klein is, is ze erg behendig en kan ze hard rennen.
    -Ze kan goed zwemmen, want ze hebben thuis een privézwembad.
    -Ze kan redelijk omgaan met de drietand. Haar vader, Alexander Avery, liet haar wekelijks trainen met een wapen naar keuze, omdat hij het belangrijk vindt dat zijn kinderen goed kunnen vechten. Maar Lily vond daar eigenlijk nooit wat aan en deed nooit haar best. Als ze tijdens die trainingen harder gewerkt had, zou ze nu veel beter zijn geweest
    Minpunten in de Arena:
    -Als ze geen zin heeft of denkt dat ze iets niet kan, stopt ze er meteen mee. Ze zal tijdens een gevecht snel opgeven en zich terugtrekken.
    -Ze weet totaal niets van eetbare planten, strikken maken of jagen.
    -Ze vertrouwd mensen te snel en ziet het verschil tussen een vijand en bondgenoot niet in.
    -Ze kent sommige tributen al persoonlijk en zal het heel erg vinden om hun te moeten doden.
    -Ze verliest snel het overzicht en raakt snel in de stres.
    Extra: Lily heeft als ''districtaandenken'' een kettinkje met een lelie eraan.


    Aerials, in the sky. When you lose small mind you free your life .

    Heap schreef:
    (...)
    Is it okay if May joined you guys?


    van mij mag het wel ,maar gaat 3 niet teveel worden? ;x


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Raccoon schreef:
    (...)

    van mij mag het wel ,maar gaat 3 niet teveel worden? ;x


    Meh, maybe Tigerlily wants to be allies?


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Heap schreef:
    (...)

    Meh, maybe Tigerlily wants to be allies?

    Ik zou miss ook al in het bondgenootschap met Mehelia en Gionni, maar anders wil ik wel(;


    Aerials, in the sky. When you lose small mind you free your life .

    Celebration schreef:
    (...)
    Ik zou miss ook al in het bondgenootschap met Mehelia en Gionni, maar anders wil ik wel(;


    Okay. Waarschijnlijk wordt het niet een heel lang bondgenootschap, want May wordt een soort van Foxface ;]
    Een soort van aan het begin dus.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.


    Naam: May Avalon Vestra
    Geslacht: Vrouwelijk
    Familie van: May is een nicht van Seneca Crane.
    Leeftijd: 16
    Uiterlijk:


    May heeft lila haar wat overloopt in aqua, met donkere ogen die worden omlijst door grote wimpers en bruine donkerblauwe wenkbrouwen.
    Karakter:RPG, staat mijn hoofd nu echt niet meer.
    Pluspunten in de Arena:
    - Ze kan redelijk omgaan met een bijl, aangezien ze toen ze Johanna had zien winnen het ook wilde en meteen is begonnen. Inmiddels heeft ze er dus een paar jaar op zitten. Helaas is ze geen natuurtalent.
    - Ze heeft oog voor detail
    - Ze is snel en strategisch.
    Minpunten in de Arena:
    - Ze kan niet zwemmen.
    - May is behoorlijk slecht in alle andere wapens
    - Ze is totaal niet lenig.
    Extra:


    Tadaa.
    Volgens de quiz is ze geen Mary-Sue, dus yay voor May.

    [ bericht aangepast op 23 dec 2013 - 13:24 ]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.