• There is a battle of two wolves inside us all.
    One is evil. It is anger, jealousy, greed, resentment, lies, inferiority and ego.
    The other is good. It is joy, peace, love, hope, humility, kindness, empathy and truth.

    The wolf that wins? The one you feed.


    27 januari 2013
    Het is overal op het nieuws; twaalf tieners uit Idaho zijn vermist. Ze zijn allemaal voor het laatst gezien in en rondom Idaho Panhandle National Forest. De politie staat voor een raadsel en heeft de hoop om de tieners levend terug te vinden opgegeven. Heel af en toe wordt er nog door nabestaanden gezocht in een klein gedeelte van het bos, maar zonder succes.
    Wat zij niet weten is dat deze tieners er voor gekozen hebben om nooit meer terug te komen. Ze hebben hun veilige thuis achtergelaten om verder te leven in de bossen van Idaho. Niet omdat ze dat per se willen, maar omdat ze zich niet meer thuis voelden tussen de "gewone" mensen. Dit komt doordat zij een gave hebben namelijk dat ze in een wolf kunnen veranderen. De tieners hebben deze verandering nog niet onder controle, wat hen erg kwetsbaar maakt in de gewone wereld. Ze zijn allemaal individueel vertrokken naar het bos maar wel allemaal met dezelfde reden: de verandering onder controle proberen te krijgen.
    Onderlinge ontmoetingen zijn onvermijdbaar, en al snel vormen ze een groep. Maar langzamerhand groeit de groep uit elkaar. Ze vormen dan twee groepen, met twee verschillende ideeën over hun gave. De ene groep wordt arrogant, ze denken alleen maar aan zichzelf en willen hun gave gebruiken om slechte dingen te doen. Terwijl de andere groep hele andere bedoelingen heeft. De twee groepen beginnen elkaar te haten voor hun verschillende manier van doen en laten.

    Bij wie hoor jij? Ben jij geboren om te vechten voor jezelf? Of ben je geboren om te vechten voor anderen?


    ROLLEN
    (In het begin zitten alle wolven nog bij elkaar in één grote groep)

    De Goede Wolven:
    Deze wolven willen elkaar helpen, en ze werken samen om de plannen van de slechte wolven te stoppen
    - Luna Mikarta/Simirka - Combattant
    - Christian (Chris) Whinter/Raff - LyraPhoenix
    - Matthew "Matt" Jason Autumn/Diablo - NCIS
    - Eline McMahon/Helia - CrazyGirlxx
    -
    -

    De Slechte Wolven:
    Een groep die wel samen is, maar alleen voor zijn/haar eigen belangen vecht. Het enige wat ze willen is de andere goede wolven vernederen en het liefst ook uitmoorden. (Ze hebben ook andere plannen, maar die ontwikkelen zich wel in de RPG)
    - Lilith Lorelei Blakely/Kali - Assassin
    - Carolina María Casales/Arlis - Lethe
    - Sion Noah Fisher/Valko - Wilted
    - Melchior Jack Baynes/Hades Hector
    - Isabelle Eliah Cartez/Aurora - Imagines
    -

    Er zijn nu nog 6 plaatsen per "roedel" maar dat aantal kan altijd nog omhoog
    Een reservering blijft 48 uur staan


    Als je nog een andere rol bedenkt (zoals bijvoorbeeld een familielid die nog zoekt), dan mag je altijd vragen of dat ook oké is.

    INVULLEN VOOR EEN ROL:

    Naam:
    Naam als wolf (Om duidelijk te maken dat je in je wolvengedaante bent):
    Leeftijd:
    Uiterlijk + beschrijving als mens:
    Uiterlijk als wolf:
    Goede/slechte wolf:
    Karakter:
    Extra:

    REGELS
    - Minimaal 250 woorden per post
    - Alleen vermoorden en ernstig verwonden als hier toestemming van de user voor is.
    - 16+ mag
    - OOC met [ ], { }, | |, etc.
    - Meld het even als je lang niet aanwezig bent
    - Naamwijziging graag melden
    - Zet de naam van je personage boven je post, en zet de wolvennaam er boven als je in je wolf-gedaante bent
    - 1 personage p.p.


    De RPG begint op het moment dat de tieners net hun huis verlaten of net het bos bereiken. Geen van de tieners kent elkaar en ze ontmoeten elkaar pas wat later. Langzamerhand komen er dan een paar kleine groepjes die uiteindelijk de hele groep gaan vormen!


    Speeltopic 1
    Praattopic

    [ bericht aangepast op 12 jan 2014 - 0:17 ]

    Naam: Matthew "Matt" Jason Autumn
    Naam als wolf: Diablo
    Leeftijd: 19, 26 december
    Uiterlijk:


    Matt heeft een wat bruinige huid doordat hij meestal buiten te vinden is. Zijn haar heeft een donker bruine tot zwarte kleur en het komt tot ongeveer zijn schouders. In tegenstelling tot zijn haar heeft hij bosgroene ogen.
    Je kunt bij Matt meestal een halve glimlach zien waardoor er een kuiltje in zijn wang komt. De kleren die hij draagt hebben meestal een wat donkere kleur. Je zult hem niet zien in felle kleuren in ieder geval.
    Matt heeft een tattoo op zijn pols staan, wat de naam van zijn zusje weergeeft; Alecia. Ook heeft hij nog een tattoo op zijn linker schouder staan.
    Uiterlijk als wolf:


    Goede/slechte wolf: Goede
    Karakter: Matt is een jongen die zich niet zo snel aantrekt van wat anderen zeggen. Als hij iets wilt gaat hij er ook voor en hij zal zich niet zo snel door andere mensen tegen houden. Hij kan erg koppig zijn waardoor hij wel eens de fout ingaat, maar dat maakt hem niet veel uit. Naïef is hij in ieder geval niet. Matt kan soms snel geïrriteerd en chagrijnig raken waardoor hij nogal gemeen uit de hoek kan komen. In de ochtend heeft hij vaak een ochtendhumeur en kan je beter bij hem uit de buurt blijven als je geen opmerking naar je hoofd gegooid wilt hebben. Toch kan hij wel aardig zijn, zolang jij dat ook maar tegen hem bent. Matt zal niet zo snel openlijk laten zien dat hij diegene haat, al is dit niet altijd het geval. Hij is zorgzaam als het om zijn vrienden gaat, zijn vrienden is een van zijn punten waarmee je hem kan kwetsen of pijn kan doen. Matt is niet erg goed in vrienden maken en heeft er dan ook nooit veel gehad. Maar de vrienden die hij heeft zijn wel goede vrienden. Je zult hem niet zo snel zien huilen, als hij dat wel doet is er iets goed mis. Zijn pijngrens ligt redelijk hoog en hij kan dan ook tegen redelijk veel dingen. Ook al zou je het misschien niet van hem denken, hij zou geen vlieg kwaad doen als er geen goede reden voor was.
    Extra:-


    Ik vul de rest zo in.

    [ bericht aangepast op 31 dec 2013 - 14:21 ]


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki

    Naam: Arthur James Devine
    Naam als wolf: Kaiden kan ook afgekort worden naar Kai
    Leeftijd: Hij is 20 jaartjes jong en verjaard op 30 oktober
    Uiterlijk + beschrijving als mens:


    Arthur heeft donkerblonde krullen die vaak speels staan en ijsblauwe ogen , waarbij het lijkt alsof er zilveren spikkeltjes inzitten. Hij is 1m78 lang en is normaal van bouw.Hij doet nooit veel aan zijn uiterlijk en is dan ook zeker geen ijdeltuit. Qua kleding doet hij ook niet moeilijk. Een goedzittend shirt en een normale jeansbroek is voor hem goed genoeg.
    Uiterlijk als wolf:


    Als Kai heeft hij een donkere vacht, die bij de snoet telkens lichterbruin word. Zijn ijzig blauwe ogen, maken dan plaats voor warme gele kijkers. Hij heeft een normale grote en zijn poten zijn ook lichterbruin.
    Goede/slechte wolf: Hij is een goede wolf, hij kiest niet graag en kon evengoed bij de andere groep aansluiten. Maar hij besloot toch bij de 'goede' te zitten om hun te beschermen. Hij heeft altijd al de grote broer rol op zich genomen en vind dat de roedel ook een soort van familie voor hem is.
    Karakter: Arthur is een aardige en betrouw bare jongen ,die vaak spontaan overkomt bij anderen. Hij is een best wel slimme jongen en leert graag andere mensen kennen ,maar kan hun ook rap vooroordelen op uiterlijk en de eerste ontmoeting. Hij vertrouwd niet heel snel mensen ,maar als je uiteindelijk zijn vertrouwen wint dan zal hij je willen helpen en zal hij ook voor je door het vuur willen gaan. Hij komt zelf uit een normaal gezin en had twee kleinere zusjes van 16 en 14. Hij heeft altijd al de rol van grotere broer op hem genomen. Van kleins af aan spoken verjagen of later aan met pestkoppen af te rekenen. Hij kan erg bezorgd zijn en wilt daarom anderen altijd wel helpen en hun vertrouwen winnen. Hij weet echter wel met wie hij vrienden moet zijn of niet, maar hij laat zichzelf vaak verraden door op het uiterlijk te oordelen. Arthur is iemand die niet rap verliefd word ,of gaat zitten flirten met meisjes. Hij houd het nogal koeltjes en probeert eerst vrienden met je te zijn, voordat hij denkt aan serieuzere dingen. Hij is een sportief en lenig iemand en houd ook wel van een uitdaging ,alleen moet je niet proberen een discussie met hem aan te gaan. Vaak krijg je dan een boel vloekwoorden naar je toegeslingerd en veel scheldwoorden dat hij niet echt meent. Hij is ook een koppig iemand en laat zich niet zomaar doen door anderen. Hij is een doorzetter en wilt ook vaak alles perfect doen, hij kan nogal rap last hebben van woede/agressie aanvallen ,maar die lijkt hij nu onder controle te hebben. Arthur is soms ook een echte kluns en als hij niet goed oplet gaat hij zo op zijn bek.
    Extra: Hij kan er niet tegen als mensen beginnen over zijn familie.

    [ bericht aangepast op 22 dec 2013 - 14:45 ]


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Naam:Eline McMahon
    Naam als wolf:Helia
    Leeftijd:18.
    Uiterlijk + beschrijving als mens:



    Eline heeft bruin, lang krullend haar dat ze vaak los langs haar schouders heeft.
    Ze heeft een beetje een wittige huid maar dat is normaal.
    Verder heeft ze volle lippen, bruine ogen en een goed humeur.
    Haar kledingstijl is relaxt, ze draagt soms wel neon kleuren maar eigenlijk kan je haar stijl beschrijven als rustig.
    Uiterlijk als wolf:





    Als Helia heeft Eline een bruinige vacht met hier en daar wat lichtbruinere haren.
    Als wolf stralen haar ogen rustigheid uit en doet ze nog geen vlieg kwaad.
    Behalve als de slechte wolven er zijn dan wordt ze woedend en kan ze zichzelf niet in houden en wil de andere goede wolven beschermen.
    Ze vindt het heerlijk om een wolf te kunnen worden en maakt daar vaak gebruik van.
    Haar bruine ogen krijgen er een beetje gele glans bij.
    Ze heeft een spitse, lichtbruinere snuit en ze is het grootste wolvenmeisje van de roedel.
    Normale poten heeft ze, erg puntige oren met donkere bruine vacht.
    Ze kan makkelijk aanvallen met haar grote klauwen en ze heeft een dikke, donker bruine staart.
    Ze is een grote wolf, misschien wel de grootste meisjeswolf van de hele roedel.
    Goede of slechte wolf:Eline geeft veel om anderen en daarom is ze een goede wolf, ze denkt niet snel aan zichzelf en doet er alles voor mensen te beschermen.
    Karakter:Eline is meisje dat snel haar mening kan geven.
    De populaire meisjes in de stad vinden Eline een gevoelig watje.
    Eline kan daar soms zo boos om worden dat ze die meiden nooit weer wil zien.
    Soms helemaal niemand meer.
    Maar Eline probeert vriendinnen te maken maar ze is een buitenbeentje.
    Maar als ze bij de roedel komt wil ze laten zien dat ze best een soort van leidster kan zijn.
    Extra: x

    [ bericht aangepast op 23 dec 2013 - 9:51 ]


    ''Cause I've got a jet black heart and there's a hurricane underneath it.''

    Ik heb zin om nu al te beginnen ^^


    'The best way to predict the future is to create it'.

    Combattant schreef:
    Ik heb zin om nu al te beginnen ^^


    Me 2! :)


    ''Cause I've got a jet black heart and there's a hurricane underneath it.''

    Mag ik een meisje bij de slechte roedel?

    Zo, ik heb alles aangepast, als het goed is klopt het allemaal :'D.

    Wilted schreef:
    Zo, ik heb alles aangepast, als het goed is klopt het allemaal :'D.


    Weet je al wanneer we ongeveer gaan beginnen??


    'The best way to predict the future is to create it'.

    Combattant schreef:
    (...)

    Weet je al wanneer we ongeveer gaan beginnen??


    Bij twaalf personages. Dus er moeten nog twee bijkomen, duurt (hopelijk) niet zo lang meer.
    En natuurlijk moeten een paar hun personage nog afmaken etc.

    [ bericht aangepast op 22 dec 2013 - 12:27 ]

    Wilted schreef:
    (...)

    Bij twaalf personages. Dus er moeten nog twee bijkomen, duurt (hopelijk) niet zo lang meer.
    En natuurlijk moeten een paar hun personage nog afmaken etc.



    Ik kan nog wel wat mensen die mee willen doen :)
    Zal ik het vragen?
    Ik heb hier zoveel zin in! geweldig RPG is dit! :)


    ''Cause I've got a jet black heart and there's a hurricane underneath it.''

    1DMEGAFAN schreef:
    (...)


    Ik kan nog wel wat mensen die mee willen doen :)
    Zal ik het vragen?
    Ik heb hier zoveel zin in! geweldig RPG is dit! :)


    Ja doe maar, anders ga ik zomenteen mensen dwingen xD


    'The best way to predict the future is to create it'.

    Combattant schreef:
    (...)

    Ja doe maar, anders ga ik zomenteen mensen dwingen xD



    xD ik heb ze een berichtje gestuurd nu maar wachten.


    ''Cause I've got a jet black heart and there's a hurricane underneath it.''

    1DMEGAFAN schreef:
    (...)


    xD ik heb ze een berichtje gestuurd nu maar wachten.


    Haha, ik ben nog steeds de jongste xd


    'The best way to predict the future is to create it'.

    Combattant schreef:
    (...)

    Haha, ik ben nog steeds de jongste xd



    Maar dat is juist leuk, dan ben je bijzonder :)


    ''Cause I've got a jet black heart and there's a hurricane underneath it.''

    1DMEGAFAN schreef:
    (...)


    Maar dat is juist leuk, dan ben je bijzonder :)



    Haha inderdaad, het past wel bij mijn rol ^^


    'The best way to predict the future is to create it'.