• He, ik zoek dus iemand die samen een origineel Draco malfoy story wil schrijven.
    Ik heb een (naar eigen mening) heel leuk idee dat ik graag samen met iemand anders zou willen uitwerken.
    Het is een verhaal dat zich in twee tijden afspeelt en hoewel een liefdesverhaal centraal staat, gaat het vooral over hoe mensen zich ontwikkelen en veranderen in hun leven en hoe een gebeurtenis je hele leven kan veranderen. Hoe anderen je beïnvloeden en maken tot de persoon de je bent en hoe haat iemands leven kan verpesten. (Als je graag wat meer info wilt over de verhaallijn kan je me dit altijd vragen via privé bericht)
    Voor mijn schrijfwijze kan je altijd mijn verhalen kort checken om te kijken of deze matcht ;)

    Klein vragenlijstje:
    Leeftijd:
    Hoe vaak schrijf je gemiddeld?:
    heb je eerder DM story geschreven?:

    ik hoop dat ik snel reactie krijg van iemand enthousiast :p

    [ bericht aangepast op 22 dec 2013 - 12:36 ]


    Failure is the opportunity to begin again, more intelligently.

    Leeftijd:19
    Hoe vaak schrijf je gemiddeld?: Ik probeer minstens 2x in de week te schrijven meer als ik tijd heb.
    heb je eerder DM story geschreven?: Ben er nu een aan het schrijven samen met een andere, maar verder niet eigenlijk.

    Leeftijd: 18
    Hoe vaak schrijf je gemiddeld: Ligt er aan of ik inspiratie heb en met een story bezig ben. Als ik echt ergens mee bezig ben dwing ik mezelf
    Heb je eerder DM story's geschreven: Ik heb nog wat ideeën open staan, maar ben er nooit echt aan begonnen. Ik heb wel een HP-gerelateerde story, die is afgelopen; x. De link voor als je even wilt kijken.


    "Do you believe monsters are born or made?"

    Mien god, een van jou fanfics was de eerste die ik hier op Quizlet heb gelezen. Noémï. Ik weet nog wel dat ik helemaal blij was als er aan dat verhaal geschreven was.
    Ik schrijf de laatste tijd pittig weinig, ook al heb ik honderden ideeën. Dus ik wil je niet zo'n chaotische schrijfster als ik aandoen. Maar als het verhaal online komt, wil je het me melden?


    Alleen maar tranen van geluk

    Rowling schreef:
    Mien god, een van jou fanfics was de eerste die ik hier op Quizlet heb gelezen. Noémï. Ik weet nog wel dat ik helemaal blij was als er aan dat verhaal geschreven was.
    Ik schrijf de laatste tijd pittig weinig, ook al heb ik honderden ideeën. Dus ik wil je niet zo'n chaotische schrijfster als ik aandoen. Maar als het verhaal online komt, wil je het me melden?


    Haha echt, nu voel ik me dus echt geweldig vereerd!
    En ik heb het vanmorgen online gezet ;)


    Failure is the opportunity to begin again, more intelligently.

    CatchADreamx schreef:
    (...)

    Haha echt, nu voel ik me dus echt geweldig vereerd!
    En ik heb het vanmorgen online gezet ;)
    Hij heet 'behind blue eyes'


    Failure is the opportunity to begin again, more intelligently.