• 8 jongens hebben op jonge leeftijd een erge misdaad / moord gepleegd waardoor ze in de gevangenis terecht zijn gekomen. Maar op deze afdeling zitten vrij weinig jongens, waardoor het soms wel eens erg kan escaleren, want de ene jongen is veels te verschillend met de andere en dat rekt vaak ruzies uit.
    Op deze afdeling worden ze bewaakt door de bewaarders, die meestal vrouwen zijn, omdat het met mannen wel eens verkeerd is afgelopen.
    Zal het ooit nog goed komen met deze acht jongens? Of vinden ze juist hun geluk in de gevangenis?



    Rollen:

    Jongens:

    Harry Edward Styles - Beelen.
    Louis William Tomlinson - Sk8erBoy.
    Liam James Payne - KiliOfDurin.
    Niall James Horan - Gereserveerd door Banned.
    Zayn Javadd Malik - Brashares.
    Lucas Joél Heathrow - HaIcyon.
    Jason "Jay" Santino Martínez - Kayal.
    -

    Vrouwen, bewaarders (zijn uiteraard dus ouder dan de jongens):

    Amelia 'Amy' Clara Williams - KiliOfDurin.
    Meriel Erin Scally - Gereserveerd door Adamo.
    Rosamunda 'Rosa' Carice van Vleschingen - Disnerd.
    Mikayla 'Mickey' Jasmine Lockheart - Sk8erBoy.
    -
    -

    Invullijstje:

    Rol:
    Volledige naam:
    Leeftijd:
    Innerlijk:
    Uiterlijk:
    Wat voor misdaad je hebt gepleegd (alleen voor de jongens):
    Extra:


    Regels:

    - Graag wat actieve rpg'ers, niet mensen die zich inschrijven en na een tijdje niet meer reageren!
    - Reserveringen blijven 72 uur staan aka 3 dagen.
    - Minimaal rond de 175 woorden per stukje.
    - Geen perfecte personage's!
    - Ga niet teveel off-topic en als je wel off-topic gaat, zet het tussen haakjes; ( ), { } of [ ].
    - Naamverandering en afwezigheid doorgeven.
    - 16+ is toegestaan.
    - Alleen Sk8erBoy en Beelen openen de nieuwe topics.

    Deels gebaseerd op de geweldige serie Vrouwenvleugel.

    [ bericht aangepast op 29 dec 2013 - 15:54 ]


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    JustLovegood schreef:
    (...)

    Oki dan maak ik haar nog even wat is de minimum leeftijd?


    Zo oud als jij wilt. Lol. De leeftijd maakt me niet zoveel uit.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Beelen schreef:
    (...)

    Zo oud als jij wilt. Lol. De leeftijd maakt me niet zoveel uit.


    oki :)


    “Destroying things is much easier than making them." Suzanne Collins

    Rol: Bewaker.
    Volledige naam: Allison Isabella smith.
    Leeftijd: 23 (19 mei)
    Innerlijk:Allison is altijd een heel stil en verlegen meisje geweest. Op school stond ze altijd bij haar 2 jaar oudere broer Tyler hij deed altijd alles voor haar en zij alles voor hem. Allison wou altijd graag schrijver worden als beroep haar broer wou altijd gevangenis bewaker worden. Toen Allison 18 was stierf haar grote broer aan een motor ongeluk en heel haar wereld stortte ineen. Ze is gaan studeren wat haar broer wou gaan doen maar de vreugde en fantasie gevoelens die ze vroeger had zijn niet meer terug gekomen. Ze is nu nog geslotener als vroeger maar laat het niet merk ze durft haar mond wel open te trekken en kan best wel goed voor zich zelf zorgen.
    Uiterlijk: Allison heeft Grote blauwe ogen die bijna altijd triest staan. Ze heeft lang licht blond haar to die ze meestal los laat hangen of in een dot doet. Allison is 1 meter 75 is best dun en is tenger gebouwd.




    Extra: Ze speelt viool, tekend en schrijft heel soms. Ze mist haar broer heel hard en is daarom nogal deprisief soms.

    (Is ze zo goed?)

    [ bericht aangepast op 30 dec 2013 - 22:16 ]


    “Destroying things is much easier than making them." Suzanne Collins

    ^ Allison, I love her!


    The first rule of truly living is to do the thing you're most afraid of.

    Jups, ze is helemaal goed. c:


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    In verband met mijn toetsweek kan ik waarschijnlijk maximaal 2 berichten posten tussen vrijdag 3 januari en vrijdag 10 januari.


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Ik ben enorm druk met school door onverwachte verslagen, dus ik ben bang dat ik deze week niet meer kan reageren. Mocht mijn rol nodig zijn voor iemand anders, dan kan 'ie gebruikt worden. Het spijt mij enorm, maar volgende week is dus toetsweek en het zal druk worden. Na volgende week vrijdag probeer ik elke dag mee te doen. Het spijt me dat het zo moeizaam gaat bij mij. :/


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Veel succes, Myke! <3 Er zijn ook andere bewakers, dus jouw personage [en jij dus] kan wel even rust nemen.


    The first rule of truly living is to do the thing you're most afraid of.

    Brashares schreef:
    Veel succes, Myke! <3 Er zijn ook andere bewakers, dus jouw personage [en jij dus] kan wel even rust nemen.


    Anders is ze op bedevaart, haha! ;'D


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Disnerd schreef:
    (...)

    Anders is ze op bedevaart, haha! ;'D


    Hahaha. c:


    The first rule of truly living is to do the thing you're most afraid of.

    (Disnerd -> Flapper)


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife