• Het huis

    Kennelijk vind iedereen dat er bij jou een schroefje los zit. Je woord in een kliniek gestopt, puur omdat andere mensen vinden dat je anders bent. Dat is toch geen goede reden om iemand op te sluiten tussen 9 andere gestoorde mensen? Wie weet wat er wel niet mis is met al die mensen. Helaas zal je daar snel genoeg achter komen, aangezien je ouders je toch wel naar dat gekkenhuis zullen sturen. Je hebt geen idee hoe lang je daar vast zal blijven zitten, maar je weet nu al dat het de vervelendste periode van je leven zal worden.


    Het gekkenhuis.
    Deze kliniek is voor iedereen jong en oud. 10 gestoorde mensen zullen worden opgesloten in een huis samen met twee begeleiders. De 10 gekken kunnen alle leeftijden hebben en door wat voor reden dan ook hier terecht zijn gekomen. Misschien heb je iemand vermoord, heb je anorexia of een dubbele persoonlijkheid. Het maakt niet uit je bent van harte welkom. Niet dat de meeste mensen die hier zijn hier vrijwillig zijn. Sommige worden door hun ouders geforceerd of door een vriend of misschien door de politie. Of gewoon door jezelf, dat kan ook. Hoe dan ook als je eenmaal binnen bent, kom je niet zo maar meer buiten.

    De rest van het huis
    Slaapkamers (denk bij de 2persoons slaapkamers 1 bed weg)
    De lounge
    De dineer kamer

    Rollen
    Grijs, kamer 1 | ~ | Blauw, kamer 2
    Jongens
    ImaCreep - Miguel Apollo | Alcoholisch, traumatische ervaringen en veel angsten
    Noticed - Lukas Strümer | Stalker en moordenaar

    Enface - Luke Owens | Agressief en een perfectionist waardoor hij moeite heeft met sommige dingen los te laten
    OPEN
    Noticed - Christian Lenuta | Voorspellende beelden in zijn hooft en gevoelig voor extreem felle lichten en extreem schelle en luide geluiden

    Meisjes
    Pebble - Annabeth Isabelle Brandon | Dubbele persoonlijkheid
    Thirlwall - AbbeyGail Elizabeth Dragomir | Sociale angststoornis, automutilatie
    Imacreep - Sarah Macey | Denkt dat ze iemand anders is, haar eigen ik is depressief
    Noticed - Mirela Razvan | Agressie stoornis

    Magicales - Santana Fedelia Martinez | Gemarteld in het verleden waardoor ze nu andere martelt

    Begeleiders
    Enface - David Crowley

    Begeleiders
    -Man
    -Vrouw

    Invullijstje
    Rol
    Naam
    Leeftijd (Begeleiders minimaal 24)
    Wat is er mis met je (Voor gekken)
    Hoe je hier terecht bent gekomen (Voor gekken)
    Karakter
    Uiterlijk (Graag met foto!)
    Extra

    Regels

    Uiteraard de standaard huisregels van Quizlet
    Altijd je naam boven je stukje!
    16+ mag, maar geef het aan
    Minimaal 200 woorden
    Of topic in een spoiler of tussen haakjes
    Maximaal 2 rollen
    Geen minimum of maximum leeftijd voor "gekken"


    Speeltopic
    Praattopic

    [ bericht aangepast op 7 jan 2014 - 21:37 ]


    It's very important for you to believe that you are the one

    Rol
    Gek

    Naam
    Miguel Apollo

    Leeftijd
    17 Verjaardag: 21 sept

    Wat is er mis met je
    Traumatische ervaringen en daardoor veel angsten, alcoholisch

    Hoe je hier terecht bent gekomen
    Zijn pleegvader heeft hem hier naartoe gebracht, hij had niet tegengestribbeld maar dat betekent niet dat hij er oké me was.

    Karakter
    Miguel is in zijn jongere jaren veel mishandeld door zijn vader. Zowel seksueel, als psychisch, als fysiek. Toen hij 3 jaar was heeft zijn vader per ongeluk het huis af laten branden. Hij wou weg gaan zonder Miguel, maar zijn moeder is terug naar binnen gerend om hem te redden. Daarna is zijn moeder naar de politie gestapt en heeft verteld over de vader van Miguel. Die is toen in de gevangenis gekomen, maar omdat zijn moeder alcoholisch was en ook niet voor hem kon zorgen is hij in een weeshuis terecht gekomen. Hij was op 4 jarige leeftijd geadopteerd. Dat ging goed tot hij problemen kreeg met zijn 3 jaar oudere broer Sebastiaan. Sebastiaan kwam er achter dat zijn broertje die toen 12 was makkelijk te manipuleren was. Toen Miguel er achter kwam dat Sebastiaan in drugshandel zat, heeft Sebastiaan gedreigd hem te vermoorden als hij het zou vertellen aan zijn ouders. Uiteindelijk zijn de ouders er zelf achter gekomen, maar het leek ze verstandiger als Miguel in een pleeggezin zou gaan wonen. Hij was toen 14. Het eerste gezin liep het niet goed met de ouders en Miguel. Alles wat ze deden was ruzie maken. Op zijn 15de begon Miguel met drinken en uit eindelijk hebben zijn pleegouders hem uit het huis geschopt. Hij heeft eerst een weekend op straat gewoond, maar is bij zijn vriend terecht gekomen en na een paar weken heeft de alleenstaande vader van die vriend hem officieel als pleegzoon gekregen. Daar zat wel de belofte aan vast dat hij nooit meer zou drinken. Miguel was depressief en ging niet meer naar school, alles wat hij deed was in zijn kamer zitten. Hij hield zich wel aan zijn belofte niet te drinken. Ook hield hij een dagboek bij. 2 maanden voor hij in deze kliniek kwam begon hij weer uit te gaan. Aan het begin hield hij zich in, maar op een gegeven moment begon hij weer met drinken. Toen hij op een gegeven moment om half 5 's ochtends stomdronken thuiskwam heeft zijn vader hem ingeschreven hier voor. Zijn vader dacht er al langer aan omdat Miguel ook heel veel angsten heeft. Te veel voor een 17 jarige.

    Uiterlijk




    Extra
    Al zijn angsten:
    Achluofobie angst voor het donker of de duisternis
    Aphenphosmfobie angst om aangeraakt te worden
    Arsonfobie angst voor vuur
    Athazagorafobie angst om vergeten te worden, genegeerd te worden, of angst om zelf te vergeten
    Contreltofobie angst voor seksueel misbruik
    Decidofobie angst voor het maken van keuzes en beslissingen
    Didaskaleinofobie angst om naar school te gaan
    Dishabiliofobie angst om zich in bijzijn van een ander uit te kleden
    Erotofobie angst voor seksualiteit, seksuele relaties of seksuele vragen
    Genofobie angst voor seks
    Gymnofobie angst voor zowel eigen naaktheid als die van anderen
    Merinthofobie angst om vastgebonden te zijn
    Necrofobie angst voor de dood of voor dode wezens
    Ophthalmofobie angst om aangestaard te worden
    Pediofobie angst voor poppen
    Philematofobie angst om te zoenen of gezoend te worden
    Rhabdofobieangst om geslagen te worden
    Trypanofobie angst voor injecties
    Zemmifobie angst voor knaagdieren

    [ bericht aangepast op 24 dec 2013 - 4:21 ]


    It's very important for you to believe that you are the one

    Mag ik een jongen reserveren?


    El Diablo.

    Je staat op de lijst :)


    It's very important for you to believe that you are the one

    Ik twijfel...


    Beauty begins the moment you decide to be yourself - Coco Chanel

    Hoezo twijfel je? Misschien kan ik het idee nog een beetje aanpassen namelijk... (niet te veel natuurlijk)
    En je bent niet verplicht om mee te doen natuurlijk!


    It's very important for you to believe that you are the one

    Rol:
    Patiënt / Gek.
    Volledige naam:
    Annabeth Isabelle Brandon.
    Bijnaam:
    Meestal wordt Annabeth Anna of Beth genoemd, bijna nooit met haar hele naam.
    Leeftijd:
    17 jaar. Ze is geboren op een warme dag in mei.
    Reden waarom ze daar zit:
    Annabeth heeft 2 persoonlijkheden. De ene is zichzelf (lees karakter) en de ander is de gestoorde Alex (lees karakter). Doordat "Alex" af en toe onverwacht op kan duiken is het moeilijk voor Annabeth om mensen te vertrouwen en zich in het openbaar te vertonen. Zodra Alex op komt duiken heeft ze geen controle meer over zichzelf. Daarom hebben haar ouders ervoor gekozen Annabeth weg te sturen.
    Uiterlijk:




    Annabeth heeft lange lichtblonde haren tot haar middel en grote groene ogen. Deze zijn omringt met lange donkere wimpers. Onder haar schattige wipneusje vol lichte sproetjes heeft ze volle lippen en als ze lacht verschijnen er kuiltjes in haar wangen. Qua lengte is Annabeth erg klein, zo'n 1 meter 55. Ze vindt het vreselijk als daar opmerkingen over gemaakt worden.
    Innerlijk:
    Annabeth is een stil, verlegen, liefkozend meisje dat zich graag op de achtergrond houdt. Ze is erg onzeker over zichzelf en vindt het moeilijk om met mensen kennis te maken (dat komt voor een groot deel door Alex), maar als Annabeth een persoon in vertrouwen genomen heeft, is ze bijna altijd aardig en vrolijk tegen diegene. Alex daarentegen is bijna het tegenover gestelde van Annabeth. Zij is erg brutaal, gemeen en heel erg druk. Alex kan je vergelijken met iemand met ADHD. Alex flapt er alles uit wat ze denkt (Annabeth heeft dan ook meteen een andere manier van denken), haalt flauwe (soms zelfs pijnlijke) grappen uit en is bijna onhandelbaar.
    Extra:
    Annabeth houdt van klassieke muziek omdat ze erachter is gekomen dat ze Alex zo langer uit haar "gedeelde" lichaam kan houden. Daarbij doet ze aan ballet en houdt ze van lezen en tekenen. Alex daar integen houdt van hardcore muziek, grappen uithalen en snode plannetjes bedenken.
    Annabeth is enig kind. Dat komt omdat haar ouders, Patricia en Waldor op een vrij jonge leeftijd merkten dat er iets "mis" was met Annabeth. Ze had toen nog geen persoonlijkheid verwisselingen, maar wel hele erge stemmingswisselingen. Waldor heeft een drukke baan als advocaat en Patricia is auteur, waardoor ze toch wel altijd thuis is om er voor Annabeth te zijn. Maar na een grote "aanval" waarin Annabeth twee weken "vast zat" aan Alex, hebben haar ouders besloten haar over te laten plaatsen.
    Je kunt Annabeth en Alex uit elkaar houden door goed naar hun gezicht te kijken. Alex heeft namelijk een rare trek in haar rechter mondhoek en vaak een oog stuiptrekking. Ook heeft Alex een hysterische lach en Annabeth meer een zacht, kinderlijk gegiechel. Ze is gek op aandacht van jongens. (Annabeth stiekem, Alex laat dat echter echt merken en is en enorme flirt) en daarbij zijn ze "allebei" verslaafd aan toffees en zuurtjes.

    [Ik dacht: laat ik het proberen.
    Deze rol heb ik eerder gebruikt, dus als er iets mis mee is hoor ik het graag (: ]


    Beauty begins the moment you decide to be yourself - Coco Chanel

    ImaCreep schreef:
    Hoezo twijfel je? Misschien kan ik het idee nog een beetje aanpassen namelijk... (niet te veel natuurlijk)
    En je bent niet verplicht om mee te doen natuurlijk!


    Ik twijfelde of ik het vol zou houden, ik moet veel leren namelijk, maar ik denk dat het me wel gaat lukken! (:


    Beauty begins the moment you decide to be yourself - Coco Chanel

    Gaaf btw dat is toch Alison van pretty little liars???
    En alsj e het niet volhoud of een weekje ofzo echt even niet kan reageren omdat je veel moet leren, als je het gewoon aangeeft heb ik er geen problemen mee


    It's very important for you to believe that you are the one

    ImaCreep schreef:
    Gaaf btw dat is toch Alison van pretty little liars???
    En alsj e het niet volhoud of een weekje ofzo echt even niet kan reageren omdat je veel moet leren, als je het gewoon aangeeft heb ik er geen problemen mee


    Zal ik doen (:
    Ja, dat is Alison van PLL haha.

    [ bericht aangepast op 22 dec 2013 - 21:59 ]


    Beauty begins the moment you decide to be yourself - Coco Chanel

    Mag ik een meisje reserveren? Dan vul ik haar morgen in.


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    Tuurlijk mag dat :)


    It's very important for you to believe that you are the one

    Rol
    Patiënt.
    Naam
    Jayden Emilio Lockwood, hij wordt altijd Jay genoemd.
    Leeftijd
    18.
    Wat is er mis met je
    Hij heeft een paar mensen vermoord met zijn pleegbroer en is heel stil.
    Hoe je hier terecht bent gekomen
    Hij werd op zijn 16e opgepakt voor de moorden, terwijl zijn pleegbroer zelfmoord had gepleegd toen hij erachter kwam dat de politie hem op het spoor was. Hij heeft tot zijn 18e in de gevangenis gezeten en is toen verplaatst naar het gekkenhuis.
    Karakter
    Jayden is in tegenstelling tot zijn pleegbroer een vrij gevoelige en stille jongen. Hij keek erg tegen zijn pleegbroer op, die veel dominanter en gewelddadiger was, dus hij luisterde altijd naar hem. Waar zijn pleegbroer met de moorden met plezier de mensen zat te martelen tot de dood, stond Jay daar met een schuldgevoel. Hij wist dat het fout was, maar hij durfde gewoon niet te weigeren. Bang dat hij dan ook de klappen moest opvangen. Uit schuldgevoel zorgde Jay er daarom altijd voor dat ze niet lijdend dood gingen, maar gewoon snel door ze te laten "inslapen" door een spuitje. Jayden heeft dus ook moeite met het vertrouwen van mensen, want hij wil niet weer dezelfde kant opgaan. Je merkt ook aan hem dat hij het eigenlijk niet wou doen. Hij zal dus eigenlijk alleen praten met mensen die hij vertrouwt.
    Uiterlijk



    Extra
    Hij vermijd zowat altijd oogcontact, en als je een keer ziet dat hij naar je kijkt zal hij bijna altijd meteen wegkijken.
    /

    [ bericht aangepast op 24 dec 2013 - 23:57 ]


    El Diablo.

    Mag ik een jongen?


    We've lived in the shadows for far too long.

    ik ga mijn mannelijke rol later nog helemaal veranderen bedacht ik me net xD


    It's very important for you to believe that you are the one

    Dit lijkt mij echt een onwijs gaaf spel! Ik ga me inschrijven, super leuk! Lekker simpel, en toch hartstikke leuk.

    [ bericht aangepast op 25 dec 2013 - 19:44 ]


    Normal is an illusion. What's normal for the spider, is chaos for the fly.