• Het huis

    Kennelijk vind iedereen dat er bij jou een schroefje los zit. Je woord in een kliniek gestopt, puur omdat andere mensen vinden dat je anders bent. Dat is toch geen goede reden om iemand op te sluiten tussen 9 andere gestoorde mensen? Wie weet wat er wel niet mis is met al die mensen. Helaas zal je daar snel genoeg achter komen, aangezien je ouders je toch wel naar dat gekkenhuis zullen sturen. Je hebt geen idee hoe lang je daar vast zal blijven zitten, maar je weet nu al dat het de vervelendste periode van je leven zal worden.


    Het gekkenhuis.
    Deze kliniek is voor iedereen jong en oud. 10 gestoorde mensen zullen worden opgesloten in een huis samen met twee begeleiders. De 10 gekken kunnen alle leeftijden hebben en door wat voor reden dan ook hier terecht zijn gekomen. Misschien heb je iemand vermoord, heb je anorexia of een dubbele persoonlijkheid. Het maakt niet uit je bent van harte welkom. Niet dat de meeste mensen die hier zijn hier vrijwillig zijn. Sommige worden door hun ouders geforceerd of door een vriend of misschien door de politie. Of gewoon door jezelf, dat kan ook. Hoe dan ook als je eenmaal binnen bent, kom je niet zo maar meer buiten.

    De rest van het huis
    Slaapkamers (denk bij de 2persoons slaapkamers 1 bed weg)
    De lounge
    De dineer kamer

    Rollen
    Grijs, kamer 1 | ~ | Blauw, kamer 2
    Jongens
    ImaCreep - Miguel Apollo | Alcoholisch, traumatische ervaringen en veel angsten
    Noticed - Lukas Strümer | Stalker en moordenaar

    Enface - Luke Owens | Agressief en een perfectionist waardoor hij moeite heeft met sommige dingen los te laten
    OPEN
    Noticed - Christian Lenuta | Voorspellende beelden in zijn hooft en gevoelig voor extreem felle lichten en extreem schelle en luide geluiden

    Meisjes
    Pebble - Annabeth Isabelle Brandon | Dubbele persoonlijkheid
    Thirlwall - AbbeyGail Elizabeth Dragomir | Sociale angststoornis, automutilatie
    Imacreep - Sarah Macey | Denkt dat ze iemand anders is, haar eigen ik is depressief
    Noticed - Mirela Razvan | Agressie stoornis

    Magicales - Santana Fedelia Martinez | Gemarteld in het verleden waardoor ze nu andere martelt

    Begeleiders
    Enface - David Crowley

    Begeleiders
    -Man
    -Vrouw

    Invullijstje
    Rol
    Naam
    Leeftijd (Begeleiders minimaal 24)
    Wat is er mis met je (Voor gekken)
    Hoe je hier terecht bent gekomen (Voor gekken)
    Karakter
    Uiterlijk (Graag met foto!)
    Extra

    Regels

    Uiteraard de standaard huisregels van Quizlet
    Altijd je naam boven je stukje!
    16+ mag, maar geef het aan
    Minimaal 200 woorden
    Of topic in een spoiler of tussen haakjes
    Maximaal 2 rollen
    Geen minimum of maximum leeftijd voor "gekken"


    Speeltopic
    Praattopic

    [ bericht aangepast op 7 jan 2014 - 21:37 ]


    It's very important for you to believe that you are the one

    Mag ik een meisje?


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    sk8erboy je staat er op :)
    En jij ook noticed :) *yay meer personen :3*


    It's very important for you to believe that you are the one

    Super! Heb onwijs veel zin in deze RPG, haha. Is het al duidelijk wanneer het van start gaat? Of staat dat in het topic, en kijk ik er overheen?


    Normal is an illusion. What's normal for the spider, is chaos for the fly.

    Zodra alle rollen ingevuld zijn, maak ik het speeltopic aan. Alleen als ik geen begeleiders kan vinden dan laat ik die gewoon vallen. (iedereen mag dan de begeleiders besturen zal ik maar zeggen)


    It's very important for you to believe that you are the one

    Oh zo! Dus er moeten nu nog twee jongens bij komen, zie ik wel. Mag je twee personages? Dan zal ik overwegen om nog één aan te maken.


    Normal is an illusion. What's normal for the spider, is chaos for the fly.

    Ja dat mag :)


    It's very important for you to believe that you are the one

    Mag ik dan nog een jongen ^^


    El Diablo.


    Rol
    Patiënt
    Naam
    Santana Fedelia Martinez
    Leeftijd
    17 jaar. 31 Oktober 1996
    Wat is er mis met je
    Dit meisje heeft de kunsten van het martelen van haar vader overgenomen. Zij heeft het zelf nooit leuk gevonden, om de pijn te ondergaan, maar ze vind het wel een kunst om het uit te voeren. Ze wilt laten zien wat echte pijn is en wat ze al die jaren heeft moeten doorstaan, dat het niet zomaar wat is en het echt littekens achterlaat. Haar haat tegenover haar vader komt dan ook allemaal naar voren toe tijdens de martelingen.
    Hoe je hier terecht bent gekomen
    Santana is na een marteling wetende te ontsnappen en is gevlucht naar haar vrienden. Haar vrienden hebben haar, toen het meisje een beetje gekalmeerd was en zichzelf weer was, doorverwezen naar de politie, waar het meisje opnieuw haar verhaal mocht doen. Een flashback en paar uur verder is het meisje voor het laatst gespot toen ze het bureau verliet. Tijden was het stil, maar een paar maanden dook later toch weer op. Ditmaal door de mensen waar ze haar martelingen op uit had geoefend, haar pijn. Toen is ze via, via in het gekkenhuis beland. Hoe weet ze nog steeds niet, maar waarschijnlijk was het de politie, haar oude buurvrouw die de zorg op haar had genomen, die haar had gevonden tijdens een moment dat ze weer van de wereld af was.
    Karakter
    Zij mag misschien schattig eruit zien, maar niets is minder waar. Schijn bedriegt zijn dan ook de juiste woorden. Santana zou een hele lieve meid kunnen zijn en diep vanbinnen is zij dit ook, maar door haar duistere verleden, is deze lieve kant helemaal naar het verste hoekje van haar lichaam verstoten. De enige die haar lieve kant wel eens zien zijn de beste vrienden van het meisje, maar dat komt omdat zij hun toch als enige nog wel vertrouwd. Of degene die het meisje opvangt, als Santana weer eens een flashback heeft gehad en ze ziet dat je geen kwaad in gedachten hebt. Het is dus eigenlijk afwachten hoe ze op dat moment denkt, wat er in haar hoofd omgaat en hoe ze je ziet.
    Nu is Santana eigenlijk iemand die niet snel bang wordt en durft uitdagingen aan te gaan. Deze uitdagingen zijn meestal niet zonder gevaar, maar zij heeft geen problemen met deze uitdagingen verder te gaan.
    In haar jeugd heeft Santana weinig liefde gekend waardoor zij hier niet zo goed mee kan omgaan. Ze ziet het niet als iemand haar liefde toont, want ze ziet niet in dat niet iedereen kwaad in zich heeft, dat er ook een goede kant zit aan mensen.
    Toen Santana nog een kind was, werd zij verwaarloosd door haar ouders. Haar ouders hadden haar nooit gewild en sloten haar daarom dag in, dag uit op in een kleine kamer, waardoor zij nu claustrofobisch is. Enkel haar vader kwam regelmatig de kamer binnen om zijn dochter een pak slaag te geven. Het ging zover dat haar vader haar bijna dagelijks martelde. Hierdoor is zij nu heel goed een badass zijn. Maar haar wat koudere karakter is niet het enige gevolg van haar donkere verleden. Santana kan op elk moment van de dag een flashback krijgen naar haar jeugd in de kamer en herbeleefd zij een van haar vaders mishandeling. Hierdoor keert ze helemaal in zichzelf en kan zij bijna niet meer functioneren. In deze periode kan je goed zien dat zij gewoon een doodsbang meisje is dat snakt naar wat vriendelijkheid, maar niet goed weet hoe zij dit moet toelaten.
    Uiterlijk


    Extra
    x

    [ bericht aangepast op 27 dec 2013 - 16:22 ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Mooie rol Sk8terboy :)
    Kayel ik heb het erbij gezet


    It's very important for you to believe that you are the one

    Dankjewel (;


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Rol
    Gek

    Naam
    Sarah Macey

    Leeftijd
    16

    Wat is er mis met je
    Sarah heeft een ernstig auto-ongeluk gehad en denkt nu dat ze iemand anders is. De ene dag kan het gewoon iemand van school zijn, maar de volgende keer denkt ze dat ze de koningin van Engeland is. Soms blijft een rol een paar minuten, soms meer dan een week. Heel soms is ze nog zichzelf, dan herinnert ze zich weer wat er is gebeurt en op dat soort momenten leggen haar ouders haar uit wat er met haar aan de hand is.

    Hoe je hier terecht bent gekomen
    Haar ouders konden het niet langer aanzien hoe slecht het met Sarah ging, daarom hebben ze haar hiernaar toe gebracht. Sarah dacht op dat moment dat ze iemand van school was die haar ouders niet kende en had het idee dat ze ontvoerd aan het worden was, het heeft dus best wel veel moeite gekost om haar mee te krijgen.

    Karakter
    Uiteraard verander Sarah haar karakter mee als ze denkt dat ze iemand anders is. Van zichzelf is Sarah altijd een rustig lief meisje geweest. Ze las veel boeken en haalde goede cijfers op school. Toch was ze geen nerd. Ze was gewoon zo iemand die iedereen altijd aardig vond. Dat was verandert na het ongeluk. De echte Sarah is nu depressief. Ze heeft vaak gedacht aan zichzelf vermoorden. "waarom zou je ook blijven leven als je bijna nooit je echte ik meer bent?" Dat dacht ze vaak. Gelukkig heeft ze het nog nooit gedaan. Toen haar ouders er achter kwamen dat ze aan zelfmoord dacht hebben ze haar ingeschreven voor de kliniek. Sarah wou dat ook graag.

    Uiterlijk




    Extra
    --


    It's very important for you to believe that you are the one

    omg sorry, ik was het even helemaal vergeten! Ik ga haar nu invullen.

    [ bericht aangepast op 24 dec 2013 - 21:46 ]


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    Maakt niet uit is goed :)


    It's very important for you to believe that you are the one

    Is er een minimum leeftijd voor de patienten?


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    Wauw, mooie karakters allemaal!


    Normal is an illusion. What's normal for the spider, is chaos for the fly.