• Het huis

    Kennelijk vind iedereen dat er bij jou een schroefje los zit. Je woord in een kliniek gestopt, puur omdat andere mensen vinden dat je anders bent. Dat is toch geen goede reden om iemand op te sluiten tussen 9 andere gestoorde mensen? Wie weet wat er wel niet mis is met al die mensen. Helaas zal je daar snel genoeg achter komen, aangezien je ouders je toch wel naar dat gekkenhuis zullen sturen. Je hebt geen idee hoe lang je daar vast zal blijven zitten, maar je weet nu al dat het de vervelendste periode van je leven zal worden.


    Het gekkenhuis.
    Deze kliniek is voor iedereen jong en oud. 10 gestoorde mensen zullen worden opgesloten in een huis samen met twee begeleiders. De 10 gekken kunnen alle leeftijden hebben en door wat voor reden dan ook hier terecht zijn gekomen. Misschien heb je iemand vermoord, heb je anorexia of een dubbele persoonlijkheid. Het maakt niet uit je bent van harte welkom. Niet dat de meeste mensen die hier zijn hier vrijwillig zijn. Sommige worden door hun ouders geforceerd of door een vriend of misschien door de politie. Of gewoon door jezelf, dat kan ook. Hoe dan ook als je eenmaal binnen bent, kom je niet zo maar meer buiten.

    De rest van het huis
    Slaapkamers (denk bij de 2persoons slaapkamers 1 bed weg)
    De lounge
    De dineer kamer

    Rollen
    Grijs, kamer 1 | ~ | Blauw, kamer 2
    Jongens
    ImaCreep - Miguel Apollo | Alcoholisch, traumatische ervaringen en veel angsten
    Noticed - Lukas Strümer | Stalker en moordenaar

    Enface - Luke Owens | Agressief en een perfectionist waardoor hij moeite heeft met sommige dingen los te laten
    OPEN
    Noticed - Christian Lenuta | Voorspellende beelden in zijn hooft en gevoelig voor extreem felle lichten en extreem schelle en luide geluiden

    Meisjes
    Pebble - Annabeth Isabelle Brandon | Dubbele persoonlijkheid
    Thirlwall - AbbeyGail Elizabeth Dragomir | Sociale angststoornis, automutilatie
    Imacreep - Sarah Macey | Denkt dat ze iemand anders is, haar eigen ik is depressief
    Noticed - Mirela Razvan | Agressie stoornis

    Magicales - Santana Fedelia Martinez | Gemarteld in het verleden waardoor ze nu andere martelt

    Begeleiders
    Enface - David Crowley

    Begeleiders
    -Man
    -Vrouw

    Invullijstje
    Rol
    Naam
    Leeftijd (Begeleiders minimaal 24)
    Wat is er mis met je (Voor gekken)
    Hoe je hier terecht bent gekomen (Voor gekken)
    Karakter
    Uiterlijk (Graag met foto!)
    Extra

    Regels

    Uiteraard de standaard huisregels van Quizlet
    Altijd je naam boven je stukje!
    16+ mag, maar geef het aan
    Minimaal 200 woorden
    Of topic in een spoiler of tussen haakjes
    Maximaal 2 rollen
    Geen minimum of maximum leeftijd voor "gekken"


    Speeltopic
    Praattopic

    [ bericht aangepast op 7 jan 2014 - 21:37 ]


    It's very important for you to believe that you are the one

    Noticed schreef:
    Wow, Thirlwall. Wat een heftige woorden, maar lijkt me wel heel gaaf om mee te spelen een keertje! Hopelijk kunnen we gauw van start, haha. Ik heb er zin in!

    Daar ben ik echt heel blij mee :'). Ik hou ervan om donkere, complexe karakters te schrijven, dus het is fijn om te horen dat ze niet enorm onrealistisch zijn. En dat gebeurt waarschijnlijk wel, want ik vind Christian een interessant jongetje, en ben benieuwd naar hoe je hem gaat uitbreiden.


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    Ik vind alle rollen gaaf
    Die van thirwall lijkt me gaaf om met mijn jongen mee te spelen en Tyler, van Kayel lijkt me leuk voor Sarah xD

    Overigens ik maak 4 kamers voor de jongens 1 van 3 en 1 van 2 en voor de meisjes hetzelfde, iemand nog voorkeuren met wie hij/zij op de kamer zit?


    It's very important for you to believe that you are the one

    Eigenlijk moet er iemand zijn die Jay vertrouwt, anders is hij echt heel stil xd


    El Diablo.

    Het maakt mij niet uit bij wie mijn personages komen, als ze maar niet bij elkaar komen haha. Ik ga nu slapen, tot morgen dears! <3


    Normal is an illusion. What's normal for the spider, is chaos for the fly.

    Mij lijkt met Sarah of Annabeth leuk, maar op zich maakt het me niet zoveel uit.


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    Kayel, dan zet ik Jay met Miguel
    en Sarah, AbbeyGail en Mirela samen

    De rest van de jongens zit dan bij elkaar en de overgebleven meisjes. Ik heb de meisjes zo gezet omdat ik anders 2 vechtachtige samen in 1 kamer had en dat lijkt me minder interessant dan als ze bij andere zaten :P


    It's very important for you to believe that you are the one

    Zo, ik heb even de tijd genomen om mijn personages wat beter uit te werken. Dit zijn de teksten die dus kloppen, de vorige post heb ik verwijderd.

    Rol: Patiënt.
    Naam: Mirela Razvan.
    Leeftijd: 15 jaar.

    Wat is er mis met je: Op het eerst gezicht lijkt Mirela een doodnormaal meisje, maar niets is minder waar. Van binnen schuilt er veel woede, woede die er op ieder moment uit kan komen. Naar genoeg richt ze deze woede vaak op zichzelf, door zichzelf te verwonden op alle mogelijke manieren. Mirela is jaren lang misbruikt door haar vader, mishandeld door haar moeder en afgestoten door haar zus. Gek genoeg blijft ze haar zus zien als haar grote voorbeeld. Al op vroege leeftijd probeerde Mirela vrijwel alles uit wat God verboden heeft. Van drugs tot stelen, en van stelen tot seks op zeer jonge leeftijd. Mirela houd veel dingen achter, en kropt altijd alles op. Op het moment dat het haar te veel wordt, hoeft er maar heel weinig te gebeuren om in woede uit te barsten. Na een woedeaanval volgt vaak veel verdriet, en het duurt vaak erg lang voordat het meisje weer rustig is.

    Hoe je hier terecht bent gekomen: Nadat Mirela haar vader serieus verwond had, werd ze door justitie naar de kliniek gestuurd. Niemand weet de reden van haar aanval tegenover haar vader, er is niemand die er naar vraagt. Iedereen heeft zich tegen Mirela gekeerd, niemand ziet nog iets goeds in haar. Mirela heeft in haar korte leven te veel onrecht meegemaakt, en heeft daardoor een agressie stoornis ontwikkeld.

    Karakter: Over het algemeen is Mirela een hartstikke lief meisje. Ze is betrokken en behulpzaam. Eigenlijk is ze heel sociaal, zodra je haar een beetje kent. Maar, op het andere moment draait ze compleet door en maakt ze alles en iedereen binnen handbereik klein. De allerkleinste dingen kunnen Mirela doen ontsporen, op het moment dat haar emoties haar erg hoog zitten. Mirela is terughoudend in het vertrouwen van mensen, en is in het begin erg stil en zelfs angstig. Pas als je haar goed kent, of ze vertrouwen in je begint te krijgen, zul je merken dat er weinig mis is met het karakter van Mirela. Ze is eigenlijk goudeerlijk, maar weet enkel niet hoe ze haar emoties en gedachten moet uitten omdat haar mond thuis altijd gesnoerd is, letterlijk en figuurlijk.

    Uiterlijk: Foto
    Extra: -
    ____________________________________________________________

    Rol: Patiënt.
    Naam: Christian Lenuta.
    Leeftijd: 6 jaar.

    Wat is er mis met je: Christiaan ziet o.a. extreem felle lichten, hoort luide en schelle geluiden en krijgt zo nu en dan een bepaald 'videobeeld' in zijn hoofd wat hem extreem vermoeid. De beelden zijn erg duidelijk en erg beangstigend voor een jongetje van zes die niet weet hoe hij er mee om moet gaan. Christian word niet geaccepteerd in zijn familie, heeft geen vriendjes en speelt vrijwel altijd alleen. Christian denkt na over dingen waar een jongetje van zes niet over na hoort te denken.

    Hoe je hier terecht bent gekomen: De kleine Christian ziet en hoort al zijn hele leventje, volgens zijn ouders 'onverklaarbare' dingen. Toen hij een aantal nachten niet sliep en bleef herhalen over hoe zijn moeder zou overlijden, zijn verschillende mensen een onderzoek gestart. Er werd niets gevonden, niets werd gediagnosticeerd. Pas toen zijn moeder overleed, op de manier zoals Christian voorspelde, werd hij geloofd en verklaarde zijn vader hem als 'onhandelbaar' en 'gestoord'. De kleine jongen is toen persoonlijk door zijn vader per direct afgevoerd naar de kliniek.

    Karakter: Christian is een pienter jongetje, hij kijkt dwars door mensen heen. Hij is erg sociaal, behulpzaam en spraakzaam. De kleine man heeft een ontzettende aanstekelijke lach, en is over het algemeen erg vrolijk nu hij uit zijn ouderlijk huis is. Nu hij niet meer beperkt word in zijn doen en laten, bloeit het jochie zichtbaar op. Christian heeft, net als ieder ander, ook zijn sombere momenten. Het verschil tussen Christian en een 'normaal' kind, is dat Christian erg lang in een negatieve sfeer kan blijven zitten. Het is soms zelfs zo erg, dat het jongetje geen zin meer heeft in zijn leven, en ook serieuze - concrete plannen maakt. Maar, op de momenten dat hij vrolijk is, is hij ook écht vrolijk en maakt hij iedereen die in zijn buurt is aan het lachen.

    Uiterlijk: Foto
    Extra: Toen de kleine Christian op een regenachtige dag in de garage speelde, vond hij een jong en zwak ratje. Christian heeft voor het ratje gezorgd tot het helemaal beter was, zonder dat hij ooit ergens had gehoord hoe je voor een ratje moet zorgen. Het kleine, bruine beestje werd zijn aller beste vriend. Christian noemt het ratje Nandeau (Do), vernoemd naar zijn overleden zus Nanda.

    [ bericht aangepast op 27 dec 2013 - 18:17 ]


    Normal is an illusion. What's normal for the spider, is chaos for the fly.

    Ik wil echt graag beginnen!


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    Thirlwall schreef:
    Ik wil echt graag beginnen!


    Normal is an illusion. What's normal for the spider, is chaos for the fly.

    Ik ga de rol van inermes laten vervangen omdat ze nog niet heeft gereageerd, maar ik weet al iemand anders die hem wil hebben!
    Dus ik hoop dat zij hem morgen dan heeft ingevuld en dat ik ergens een gaatje heb want ik heb het best druk morgen (nou ja vandaag eigenlijk). In elk geval uiterlijk overmorgen gaan we van start denk ik :)


    It's very important for you to believe that you are the one

    Ho misverstandje.

    [ bericht aangepast op 26 dec 2013 - 14:09 ]

    How. Ik dacht dat de rol die vrij was een meisje was, maar dit heb ik verkeerd gezien. Vanavond stuur ik mijn personage :)

    [ bericht aangepast op 26 dec 2013 - 14:10 ]

    Is goed :)


    It's very important for you to believe that you are the one

    Is het ook toegestaan kleine huisdieren mee te nemen? Bijvoorbeeld een rat, een muis, een parkietje of een cavia? Ik denk dat Christian dat erg leuk zal vinden. :3


    Normal is an illusion. What's normal for the spider, is chaos for the fly.

    Ja dat mag :)


    It's very important for you to believe that you are the one