• Het huis

    Kennelijk vind iedereen dat er bij jou een schroefje los zit. Je woord in een kliniek gestopt, puur omdat andere mensen vinden dat je anders bent. Dat is toch geen goede reden om iemand op te sluiten tussen 9 andere gestoorde mensen? Wie weet wat er wel niet mis is met al die mensen. Helaas zal je daar snel genoeg achter komen, aangezien je ouders je toch wel naar dat gekkenhuis zullen sturen. Je hebt geen idee hoe lang je daar vast zal blijven zitten, maar je weet nu al dat het de vervelendste periode van je leven zal worden.


    Het gekkenhuis.
    Deze kliniek is voor iedereen jong en oud. 10 gestoorde mensen zullen worden opgesloten in een huis samen met twee begeleiders. De 10 gekken kunnen alle leeftijden hebben en door wat voor reden dan ook hier terecht zijn gekomen. Misschien heb je iemand vermoord, heb je anorexia of een dubbele persoonlijkheid. Het maakt niet uit je bent van harte welkom. Niet dat de meeste mensen die hier zijn hier vrijwillig zijn. Sommige worden door hun ouders geforceerd of door een vriend of misschien door de politie. Of gewoon door jezelf, dat kan ook. Hoe dan ook als je eenmaal binnen bent, kom je niet zo maar meer buiten.

    De rest van het huis
    Slaapkamers (denk bij de 2persoons slaapkamers 1 bed weg)
    De lounge
    De dineer kamer

    Rollen
    Grijs, kamer 1 | ~ | Blauw, kamer 2
    Jongens
    ImaCreep - Miguel Apollo | Alcoholisch, traumatische ervaringen en veel angsten
    Noticed - Lukas Strümer | Stalker en moordenaar

    Enface - Luke Owens | Agressief en een perfectionist waardoor hij moeite heeft met sommige dingen los te laten
    OPEN
    Noticed - Christian Lenuta | Voorspellende beelden in zijn hooft en gevoelig voor extreem felle lichten en extreem schelle en luide geluiden

    Meisjes
    Pebble - Annabeth Isabelle Brandon | Dubbele persoonlijkheid
    Thirlwall - AbbeyGail Elizabeth Dragomir | Sociale angststoornis, automutilatie
    Imacreep - Sarah Macey | Denkt dat ze iemand anders is, haar eigen ik is depressief
    Noticed - Mirela Razvan | Agressie stoornis

    Magicales - Santana Fedelia Martinez | Gemarteld in het verleden waardoor ze nu andere martelt

    Begeleiders
    Enface - David Crowley

    Begeleiders
    -Man
    -Vrouw

    Invullijstje
    Rol
    Naam
    Leeftijd (Begeleiders minimaal 24)
    Wat is er mis met je (Voor gekken)
    Hoe je hier terecht bent gekomen (Voor gekken)
    Karakter
    Uiterlijk (Graag met foto!)
    Extra

    Regels

    Uiteraard de standaard huisregels van Quizlet
    Altijd je naam boven je stukje!
    16+ mag, maar geef het aan
    Minimaal 200 woorden
    Of topic in een spoiler of tussen haakjes
    Maximaal 2 rollen
    Geen minimum of maximum leeftijd voor "gekken"


    Speeltopic
    Praattopic

    [ bericht aangepast op 7 jan 2014 - 21:37 ]


    It's very important for you to believe that you are the one

    Nee geen minimum wat mij betreft mogen ze 2 jaar oud zijn


    It's very important for you to believe that you are the one

    Noticed schreef:
    Wauw, mooie karakters allemaal!

    Bedankt :$


    It's very important for you to believe that you are the one

    Oh gaaf, dan ga ik een klein jochie aanmaken! Ik ga meteen aan de slag, haha.


    Normal is an illusion. What's normal for the spider, is chaos for the fly.














    Rol
    Patient.
    Naam
    Tyler Fernando Rodriquez.
    Leeftijd
    15.
    Wat is er mis met je
    Hij hoort stemmen in zijn hoofd en hij luistert er ook naar.
    Hoe je hier terecht bent gekomen
    Zijn ouders konden er eerst nog mee leven, aangezien Tyler al zijn hele leven een beetje op zichzelf was. Pas toen hij van de stemmen een pestkop uit zijn jeugd in elkaar moest slaan werden zijn ouders bang. Bang van wat de verdere gevolgen kunnen zijn, daarom hebben ze hem hiernaartoe gestuurd.
    Karakter
    Tyler is eigenlijk een lieve jongen met een goed gevoel voor humor. Als je in een dip zit zal hij altijd proberen om je op te vrolijken. Voor zijn vrienden gaat hij door het vuur, vooral omdat hij er al niet teveel heeft. Tyler is best wel charmant en kan een echte flirt zijn als hij je leuk vind. Hij is eigenlijk best onzeker, vooral omdat hij op de basisschool erg is gepest. Op de middelbare lieten ze hem wel met rust, maar echt veel vrienden had hij niet. Toen begon hij ook de stemmen te horen, die waren in het begin best aardig dus hij zag ze als vrienden. Hij luisterde er altijd naar, dus ook toen ze dominanter en gevaarlijker werden. Dit kan hij soms nog steeds hebben, maar als je je best doet kan je hem wel uit zijn "trance" halen.

    [ bericht aangepast op 24 dec 2013 - 22:47 ]


    El Diablo.

    Post aangepast op pagina 4.

    [ bericht aangepast op 25 dec 2013 - 19:44 ]


    Normal is an illusion. What's normal for the spider, is chaos for the fly.

    Naam: AbbeyGail Elizabeth Dragomir
    Leeftijd (Begeleiders minimaal 24): 12, jarig op 12 November
    Wat is er mis met je (Voor gekken): AbbeyGail heeft een sociale angststoornis, en de enige plek waar ze niet bang is, is in een dansstudio. Vroeger deed ze ook aan danswedstrijden, maar sinds ze een keertje haar dans op het podium is vergeten, heeft ze het gevoel dat iedereen verwacht dat ze gaat falen, en daardoor heeft haar angststoornis haar dans carriere verpest. AbbeyGail doet ook aan automutilatie, en is al drie keer naar het ziekenhuis geweest, twee keer omdat ze te diep had gesneden, en een keer omdat ze haar kamermuur zo vaak achter elkaar sloeg, dat ze haar pols had gebroken.
    Hoe je hier terecht bent gekomen (Voor gekken): AbbeyGail’s stoornis zorgt ervoor dat ze bijna nooit meer naar buiten gaat, alleen maar om naar haar privé danslessen te gaan, en zelfs die slaat ze de helft van de tijd over omdat er teveel mensen zijn, en ze een kleine dansruimte in haar kelder heeft. Daar bovenop zijn haar ouders het zat dat AbbeyGail de hele tijd naar het ziekenhuis moet, en zij er niks tegen kunnen doen omdat AbbeyGail met helemaal niemand meer praat.
    Karakter: AbbeyGail is een heel lief meisje, die er niet tegen kan om anderen verdrietig te zien. Toen ze nog naar buiten ging, was zij altijd degene die de leukste spelletjes bedacht en die alles grappig kon maken. Helaas is ze al bijna twee jaar niet meer naar buiten geweest om met anderen te spelen. Mensen die AbbeyGail voor het eerst ontmoeten, zoals de vele psychologen en leraren die haar ouders naar hun huis hebben gehaald, denken dat AbbeyGail gewoon verlegen is, maar zoals AbbeyGail zelf een keer heeft gezegd ‘Mensen die verlegen zijn, willen niet met mensen praten, mensen zoals ik kunnen het niet.’ AbbeyGail is best intelligent, maar doordat ze bijna niet meer naar school gaat, en met bijna niemand praat, weten maar heel weinig mensen dit.
    Uiterlijk (Graag met foto!): AbbeyGail heeft blond, krullend haar, blauwe ogen en een bleke huid.. Ze is ongeveer 1.50m en heel erg slank. Ze heeft hele lange benen, en heel wat leerlingen in haar dansschool zijn jaloers op haar ‘danserslichaam’.




    Extra: AbbeyGail heeft een oudere zus waar niks mis mee is, in haar ouders ogen is Jade ‘perfect. Doordat haar zus, Jade, zo ‘gewoon’ is, hebben AbbeyGail’s ouders heel veel moeite met het feit dat AbbeyGail dat niet is. Dit is nog een reden waarom haar ouders haar weg hebben gestuurd, zij konden het niet meer aan.


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    Jullie staan er op :)
    Leuk dat we ook een jong persoon er bij hebben :D
    En ik heb de openingspost een beetje uitgebreid :3

    Ik ga zo meteen in Inermis haar gb een berichtje achterlaten of ze haar rol nog gaat invullen, thirwall heeft al gezegd dat ze er zo aan zou beginnen omdat ze het was vergeten

    Iemand met minder dan 2 rollen nog interesse in een begeleider?

    EDIT: yay thirwall is nu ook klaar nog maar een iemand!

    [ bericht aangepast op 24 dec 2013 - 22:40 ]


    It's very important for you to believe that you are the one

    Wow, Thirlwall. Wat een heftige woorden, maar lijkt me wel heel gaaf om mee te spelen een keertje! Hopelijk kunnen we gauw van start, haha. Ik heb er zin in!


    Normal is an illusion. What's normal for the spider, is chaos for the fly.

    Het lijkt me eigenlijk wel zo leuk als er ook minimaal één begeleider meespeelt. Gewoon voor de vorm, zeg maar. Maar, ik vind het ook altijd lastig om iemand te vinden die bereid is die taak op zich te nemen. Ik heb ook niets met zo'n rol. D:


    Normal is an illusion. What's normal for the spider, is chaos for the fly.

    Ik vind dat ook xD bovendien heb ik liever dat niemand 3 rollen heeft


    It's very important for you to believe that you are the one

    Nee, begrijp ik wel. Ik heb vroeger ook erg veel rollenspellen gestart, en iedere keer weer waren drie of meer personages per persoon te veel. Vroeg of laat werden de oninteressante personages verslonst en uiteindelijk gingen ze dood of werden ze gewoon uit het script gegooid. Ik ben het met je eens, hoor. Twee personages is meer dan genoeg, en uitzonderingen zijn in overleg (vaak) wel mogelijk.


    Normal is an illusion. What's normal for the spider, is chaos for the fly.

    Mag je je personages trouwens nog aanpassen? Ik wil eigenlijk wat dingen aanpassen, verbeteren en veranderen in mijn personages. Daar heb ik vanavond geen concentratie meer voor, dus dat doe ik dan morgen als dat mag.


    Normal is an illusion. What's normal for the spider, is chaos for the fly.

    Tuurlijk als iemand het aan me vraagt en het is geen noob, dan mag het waarschijnlijk wel van mij
    maar ook vind ik meer dan 2 personages veel aangezien er 10 rollen zijn (zonder begeleiders), 3 personages is al bijna 1/3


    It's very important for you to believe that you are the one

    Dat mag wel, maar voor het topic open is graag. Oh en als ik morgen geen bericht terug heb van de laatste die een rol moet invullen vervalt haar reservatie


    It's very important for you to believe that you are the one

    Oké, ik zal mijn best doen.


    Normal is an illusion. What's normal for the spider, is chaos for the fly.