• Hee hoi!

    Een groep jongeren moet van hun ouders vakantiewerk gaan doen op een tropisch eiland. Er worden feesten georganiseerd op het eiland en daar moeten ze dan helpen, of bijvoorbeeld in het hotel moeten ze helpen met de bediening e.d. Maar werken is natuurlijk niet het enige wat er is op het eiland: Er onstaan vriendschappen, liefdes, drama en ga zo maar door. Ze hebben 2 dagen in de week vrij (zaterdag en zondag) om te doen wat ze willen. Sommige gaan feesten, anderen gaan op avontuur uit.




    Personages:


    Tyler Jay Martinez - 19 - Bar van de strandclub (Kayal)

    Dolphin (Dolf) Carson - 19 - strandwacht, surfdocent, huur van de surfplanken e.d. (FennaFriend)

    Ethan Tyson William Johansson - 19 - Bediening van het café (Device)

    Penelope Victoria McCea - 18 - Strandbar + Serveerster (Pebble)

    Satana Mikayla Lockheart - 18 - Serveerster (Sk8terboy)

    Adrianna 'Andy' Louise O'Donnell - 18 (bijna 19) - Evenementenorganisator (Mono)

    Bethany Roselyn Smiths - 18 - Receptioniste in het hotel + zangeres in het café (DisneyDreams)





    Invullijstje:

    Naam:
    Leeftijd:
    Uiterlijk:
    Innerlijk:
    Werk (Café in het hotel, feestbediening, piccolo, etc):
    Extra:


    Regels

    *Je mag zo veel karakters als je wilt maar dan moet je er ook echt wat mee doen
    *Niet te korte berichten posten (min. rond de 100 woorden)
    *Geen andere personages besturen tenzij je daar toestemming voor hebt
    *Als je iets wilt zeggen dan graag tussen haakjes doen
    *Als je stopt met het topic doorgeven dan haal ik je van de lijst
    *Houdt het netjes (niet schelden OOC, IC mag wel)
    *Geen perfecte mensen graag, iedereen heeft zijn 'quirks and flaws'
    *Samenvatting geven wanneer er vraag naar is
    *Maar heb natuurlijk veel plezier met schrijven!

    [ bericht aangepast op 2 jan 2014 - 17:17 ]


    Strong minds discuss ideas, average minds discuss events, weak minds discuss people. - Socrates

    Mag ik een meisje reserveren? (:


    Beauty begins the moment you decide to be yourself - Coco Chanel

    Mag ik een jongen?


    El Diablo.

    Naam:
    Tyler Jay Martinez
    Leeftijd:
    19.
    Uiterlijk:



    Innerlijk:
    Tyler is een jongen die snel vrienden maakt, mede door zijn relaxte houding. Het is niet het type die je gelijk zal veroordelen op je uiterlijk ofzo, vandaar dat er ook verschillende types in zijn grote vriendengroep zitten. Tyler is best positief en leeft onder het motto "Try before you Die". Omdat hij vele dingen uitprobeert wordt hij vaak als roekeloos gezien, maar dat boeit hem vrij weinig. Als je een vriend van hem bent kan je erop rekenen dat er iemand achter je staat, Tyler is namelijk vanaf jongs af aan geleerd dat je op moet komen voor je vrienden. Tyler is soms een beetje ijdel, maar het is ook weer niet zo dat hij elke keer in de spiegel kijkt als hij er de kans voor krijgt. Wel wil hij altijd verzorgd voor de dag komen. Tot slot is hij een echte flirt, wat goed samen gaat met zijn charmes. Vele denken dan ook dat hij niet goed is in een vaste relatie. Toch is hij dan wel trouw aan het meisje, al komt er soms nog wel automatisch een opmerking over zijn lippen die als een flirt kan worden opgevangen.
    Werk:
    Hij werkt achter de bar van de strandclub.
    Extra:

    Rest komt nog. Zit op mijn mobiel.

    [ bericht aangepast op 26 dec 2013 - 15:08 ]


    El Diablo.

    Naam:
    Penelope Victoria McCea.
    Leeftijd:
    18 jaar. Ze is geboren op 23 april.
    Uiterlijk:



    Penelope heeft lange, lichtblonde haren die in slagen tot halverwege haar rug vallen. Onder haar slanke wenkbrauwen pronken grote, lichtgroene ogen die omrand worden door donkere wimpers. Ze heeft een tenger lichaam waarvoor ze hard moet trainen en redelijke vrouwelijke vormen. Penn is alleen wel klein van stuk, zo'n 1 meter 60. Doordat Penelope slechte ogen heeft draagt ze vrijwel altijd lenzen, maar draagt ze heel af en toe een bril. Ze heeft ook een zonnebril op sterkte in haar bezit.
    Innerlijk:
    Penn is een typische vorm van the girl next door. Ze is aardig, lief, maar ook verschrikkelijk verlegen. Ze houdt er niet van om in het middelpunt van belangstelling te staan en is niet goed in het maken van vrienden. Penelope heeft er een enorme hekel aan dat ze zo verlegen en zelfbewust is. Ze wil veranderen en dat is een van de grote redenen waarom ze naar het eiland komt. De andere reden is dat ze leuk, goedbetaald werk doet en tegelijkertijd vakantie kan vieren. Stiekem is ze blij dat haar broer erbij is, zodat ze zich iets wat veiliger voelt.
    Penelope is niet echt een uitgaanstype. Het liefst spendeert ze haar vrije uren lezend, zonnend of tekent ze. Ze laat haar tekeningen vrijwel nooit zien, maar is er stiekem best goed in.
    Werk:
    Strandbar en serveerster in het restaurant.
    Extra:
    Penelope's broer is ook mee. Dat is de enigste reden waarom Penn van haar ouders mee mocht.

    [ bericht aangepast op 22 dec 2013 - 19:51 ]


    Beauty begins the moment you decide to be yourself - Coco Chanel

    Pebble schreef:
    Mag ik een meisje reserveren? (:


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Alle reserveringen zijn goed :)


    Strong minds discuss ideas, average minds discuss events, weak minds discuss people. - Socrates


    Naam:
    Satana Mikayla Lockheart.
    Mickey is een naam die je ook vaak voorbij hoort komen.
    Dat is omdat het meisje een groot Disney fan is en het redelijk overeen komt het haar tweede naam

    Leeftijd:
    18 jaar, 31 Oktober 1995
    Uiterlijk:


    Innerlijk:
    Ze mag er misschien schattig, of eerder lief, maar niets is minder waar. Schijn bedriegt zijn hiervoor dan precies de juiste woorden, want Santana zou wel een heel lief meisje kunnen zijn, alleen sommige mensen hebben dat naar het uiterste puntje van haar lichaam gedreven. Santana is vroeger namelijk heel erg gepest, de redenen weet ze nog steeds niet, waardoor ze ook één hele tijd aan de rand van de afgrond heeft gestaan. Met de juiste vrienden is ze er na tijden wel weer bovenop gekomen, heeft ze weer leren vertrouwen, maar het gevoel van 'ik ben te min' is nooit helemaal weggegaan. Wat wel weg is gegaan, is dat het nu niet meer uit de ogen van het meisje te lezen is, want dat heeft ze heel goed leren te verbergen. Wat ze niet verbergt is het feit dat ze er wel sterker door is geworden, voor zichzelf op durft te komen en niet bang is om een grauw, snauw of klap uit te delen. Dat ze heel goed kan omtoveren tot een echte badass en niet haar 'ware' ik laat zien tot ze mensen echt vertrouwd. Dan word het wel het poppetje wat ze uitstraalt, al neemt dat niet weg dat je nog op moet passen met wat je zegt. Dan word ze grote, knuffelde kleuter, want het meisje is iemand die soms de aandacht van iemand op kan eisen, omdat het meisje soms nog wel de liefde, samen met de woorden dat ze er mag zijn, gewoon nodig heeft. En het kleuter gedrag is, omdat ze eigenlijk diep van binnen nog wel haar kindertijd aan het inhalen is. Dat ze heel druk, eigenwijs, en een klein beetje op de zenuwen werkend kan zijn. Maar dat neemt niet weg dat het meisje nog steeds heel erg gevoelig voor kritiek en valse opmerking, ook al kan ze van de een meer hebben dan van de andere. Het ligt eraan welke naam je draagt en hoe goed je haar kent.
    Werk:
    Serveerster.
    Extra:
    Santana is claustrofobisch.

    -aanpassingen komen, zodra ik op de laptop zit.-

    [ bericht aangepast op 23 dec 2013 - 16:17 ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Mag ik een meisje reserveren? Het lijkt me wel leuk om weer een meisje te spelen.


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    Hmm ik wil wel denk ik
    nog ff denken


    It's very important for you to believe that you are the one

    Naam:
    Adrianna 'Andy' Louise O'Donnell.
    Leeftijd:
    Adrianna heeft haar achttiende levensjaar al een tijdje bereikt en ze word snel al negentien jaar.
    Uiterlijk:



    Andy heeft voor een meisje een vrij strakke kaaklijn, toch heeft ze een heel vrouwelijk gezicht. Haar wenkbrauwen zijn vrij dik, maar dit past goed bij haar gezicht. Verder heeft ze lang heel donkerbruin haar dat net zwart lijkt. Het golft van zichzelf en vaak draagt ze haar haren los of in een kont of staart.Andy heeft een slank lichaam, waar ze voor werkt. Ze heeft een vrij stevige derriere en een 'normale' cup. Vaak valt haar derriere niet echt op, behalve als je er echt op gaat letten. Andy staat bekent om haar edgy, maar toch vrouwelijke kleding stijl. Wat ze standaard op heeft, maakt niet uit welk seizoen, is een zonnebril. Het liefst een retro zonnebril. Die vindt ze het aller leukste. Ook zie je Andy vaak met rode lipstick en een winged eyeliner op. Andy heeft een getinte huid. Dit komt omdat haar vader Braziliaans is. Andy's moeder was een Italiaanse, maar daar zie je niet veel van terug. Er staat altijd een glimlach op Andy's gezicht. Haar 'eeuwige glimlach'.
    Innerlijk:
    Andy heeft een hele frisse persoonlijkheid. Ze is spontaan en behulpzaam. Omdat ze anderen zo graag wil helpen vergeet ze zichzelf vaak. Ze cijfert zichzelf weg. Het liefst staat ze ook niet in het middelpunt, het is niet zo haar ding. Op haar verjaardag verbiedt ze mensen ook om te zingen. Gewoon weg omdat ze het zo awkward vindt en zich als mensen zingen zich geen houding aan weet te geven. Ondanks ze soms heel onschuldig over kan komen heeft ze ook een scherpe kant. 'De kant die nog geslepen moet worden.' Zoals haar vader dat altijd zegt. Ze kan lang boos blijven op een persoon en zit soms als zij iets fout heeft gedaan niet wat zij fout heeft gedaan. Dat ligt dan bij de ander. Vaak komt er dan wel op terug en biedt haar excuses aan. Ook kan Andy heel onhandig zijn. Ze floept er vaak dingen uit, ook dingen die ze niet echt meent. Andy is altijd in voor een grapje en kan heel hard lachen om grapjes die niemand anders grappig vindt. Maar vaak krijgt ze de groep wel mee met lachen, omdat haar lach heel aanstekelijk is. Andy houd heel erg van feesten en weet ook altijd alle goede tenten en feesten.
    Werk (Café in het hotel, feestbediening, piccolo, etc): Andy organiseert alle evenementen. Ze verzorgd festivals en feesten. Soms word ze in het weekend ook ingezet omdat ze zo goed is in het organiseren van feesten. Het liefst neemt ze de leiding en gaat zelf naar barren en clubs om daar dingen te regelen. Dit doet ze al vanaf haar zestiende. Doordat Andy de evenementen organiseert heeft ze veel contacten. Bijna iedereen kent haar daar, behalve de mensen die er voor het eerste komen natuurlijk. Vaak feest Andy ook lekker mee als het evenement die zij heeft regelt begint.
    Extra:
    In de 'vakantie' word Andy een jaar ouder, net zoals ieder jaar. Sommige mensen weten wanneer ze jarig is. Voor de gene die dit niet weten houd ze het ook liever achter. De moeder van Andy is bij haar geboorte overleden. Andy is het eerste en het laatste kind van haar vader. Ze woont vanaf haar geboorte al met haar vader. Soms zijn er wat 'stiefheksen', zoals Andy mooi zegt, langsgekomen, maar allemaal waren ze het niet echt voor haar vader. Sinds drie jaar wonen ze met zijn tweetjes.


    Ik ben nog steeds niet helemaal blij met het personage dus ik denk dat ik er nog dingen aan toevoeg of verander.

    [ bericht aangepast op 25 dec 2013 - 14:04 ]


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    Mag ik ook een meisje reserveren?


    Now life has killed the dream I dreamed

    Misschien is het handig om de personages in de beginpost te zetten? Dan weet iedereen hoeveel jongens en meisjes er zijn en welk werk er al bezet is.

    [ bericht aangepast op 25 dec 2013 - 13:39 ]


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    Naam:
    Bethany Roselyn Smiths (Maar ze heeft liever dat iedereen haar Beth noemt)
    Leeftijd:
    Beth is net 18 jaar geworden.
    Uiterlijk:



    Bethany heeft een hele zachte uitstraling. Haar mooie blonde haar valt tot bijna onder aan haar rug. Ze is best lang,1,79 meter. Ze heeft mooie grijze ogen, en volle lippen. Bethany is best slank, maar niet super mager. Soms denken mensen dat ze te dun is, maar daar kan ze zelf niks aan doen. Ze heeft een mooie lichte huidskleur, maar als ze te lang in de zon ligt verbrand ze al snel. Dus ze moet zich altijd goed insmeren. Haar borsten zijn niet heel groot, maar dat maakt haar helemaal niks uit. Bethany heeft mooie lange benen die ze dan ook het liefst laat zien. Meestal draagt ze shorts met een leuk shirtje of bloesje er boven. Ze houd er van om accessories in haar haar te doen. Zoals strikjes of een roos.(zie foto)
    Innerlijk:
    Bethany is iemand waar je het heel makkelijk mee kan vinden, ze is een heel vriendelijk en levendig meisje. Je kunt altijd goed met haar praten en ze staat altijd voor je klaar. Bethany heeft haar zelf geleerd gitaar te spelen, en dit doet ze dan ook het liefste in haar vrije tijd. Haar droom is om beroemd te worden door te zingen en gitaar te spelen. Maar ze is bang dat mensen haar niet goed vinden. En haar ouders zouden het toch nooit goed vinden. Ze speelt nooit voor een groot aantal mensen. Omdat ze bang is afgewezen te worden. Ze neemt zelf nooit echt de leiding van iets en laat zich altijd mee trekken. Als ze onder druk word gezet word ze daar heel nerveus van en presteert minder goed.
    Werk (Café in het hotel, feestbediening, piccolo, etc):
    Ze werkt als receptioniste in het hotel. En in sommige weekenden werkt ze als zangeres in het café.
    Extra:
    Ze gaat werken op het eiland om van haar ouders weg te komen. Haar ouders zetten haar altijd onder druk omdat ze willen dat ze later hun hotel overneemt. Het hotel word al generaties gerund door haar familie en haar ouders willen dat zo nog even houden. Maar Beth wil dat helemaal niet. Zij wilt de wereld in, met haar gitaar. Hoe bang ze ook is voor wat mensen van haar denken. Maar haar ouders geloven niet dat ze ver komt met zangeres worden. "Dat is geen baan, maar een hobby." zeggen ze dan ook altijd.
    Als Beth verteld dat ze naar een tropisch eiland gaat om daar in een hotel te werken zijn haar ouders dolblij. Hun denken dat ze het doet om zich voor te bereiden op het runnen van hun hotel. Maar Beth wil alleen maar even van haar ouders weg zijn.

    Nog niet helemaal klaar, maar ze word verder aangepast als ik terug kom van Disneyland.
    Vanavond ga ik weg en kom vrijdag avond terug...

    [ bericht aangepast op 25 dec 2013 - 15:55 ]


    Now life has killed the dream I dreamed

    Mag ik een meisje reserveren?


    Do what you love, love what you do

    {Alle reserveringen zijn goed, en ik ga alles nog in het beginbericht plaatsen, alleen heb nu heel even geen tijd doe ik zo snel mogelijk}


    Strong minds discuss ideas, average minds discuss events, weak minds discuss people. - Socrates