• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af!

    Mod Melding:
    - Dit topic is enkel en alleen voor one-liners bedoeld. Dat wil zeggen dat er hier geen gesprekken plaatsvinden. Daarvoor heb je het Offtopic-gedeelte of elkaars gb/pb.
    - Zit je met een probleem? Maak dan een topic aan waar andere users je kunnen helpen/advies geven met dat probleem.
    - Dit topic is niet jouw persoonlijke twitter/facebook pagina. Het is jammer dat de koekjes op zijn, maar dat hoeft niet medegedeeld te worden in dit topic.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Child schreef:
    Ik haat het dat mensen doen alsof autisme een ziekte is. Grow up for fucks sake.


    Eindelijk iemand die hetzelfde denkt! Thank you!
    Bij mij zit er zo'n meid in de klas die heeft autisme, en die zegt heel de tijd. "Ja, ik heb een ziekte," en als mensen dan vragen wat ze heeft zegt ze heel overdreven "Ik heb autisme, kijk maar, ik heb een autipas," en dan laat ze dat ding zien. Zo, super vervelend.
    Ze denkt ook alles voor elkaar te krijgen met haar 'ziekte'. --' ughjes


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ik weet dat ik autisme heb en dat ik beperkt ben, maar dat wil niet zeggen dat ik niet zelf keuzes kan maken. Dat ik aan de antidepressiva ben wil niet zeggen dat ik een psycho ben die onder 24/7 toezicht moet of zoiets. Doe normaal of zo.


    26 - 02 - '16

    Morgen eindelijk naar Serious Request. Zoveel zin in.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Orchard schreef:
    Morgen eindelijk naar Serious Request. Zoveel zin in.

    Hé, ik ook. Misschien spot ik je wel in de overvloed aan mensen. ;p


    You are beautiful, you are love.

    Ik ben zo happy met mijn nieuwe camera *O*


    Deep inside, I've never felt alive

    Heb net mijn ogen uit mijn kop gehuild om The Lord of the Rings, komt mijn broer binnen 'WIL JE NOG EEN KOEKJE?'
    Nou, bedankt. Nu ben ik weer uit het verhaal. Grr


    I dress to kill, but tastefully

    BluesSister schreef:
    Heb net mijn ogen uit mijn kop gehuild om The Lord of the Rings, komt mijn broer binnen 'WIL JE NOG EEN KOEKJE?'
    Nou, bedankt. Nu ben ik weer uit het verhaal. Grr

    Nooooo, ik weet hoe dat is haha


    Caution first, always.

    Oropher schreef:
    (...)
    Nooooo, ik weet hoe dat is haha



    Ja precies bij dat stukje (waar het plaatje van is) was ik echt keihard aan het huilen. :(


    I dress to kill, but tastefully

    Dank je wel vreemde droom, nu heb ik inspiratie voor een tekening :')


    Stenenlikker

    Symmetry schreef:
    (...)
    Hé, ik ook. Misschien spot ik je wel in de overvloed aan mensen. ;p

    Hahah. Good luck with that!

    Ga je er 's avonds heen?


    "I shut my eyes in order to see.'

    Ik ruik chocomousse maar mag die nog ni eten :'(


    Keep calm and love Zayn Malik =)

    Barnabas schreef:
    Kindertjes die eerder op mijn bericht reageerden; We gaan allebei knippen, voor mij dan nog highlights en mijn moeders haar wordt ook nog geverfd. Daarbij wordt het nog gewassen, gedroogd en opgestoken. Kappers zijn duur, maar ik vertrouw niemand anders mijn haar toe.
    En nee, ik ga m'n haar niet verprutsen door het thuis zelf te doen. Dat heb ik namelijk wel eens gedaan, maar dat loopt altijd op een ramp uit. (cat) Daarnaast vind ik SR ontzettend leuk en alles, maar die miljoenen komen toch nooit in dat land terecht. Zoals ik altijd tegen iedereen zeg; Ik geef het liever zo aan iemand in nood, dan aan zo'n grootschalige actie. Er wordt ieder jaar ontzettend veel geld gepompt in de ontwikkelingslanden, maar het grootste gedeelte komt toch in de zakken terecht van die rijke stinkerds.


    Ik laat het wassen, knippen, verven, drogen, voor 35 euro. Met highlights is het 50 euro.


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    (...)

    Ik laat het wassen, knippen, verven, drogen, voor 35 euro. Met highlights is het 50 euro.

    Ik had verven + pony knippen , wassen, drogen voor €45,-. (cat) TADAHM.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Orchard schreef:
    (...)
    Hahah. Good luck with that!

    Ga je er 's avonds heen?

    Thanks. xd En ja, in de avond. Tenzij het een natte boel wordt.


    You are beautiful, you are love.

    Maybe It's better if you knew it... or maybe it's better not....


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."