• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af!

    Mod Melding:
    - Dit topic is enkel en alleen voor one-liners bedoeld. Dat wil zeggen dat er hier geen gesprekken plaatsvinden. Daarvoor heb je het Offtopic-gedeelte of elkaars gb/pb.
    - Zit je met een probleem? Maak dan een topic aan waar andere users je kunnen helpen/advies geven met dat probleem.
    - Dit topic is niet jouw persoonlijke twitter/facebook pagina. Het is jammer dat de koekjes op zijn, maar dat hoeft niet medegedeeld te worden in dit topic.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ik ben iemand die gewoon niets waard is. Go away.


    Some people are art and do art at the same time

    Mijn moeder knipt mijn haar altijd...


    I dress to kill, but tastefully

    Ik ben het gewoon zo zat.


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    Vuelie schreef:
    Flikker op. Het is toch meer dan logisch dat ik mijn reserve-insuline gebruik als de oude op is, niet? Waarom moet je dan meteen beginnen zeuren dat ik het verkeerde pad opga en blablabla?

    'Meisje, niet te veel aan de insuline gaan. Voor je het weet zijn het sigaretten, en dan ben je zo in de drugs.'
    Klinkt toch meer dan logisch? ;]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Ik ga vanavond naar de Hobbit, heu.

    "Ik moet GOT nog lezen" /cringes


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Nym schreef:
    Ik ga vanavond naar de Hobbit, heu.
    "Ik moet GOT nog lezen" /cringes


    Ik wil mee :] Ik ben al geweest, maar ach.


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    M'n moeder is zo dom soms hé. Appt ze me 'Best lullig als je met het foldertje van de Formido bij de Gamma staat te zoeken..'
    Ouch, het is wel grappig. :')

    Jij vraagt me alleen maar mee omdat ik een vast rijbewijs en een auto heb. Ik ben niet dom...


    Take me to wonderland

    Happy birthday Eddie Vedder. *.* De drie zoenen volgen volgend jaar 16 juni.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Ik heb het nooit zo erg op rustige, 'klassieke' muziek. Maar my god, deze muziek is echt perfect. Heerlijk voor op de achtergrond, en doet heel veel inspiratie bij me op. *_*

    I'm a horrible person.


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Natuuurlijk moeder, ga maar weer weg voor dat we gegeten hebben en voor er uberhaupt gekookt is...


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Ik ben zó benieuwd hoe dit gaat aflopen... Het kan echt alle kanten op. Seriously, mijn leven geeft me ook nooit duidelijkheid hè. :')


    The first rule of truly living is to do the thing you're most afraid of.

    Ugh het is moeilijk :c


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Nu weet ik waarom de soundtrack uit Into the wild me aan 'just breathe' deed denken. It all makes sense. (krul)


    You are beautiful, you are love.