• Hallo Q-ers.
    Ik ben -in word, met een vriendin- bezig met een verhaal. Ik zou graag nog een cover willen hebben. Zelf kan ik dit wel maar niet echt super. Ik heb het meerdere keren geprobeerd maar het wil dus niet lukken.
    Zou een van jullie wat willen maken? Ik heb nog geen titel omdat het dan geforceerd wordt. We zijn ook pas bij hoofdstuk 1 :').
    Hier even een lijstje met dingetjes.

    Foto's: Dit meisje, deze jongen en een mysterieuze spiegel, zoiets of zoiets je mag natuurlijk ook zelf nog een spiegel erbij zoeken.
    Sfeer: iets mysterieus of iets spannends.
    Overig: verder zou ik het eigenlijk niet weten. Ik zou de spiegel een beetje op de achtergrond willen hebben. Je mag natuurlijk zelf nog plaatjes erbij zoeken zolang het niet te druk wordt.

    Ik hoop dat iemand me zou kunnen helpen (:


    take me back to the basics and the simple life

    Ik ga even iets proberen.


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Oh, die foto's zijn great. :Y) Maybe I'll try something :'D


    Some people are art and do art at the same time


    Probeer later misschien nog iets anders (:


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    @scorpia: alvast bedankt :)
    @latier: zou je het meisje ook duidelijker in zicht kunnen zetten? Ik kon d'r eerst niet zien..


    take me back to the basics and the simple life

    Doe ik morgen wel even.


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Hier is het dan. Ik ben er echt ontevreden mee, het was mooier als ik het in het zwart wit deed, dus had ik dat maar gedaan. Maar dat maakte het niet mooier..

    Klik voor groter.


    Some people are art and do art at the same time

    Scorpia schreef:
    Hier is het dan. Ik ben er echt ontevreden mee, het was mooier als ik het in het zwart wit deed, dus had ik dat maar gedaan. Maar dat maakte het niet mooier..

    Klik voor groter.



    Ik vindt m vet gaaf! en het maakt niet heel veel uit dat het zwart wit is.


    take me back to the basics and the simple life

    Hé wat grappig, ik heb die eerste spiegel ook in de cover van een story. (die nog niet op Q staat)

    [ bericht aangepast op 24 dec 2013 - 17:38 ]


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Piaffe schreef:
    (...)

    Ik vindt m vet gaaf! en het maakt niet heel veel uit dat het zwart wit is.


    Is goed, ik zal later wel iets anders proberen, ik vind dat hij nu nergens op lijkt :')


    Some people are art and do art at the same time

    Scorpia schreef:
    (...)

    Is goed, ik zal later wel iets anders proberen, ik vind dat hij nu nergens op lijkt :')


    Oke.
    Ik denk dat ik hem wel op Q ga zetten maar weet het nog niet zeker en anders staat het in word gewoon mooi. Ik weet niet of dat. Voor jou uitmaakt?


    take me back to the basics and the simple life

    Piaffe schreef:
    (...)

    Oke.
    Ik denk dat ik hem wel op Q ga zetten maar weet het nog niet zeker en anders staat het in word gewoon mooi. Ik weet niet of dat. Voor jou uitmaakt?


    Nee hoor, maakt niets uit. (:


    Some people are art and do art at the same time

    Scorpia schreef:
    (...)

    Nee hoor, maakt niets uit. (:


    Oké, fijn (:


    take me back to the basics and the simple life

    Hier ben ik trots op. Ik heb een versie twéé gemaakt, ik begon met PicMonkey en daarna afgewerkt met Picasa. (:

    Klik voor groter.



    Ik heb wel andere foto's gebruikt voor de spiegel, jongen en meisje. Ik hoop niet dat je dit al te erg vindt?

    [ bericht aangepast op 24 dec 2013 - 19:44 ]


    Some people are art and do art at the same time

    I like maar van het meisje vind ik het eerlijk gezegd wel jammer.. Das namenlijk zegmaar het hoofdpersonage.. :/, zou je dat nog kunnen veranderen of niet?


    take me back to the basics and the simple life

    Piaffe schreef:
    I like maar van het meisje vind ik het eerlijk gezegd wel jammer.. Das namenlijk zegmaar het hoofdpersonage.. :/, zou je dat nog kunnen veranderen of niet?


    Als je het eerder gezegd had, had ik hem kunnen aanpassen.. Nu moet ik opnieuw beginnen, het spijt me zo D:


    Some people are art and do art at the same time