• De geheime dienst van het Verenigd Koninkrijk, MI6 krijgt een andere missie die wordt toegewezen naar vijf meiden. Vrouwen worden onderschat en dat gaan zij bewijzen, ze moeten een maffia uitschakelen en des noods doden. Het is hun missie om de maffia de verkeerde pad te leiden, hun missie om de vrouwen hun eer te krijgen.


    • Rollen •
    • Meisjes • :
    - Charlie Lea Montgomery HaIcyon
    - Jacelyn Evelanté Deveraux Daddario
    - Jenna Avery Fresno Heap *
    - Gereserveerd door Kayal
    (-)

    Jongens :
    - Harry E. Styles Tenacious
    - Niall J. Horan SnowHeart
    - Liam J. Payne Kendizzzzle
    - Zayn J. Malik
    - Louis W. Tomlinson HelloSweety
    (-)

    Lijstje:
    Volledige naam:
    Leeftijd:
    Geboorteplaats:
    Innerlijk:
    Uiterlijk:
    Specialiteit: [wapens, lenigheid etc]
    Rede: [Om zich bij MI6 of maffia aan te sluiten]
    Extra:


    Er zijn extra rollen beschikbaar, maar het moet wel even blijven - zes jongens en zes meisjes -.

    • Regels •
    - Minimaal 145 woorden per post, wat minder is krijgt een waarschuwing.
    - Er wordt een praattopic aangemaakt, geen off-topic in het speeltopic
    - Geen perfecte personages
    - Ervaring is fijn
    - 16+ is toegestaan
    - Realistisch blijven
    - Rekening houden met anderen (Geen personages besturen zonder toestemming etc.)
    - Verbeteren is toegestaan, maar niet afkraken
    - Regelmatig reageren, als het niet lukt even melden
    - Have fun!


    Begin:
    De meiden van MI6 worden opgeroepen om naar het kantoor te gaan van M, ze krijgen daar hun missie te horen. De jongens zijn bezig met hun gewone zaken, dealen, mishandelen etc.

    [ bericht aangepast op 26 dec 2013 - 15:09 ]


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Liam James Payne.

    'Dan ben je al te laat. Payne' Siste ze, en ging met haar hoofd naar voren om vervolgens weer heel hard naar achter te gaan. Haar hoofd werd doorboort door de punt die achter haar hing, en ze sloot haar ogen. Wat?! is ze.... dood? Dat kan niet, ik bedoel... wat? Ik liep naar haar toe, en ze ademde inderdaad niet meer. Ik had wel vaker iemand vermoord, maar nog nooit iemand zo tot waanzin gedreven dat diegene zelfmoord heeft gepleegd. Ik bleef even verbaasd staan, om mezelf daarna naar het bed te slepen, want ik was vrijwel verlamd, en liet mezelf vallen op het bed. Ik bleef een tijdje naar het plafond kijken. Ik verlangde er nu echt naar om met iemand te praten, en ik besloot mijn beste vriend, Harry op te bellen. Ik had bijna tranen in mijn ogen, ik was nog nooit zo overstuur geweest door iemand zijn dood. Mijn telefoon ging over, gelukkig. Volgens mij nam hij op. 'Harry, kan ik je even spreken?' Vroeg ik met een brok in mijn keel.


    How far is far

    [HelloSweety -> KiliOfDurin
    Ik miste toch mijn oude username]


    Bowties were never Cooler