• De geheime dienst van het Verenigd Koninkrijk, MI6 krijgt een andere missie die wordt toegewezen naar vijf meiden. Vrouwen worden onderschat en dat gaan zij bewijzen, ze moeten een maffia uitschakelen en des noods doden. Het is hun missie om de maffia de verkeerde pad te leiden, hun missie om de vrouwen hun eer te krijgen.


    • Rollen •
    • Meisjes • :
    - Charlie Lea Montgomery HaIcyon
    - Jacelyn Evelanté Deveraux Daddario
    - Jenna Avery Fresno Heap *
    - Gereserveerd door Kayal
    (-)

    Jongens :
    - Harry E. Styles Tenacious
    - Niall J. Horan SnowHeart
    - Liam J. Payne Kendizzzzle
    - Zayn J. Malik
    - Louis W. Tomlinson HelloSweety
    (-)

    Lijstje:
    Volledige naam:
    Leeftijd:
    Geboorteplaats:
    Innerlijk:
    Uiterlijk:
    Specialiteit: [wapens, lenigheid etc]
    Rede: [Om zich bij MI6 of maffia aan te sluiten]
    Extra:


    Er zijn extra rollen beschikbaar, maar het moet wel even blijven - zes jongens en zes meisjes -.

    • Regels •
    - Minimaal 145 woorden per post, wat minder is krijgt een waarschuwing.
    - Er wordt een praattopic aangemaakt, geen off-topic in het speeltopic
    - Geen perfecte personages
    - Ervaring is fijn
    - 16+ is toegestaan
    - Realistisch blijven
    - Rekening houden met anderen (Geen personages besturen zonder toestemming etc.)
    - Verbeteren is toegestaan, maar niet afkraken
    - Regelmatig reageren, als het niet lukt even melden
    - Have fun!


    Begin:
    De meiden van MI6 worden opgeroepen om naar het kantoor te gaan van M, ze krijgen daar hun missie te horen. De jongens zijn bezig met hun gewone zaken, dealen, mishandelen etc.

    [ bericht aangepast op 26 dec 2013 - 15:09 ]


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Liam James Payne.

    'Maakt niet uit' Mompelde ze toen ik me verontschuldigde. Ze knikte even toen ik zei dat ik het niet echt uit kon leggen. 'Moet ik echt als joun gevangene hier blijven zitten? Naja, denk het wel, dan vraag ik het anders. Is er ook een andere manier om me vast te binden? Ik wil even mededelen dat mijn lichaam het niet uithoudt als die langer dan één/twee uur vastgeketend zit aan een stoel of iets dergelijks' Mompelde ze. 'Je begrijpt toch wel dat ik je niet zomaar kan laten gaan. Maar ik kan je wel ergens anders aan vast binden.' Zei ik. En zocht naar iets om haar op vast te binden. Er stond een bed, eigenlijk geen idee waarom, ik heb het hier niet ingericht, gelukkig maar, anders heb ik wel een erg slechte smaak. Ik maakte haar los, en hing haar weer over mijn schouder om haar vervolgens op het bed te leggen, en vast te binden. 'Zo goed?' Vroeg ik.


    How far is far

    Charlie Lea Montgomery

    'Moet ik echt als joun gevangene hier blijven zitten? Naja, denk het wel, dan vraag ik het anders. Is er ook een andere manier om me vast te binden? Ik wil even mededelen dat mijn lichaam het niet uithoudt als die langer dan één/twee uur vastgeketend zit aan een stoel of iets dergelijks' mompelde ik 'Je begrijpt toch wel dat ik je niet zomaar kan laten gaan. Maar ik kan je wel ergens anders aan vast binden.' zei hij en ik knikte. 'Natuurlijk weet ik dat je me niet zo maar kan laten gaan, maar een andere plek om vastgebonden te worden zal wel fijn zijn' zei ik tegen hem. Payne zocht naar iets om mij op vast te binden. Er stond een bed, eigenlijk geen idee waarom. Hij maakte mij los en hing mij weer over zijn schouder om mij vervolgens op het bed te leggen en weer vast te binden. 'Zo goed?' vroeg hij. 'Beter. Trouwens, als je me ooit weer is boos maakt, die stoel kan je heel goed gebruiken als martelvoertuig. Ik dacht, ik zeg het maar even, ik blijf hier voorlopig toch wel. Niet?' vroeg ik toen.

    [ bericht aangepast op 28 dec 2013 - 1:08 ]


    That is a perfect copy of reality.

    Liam James Payne.

    Ze knikte. 'Natuurlijk weet ik dat je me niet zo maar kan laten gaan, maar een andere plek om vastgebonden te worden zal wel fijn zijn' Zei ze. Ik knikte. 'Beter. Trouwens, als je me ooit weer is boos maakt, die stoel kan je heel goed gebruiken als martelvoertuig. Ik dacht, ik zeg het maar even, ik blijf hier voorlopig toch wel. Niet?' Zei ze. 'Zorg dan maar niet dat je me nog een keer boos maakt, tenzij je gemarteld wilt worden.' Zei ik. 'En ja, voorlopig wel, ik kan niet anders.' Zei ik. Als ik haar nu vrij zou laten zou ik mezelf net zo goed al gelijk een kogel daar mijn kop kunnen schieten. Niet zo zeer dat ik dan door de MI6 achterna word gezeten. Want als ik door hun niet vermoord wordt, doet mijn baas dat wel voor ze.


    How far is far

    Niall James Horan

    Toen mijn maag volledig leeg was, zuchtte Harry en hield hij me vast. 'Sorry…' piepte ik schor. Louis had zich omgedraaid naar Charlie en Jace, ik wachtte op zijn speech die hij zou houden. En ja hoor, daar begon hij. Telkens weer wist hij het goede te zeggen. De enige scheldwoorden die ik zei waren "lafaard," "trut" en dan ging ik over mijn nek. 'Voor jou geldt hetzelfde af voor je laffe vriendinnetje: Flikker op! Laat ons voor onze zieke zorgen. Als jullie ons alleen durven te confronteren en aanvallen in een uur van zwakte, dan zal het Britse koninkrijk niet lang meer bestaan. Jullie zijn de lafaard hier met jullie pistolen en zonder eergevoel. Wij gaan nu niet vechten, we gaan nu niemand omleggen, we gaan gewoon naar huis. Als jullie dat niet kunnen accepteren en echt ons neerschieten mogen jullie branden diep in de hel. Ik dacht dat MI6 dappere agenten had, maar blijkbaar zijn het alleen een stel trutjes die niet eens het eergevoel hebben om de tegenstander zijn zieken te laten verzorgen. Dan zijn wij misschien 'de onderwereld', maar dan hoor ik daar veel liever bij dan bij de bovenwereld. Zij kennen ten minste eer, echte moed en echte vechtkunsten. Iedereen kan een verdomme trekker overhalen, daar is niets aan. In een straat of kooigevecht, alleen ondergoed, zouden jullie geen poot hebben om op te staan. Puur techniek en kracht, geen fancy technieken of wat dan ook. Denk daar maar over na en verdwijn.'
    Wauw. Louis had zeer zeker gelijk, in een hardhandig straatgevecht, richtten de MI6-agenten niks aan. Harry, die nog steeds naast me stond, haalde een hand door mijn haren, waar ik even door glimlachten. Harry was heus een goed persoon, hij wilde voor mij zorgen, ik was er zeker van dat ik koorts had. Maar echt ziek voelde ik me niet, als in griep-ziek. Het enige waar ik me ziek over voelde is Greg's pistool. Ik had geen idee waar Louis het achtergelaten had, maar ik vertrouwde de jongen met heel mijn hart, dus geloofde dat we hem straks wel vonden. Ik schoof de linkermouw van mijn jas, en daarbij dat van mijn shirt, waarna mijn bleke huid tevoorschijn kwam. Toen wist ik het. 'Harry,' fluisterde de ik, me niet beseffend dat in nog steeds in het bijzijn was van de MI6, 'zal ik hier een tattoo nemen?' Eigenlijk was het antwoord op de vraag voor Harry heel simpel, dacht ik. Ik wist wel zeker dat de jongen het een goed idee zou vinden, ik was tevens de enige in de groep zonder een tattoo. Nee, ik zou geen enorme draak op mijn schouder zetten, een of ander teken of een gezicht. Ik bedacht me dat Greg zijn eerste tattoo had laten maken op diezelfde plek, "Niall" was er op zijn arm getatoeëerd. Nu was het mijn taak om "Greg" op de plek te zetten, dan zou ik weer met mijn broer verenigd zijn. Want dat was het enige dat ik wilde.

    - WOW, 502 woorden! -


    "Live simply, so others can simply live." - Matthew Espinosa

    Charlie Lea Montgomery

    'Zorg dan maar niet dat je me nog een keer boos maakt, tenzij je gemarteld wilt worden' zei hij. 'En ja, voorlopig wel, ik kan niet anders' vervolgde hij daarna. Ik wilde eerlijk gezegd heel graag slapen nu en alle pijn vergeten, maar aangezien hij me niet op aanvraag bewusteloos sloeg, moest ik hem maar weer boos maken. Ik zuchtte even bij dat idee, maar het moest toch echt gebeuren. 'Hé Payne. Heb je - je ooit al is in de spiegel gezien? Vast niet, want dan breekt ie, zo lelijk ben je nu eenmaal' zei ik tegen hem. Ik begon schamper te lachen. 'En weetje dat je eigenlijk geen vrienden hebt? Ze kunnen je eigenlijk stuk voor stuk niet uitstaan, hebben ze mij verteld toen ik wegliep en jij vast zat aan die stoel' zei ik en ik begon weer te lachen. Ik vond dit zo leuk. 'Zelfs je familie haat je, omdat je zo'n ongelooflijk watje bent' zeg ik tegen hem en ik lach nog een keer.


    That is a perfect copy of reality.

    Liam James Payne.

    'Hé Payne. Heb je - je ooit al is in de spiegel gezien? Vast niet, want dan breekt ie, zo lelijk ben je nu eenmaal' Zei ze tegen me, en ze begon schamper te lachen. 'En weetje dat je eigenlijk geen vrienden hebt? Ze kunnen je eigenlijk stuk voor stuk niet uitstaan, hebben ze mij verteld toen ik wegliep en jij vast zat aan die stoel' Zei ze en ze begon weer te lachen. 'Wat is er ineens mis met jou?' Vroeg ik. 'Zelfs je familie haat je, omdat je zo'n ongelooflijk watje bent' Nu ging ze toch echt te ver, ze kon ver gaan maar als ze over mijn familie begint, kan je er op rekenen dat ik haar aardig verwond. 'Jij wilt gewoon dat ik je martel he?' Zei ik. En in een klap werd ik weer mijn ontzettend gemene zelf. Ik keek haar vuil aan. 'Dus jij vind het nodig om me uit te schelden?' Vroeg ik met mijn vertrouwde gemene grijns. Ik ging voor haar staan, en sloeg haar zo hard dat ze bewusteloos was, en waarschijnlijk een gebroken kaak had.


    How far is far

    Charlie Lea Montgomery

    'Wat is er ineens mis met jou?' vroeg hij even tussendoor. Ik lachte weer schamper. 'Er is niks mis met mij, ik hou er gewoon van om mensen als jij de grond in te stampen' zei ik grijnzend. 'Zelfs je familie haat je, omdat je zo'n ongelooflijk watje bent' Nu ging ik toch echt te ver, want Payne begon kwaad te worden. Mijn grijns werd groter. 'Jij wilt gewoon dat ik je martel he?' vroeg hij en ik knikte 'Normaal gezien niet, Maar nu wel ja' zei ik tegen hem. In een klap werd Paynr weer zijn ontzettend gemene zelf. Hij keek me vuil aan. Ik keek hem ook vuil aan. 'Dus jij vind het nodig om me uit te schelden?' vroeg hij met zijn vertrouwde gemene grijns. 'Yes. Deal with it' zeg ik tegen hem. Hij ging voor me staan en sloeg me zo hard dat ik weer bewusteloos was en waarschijnlijk een gebroken kaak had. Mijn ogen sloten automatisch en mijn hoofd zakte naar rechts. Mijn lippen vormde nog net een glimlach toen ik echt bewusteloos was. Dankje Payne ging er in mijn hoofd om.


    That is a perfect copy of reality.

    Liam James Payne.

    Ze lachte schamper omdat ik vroeg wat er mis met haar was. 'Er is niks mis met mij, ik hou er gewoon van om mensen als jij de grond in te stampen' Zei ze grijnzend. 'Nou, dan hebben we dus dezelfde hobby, alleen ik kan het stukken beter.' Zei ik met een grijns. Ze knikte toen ik vroeg of ze gemarteld wou worden. 'Normaal gezien niet, Maar nu wel ja' Zei ze. 'Oke, is goed. Dan zal ik daar voor zorgen.' Zei ik nog steeds met een grijns. 'Yes. Deal with it' Zei ze, en ik keek haar nu nog vuiler aan. Toen ik haar bewusteloos sloeg sloten haar ogen, en zakte haar hoofd naar rechts, en haar lippen vormde nog een grijns. En ik ging weer met mijn gemene grijns op mijn stoel zitten. Aangezien ik toch niets te doen had, ging ik mijn wapens maar weer poetsen. Het was wel lekker rustig zo. Ik wachtte tot ze wakker zou worden, maar dat zou wel een aantal uur duren.


    How far is far

    Charlie Lea Montgomery
    Toen ik na enkele uren weer wakker werd, voelde ik de pijn direct weer terugkeren. Ik wist zeker dat mijn kaak onderhand blauw was geworden. Mijn kaak was gelukkig niet gebroken, maar gekneust zeker. Ik draaide mijn gezicht naar Payne. Ik zat nog steeds vastgeketend aan het bed, wat veel fijner voor mijn lichaam was. 'Sorry dat ik je een aantal uur geleden nogal beledigde, maar ik moest gewoon even slapen en alle pijn vergeten, die nu onderhand al is teruggekeerd' begin ik. 'Als mijn marteling nog niet over is, ga vooral je gang. Ik verdien het' zeg ik dan. Ik vond het niet zo erg om gemarteld te worden meer, het deed wel pijn, maar dit was beter voor iedereen. Jenna en Jace hadden geen last van mij, de MI6 hoefde op een iemand minder te letten, Payne had iemand om zijn frustratie op te uiten en ik kreeg wat ik verdiende. 'En ja, ik wil dat je me martelt, voordat je het weer gaat vragen' zei ik toen.


    That is a perfect copy of reality.

    Liam James Payne.

    Na enkele uren werd ze weer wakker. Ze draaide haar gezicht naar me. 'Sorry dat ik je een aantal uur geleden nogal beledigde, maar ik moest gewoon even slapen en alle pijn vergeten, die nu onderhand al is teruggekeerd' Zei ze. Ik kookte eigenlijk nog steeds van woede, en daarom besloot ik maar niets te zeggen, en keek van haar weg. Uiteindelijk knikte ik dan maar, maar ik was nog niet van plan om aardig te doen. 'Als mijn marteling nog niet over is, ga vooral je gang. Ik verdien het' Zei ze. Ik schudde mijn hoofd. 'Ik moet mezelf tegen houden. Anders maak ik je misschien wel af.' Zei ik, met mijn kaken op elkaar, en ik keek nog steeds weg, want als ze een verkeerd ding zou zeggen, zou ik haar gelijk een harde mep verkopen. 'En ja, ik wil dat je me martelt, voordat je het weer gaat vragen' Zei ze. Ik negeerde haar want ik wist dat als ik naar haar zou kijken ik haar waarschijnlijk in elkaar zou rammen, en daar wou ik mezelf van weerhouden, anders heb ik misschien nog een moord op mijn geweten.


    How far is far

    Charlie Lea Montgomery

    Payne schudde zijn hoofd. 'Ik moet mezelf tegen houden. Anders maak ik je misschien wel af' zei hij met zijn kaken op elkaar en hij keek nog steeds weg. Ik zuchtte even en rolde even met mijn ogen. 'Fijn. Dan kijk je me niet aan. Watje' zei ik tegen hem. Ik voelde de woede weer opborrelen en ik wilde op mijn zij gaan liggen, helaas lieten de touwen het niet toe. 'Oh natuurlijk, even vergeten. Ik zit nog altijd vast aan touwen' mompelde ik. Payne negeerde de rest van mijn opmerkingen en keek nog altijd mij niet aan. 'Je ontkomt niet aan je woede als je mijn blik de hele tijd ontwijkt hoor Payne' zei ik tegen hem. Ik voelde dat mijn kaak pijn begon te doen, dus ik hield mijn mond maar even. Ik staarde omhoog en ik wilde heel graag weer vrij zijn.


    That is a perfect copy of reality.

    Liam James Payne.

    Ze zuchtte. 'Fijn. Dan kijk je me niet aan. Watje' Zei ze tegen me. Nu moest ze nog een verkeerd woord zeggen en ik ram haar echt in elkaar. 'Oh natuurlijk, even vergeten. Ik zit nog altijd vast aan touwen' Mompelde ze. 'Je ontkomt niet aan je woede als je mijn blik de hele tijd ontwijkt hoor Payne' Zei ze. 'Oke, nu ga je te ver' Zei ik en ging weer voor haar staan. Ik pakte mijn mes en stak m in haar been. 'Je verdiende loon.' Zei ik nog altijd kwaad. 'Als jij wilt dat ik je geen pijn doe moet je kappen met zo irritant en brutaal doen.' Siste ik tegen haar. Het leek wel of ze er om vroeg, nu was ik dankzij haar weer overgeslagen op de jongen die iedereen het liefste pijn doet. En om eerlijk te zijn haat ik dat.


    How far is far

    Charlie Lea Montgomery

    'Oke, nu ga je te ver' zei Payne en hij ging weer voor haar staan. Charlie vroeg zich af wat ze nu weer fout had gedaan, ze zei alleen maar de waarheid. Hij pakte zijn mes en stak hem in haar been. Eerst wilde Charlie gaan schreeuwen, maar uiteindelijk hield ze zich in. Payne hoefde haar pijn niet te zien. 'Je verdiende loon.' zei hij nog altijd kwaad. 'Als jij wilt dat ik je geen pijn doe moet je kappen met zo irritant en brutaal doen.' siste hij daarna. 'Het is maar wat jij irritant en brutaal noemt hé Payne? Maar nee, ik heb besloten om lekker te doen wat ik zelf wil en niet meer te luisteren naar jou zielige woordjes, die waarschijnlijk als bangmakerij dienen. Ik zal je even uit je dromen helpen want het werkt voor geen meter' zegt Charlie dan rustig.


    That is a perfect copy of reality.

    Liam James Payne.

    'Het is maar wat jij irritant en brutaal noemt hé Payne? Maar nee, ik heb besloten om lekker te doen wat ik zelf wil en niet meer te luisteren naar jou zielige woordjes, die waarschijnlijk als bangmakerij dienen. Ik zal je even uit je dromen helpen want het werkt voor geen meter' Zei ze rustig. Nu was ik er echt klaar mee. Ik maakte haar los, en ketende haar weer vast aan de muur, en begon weer met messen te werpen. Een raakte haar in haar zij, de ander weer in haar arm enzovoort. Mijn grijns kwam weer te voorschijn. 'Dan doe je toch lekker wat je zelf wilt. Alleen dan krijg je wel een paar extra gaatjes in je lichaam.' Grijnsde ik. Hoe kon ik nou ineens weer zo kwaad zijn? Waarschijnlijk omdat ze over mijn familie begon. Je kon veel tegen me zeggen maar als je over mijn familie begint ga je toch echt te ver.


    How far is far

    Charlie Lea Montgomery

    Payne maakte haar los en ketende haar weer vast aan de muur, waarna hij weer met messen begon te werpen. Een raakte haar in haar zij, de ander weer in haar arm enzovoort. Charlie gilde niet meer, ze deed er niks meet op. Ze liet het maar op zich komen. Zijn grijns kwam weer te voorschijn. 'Dan doe je toch lekker wat je zelf wilt. Alleen dan krijg je wel een paar extra gaatjes in je lichaam' grijnsde hij. Charlie rolde met haar ogen. 'Dan ben je al te laat. Payne' siste ze en toen ging ze met haar hoofd naar voren om dan heel hard naar achter te gaan. Precies achter haar hoofd hing een scherp iets. Als ze daar met haar hoofd tegen zou komen zou ze meteen dood zijn. Ze voelde hoe de scherpe punt haar hersens doorboorden en hoe langzaam het leven uit haar ging. Er stroomde een beetje bloed langs haar keel naar beneden. Charlie's ogen sloten voor de laatste keer, voor altijd. Niets en niemand kon haar nu meer redden. Charlie was heengegaan.


    That is a perfect copy of reality.