• De geheime dienst van het Verenigd Koninkrijk, MI6 krijgt een andere missie die wordt toegewezen naar vijf meiden. Vrouwen worden onderschat en dat gaan zij bewijzen, ze moeten een maffia uitschakelen en des noods doden. Het is hun missie om de maffia de verkeerde pad te leiden, hun missie om de vrouwen hun eer te krijgen.


    • Rollen •
    • Meisjes • :
    - Charlie Lea Montgomery HaIcyon
    - Jacelyn Evelanté Deveraux Daddario
    - Jenna Avery Fresno Heap *
    - Gereserveerd door Kayal
    (-)

    Jongens :
    - Harry E. Styles Tenacious
    - Niall J. Horan SnowHeart
    - Liam J. Payne Kendizzzzle
    - Zayn J. Malik
    - Louis W. Tomlinson HelloSweety
    (-)

    Lijstje:
    Volledige naam:
    Leeftijd:
    Geboorteplaats:
    Innerlijk:
    Uiterlijk:
    Specialiteit: [wapens, lenigheid etc]
    Rede: [Om zich bij MI6 of maffia aan te sluiten]
    Extra:


    Er zijn extra rollen beschikbaar, maar het moet wel even blijven - zes jongens en zes meisjes -.

    • Regels •
    - Minimaal 145 woorden per post, wat minder is krijgt een waarschuwing.
    - Er wordt een praattopic aangemaakt, geen off-topic in het speeltopic
    - Geen perfecte personages
    - Ervaring is fijn
    - 16+ is toegestaan
    - Realistisch blijven
    - Rekening houden met anderen (Geen personages besturen zonder toestemming etc.)
    - Verbeteren is toegestaan, maar niet afkraken
    - Regelmatig reageren, als het niet lukt even melden
    - Have fun!


    Begin:
    De meiden van MI6 worden opgeroepen om naar het kantoor te gaan van M, ze krijgen daar hun missie te horen. De jongens zijn bezig met hun gewone zaken, dealen, mishandelen etc.

    [ bericht aangepast op 26 dec 2013 - 15:09 ]


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Charlie Lea Montgomery

    'Lekker slim dat je niet weet hoe dan wel, want dan ga ik ondertussen gewoon door met deze manier' zei Payne toen. Ik zuchtte weer. Ik beet op mijn lip toen hoj mij betrapte op het lossnijden van het touw. 'Ohja, misschien weet ik toch een manier om de antwoorden te krijgen. Me godverdomme niet de hele tijd zo strak vastbinden' siste ik tegen hem. 'Moet jij jezelf de hele tijd maar niet losmaken' zei hij sissend terug. 'Zou jij ook doen als jij degene was die hier zat' siste ik terug tegen hem. Ik probeerde weer los te komen, maar dit keer had hijblijkbaar wel een erg goede knoop gelegd want het lukte mij niet. Ik riep weer auw en begon uit verslagenheid zacht te huilen. Ik keek omhoog zonder hem aan te kijken. 'Alsof iemand gelooft dat jij mij niet zou vastbinden als ik gewoon zou antwoorden. Daarbij, denk je nou echt dat ik met jou meewerk?' vroeg ik uit nog steeds verslagenheid huilend. 'Ik heb ook nooit gezegd dat ik je zou los maken als je braaf antwoord geeft, ik zal je alleen niet meer verwonden' zei hij. 'Oh, dan heb ik dat blijkbaar verkeerd begrepen' siste ik tegen hem. 'En ja, dat denk ik ja, anders vind je deze jongen zo tussen je ribben' zei hij en hij keek naar zijn mes. Ik slikte weer. Normaal was ik niet bang daarvoor, maar nu ik vast zat, zou ik niks ertegen kunnen doen. 'Maak me alsjeblieft los. Alsjeblieft' zei ik toen bijna smekend. 'Oké, ik maak het touw iets losser als jij mij het antwoord op mijn vraag geeft' zei hij en hij begon mij iets losser te maken. Ik mompelde snel een dankje en begon toen met praten. 'Ik weet dat je wilt dat ik de MI6 ga ompraten, maar dat heb ik dus al is eerder geprobeerd. Ik heb werkelijk alle manieren al geprobeerd. Smeken. Boos worden. Dreigen. Alles. Die andere mensen hebben het toen maar geaccepteerd, maar ik denk dat jullie niet zo zijn. Wel? Dan denk ik dat de enige manier om te zorgen dat de MI6 jullie laten gaan is..' en ik stop met praten. 'Is.. Is dat jij mij net zolang hier houdt tot dat de MI6 het opmerkt dat ik weg ben. Dan kunnen jullie zeggen dat ze mij terugkrijgen als zij jullie laten gaan' zei ik toen zachtjes. Ik loog natuurlijk weer, maar dat zou hij toch niet merken. De MI6 zou juist blijven doorzoeken naar hun, maar zouden zij niet te weten komen.


    That is a perfect copy of reality.

    Liam James Payne.

    'Zou jij ook doen als jij degene was die hier zat' Siste ze tegen me. 'Als ik je los maak ontsnap je, dus leuk geprobeerd.' Zei ik. 'Oh, dan heb ik dat blijkbaar verkeerd begrepen' Siste ze tegen me. 'Ja, dat denk ik ook.' Siste ik terug. Ze slikte toen ik zij dat als ze niet mee ging werken ik mijn mes tussen haar ribben zou zetten. Ze mompelde snel een dankje toen ik haar iets losser maakte. 'Ik weet dat je wilt dat ik de MI6 ga ompraten, maar dat heb ik dus al is eerder geprobeerd. Ik heb werkelijk alle manieren al geprobeerd. Smeken. Boos worden. Dreigen. Alles. Die andere mensen hebben het toen maar geaccepteerd, maar ik denk dat jullie niet zo zijn. Wel? Dan denk ik dat de enige manier om te zorgen dat de MI6 jullie laten gaan is..' Ze stopte even met praten. 'Is.. Is dat jij mij net zolang hier houdt tot dat de MI6 het opmerkt dat ik weg ben. Dan kunnen jullie zeggen dat ze mij terugkrijgen als zij jullie laten gaan' Ging ze verder. 'Nou, dan houden we je maar lekker hier tot ze het merken, en als jij meewerkt hoef ik je niet te bewerken met mijn leuke speeltjes.' Zei ik.


    How far is far

    Charlie Lea Montgomery

    'Als ik je los maak ontsnap je, dus leuk geprobeerd' zei hij toen. 'Het was niet eens als ontsnappingspoging bedoeld, maar goed' zei ik toen nadat hij duidelijk maakte dat hij dacht dat ik dat alleen zei zodat ik misschien een kans had om te ontsnappen. Ik slikte toen hij zei dat als ik niet mee ging werken hij zijn mes tussen mijn ribben zou zetten. Ik mompelde snel een dankje toen hij mij iets losser maakte. 'Ik weet dat je wilt dat ik de MI6 ga ompraten, maar dat heb ik dus al is eerder geprobeerd. Ik heb werkelijk alle manieren al geprobeerd. Smeken. Boos worden. Dreigen. Alles. Die andere mensen hebben het toen maar geaccepteerd, maar ik denk dat jullie niet zo zijn. Wel? Dan denk ik dat de enige manier om te zorgen dat de MI6 jullie laten gaan is..' Ik stopte even met praten. 'Is.. Is dat jij mij net zolang hier houdt tot dat de MI6 het opmerkt dat ik weg ben. Dan kunnen jullie zeggen dat ze mij terugkrijgen als zij jullie laten gaan' ging ik verder. 'Nou, dan houden we je maar lekker hier tot ze het merken, en als jij meewerkt hoef ik je niet te bewerken met mijn leuke speeltjes' zei ik. Ik zuchtte even. 'Het zal wel moeten. Ik hoop maar dat ze er snel achterkomen en dat ik hier niet lang zit. Ik wil jou gezicht namelijk niet veel langer meer zien als ik eerlijk mag zijn daarover' siste ik toen tegen hem.

    | Geen wonden met de mes meer. Sla haar maar ofso c: |


    That is a perfect copy of reality.

    Liam James Payne.

    'Het was niet eens als ontsnappingspoging bedoeld, maar goed' Zei ze. 'Wat ga je dan doen als ik je los maak?, gezellig een theekransje houden met de Maffia?' Zei ik lachend. Ze zuchtte even toen ik zei dat ik haar net zo lang hier houd tot dat de MI6 merkt dat ze weg is. 'Het zal wel moeten. Ik hoop maar dat ze er snel achter komen en dat ik hier niet lang zit. Ik wil jou gezicht namelijk niet veel langer meer zien als ik eerlijk mag zijn daarover' Siste ze tegen me. 'Nou, dan zijn we het daar over eens, alsof jou gezicht zo leuk is om tegen aan te kijken. Het is alleen maar leuk als je gemarteld word.' Zei ik sarcastisch, maar met een kleine grijns. 'Hoelang zou het duren voor dat je vriendjes je missen?' Vroeg ik met een gemene grijns, en speelde wat met mijn mes.


    How far is far

    Charlie Lea Montgomery

    'Wat ga je dan doen als ik je los maak? Gezellig een theekransje houden met de Maffia?' zei hij lachend. 'Daar zullen we alleen achter komen als je ook echt doet. Niet?' vroeg ik aan hem. Ik zuchtte even toen hij zei dat hij mij net zo lang hier houd tot dat de MI6 merkt dat ik weg ben. 'Het zal wel moeten. Ik hoop maar dat ze er snel achter komen en dat ik hier niet lang zit. Ik wil jou gezicht namelijk niet veel langer meer zien als ik eerlijk mag zijn daarover' siste ik tegen hem. 'Nou, dan zijn we het daar over eens, alsof jou gezicht zo leuk is om tegen aan te kijken. Het is alleen maar leuk als je gemarteld wordt' zei hij sarcastisch. 'Hmh, mijn gezicht is beter om te zien als die kutkop van jou' siste ik terug tegen hem. 'Hoelang zou het duren voor dat je vriendjes je missen?' vroeg hij met een gemene grijns.'Geen idee, ik hoop heel snel eigenlijk, ik heb namelijk geen zin om nog langer aan een stoel vastgeketend te moeten zitten. Bedenk eens iets nieuws wil je?' zei ik tegen hem.


    That is a perfect copy of reality.

    Liam James Payne.

    'Daar zullen we alleen achter komen als je ook echt doet. Niet?' Vroeg ze aan me. 'Neh, misschien later, het is te leuk om jou te zien smeken of ik je los wil maken.' Zei ik. 'Hmh, mijn gezicht is beter om te zien als die kutkop van jou' Siste ze. 'Awh, wat lief, dankje.' Zei ik sarcastisch en keek haar vuil aan. 'Geen idee, ik hoop heel snel eigenlijk, ik heb namelijk geen zin om nog langer aan een stoel vastgeketend te moeten zitten. Bedenk eens iets nieuws wil je?' Zei ze. 'O, dus jij hebt liever dat ik mijn mes in je zet dan dat ik je vast bind? Oke, oke.' Zei ik sarcastisch.


    How far is far

    Charlie Lea Montgomery

    'Neh, misschien later, het is te leuk om jou te zien smeken of ik je los wil maken' zei hij toen. 'Je bent echt vreselijk' mompelde ik tegen hem. 'Hmh, mijn gezicht is beter om te zien als die kutkop van jou' siste ik tegen hem. 'Awh, wat lief, dankje' zei hij sarcastisch en hij keek me vuil aan. 'Graaggedaan' zei ik grijnsend terug. 'Geen idee, ik hoop heel snel eigenlijk, ik heb namelijk geen zin om nog langer aan een stoel vastgeketend te moeten zitten. Bedenk eens iets nieuws wil je?' zei ik tegen hem. 'O, dus jij hebt liever dat ik mijn mes in je zet dan dat ik je vast bind? Oke, oke.' zei hij sarcastisch. 'Nope. Ik ben het alleen zat dat ik de hele tijd vast zit aan een stoel. Het begint te vervelen namelijk. Dus ik zeg, bedenk iets nieuws, of wil je dat ik in slaap val? Krijg je ook geen antwoorden meer' zei ik tegen hem.


    That is a perfect copy of reality.

    Liam James Payne.

    'Je bent echt vreselijk' Mompelde ze. 'Weet ik toch.' Zei ik met een grijns. 'Graaggedaan' Zei ze grijnzend terug. 'Die grijns heb ik gauw genoeg van je gezicht.' Siste ik. 'Nope. Ik ben het alleen zat dat ik de hele tijd vast zit aan een stoel. Het begint te vervelen namelijk. Dus ik zeg, bedenk iets nieuws, of wil je dat ik in slaap val? Krijg je ook geen antwoorden meer' Zei ze. 'Oke, dan maak ik je toch lekker los. Maar heb het lef is om ook maar proberen te ontsnappen, want dan knal ik je gelijk neer.' Zei ik, en ik pakte eerst haar geweer en wapens af, en maakte haar daarna los. Als ze tegen ging werken zou ik haar toch zo weer vast hebben.


    How far is far

    Charlie Lea Montgomery

    'Weet ik toch' zei hij nadat ik zei dat hij echt vreselijk was. 'Oh nou. Dan maak ik het nog is een keer duidelijk' zei ik tegen hem. 'Graaggedaan' zei ik grijnzend naar hem nadat hij me sarcastisch had bedankt. 'Die grijns heb ik gauw genoeg van je gezicht' siste hij toen. 'Oh, moet ik nu bang zijn?' siste ik tegen hem.
    'Nope. Ik ben het alleen zat dat ik de hele tijd vast zit aan een stoel. Het begint te vervelen namelijk. Dus ik zeg, bedenk iets nieuws, of wil je dat ik in slaap val? Krijg je ook geen antwoorden meer' zei ik. 'Oke, dan maak ik je toch lekker los. Maar heb het lef is om ook maar proberen te ontsnappen, want dan knal ik je gelijk neer' zei hij en hij pakte eerst mijn geweer en wapens af en maakte me daarna los. Ik zuchtte opgelucht. Toen ik los was, deed ik ook geen enkele moeite om weg te rennen. Ik was te opgelucht dat ik niet nog langer vast zat aan die verdomde stoel. Dan zou ik echt helemaal gek worden. 'Dankje' zei ik tegen hem nadat hij me los had gemaakt.

    [ bericht aangepast op 26 dec 2013 - 16:56 ]


    That is a perfect copy of reality.

    Liam James Payne.

    'Oh nou. Dan maak ik het nog is een keer duidelijk' Zei ze. 'Ja, heel aardig van je.' Zei ik met een gespeelde glimlach. 'Oh, moet ik nu bang zijn?' Siste ze tegen me. 'Ja, dat zou ik maar wel zijn ja.' Siste ik tegen haar. Ze zuchtte opgelucht toen ik haar los maakte. 'Dankje' Zei ze toen ik haar los had gemaakt, en ik knikte. 'Trouwens, vertel jij je vriendjes maar via sms dat ze je niet hoeven te zoeken, omdat je iets ging doen of zo, je verzint maar wat. Ik hoef die meute met "Agentjes" niet hier.' Zei ik. 'Dan kunnen wij ondertussen iets bedenken samen hoe ik en mijn collega's geen agentjes aan ons aan krijgen.' Zei ik. Ik had echt geen zin om die mensen van de MI6 in ons hoofdkwartier te hebben. Ze hadden ons al een keer gepakt, maar dan in ons vorige hoofdkwartier.


    How far is far

    Charlie Lea Montgomery

    'Ja, heel aardig van je' zei hij met een gespeelde glimlach. Ik negeerde hem. 'Oh, moet ik nu bang zijn?' siste ik toen hij weer met zijn mes begon te dreigen. 'Ja, dat zou ik maar wel zijn ja' site hij tegen mij. 'Dan zal ik wel bang zijn hé?' siste ik tegen hem. Ik zuchtte opgelucht toen hij mij losmaakte. 'Dankje' zei ik toen hij mij los had gemaakt. Hij knikte even. 'Trouwens, vertel jij je vriendjes maar via sms dat ze je niet hoeven te zoeken, omdat je iets ging doen of zo, je verzint maar wat. Ik hoef die meute met "Agentjes" niet hier' zei hij toen. 'Geloof me. Die hebben het te druk met andere dingen en daarbij ben ik mijn mobiel vergeten' zei ik tegen hem. 'Dan kunnen wij ondertussen iets bedenken samen hoe ik en mijn collega's geen agentjes aan ons aan krijgen' zei hij daarna. Ik knikte even. Ik keek even naar de deur. Ik wilde nu zo graag wegrennen van hier, maar ik zou het waarschijnlijk toch niet halen. 'Ik vind het prima. Waar wil je dat gaan 'bespreken' dan?' vroeg ik toen aan hem.

    [ bericht aangepast op 26 dec 2013 - 19:36 ]


    That is a perfect copy of reality.

    Liam James Payne.

    'Dan zal ik wel bang zijn hé?' Siste ze tegen me. 'Ja, doe maar.' Zei ik. 'Geloof me. Die hebben het te druk met andere dingen en daarbij ben ik mijn mobiel vergeten' Zei ze. 'Ik hoop het voor je, en als je je bedenkt leen je mijn mobiel maar even.' Zei ik, want die agenten hier was wel het laatste wat ik wou. Ze knikte heel even, en keek naar de deur. 'Ik vind het prima. Waar wil je dat gaan 'bespreken' dan?' Vroeg ze. 'Gewoon gezellig hier.' Zei ik nogal sarcastisch. Ik was echt niet zo stom als die politie dat ik een speciale vergader en of verhoor kamer had. Mijn Maffia vriendjes mogen best weten dat ik iemand gevangen houd, en mogen het plan om de MI6 tegen te houden best weten, graag zelfs dan kunnen ze me helpen.


    How far is far

    Charlie Lea Montgomery

    'Ja, doe maar' zei hij toen ik vroeg of ik bang moest gaan zijn voor hem. Ik rolde even met mijn ogen. 'Dat zal dan lang gaan duren' zei ik tegen hem. 'Geloof me. Die hebben het te druk met andere dingen en daarbij ben ik mijn mobiel vergeten' zei ik nadat hij zei dat ik de andere agenten moest zeggen dat ze me niet moesten gaan zoeken. 'Ik hoop het voor je, en als je je bedenkt leen je mijn mobiel maar even' zei hij toen. 'Ik zal er wel even over nadenken' zei ik toen tegen hem. Dat kwam op hetzelfde neer als: Nooit en te nimmer ga ik hun dat melden, bekijk het, maar goed, dat wist hij niet. 'Ik vind het prima. Waar wil je dat gaan 'bespreken' dan?' vroeg ik toen. 'Gewoon gezellig hier' zei hij nogal sarcastisch. 'Dacht ik al' zei ik toen zuchtend. Ik zag mijn wapens naast hem op de stoel liggen en ik greep mijn kans. Ik pakte mijn mes en pistool weer en sloeg hem zo hard mogelijk tegen zijn slaap aan. Payne viel voor me neer en ik bond hem stevig vast aan de stoel. Daarna rende ik het hoofdkwartier uit. Ik rende van straat door straat tot dat ik ver genoeg weg was en weer opgelucht kon ademhalen. Ik was weer vrij, die goedgelovige sukkels. Ik pakte mijn mobiel, die ik wel bij me had en stuurde Jace een berichtje dat ik was losgekomen en borg hem daarna weer goed op.

    [ bericht aangepast op 26 dec 2013 - 21:20 ]


    That is a perfect copy of reality.

    Liam James Payne.

    'Dat zal dan lang gaan duren' Zei ze, en ik negeerde het. 'Ik zal er wel even over nadenken' Zei ze, en ik knikte. 'Dacht ik al' Zei ze zuchtend, en keek naar haar wapens, en voordat ik het wist had ze ze terug gepakt, en sloeg ze mij hard tegen mijn slaap aan zodat ik op de grond viel. 'Fuck!' Schreeuwde ik, en zag dat ze wegrende. Dom kind, ze had me niet echt goed vast gemaakt, want binnen een paar seconden was ik vrij. Ik pakte mijn revolver, en rende naar buiten. Ik keek om me heen, hopelijk was ze nog niet weg. Ik hield mijn revolver al in de aanslag. Fuck, waarschijnlijk was ze al aardig ver. Gelukkig heb ik een goede conditie. Ik rende een paar straten uit, en ik had haar nog steeds niet gevonden, toen ging ik maar in een of andere straat even op de stoep zitten om even uit te rusten. Die ben ik kwijt. Als mijn baas ervan hoorde hoe dom ik wel niet was gewe- Wacht eens even, is dat haar niet? Ik zag een meisje iets verder op met haar mobiel. Ik grijnsde en liep voorzichtig naar haar toe, en sloeg haar echt hard op haar hoofd zodat ze weer eens neer viel. 'Zo makkelijk kom je niet van me af darling.' Zei ik, en hing haar over mijn schouder om haar mee te nemen. 'Ik geef toe, zo makkelijk was je niet om te vinden, maar ik ben nog altijd sneller.' Zei ik.

    [ bericht aangepast op 26 dec 2013 - 22:49 ]


    How far is far

    Charlie Lea Montgomery

    Ik had nog maar net mijn mobiel opgeborgen toen ik een harde en pijnlijke klap op mijn hoofd voelde. Ik zakte weer in elkaar en de hoofdpijn werd weer erger. Ik voelde het om mij heen draaien en ik voelde nog zachtjes hoe ik werd opgetild. 'Zo makkelijk kom je niet van me af darling' hoorde ik Payne zeggen en ik voelde hoe ik over zijn schouder gehesen werd. 'Ik geef toe, zo makkelijk was je niet om te vinden, maar ik ben nog altijd sneller' zei hij toen. Ik zuchtte weer en beet op mijn lip. Mijn leven was nu voor goed over. Hij zou me waarschijnlijk nu onmenselijk strak vastbinden en me nooit meer losmaken. 'Ben ook blij jou weer te zien' zei ik sarcastisch terwijl ik nog steeds alles om mij heen zag draaien. Ik had geen idee wat hij ging doen, maar een ding is zeker, ik zou binnen een no time weer vastgeketend zitten aan die verdomde stoel, en waarschijnlijk zou dat touw ook nog is twintig keer zo strak zitten als dat hij daarvoor had gezeten.


    That is a perfect copy of reality.