• Ik heb dit idee al een paar keer voorbij zien komen in andere topic's dus leek het mij handig om hier ook echt een suggestie van te maken.

    De suggestie is dan ook het opdelen van het RPG-forum in categorieën. En dan denk ik aan 3 categorieën.
    - Fanfiction
    - Realistisch
    - Fantasy

    Het is ook een stuk makkelijker zoeken naar een RPG naar wens gezien er veel en veel meer fanfic RPG's zijn en het soms zo lastig zoeken is naar een RPG met onbekende personen.

    Edit:
    ander voorstel:
    Een fanfic en non-fanfic subforum.

    [ bericht aangepast op 24 dec 2013 - 23:39 ]


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    Je kan ook een Fantasy - Fanfiction hebben, waar moet je het dan plaatsen?

    Maar alsnog is het wel een goed idee...


    Ik neem even afstand van Quizlet, sorry. Ik stop met alle RPG's.

    Rawiyah schreef:
    Je kan ook een Fantasy - Fanfiction hebben, waar moet je het dan plaatsen?

    Maar alsnog is het wel een goed idee...


    Daarom, dan zou ik gewoon fanfic en non-fanfic subfora maken. Niet meer.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Assassin schreef:
    Idk, het kan wel heel overzichtelijk zijn, maar aan de andere kant vind ik het ook niet nodig.


    The thing you do mean something to people -Ncis

    Lijkt me een goed idee, maar aangezien je ook een fanfic-fantasy kan hebben zou het makkelijkste zijn om gewoon fanfiction en niet fanfiction dingen te maken lijkt mij. Vooral omdat er HEEEEEEL veel fanfictions zijn en als je juist opzoek bent naar een OP rpg dat soms best irritant kan zijn


    It's very important for you to believe that you are the one

    ImaCreep schreef:
    Lijkt me een goed idee, maar aangezien je ook een fanfic-fantasy kan hebben zou het makkelijkste zijn om gewoon fanfiction en niet fanfiction dingen te maken lijkt mij. Vooral omdat er HEEEEEEL veel fanfictions zijn en als je juist opzoek bent naar een OP rpg dat soms best irritant kan zijn


    Eh, ja, dat is net al gezegd.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Ik ben op zich wel voor, maar of het nu een waardevolle toevoeging is, weet ik niet.


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Nikolaevna schreef:
    Ik vind eerlijk gezegd dat het zo wel goed genoeg is. Er moet altijd wel wat veranderen, lijkt het.
    Dus nee, ik ben tegen.


    Sometimes to stay alive, you gotta kill your mind.

    Oh ja juist, eerst topic lezen dan posten niet andersom


    It's very important for you to believe that you are the one

    Tegen. Ik vind het niet zo nodig.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ik ben voor, maar dan inderdaad een fanfic en een non-fanfic subfora.

    Praktisch gezien ben ik tegen.
    Het was al een heel werk om het oude forum RPG te splitsen in al die subfora's toen. Dan moeten we ieder rollentopic e.d. gaan zoeken en verplaatsen. Dat was enorm veel werk en gelukkig hadden we toen een aantal mods die daar tijd voor hadden en dan was het gebeurt op een week/anderhalve week.
    Maar als wij NU ieder topic moeten gaan bekijken en gaan beoordelen welke van de 3 nieuwe subfora's het is, is dat superveel werk voor een team dat nu druk is. Bij de vorige nieuwe opdeling was het nog makkelijk omdat alle speeltopics, rollentopics en klets/overlegtopics het in hun titel hebben staan. Hier moeten we alles grondig lezen en gaan beoordelen en dat neemt superveel tijd in beslag.

    Dus ik ben er praktisch gezien wel tegen.


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Scandal schreef:
    Praktisch gezien ben ik tegen.
    Het was al een heel werk om het oude forum RPG te splitsen in al die subfora's toen. Dan moeten we ieder rollentopic e.d. gaan zoeken en verplaatsen. Dat was enorm veel werk en gelukkig hadden we toen een aantal mods die daar tijd voor hadden en dan was het gebeurt op een week/anderhalve week.
    Maar als wij NU ieder topic moeten gaan bekijken en gaan beoordelen welke van de 3 nieuwe subfora's het is, is dat superveel werk voor een team dat nu druk is. Bij de vorige nieuwe opdeling was het nog makkelijk omdat alle speeltopics, rollentopics en klets/overlegtopics het in hun titel hebben staan. Hier moeten we alles grondig lezen en gaan beoordelen en dat neemt superveel tijd in beslag.

    Dus ik ben er praktisch gezien wel tegen.

    Maar normale users zouden toch ook kunnen helpen? Ik neem aan dat de mensen die het een goed idee vinden allemaal wel mee zouden helpen met minstens een paar rpg's te classificeren.


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Festus schreef:
    (...)
    Maar normale users zouden toch ook kunnen helpen? Ik neem aan dat de mensen die het een goed idee vinden allemaal wel mee zouden helpen met minstens een paar rpg's te classificeren.
    ik bied mij aan


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    Scandal schreef:
    Praktisch gezien ben ik tegen.
    Het was al een heel werk om het oude forum RPG te splitsen in al die subfora's toen. Dan moeten we ieder rollentopic e.d. gaan zoeken en verplaatsen. Dat was enorm veel werk en gelukkig hadden we toen een aantal mods die daar tijd voor hadden en dan was het gebeurt op een week/anderhalve week.
    Maar als wij NU ieder topic moeten gaan bekijken en gaan beoordelen welke van de 3 nieuwe subfora's het is, is dat superveel werk voor een team dat nu druk is. Bij de vorige nieuwe opdeling was het nog makkelijk omdat alle speeltopics, rollentopics en klets/overlegtopics het in hun titel hebben staan. Hier moeten we alles grondig lezen en gaan beoordelen en dat neemt superveel tijd in beslag.

    Dus ik ben er praktisch gezien wel tegen.


    Ik ben ook tegen, al zou een fanfic/overige RPG scheiding wel handig kunnen zijn, maar niet per se nodig. Ik vind het wel prettig zo.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Ik ben voor.