• -

    [ bericht aangepast op 14 dec 2014 - 13:17 ]


    Years of love have been forgot. In the hatred of a minute. - Edgar Allan Poe

    Ik weet hoe je je voelt dat maak ik ook mee. Vooral op school.
    Daar verlies ik dan veel mijn zelfvertrouwen.
    En als ik dan soms wil lachen is het geen echtte lach.
    Van binnen voel ik me dan ook ongelukkig en kan ik geen weg met mezelf : (

    Tips heb ik niet echt.

    Als je wilt praten? :)


    I love Cameron Bright,Nick Jonas,Joe Jonas,Kevin Jonas,

    Maak een lijstje met je sterke punten (zowel uiterlijk als innerlijk).
    Als je je dan nog eens onzeker voelt, lees het dan of zeg het in je hoofd op.


    I am not going to be a star, I am going to be a legend - Freddie Mercury

    Ik ken het gevoel, ik ben ook erg onzeker over mezelf omdat ik altijd de grond in geboord werd. En daardoor ben ik nog steeds onzeker.
    Ik heb niet echt tips, maar als je wilt praten, mijn pb staat altijd open (:

    Humphries schreef:
    Ik ken het gevoel, ik ben ook erg onzeker over mezelf omdat ik altijd wel is de grond in geboord werd. En daardoor ben ik nog steeds onzeker.
    Ik heb niet echt tips, maar als je wilt praten, mijn pb staat altijd open (:


    16 - 09 - '17

    Bohemian schreef:
    Maak een lijstje met je sterke punten (zowel uiterlijk als innerlijk).
    Als je je dan nog eens onzeker voelt, lees het dan of zeg het in je hoofd op.


    Normal is an illusion. What's normal for the spider, is chaos for the fly.

    Ik ken dat gevoel absoluut doordat ik elke dag wel verwijten naar mijn hoofd krijg.

    Heel veel sterkte ermee. Jammer genoeg heb ik niet veel advies voor je.

    [ bericht aangepast op 25 dec 2013 - 23:58 ]


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Same feeling here, gelukkig iets minder erg.
    Ik wilde dat ik advies voor je had, dat kan ik namelijk ook wel gebruiken.

    Ik zie trouwens dat je 16 bent, toen ik in mijn puberteit zat was ik echt 100X onzekerder dan nu... So it does get better.


    I am an idiot, I move.

    Wat mij heeft geholpen is om mezelf te dwingen iedere avond mezelf recht aan te kijken in de spiegel en een complimentje over mezelf te maken. Iets wat ik goed gedaan had die dag, of iets wat ik mooi vond aan mezelf, etc. Misschien iets voor jou? Het klinkt heel suf, maar mij hielp het echt. (: Good luck!


    We need a bigger boat.

    Ik kamp zelf met een eetstoornis, dus ik denk niet dat ik de juiste persoon ben om daar iets over te zeggen. Sterkte, ik weet hoe je je voelt.


    ars moriendi

    Gestalt schreef:
    Same feeling here, gelukkig iets minder erg.
    Ik wilde dat ik advies voor je had, dat kan ik namelijk ook wel gebruiken.

    Ik zie trouwens dat je 16 bent, toen ik in mijn puberteit zat was ik echt 100X onzekerder dan nu... So it does get better.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    ahhh, puberteit. Ook al is het een ongelooflijke kak, onzekere en veranderende periode, probeer van elk moment te genieten en/of te leren.
    en voor die onzekerheid... Ik zou zeggen, trek je minder aan van de buitenwereld en onthou dat je uiterlijk, punten, hobby's of wat dan ook je niet definiëren als persoon. Al is dat makkelijker gezegd dan gedaan en is dat iets dat je met de tijd leert, enkel geven om de personen die er toe doen.


    Maybe we should doubt our fears instead our dreams.

    Dankjewel allemaal voor jullie tips en steun (flower) mijn pb staan ook altijd open voor jullie!

    [ bericht aangepast op 28 dec 2013 - 18:05 ]


    Years of love have been forgot. In the hatred of a minute. - Edgar Allan Poe