• Ik vond hier nog geen topic over dus open ik er eentje.=D
    Hier kun je dus je gekregen kerstcadeaus en de kerstcadeaus die je hebt gegeven posten.=)

    Ik heb van mijn ouders, broer en zijn vriendin drie keer rituals shampoo met bodylotion en olie gekregen, een sjaal en een bijdpassende muts, one direction en justin bieber parfum, een drie in een boek en een extra boekje, badschuim met lipgloss en bodylotion, een kussen wat je in de magnetron kan opwarmen, twee 24hours lipstick, een haarklem met diamantjes, twee armbandjes van de six en een ring.



    Daarnaast heb ik van mijn opa 100 euro gekregen en van mijn opa en oma 50 (inclusief wat geld voor me rapport.)

    Ik ben erg blij met mijn cadeaus ondanks dat er dingen bij zitten die ik niet vroeg en er een kleinigheid mist die ik graag had gehad, ik weet immers dat er mensen zijn die niet eens kerst kunnen vieren. Ik wil dus ook niet ondankbaar overkomen.=)

    Ik heb mijn broer een boek en een fles drank gegeven, mijn vader ook een fles drank, mijn moeder een flesje parfum en mijn broers vriendin een huispak.=)

    [ bericht aangepast op 25 dec 2013 - 21:20 ]


    You were born original, don't die as a copy.

    Ik heb helemaal niets gekregen, maar wel iets met Sinterklaas.


    I am an idiot, I move.

    Jij hebt veel dingen gekregen zeg, mijn moeder heeft dingen verstopt in het huis, maar ik heb ze allemaal al gevonden en dat zijn er maar twee of drie. Verder geeft andere familie/vrienden me niets en vieren we het ook niet echt. Meer krijg ik ook niet met kerst.
    Met Sinterklaas kreeg ik niets.

    [ bericht aangepast op 25 dec 2013 - 20:34 ]


    Some people are art and do art at the same time

    Ik heb dit jaar een nieuwe telefoon gekregen, maar normaal gesproken krijg ik niets omdat mijn vader vandaag jarig is.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Gestalt schreef:
    Ik heb helemaal niets gekregen, maar wel iets met Sinterklaas.


    There is nothing more badass than being yourself

    Wij doen nooit aan cadeaus met kerst. En als we het wel deden, dan nog had ik dit jaar vast niets gekregen.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Ik heb the world book op happiness, de nieuwste cd van stomae, een fleeze-dekentje en een gedichtenboek gekregen. En mijn oma heeft een pull voor me gebreid (:
    Ik ben hier echt héél blij mee en ik hoop dat het niet te verwend overkomt. Ik weet dat wij op dit vlak zeker geluksvogels zijn die erg veel krijgen.


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Wij doen geen cadeautjes met kerst en aan Sinterklaas doen wij al helemaal niet. We doen wel aan cadeaus met Nieuwjaar; met andere woorden: ik moet mijn cadeau(s) nog krijgen. (:

    [ bericht aangepast op 25 dec 2013 - 20:43 ]


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Gestalt schreef:
    Ik heb helemaal niets gekregen, maar wel iets met Sinterklaas.


    Take risks and conquer your fears.

    Ik heb alle drie de dvd’s van LoTR gekregen, het boek 'Under the Dome' van Stephen King, het boek 'Stad van Glas' van Cassandra Clare, een boekenbon van vijftien euro, nieuwe oortjes, een kerstmis kruik {omdat ik het altijd koud heb}, een Boeddha beeldje, een pot drop, nieuwe handschoenen en een lampje voor als ik nog in bed wil lezen. Bij mij thuis koopt iedereen iets voor elkaar van tien euro maar wij vieren Sinterklaas niet. :33

    - Een bak met "To Do" erop voor al mijn brieven en shit, want dat blijft altijd slingeren.
    - Playboy VIP body Spray
    - Amando Noir After Shave (Hier ben ik echt heel blij mee).
    - Chocolade met pistache en chocolade met hazelnoot
    - Een nieuwe portommenee
    - Nivea Men Badspul (zoals elk jaar)
    - Kaarten (100 euro in totaal)
    - Een boek van Youp van 't Hek

    Ik had mezelf ook nog getrakteerd op een paar nieuwe covers voor mijn telefoon + een grotere batterij.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Ik heb een Lush gift set gekregen met drie badbommen erin, The fault in our stars, een set met 12 geurkaarsen, Little Mix's album 'Salute, een New Look voucher, een Amazon voucher en £55. Ik ben overal heel dankbaar voor en heel blij mee :')


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    Wij doen niet aan cadeaus met kerst. Al is het wel een traditie dat we een kraslot krijgen.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Vacilando schreef:
    Wij doen nooit aan cadeaus met kerst. En als we het wel deden, dan nog had ik dit jaar vast niets gekregen.


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Ik heb 2 spullen uitbreidingen gekregen van de Sims 3. Een bevestiging van de Reservatie van de Sims 4. Euhm een tegoed bon van 250 punten voor de Sims Store :3 Euhm de nieuwe CD van Fall Out Boy en de deluxe soundtrack van Frozen. Euhm Een Once Upon A Time box met de eerste 2 seizoenen. Dan nog De Walking Dead Game & The Last Of Us. Style van Lauren Conrad. Vogue Covers een boek met Covers van alle magazines van de afgelopen 50 jaar. Owja Prism van Katy Perry. Euhm Catching Fire met harde originele kaft aangezien mijn boek aan diggelen ligt onderhand :3 Owja de nieuwe Elle & Vogue. En nog Mascara van Chanel, oogschaduw, lipstick en nagellak. Owja nog een paar boeken over Marilyn Monroe, Audrey Hepburn, Twiggy en de geschiedenis van Disney. Ow en ik heb een Mockingjay ketting gekregen en mijn Pijl & boog. En tja mijn kado die ik vandaag kreeg was een Spiegel Reflex camera van Canon :3

    Wij vieren geen sinterklaas aangezien mijn familie grotendeels uit Schotland,Engeland en Ierland komt :3 Dus vandaar die hoeveelheid cadeaus.


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    Ik heb een ketting uit Nieuw-Zeeland, een koptelefoon en als belangrijkste een recurve boog gekregen :'D


    Stenenlikker