• Ik vond hier nog geen topic over dus open ik er eentje.=D
    Hier kun je dus je gekregen kerstcadeaus en de kerstcadeaus die je hebt gegeven posten.=)

    Ik heb van mijn ouders, broer en zijn vriendin drie keer rituals shampoo met bodylotion en olie gekregen, een sjaal en een bijdpassende muts, one direction en justin bieber parfum, een drie in een boek en een extra boekje, badschuim met lipgloss en bodylotion, een kussen wat je in de magnetron kan opwarmen, twee 24hours lipstick, een haarklem met diamantjes, twee armbandjes van de six en een ring.



    Daarnaast heb ik van mijn opa 100 euro gekregen en van mijn opa en oma 50 (inclusief wat geld voor me rapport.)

    Ik ben erg blij met mijn cadeaus ondanks dat er dingen bij zitten die ik niet vroeg en er een kleinigheid mist die ik graag had gehad, ik weet immers dat er mensen zijn die niet eens kerst kunnen vieren. Ik wil dus ook niet ondankbaar overkomen.=)

    Ik heb mijn broer een boek en een fles drank gegeven, mijn vader ook een fles drank, mijn moeder een flesje parfum en mijn broers vriendin een huispak.=)

    [ bericht aangepast op 25 dec 2013 - 21:20 ]


    You were born original, don't die as a copy.

    Square schreef:
    Leuk! ^^

    Wij hebben Sinterklaas gevierd, dus thuis doen we met Kerst niet aan cadeautjes. In Duitsland vieren ze echter juist wel Kerst met cadeaus en doen ze vrijwel niets aan Sinterklaas, en morgen ga ik voor Tweede Kerstdag naar de Duitse kant van de familie. Meestal krijgen we daar nog iets kleins van mijn oma. Vroeger was het meestal een spelletje of zo, maar sinds een paar jaar vaak gewoon een tasje met wat fruit, noten, een heleboel chocola en wat geld, want dat is wat gemakkelijker te organiseren met acht tieners als kleinkinderen, haha. (:


    Acht? sow he, grote familie haha.=)


    You were born original, don't die as a copy.

    Ik heb een Titanic puzzel gekregen :Y) Maar normaal doen we niet aan kerst, alleen omdat mijn opa er was kregen we dit jaar wel een cadeautje :)


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Het boek Allegiant van Veronica Roth, een library box van Harry Potter met daarin de drie extra boeken in de reeks, eyeliner en mascara, een speciale dagcrème, een jurk en bijpassende colbert en een waardebon van bol.com.

    Voor mijn broer heb ik The walking dead game gekocht, voor mijn zusje Midnight memories van One direction en voor mijn moeder een uitgebreid scrabble-pakket.


    Searching heavens for another earth

    100 euro, maar ik heb geen idee wat ik ervan moet kopen D:. Ik weet al dat ik 60 euro aan iets, maar ik heb geen idee met de andere 40 .


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Taiteilijan schreef:
    Het boek Allegiant van Veronica Roth, een library box van Harry Potter met daarin de drie extra boeken in de reeks, eyeliner en mascara, een speciale dagcrème, een jurk en bijpassende colbert en een waardebon van bol.com.

    Voor mijn broer heb ik The walking dead game gekocht, voor mijn zusje Midnight memories van One direction en voor mijn moeder een uitgebreid scrabble-pakket.


    Allegiant.<3_<3
    Meh kan niet wachten totdat die in het Nederlands uit is.D:

    [ bericht aangepast op 26 dec 2013 - 0:09 ]


    You were born original, don't die as a copy.

    Heel veel (Amerikaans en Brits) snoep/eten en fanta Fruit Twist yaaay
    Daarnaast twee iPhone hoesjes, yankee candles, een boekje over hoe je dieren kan tekenen, en een kleine bowling baan lol


    As travars

    SPECS schreef:
    (...)

    Allegiant.<3_<3
    Meh kan niet wachten totdat die in het Nederlands uit is.D:


    Ik zei nog zo tegen mezelf: je hebt de hele serie in het Nederlands gelezen, dat ga je bij Allegiant ook doen. Maar ik kon het niet weerstaan... :c


    Searching heavens for another earth

    We hadden ook al Sinterklaas gevierd, dus dit was een erg aangename verrassing (:


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Valleys schreef:
    Wij vieren alleen Sinterklaas met cadeaus.


    26 - 02 - '16

    Taiteilijan schreef:
    (...)

    Ik zei nog zo tegen mezelf: je hebt de hele serie in het Nederlands gelezen, dat ga je bij Allegiant ook doen. Maar ik kon het niet weerstaan... :c


    Ik helaas wel.='D Niet spoilen eh!=P


    You were born original, don't die as a copy.

    Wij vieren Kerstmis en nieuwjaar pas zaterdag in één dag, omdat mijn vader in de horeca werkt en het dus heel erg druk is op die typische feestdagen. Ik heb dus nog geen cadeautjes gekregen, maar ik kan hieronder wel al neerzetten wat ik gekocht heb :]

    - broer: blauwe Chirokousen
    - nichtje: Jip en Janneke verhalenboek
    - mama: cd Clouseau
    - papa: Gunther D's botsautomix
    - oma: boek
    - opa: fles rode porto
    - peter: assortiment Belgische chocolade en andere lekkere dingen (hij woont in Nederland)


    Pedras no caminho? Guardo todas, um dia vou construir um castelo.

    Ik heb echt hele leuke dingen gehad en ben er echt super blij mee (:

    De boekenserie Beatiful Creatures
    Een pyjama
    Dvd This is us 1D
    Parfum (our moment 1D en playboy)
    Drank (Bacardi Razz en Trojka)
    Drie staatsloten
    Veel chocola
    Een bon om mn nagels te laten doen
    Best veel geld
    Portemonnee
    Een etentje bij mn broer thuis
    Kleren
    En ik mag van de zomer vier weken spaans gaan volgen aan een talenschool in het buitenland (deel betalen mn ouders)

    Ik heb het boek "vel" van Joost Vandecasteele, een koffiethermos met uitltjes (yessssss) en 30 euro. Grote cadeau's krijgen we met Nieuwjaar, en omdat bij mijn vriend lootjes worden getrokken en hij mij had, geeft 'ie wat extra's met Nieuwjaar.
    En ik heb iedereen een gedichtje geschreven, een een tosti-ijzer aan mijn schoonzus gegeven (ik had haar). Oh, en een Lannister hoofdtelefoon en klein boekje met 52 redenen waarom ik van hem hou aan mijn vriend gegeven. De grote cadeau's geef ik ook pas met Nieuwjaar :)


    Maybe we should doubt our fears instead our dreams.

    The Hobbit op blue-ray en Just Dance 4 voor de Wii


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    ik heb twee steen goede films van johnny depp gehad voor me collectie (platoon en edward scissorhands). Onderbroeken, sokken, huissokken, een thee potje met kopje er onder en een boek


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]