• Ik vond hier nog geen topic over dus open ik er eentje.=D
    Hier kun je dus je gekregen kerstcadeaus en de kerstcadeaus die je hebt gegeven posten.=)

    Ik heb van mijn ouders, broer en zijn vriendin drie keer rituals shampoo met bodylotion en olie gekregen, een sjaal en een bijdpassende muts, one direction en justin bieber parfum, een drie in een boek en een extra boekje, badschuim met lipgloss en bodylotion, een kussen wat je in de magnetron kan opwarmen, twee 24hours lipstick, een haarklem met diamantjes, twee armbandjes van de six en een ring.



    Daarnaast heb ik van mijn opa 100 euro gekregen en van mijn opa en oma 50 (inclusief wat geld voor me rapport.)

    Ik ben erg blij met mijn cadeaus ondanks dat er dingen bij zitten die ik niet vroeg en er een kleinigheid mist die ik graag had gehad, ik weet immers dat er mensen zijn die niet eens kerst kunnen vieren. Ik wil dus ook niet ondankbaar overkomen.=)

    Ik heb mijn broer een boek en een fles drank gegeven, mijn vader ook een fles drank, mijn moeder een flesje parfum en mijn broers vriendin een huispak.=)

    [ bericht aangepast op 25 dec 2013 - 21:20 ]


    You were born original, don't die as a copy.

    Ik ben zó blij met mijn kerst cadeaus :3

    1. een onesie
    2. veter sleehakken
    3. ketting met bijpassende oorbellen
    4. een sjaal
    5. een geurkaars

    I'm happy ^^


    'The best way to predict the future is to create it'.

    Het enige wat ik deze kerst heb gekregen is extra vet. :Y)


    Regret is for pussies. Shit happens. Deal with it.

    Ik heb gekregen.. Ehm.. Veel boeken! De Divergent serie, the book thief, World War Z. Wat dvd's (Platvoet! OMFG PLATVOET! En de grote vriendelijke reus!). Een enorm mooie bedel voor mijn bedelarmband (:

    En dan, als kersen op de taart een Moleskine limited edition The Hobbit lined rulebook en een nieuwe laptop (:


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.