• Ik ben geïrriteerd aan het raken van het trucje dat mijn internet nu weer uithaalt. Sinds ik mijn laptop vandaag heb aangezet, is het enige wat ik te zien krijg als ik internet gebruik en een nieuwe pagina open een 'privacy update' of 'privacy report', iets in die richting.
    Hij komt te voorschijn bij elke pagina die ik op: bij de Quizlet startpagina, zodra ik naar mijn profielpagina ga, naar mijn stories, zelfs toen ik het tabblad opende om een nieuw topic aan te maken, kwam hij tevoorschijn. Het irriteert me mateloos en ik krijg het niet weg.
    Zodra ik naar 'settings' ga, de optie die naast 'close' staat, kom ik bij de privacy settings van internet explorer in het algemeen.
    Ik gebruik juist internet explorer omdat mijn laptop flipt als ik chrome gebruik, maar ik heb het er wel opstaan aangezien ik anders niet bij mijn mail kan.
    Weet iemand hoe ik het wegkrijg?



    Tevens laat mijn laptop het niet langer toe dat ik inzoom. Ik had de grootte altijd op 125% staan aangezien ik dat fijner vind. Dat kan ik nog wel instellen als ik een nieuw tabblad heb geopend en nog niet de webpagina waar ik heen wil, heb aangegeven, maar zodra ik naar Quizlet ga, kan ik enkel nog kiezen uit zoom in, zoom out, en custom. Als ik zoom in dan krijg ik gelijk een grootte die immens groot is. Ik kan hier geen print screen van maken though --'
    Dit probleem vind ik minder erg dan het eerste probleem dus als daar eerst naar gekeken kan worden?

    Edit: Ik ben nu overgeschakeld op Opera en die werkt perfect, dus ik blijf deze voortaan maar gebruiken (:

    [ bericht aangepast op 26 dec 2013 - 12:57 ]


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Ik zou het niet weten, ik heb een hekel aan IE en gebruik het niet meer. Misschien kan je beter Firefox installeren, of Opera. Zelfs op mijn oude laptop die eeecht crappy was liep Opera supergoed en het is een fijne browser.


    Your make-up is terrible

    Ik zal nog even wachten wat anderen zeggen, Nikki, en dan houd ik Opera even in gedachten (:


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Opera is inderdaad een goede browser, die erg snel is en nooit freezet, wat ik met Firefox altijd had. Ik zou ook gewoon van browser veranderen, dat deed ik ook toen mijn IE raar begon te doen.


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Waarom gebruik je geen chrome en adblock? Ik zie het logootje onderin D:


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Ik heb nooit IE gebruikt, maar naast Chrome is Opera dan de beste. Ik raad je aan die te gebruiken, want blijkbaar wilt je IE gewoon niet meer.


    Some people are art and do art at the same time

    Ubiquitous schreef:
    Waarom gebruik je geen chrome en adblock? Ik zie het logootje onderin D:

    Ik gebruik juist internet explorer omdat mijn laptop flipt als ik chrome gebruik, maar ik heb het er wel opstaan aangezien ik anders niet bij mijn mail kan.

    Staat in de beginpost :'D


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Oh haha, drie keer overheen gelezen, ben niet zo scherp vandaag! Hmm, firefox en opera zijn nog opties dan (:


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Ik heb Opera nu gedownload (: Ik heb de melding gelukkig niet gehad, als ik via Opera ook gewoon op mijn mail kan, gaat in ieder geval Chrome er weer af want dat is alleen maar ellende :'D


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis