• Hoi allemaal!


    Het einde van 2013 is in zicht en, bij wijze van spreken, we kunnen 2014 al zien! Om een beetje die gezellige geforceerde december-sfeer (grapje) erin te houden, leek het mij leuk om een eindejaarsberichtje hier achter te laten voor iemand op Quizlet, of een groep (er zijn hier menig hechte topicgroepen) van users e.d. tegen wie jij wat moois wilt zeggen, die je wilt bedanken, iets wil vragen e.d. Gewoon, omdat het kan en met de bedoeling om dit in 2014 voort te zetten. Lekker cliché en zo zoet dat de tanden eruitvallen, maar mijn kiezen braken al bij het Koningsboek, dus dit zou er in principe nog bij kunnen. :'D

    Liefs,
    Myke


    [ topic verplaatst door een moderator ]


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Omdat ik nu eindelijk tijd heb om het uitgebreid te doen.

    Een speciaal bedankje aan;
    Lexi -illegaal-: Omdat je er altijd voor me was, ook in de moeilijke tijden. Je hebt me nooit alleen gelaten, ook al duwde ik je weg. Je bleef me steunen en ik kan je niet genoeg bedanken voor dat. Samen met Nicole hebben we die Up All Night- Night gedaan en ik zou het zo weer willen doen. Je bent een apart geval, geen gewoon meisje. Je bent speciaal en hebt ook je eigen speciale gedachtes. Maar dat maakt je een geweldig persoon. I love you Alex, happy new year.
    Nicole -OwhmyNiall-: Ook aan jou, omdat je er voor me was. Ik kan je niet genoeg bedanken voor de dingen die je voor me hebt gedaan. We kennen elkaar nu al bijna een jaar. Nee, ik heb geen zin om opnieuw alles te berekenen, laten we afronden op een jaar. En er zaten veel up's and down's in, maar dat maakt het niet minder leuk. Dear Nicole, stay exactly where you are, cause you are per-fect.
    Gabs -Boilesen-: Omdat je de best human being thing in the world bent, verdien je ook een speciaal bedankje. I love you baby. Je bent mijn lichtpuntje geweest in dit jaar, bedankt daar voor. Zonder jou zou ik een geheel ander persoon zijn. Je bent een lieverd Gabe, bedankt voor het gezellige jaar. Hopelijk kunnen we elkaar ook weer helpen in het volgende jaar. <3
    Marlijn&Aniek (of Aniek&Marlijn) -Starckey&MeIlark-: Ik ga jullie tegelijk doen omdat jullie beide twee lieve engeltjes zijn die evenveel voor me betekenen, wich means lots. Jullie mogen dan wel een tweeling zijn, maar toch zijn jullie heel verschillend. Ik heb jullie nooit verdrietig gezien, en hoop dat ook nooit te hoeven. Jullie zullen altijd een goed voorbeeld voor me blijven. Hopelijk kan ik er ook eentje voor jullie zijn.
    Crystal -Begin-: Ook al ken ik je nog niet zo lang, je bent toch een speciaal persoon voor me. Je hebt me echt geholpen en ik zou niet zonder je kunnen. Je mag dan wel jonger zijn, maar je bent wel een stuk wijzer dan ik waarschijnlijk ooit zal worden. Je bent een klein schatje en ook al praten we niet zo vaak, het is altijd gezellig. Ik hoop dat je weet hoeveel je voor me betekend, want ik ben niet zo goed in het uiten ervan..
    Miriam -Brashares-: Jij bent gewoon een geweldig persoon, van binnen én van buiten. Ik hou van je, waag het niet dat te vergeten. Ik ken je nu al langer dan een jaar en we hebben nooit echt ruzie gehad, wel dan? Ik hoop dat je altijd bij me zal blijven, al word het steeds lastiger. Maar een nieuw jaar vol nieuwe kansen, ik vind wel een weg.
    Naomi&Julian -Sk8erBoy&Amonaris-: Door het jaar heen heb ik jullie verloren, maar jullie waren de liefste personen die ik ooit heb gehad. Ook al praten we niet meer door bepaalde redenen, ik zal voor altijd van jullie houden. Het is niet echt iets om trots op te zijn, maar na al deze tijd zou ik jullie nog steeds terug willen. 2014 zal dan ook waarschijnlijk zonder jullie zijn, maar maak er het beste van. Ik wil Naomi even bedanken voor het geven van het beste half jaar in mijn leven, het zal nooit meer hetzelfde zijn zonder jou. Julian, jij bent gewoon een cutiepie. Ik weet zeker dat je nog weet hoe we samen 'vochten' tegen de rest, en het was echt leuk om te doen. Lots of love, Ness.


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    Disnerd schreef:
    Lieve Brooke, ook al ben je. Iet meer op Quizlet en gaat jou een waanzinnige toekomst tegemoet na je opname, ik wil je alsnog in gedachte bedanken voor de conversaties waar ik enorm veel plezier aan heb beleefd. Ik baal ervan dat ik alsmaar vergat te antwoorden op je PB's en GB's en toen ik weer online was, je al hier weg was. Stom van mij, maar het leven gaat door en ik hoop dat het je goed zal vergaan. Liefs, Myke

    Lieve Sofie, bedankt dat je me hebt laten ervaren dat samenwerken heel prima gaat en zelfs online heel goed. Bedankt dat je mij nu bijna 2 jaar geleden hebt opgevangen en we nu bijna 2 jaar later nog steeds contact hebben. Bedankt voor er gewoon zijn, de leuke gesprekken, het samenwerkingsverband en je enthousiasme als persoon. c: Liefs, Myke (Sofie alias Amon)

    Dankjewel Myke, ik vind het heel lief dat je dat zegt. Hoelang we elkaar ook niet spreken, er blijft altijd iets tussen ons, en dat voelt goed. :'D
    Jij ook bedankt voor de blijvende gesprekken die soms maanden duren, maar dan blijven we reageren ^^


    Deep inside, I've never felt alive

    Marie (Woodley), Denise (Kayal), Naomi (Barker), Lisa (Tenacious), Melissa (Heap), Iris (Guinness), Jacco (Jaymes) en andere die ik nu vergeten ben, omdat jullie super awesome mensen zijn en niet te vergeten ook fijne tegenspeelsters/ -spelers zijn om tegen te RPGen c:
    Nori (Combattant), Ellen (Saviorself en vele andere, ik ken jullie niet goed, maar ik weer honderd procent zeker dat jullie fantastische meiden zijn! <3
    Nynke - schrijf ik je naam goed? - (Orchard), jij maakt echt geweldige covers. Dat meen ik echt. Verder vind ik je ook een super meid. En nee, dit is niet omdat je nog nergens bij stond, maar omdat ik het echt meen c:

    Wish you all an happy 2014! x

    [ bericht aangepast op 27 dec 2013 - 22:45 ]


    That is a perfect copy of reality.

    HaIcyon schreef:
    Marie (Woodley), Denise (Kayal), Naomi (Barker), Lisa (Tenacious), Melissa (Heap), Iris (Guinness) en andere die ik nu vergeten ben, omdat jullie super awesome mensen zijn en niet te vergeten ook fijne tegenspeelsters zijn om tegen te RPGen c:
    Aawh, wat aardig dat je ook aan mij denkt, HAHAHA


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    HaIcyon schreef:
    Marie (Woodley), Denise (Kayal), Naomi (Barker), Lisa (Tenacious), Melissa (Heap), Iris (Guinness) en andere die ik nu vergeten ben, omdat jullie super awesome mensen zijn en niet te vergeten ook fijne tegenspeelsters zijn om tegen te RPGen c:
    <3 lief!


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    Jaymes schreef:
    (...)Aawh, wat aardig dat je ook aan mij denkt, HAHAHA

    HAHA. I knew it :Y)
    Ik ga het aanpassen, hehe :3


    That is a perfect copy of reality.

    HaIcyon schreef:
    (...)
    HAHA. I knew it :Y)
    Ik ga het aanpassen, hehe :3
    Aaawh, wat lief (bloos)


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Vuelie schreef:
    Oh, en ook even wat persoonlijke wensen voor wat mensen uit mijn vriendenlijst (sorry, niet iedereen, anders wordt het echt te veel :x ):

    Aan Dooddoenervo omdat ik hoop dat hij in 2014 nog steeds de aardigste (en enige) Dooddoener van heel Quizlet blijft,
    Aan Sofie (Amaretto) opdat ze volgend jaar niet te veel zondigt aan de amaretto,
    Aan Suuz (Ancore) omdat ik haar veel succes wens met Rick,
    Aan Eef (Arendelle), want ze is een geweldige meid die ik het allerbeste wens,
    Aan Aline (Cage) omdat ik haar echt graag beter wil leren kennen,
    Aan Sarah (Eleven), Marthe (Fullmetal), Melissa (Vacilando) en de andere awesome mensen die nog niet in mijn vriendenlijst staan, opdat ze niet te veel (of juist wel) zullen spammen in het awesome topic dat een stuk minder awesome zonder hen zou zijn,
    Aan Kim (Snowmn), want ik vind het echt knap van haar dat ze de Daily Prophet leidt en omdat ze gewoon geweldig is,
    Aan Inge (Square) omdat ze de glimlach op mijn gezicht kan toveren met haar geweldige schrijfsels en ik haar veel succes wens met haar stories,
    Aan Gail (Jingle) omdat ze een schat van een meid is en ik hoop dat ze in 2014 nog meer zin heeft in mijn gastenboek volspammen,
    Aan Sylvie (Syliam) omdat ik wil dat ze volgend jaar opnieuw op nummer een staat op mijn lijst van liefste mensen op Quizlet,
    Aan Leah (Latier) omdat ze een heel intelligent iemand is en ik haar veel succes met alles wens
    En aan Fanny (FiIi), aangezien ze altijd voor me klaarstaat en ik wil dat ze dat volgend jaar weer doet.

    En natuurlijk aan iedereen, omdat jullie een geweldig 2014 verdienen en ik hoop dat het ook zo wordt!


    Nou :c


    'The best way to predict the future is to create it'.

    Barnabas schreef:
    Ik wil iedereen bedanken dat ze mij hebben vermaakt met hun topics, berichten en gifs. Hopelijk zijn jullie volgend jaar weer net zo hilarisch en hysterisch als dit jaar.
    Child; Ik wil jou een heel fijn jaar toewensen en hopelijk gaat het leven bergopwaarts met weinig dalen. (:
    De andere mensen wens ik persoonlijk wel een gelukkig nieuwjaar. :v


    Aww <3


    Nu ga ik even persoonlijker doen.

    Barnabas: Ik vind je een geweldig mens, je bent humoristisch, grappig en je kan altijd goede adviezen geven. Je wilde altijd naar me luisteren en me helpen. Ik vind het geweldig dat je er zo vaak voor me was. Jouw steun betekende dit jaar veel voor me. Ik wens je een geweldig 2014 toe en ik hoop dat je een lieve jongen ontmoet waar je gelukkig mee word.

    Arendelle: Ik heb altijd gezellig met je kunnen praten via gastenboek berichtjes. Ik vind je een superlief persoon en ik vind dat je het erg goed doet als moderator zijnde. Ook heb je het dit jaar flink moeilijk gehad, voor zover ik heb gezien, en ik hoop dan ook dat je een geweldig jaar gaat hebben volgend jaar.

    Marshall: Ik heb respect voor je dat je altijd van die goede rpg posts kan maken, je kan ook goede rpg's maken qua verhaallijn. Ik genoot ervan om met je te mogen rpg'en. Ik wens je een geweldig 2014 toe vol leuke rpg's en dat er een hoop leuke dingen mogen gebeuren.

    Avarosa: Het was leuk om League of Legends met je te spelen. Voor zover ik je heb meegemaakt vind ik je super aardig. Je weet ook altijd dingen mooi te verwoorden en dat is een goede eigenschap. Ik wens ook jou een geweldig 2014 toe.

    Fullmetal: Ik ken jou via rpg's die ik heb gemaakt, die helaas telkens doodliepen, en via het awesome topic. Ik wil even zeggen dat ik je een awesome persoon vind. Je bent heel erg aardig en ik vind ook dat je heel goed kan rpg'en. Ik wens je een super awesome 2014 toe.

    Assassin: Ik heb diep respect voor alle momenten dat je me hebt willen helpen, al was het met reacties op een topic of via een privéberichtje. Ik waardeer alle steun die ik van je heb gehad. Ik heb ook gemerkt dat jij niet zo'n makkelijk jaar hebt gehad en ik hoop dan ook dat je een geweldig nieuw jaar zal hebben en dat er hopelijk wat moeilijkheden zullen verdwijnen.

    Sheridan: We hebben samen een story geschreven, die we nooit hebben afgemaakt. Ik vond het een leuke tijd en ik hoop dan ook dat we ooit nog een keer samen een story zullen schrijven. Ook jij hebt mij enorm gesteund toen ik het moeilijk had. Heel erg bedankt daarvoor, ik waardeer alle steun die ik van je heb gekregen. Ik hoop dat je een fantastisch nieuw jaar zal hebben.

    Dooddoenervo: Met jou heb ik die weddenschap. Moge de beste winnen! Ik hoop dat je een geweldig nieuw jaar zal hebben met een hoop positieve dingen.

    Aragog: Wat kan jij fantastisch schrijven! Diep respect daarvoor. Ik waardeer het enorm erg dat ik ook van jou enorm veel steun heb gehad toen ik het moeilijk had. Dankjewel daarvoor. Ook wens ik je een super fijn nieuw jaar.

    Okammy: Ik vind je een hilarisch persoon. Je wist me dit jaar altijd aan het lachen te krijgen met je geniale foto's en reacties. Ik wens je een hilarisch nieuw jaar en ik hoop dat je volgend jaar ook van de partij zal zijn met je geniale reacties en foto's.

    Square: Je kan zo mooi schrijven. Ik genoot van je stories die je zo geniaal in elkaar zette. Ik wens je een jaar vol inspiratie toe.


    26 - 02 - '16

    Ik zit nu al bijna drie jaar op Q. In die drie jaar heb ik zoveel leuke mensen leren kennen, ik kan me niet eens herinneren hoe. De meesten daarvan zitten helaas niet meer op Q, maar een paar mensen nog wel. Dat zijn de mensen met wie ik af en toen nog praat hier, verder doe ik niet echt iets speciaals. Ik zit hier niet bij bepaalde topics of whatever en ben ik ook minder actief dan eerst. Maar de mensen met wie ik praat heb ik wel (redelijk) goed leren kennen. Ook al is het misschien voor die mensen heel weinig, het betekent wel veel voor mij dat wij elkaar op zo'n manier toch ontmoet hebben. Ik ga hier geen namen neerzetten, ook omdat de helft al van Q af is, maar die mensen die dit lezen en mij kennen weten zelf wel of zij daarbij horen.

    En iedereen: Alvast een gelukkig 2014 :')

    Wauw. Nu voel ik me pas vriendloos. (cat) Met zo'n gevoel ga ik 2014 in.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Orchard schreef:
    Wauw. Nu voel ik me pas vriendloos. (cat) Met zo'n gevoel ga ik 2014 in.


    Naw, wil je vriendjes worden? :]


    'The best way to predict the future is to create it'.

    Orchard schreef:
    Wauw. Nu voel ik me pas vriendloos. (cat) Met zo'n gevoel ga ik 2014 in.


    Ik ben ook nergens genoemd hoor (cat)

    In het bijzonder een nieuwjaarsgroet aan Savoirself. Ga zo door en je bent 'n topwijf.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Orchard schreef:
    Wauw. Nu voel ik me pas vriendloos. (cat) Met zo'n gevoel ga ik 2014 in.

    Ik ben ook nergens genoemd nog, so yeah. Know your feeling.


    That is a perfect copy of reality.