• TOPIC ZEVEN, LADS.



    De lijst heb ik een up-date gegeven, maar ik weet niet zeker of ik het goed heb gedaan met de usernames. Dus als jullie hier even naar willen kijken, heel graag. Geen idee hoe Tension, Memoria en Coockies momenteel heten. Wie moet er trouwens nog in de lijst komen, of juist eraf?

    De leden:
    Frodo = Bes
    Morticia = Maia
    Whitmore = Anne
    Tension = Shirley
    Starckey = Marlijn
    Nefretiti = Hanne
    Castellan = Carlijn
    Memoria = Aniek
    Coockies = Demi
    Katl1 = Katleen
    Merrow = Justine
    Kyubey = Daniela
    Sheridan = Fren
    TeamNosh = Rosaline/Roos
    Wiarda = Jip
    dayxdreamer = Evi
    Hybris = Berna
    Tomliinson = Rani
    xBoselfje = Isa

    [ bericht aangepast op 27 dec 2013 - 18:06 ]


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Valkyries schreef:
    (...)
    Gefeliciteerd!!!!!! *O*


    Thank joe, thank joe (bloos)*O*


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Twine schreef:
    Ik heb mijn hertentamen gehaald :Y)

    I knew you could do it!


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    CrueIIa schreef:
    (...)
    I knew you could do it!


    Hihi <3 (A)


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Vandaag een tentamen gehad van een zwaar (klote scheikundig) vak. Ik was nog nooit zo blij met weekend :Y)

    Hoe is het met de andere Q-writertjes? :3


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    I really need a hug right now.
    Ik heb een tentamen waar ik echt my very best voor gedaan heb, niet gehaald (huil)


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Whitelaw schreef:
    I really need a hug right now.
    Ik heb een tentamen waar ik echt my very best voor gedaan heb, niet gehaald (huil)


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    Whitelaw schreef:
    I really need a hug right now.
    Ik heb een tentamen waar ik echt my very best voor gedaan heb, niet gehaald (huil)

    Ah, shit, dat is echt balen.
    Kan je het nog herkansen?


    "You can't cancel Quidditch!" - Oliver Wood

    Kreynta schreef:
    (...)
    Ah, shit, dat is echt balen.
    Kan je het nog herkansen?


    10 april, maar 9 april heb ik ook al een herkansing, dus ik baal gewoon enorm.


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Whitelaw schreef:
    I really need a hug right now.
    Ik heb een tentamen waar ik echt my very best voor gedaan heb, niet gehaald (huil)

    N'awh. *gives you a tight hug*
    Je hebt in elk geval je best gedaan, en beter dan dat kan het niet.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Meh, ik ben echt veel te inactief hier :'D Maar goed, ik heb ook gewoon echt veel te weinig tijd. Maar om het een beetje goed te maken, voor de nieuwsgierigen heb ik twee leuke foto's van Thomas. Die dus doodgraag helpt, en de handen uit de mouw wilt steken.
    We zijn vandaag bij m'n ouders geweest, en die zijn dus bezig met de tuin :'D En dus wilde Thomas natuurlijk helpen, zoals ieder weekend als we daar zijn. Normaal gesproken helpt hij met wat rondschuppen van zand of kiezelstenen in de kruiwagen, maar vandaag was opa bezig met een veel interessanter machien, en dat wilde Thomas toch ook eens proberen XD

    Eerst met opa, maar daarna toch alleen :'D




    Hij wordt echt zo snel groot (bloos)


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    Awwwww, wat cute <3
    En zo typisch kind :3 lief lief lief :)


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Ruskow schreef:
    Awwwww, wat cute <3
    En zo typisch kind :3 lief lief lief :)

    Het was echt kei geweldig om hem bezig te zijn, en zo fier dat hem was omdat hem ermee mocht helpen (bloos)


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    Ahw, wat is Thomas stoer bezig, haha.
    Ik vond het kind al schattig, maar nu bedenk ik me dat hij een Belgisch accent heeft - wat hem zo mogelijk nog schattiger maakt. :'D


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Genest schreef:
    Ahw, wat is Thomas stoer bezig, haha.
    Ik vond het kind al schattig, maar nu bedenk ik me dat hij een Belgisch accent heeft - wat hem zo mogelijk nog schattiger maakt. :'D

    Hij heeft inderdaad een heel hoog schattigheid gehalte :3 Gehe klein beetje stoefen over m'n doetske mag wel, I guess XD


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    Ach joh, een klein beetje valt nog als acceptabel te zien. Op stage was er een vrouw die haar kind helemaal de hoogte in prees en haar kind was niet eens schattig.


    Quiet the mind, and the soul will speak.