• Love is something unpredictable,
    You can't force it.
    But you also can't go away from it.
    Love can happen on the most unpredictable times.
    But when it happens,
    You don't wanna lose it.
    What happens if love is forbidden?
    Would you fight for it,
    Or would you let her go?


    Twee verschillende werelden worden op proef gezet als er mensen verliefd worden. De bende, en de rijke mensen. Ze ontmoeten elkaar, merken dat ze nog niet eens zo erg zijn. Maar wat gebeurd er als ze verliefd worden? Zullen ze het doorzetten of zal de een de ander verlaten? En wat als de anderen het horen? Vriendschap en vertrouwen worden erg op de proef gesteld. Verboden liefdes zijn overal te vinden als je goed kijkt. Maar wat gebeurt er als anderen er achter komen?


    Rijke mensen:

    - Cameron Tomas Yorkwill ll 1,2 ll Bootin
    - Ylias Fresco McAllistar ll 1,4 ll CityOwl
    - Elliot Samuel Yorkwill ll 1,5 ll Raccoon
    - Drew Adams Willemson || 1,9 || Dangerx
    - Steven Lucian Merlyn || 1,8 || Bheliom
    - Aiméé Christina Miller ll 1,6 Orbis
    - Nicole Rosella Martinez || 1,8 || Kayal
    - Allison Elizabeth Caers || 1,7 || JustLovegood
    - Dawn Mary Claire || 1,7 || XSoulmatesX
    - Noelle Elizabeth Thronaes || 1,5 || Meliora

    Bendemensen:

    Leider: Jack Ryan DiCaprio || 1,4 || SnowFrost

    - Justin James Skye || 1,2 || Kendizzzzle
    - Morrison James Nickelson || 1,4 || Inermis
    - Alexander Joshua Rodrigues || 1,4 || Raccoon
    - Luke Bonvie || 1,7 || XSoulmatesX
    -
    - Leah May || 1,2 || Aevitas
    - Elina Catharina Restapo || 1,9 ||Candira
    - Elena Alicia Abernathy || 1,5 || Elvithien
    - Megan Kath Crowley || 1,5 || Dangerx
    -

    Regels:

    # Zo'n 200 woorden per post. Dat is makkelijk haalbaar.
    # Bestuur alleen je eigen personage.
    # Max. 2 rollen per persoon.
    # Alleen ik mag topics aanmaken tenzij ik er iemand voor aanwijs.
    # 16+ mag, maar hou het netjes.
    # Minimaal 1 keer in de week reageren, anders gaat de rpg dood.
    # Enjoy.(:

    De bendemensen wonen gezamelijk in een oud huis. Wat meer afgelegen van de stad. Het is een oud huis, dus er is ook niet heel veel luxe omdat ze ook niet een van rijksten zijn. Al zijn ze ook niet arm. Meestal komen ze aan geld door te stelen of aan eten. De rijken wonen natuurlijk in rijke wijken bij hun ouders.
    We beginnen gewoon in het dagelijkse leven en er komt binnen een paar dagen een feest waar iedereen naar toe gaat.

    [ bericht aangepast op 13 jan 2014 - 17:35 ]


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki

    Dangerx schreef:
    (...)

    [Me? :3 ik begin wel opnieuw dus de naam van Megan is nu Rose]


    Is prima, sorry late reactie. Heb je ook nieuw karakter, uiterlijk?


    Everything is illuminated by the light of our past.

    Bootin schreef:
    (...)

    Is prima, sorry late reactie. Heb je ook nieuw karakter, uiterlijk?


    Karakter blijft hetzelfde, maar het model word Nina Dobrev als Kathrine Pierce


    "I don't have sweet dreams.. I have beautiful nightmares" †

    Luke Bonvie II Bendelid:

    ik zag dat ze gekwets werd, maar dat was nooit mijn bedoeling geweest. ik bedoelde gewoon dat zij en ik niet samen konden zijn, ookal als we naar de boekenwinkel gingen. Even serieus, ik kon toch niet als een bende lid zomaar met iemand die rijk was samen in een boekenwinkel gaan. Mijn reputatie stond wel op het spel. Ze zei gedag en ze liep weg. Meteen had ik spijt wat ik had gezegd, maar ik kon niet anders. Als een iemand mij zag met haar gingen ze me meteen ondervragen en alles en kwam zij wel in gevaar en dat wou ik niet. ik zuchtte en haalde mijn hand door mijn haar. Ze moest het gewoon maar snappen, zij en ik horen niet bij elkaar. Wacht.. luke, concentreer je. Ik heb helemaal geen gevoelens voor haar. ik was nu al helemaal door de war. Ze snapten het gewoon niet. Ik zag dat ze snel weg liep en ik schudde mijn hoofd. We zullen vast elkaar nog wel zien en dan probeer ik het wel uit te leggen. Ze moest niet zo onzeker zijn. Ik keek even om me heen en zag dat Alex en Jack nog met de meiden bezig waren, heel eerlijk ik wou niet meer met meiden praten. Ik liep gewoon door, ik kijk wel wat ik ging doen. Anders ging ik maar naar huis.

    (Iemand voor Luke?)


    One Who Travels A Higher Path.