• Love is something unpredictable,
    You can't force it.
    But you also can't go away from it.
    Love can happen on the most unpredictable times.
    But when it happens,
    You don't wanna lose it.
    What happens if love is forbidden?
    Would you fight for it,
    Or would you let her go?


    Twee verschillende werelden worden op proef gezet als er mensen verliefd worden. De bende, en de rijke mensen. Ze ontmoeten elkaar, merken dat ze nog niet eens zo erg zijn. Maar wat gebeurd er als ze verliefd worden? Zullen ze het doorzetten of zal de een de ander verlaten? En wat als de anderen het horen? Vriendschap en vertrouwen worden erg op de proef gesteld. Verboden liefdes zijn overal te vinden als je goed kijkt. Maar wat gebeurt er als anderen er achter komen?


    Rijke mensen:

    - Cameron Tomas Yorkwill ll 1,2 ll Bootin
    - Ylias Fresco McAllistar ll 1,4 ll CityOwl
    - Elliot Samuel Yorkwill ll 1,5 ll Raccoon
    - Drew Adams Willemson || 1,9 || Dangerx
    - Steven Lucian Merlyn || 1,8 || Bheliom
    - Aiméé Christina Miller ll 1,6 Orbis
    - Nicole Rosella Martinez || 1,8 || Kayal
    - Allison Elizabeth Caers || 1,7 || JustLovegood
    - Dawn Mary Claire || 1,7 || XSoulmatesX
    - Noelle Elizabeth Thronaes || 1,5 || Meliora

    Bendemensen:

    Leider: Jack Ryan DiCaprio || 1,4 || SnowFrost

    - Justin James Skye || 1,2 || Kendizzzzle
    - Morrison James Nickelson || 1,4 || Inermis
    - Alexander Joshua Rodrigues || 1,4 || Raccoon
    - Luke Bonvie || 1,7 || XSoulmatesX
    -
    - Leah May || 1,2 || Aevitas
    - Elina Catharina Restapo || 1,9 ||Candira
    - Elena Alicia Abernathy || 1,5 || Elvithien
    - Megan Kath Crowley || 1,5 || Dangerx
    -

    Regels:

    # Zo'n 200 woorden per post. Dat is makkelijk haalbaar.
    # Bestuur alleen je eigen personage.
    # Max. 2 rollen per persoon.
    # Alleen ik mag topics aanmaken tenzij ik er iemand voor aanwijs.
    # 16+ mag, maar hou het netjes.
    # Minimaal 1 keer in de week reageren, anders gaat de rpg dood.
    # Enjoy.(:

    De bendemensen wonen gezamelijk in een oud huis. Wat meer afgelegen van de stad. Het is een oud huis, dus er is ook niet heel veel luxe omdat ze ook niet een van rijksten zijn. Al zijn ze ook niet arm. Meestal komen ze aan geld door te stelen of aan eten. De rijken wonen natuurlijk in rijke wijken bij hun ouders.
    We beginnen gewoon in het dagelijkse leven en er komt binnen een paar dagen een feest waar iedereen naar toe gaat.

    [ bericht aangepast op 13 jan 2014 - 17:35 ]


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki

    || Even voor iedereen. Ik ga iedereen een bericht sturen, vooral degene die meiden spelen want sommigen reageren bijna niet, waardoor het ongelukkig loopt met de hoeveelheid jongens die er zijn. Ik ga iedereen nu een bericht sturen met de vraag of ze nog mee willen doen. ||


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki

    Justin James Skye.

    "Ik heb geen idee wat we moeten doen." zei Megan en ze slikte. 'Ik ook niet' grinnikte ik. Ze beet op het randje van haar onderlip, en keek me aan. Daarna glimlachte ze, en kneep haar ogen licht samen waarna ze haar handen op mijn borstkas legde. Hoe kan zo'n lief, leuk meisje nou verliefd op mij worden? 'Dus...zijn we nu samen?' vroeg ik, en beet op mijn lip. Wat is dit ongemakkelijk. 'Ik wou dat ik hier bij jou kon blijven.' zuchtte ik. Bij haar voelde ik me gerespecteerd, en ik hou nu al van haar ook al ken ik haar pas sinds van morgen. Ik geloofde eerst niet in liefde op het eerste gezicht, maar nu toch echt wel. Het begon allemaal toen ik te laat voor de trein kwam, en ze me naar binnen trok. 'Ik ken je pas sinds vanmorgen, maar ik hou van je.' zei ik met een lichte grinnik. Het is best vreemd dat ik haar pas sinds vanmorgen ken, en we nu al zo hier staan. Ik wou dat ik hier kon werken, maar ik weet niet of dat überhaupt mogelijk is. Ik wil zo dicht mogelijk bij Megan blijven.


    How far is far

    Luke Bonvie II Bendelid:

    Deze meid was echt apart en heel eerlijk wou ik haar wel wat beter leren kennen. Het was raar, dat ik zo'n meisje ontmoeten op de straat en dat we gewoon een praatje met elkaar maakten. Misschien was het voorbestemd? Nee, wat zeg ik nou toch. Ik hoorde wat ze vervolgens zei en dacht even bedenkelijk. Mijn maten hadden het er over, op zich hield ik wel van feestjes, maar het lag er gewoon aan wie mijn gezelschap was. 'Op zich, hou ik wel van een feestje, maar het ligt eraan wie mijn date is. Op dit moment heb ik nog niemand, helaas, dus moet ik even kijken of ik wel ga' leg ik haar uit. 'Waarom heb jij er geen zin in?' vroeg ik nu en keek haar vragend aan. Ze was schattig hoe ze zo verlegen en tegelijkertijd speels deed. 'Of heb je niemand of heb je iemand, maar wil je niet met die gene?' vroeg ik nu, ook wat speels. Misschien had ze wel niemand? En vond ze het gewoon niet leuk om in haar eentje te gaan of ze had iemand alleen wou ze niet met diegene gaan, dat kon ook nog. 'Je moet wel goed gezelschap hebben tijdens het feest, anders vermaak je je niet' zei ik vervolgens en keek haar wat onderzoekend aan.


    One Who Travels A Higher Path.

    Elliot Samuel Yorkwill

    'Elliot' zei Dawn en ik keek haar even kort aan.Ik had nu echt geen zin in een preek... 'Ik begrijp je heel goed, maar als je steeds om alles een wedstrijd maakt met Cameron dan gaat het op het einde jou en het meisje ten koste vallen Ik snap je, dat je een meisje wilt die perfect voor jou alleen is, maar als je zo'n instelling hebt dan vind je haar nooit' zei ze zuchtend en mokkend staarde ik voor me uit. 'Ik wil niet dat jij hieronder lijdt, want ik gun je het aller beste.' zei ze vervolgens gemeend en liet haar vinger over mijn kaak glijden waardoor ik haar wel moest aankijken. 'Je moet een meisje hebben, waarbij jij je goed bij voelt, uiteindelijk gaat het om jou en niet om Cameron' zei ze zacht en ik wende mijn blik weer even af. 'Er is vast wel een meisje waarbij je je goed voelt' vergvolgde ze en zachtjes schudde ik mijnn hoofd. Het leek gewoon hopeloos. 'Jij moet gelukkig zijn en gaat om jou nu, niet om hem. Hij vind heus wel zijn weg' zei ze vervolgens. 'Niemand is perfect, Elliot' Besefte mijn vader dat maar. Cameron was voor hem de perfecte zoon. Cameron deed nooit iets verkeerd. Elliot was altijd diegene die alles verkeerd deed. 'Wees gewoon jezelf en dan vind je het wel'zei ze weer en ik keek haar even kort aan. "Misschien wel ja." mompel ik zacht, gewoon om aan een ander gespreksonderwerp te komen.

    (sorry, ik heb weinig inspiratie, XSoulmatesX jij mag kiezen wat ze nu gaan doen ^^ )


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Kendizzzzle schreef:
    Justin James Skye.

    "Ik heb geen idee wat we moeten doen." zei Megan en ze slikte. 'Ik ook niet' grinnikte ik. Ze beet op het randje van haar onderlip, en keek me aan. Daarna glimlachte ze, en kneep haar ogen licht samen waarna ze haar handen op mijn borstkas legde. Hoe kan zo'n lief, leuk meisje nou verliefd op mij worden? 'Dus...zijn we nu samen?' vroeg ik, en beet op mijn lip. Wat is dit ongemakkelijk. 'Ik wou dat ik hier bij jou kon blijven.' zuchtte ik. Bij haar voelde ik me gerespecteerd, en ik hou nu al van haar ook al ken ik haar pas sinds van morgen. Ik geloofde eerst niet in liefde op het eerste gezicht, maar nu toch echt wel. Het begon allemaal toen ik te laat voor de trein kwam, en ze me naar binnen trok. 'Ik ken je pas sinds vanmorgen, maar ik hou van je.' zei ik met een lichte grinnik. Het is best vreemd dat ik haar pas sinds vanmorgen ken, en we nu al zo hier staan. Ik wou dat ik hier kon werken, maar ik weet niet of dat überhaupt mogelijk is. Ik wil zo dicht mogelijk bij Megan blijven.


    || @Dangerx + Kendizzzzle: Jullie personages zijn allebei van dezelfde bende, het was de bedoeling om iets met een rijke te krijgen. Dus dat kan niet. Misschien als het later uitgaat, dan kan het. Maar let hier wel even op dat - dat niet kan. ||


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki

    Dawn Mary Claire II Rijk:

    Door zijn hele houding en door zijn gemopper, proestte ik uit van het lachen. 'Jij bent echt hopeloos' zei ik lachend en natuurlijk wist Elliot dat het goed bedoeld was. 'Oke, mopperkont, we gaan wat doen' zeg ik meteen. Ik stond op en trok hem met moeite hem mee. Zachtjes gaf ik hem een klapje op zijn borst, als teken dat hij recht moest gaan staan en gaf hem ook een klap op zijn kont, als teken dat hij moest gaan lopen. Hij kon dit echt wel hebben van mij, we hadden zulke momenten wel en daar konden we altijd om lachen. Ik wist van zijn hele vader situatie en ik wou dat hij gelukkig kon zijn. Ik pakte zijn hand en liep samen met hem door het park. Wat konden we doen? Ik wou sowieso dat Elliot zich beter voelden en dat hij niet meer ging mopperen. 'Zullen we gewoon weer naar de stad toe gaan?' vroeg ik dan. 'Misschien zien we wel wat leuks en kunnen we altijd nog wat drinken' stel ik vervolgens voor. Ik was tenminste blij dat het lekker weer was. We wandelen weer naar de stad en misschien kon ik zo wel iemand vinden ook voor het feest. Ik hoopte maar niet dat Elliot achter kwam dat ik nog niemand had, dat wou ik echt niet. Hij zou zich dan zorgen om mij maken, terwijl ik dat helemaal niet wou, dat hij dat deed.


    One Who Travels A Higher Path.

    NCIS schreef:
    (...)

    || @Dangerx + Kendizzzzle: Jullie personages zijn allebei van dezelfde bende, het was de bedoeling om iets met een rijke te krijgen. Dus dat kan niet. Misschien als het later uitgaat, dan kan het. Maar let hier wel even op dat - dat niet kan. ||


    [ja dat had ik al door, maar aangezien niet veel mensen echt reageren.. We komen mensen zegmaar te kort.. Maar het kan altijd nog uit gaan]


    Megan Kath Crowley

    Ik glimlachte toen ik hoorde wat hij zei. Het klonk een beetje raar aangezien we elkaar pas kenden, maar het voelde al meteen zo goed. Ik keek hem met een glimlach aan. "Het is misschien raar, maar ik hou ook van jou." Zei ik met een glimlach en bloosde lichtjes. Ik keek hem met een glimlach aan en slikte kort. Ik sloot mijn ogen en deed mijn armen om hem heen. Het was fijn en voelde erg veilig zo. Kon hij maar blijven, dan was het niet zo moeilijk om vanavond gedag te zeggen. "Ja, ik denk dat we dan samen zijn." Zei ik zacht en keek omhoog naar hem. Ik begroef mijn gezicht in zijn shirt en beet zacht op m'n lip. Het voelde zo raar om nu samen met iemand te zijn. Ik wist niet hoe, maar toch was het raar. Ik kende hem nog niet zo heel lang, dus was dit erg wennen. Ik keek hem met mijn blauwe ogen aan. Er bestond dus toch iemand die wel van me kon houden.


    "I don't have sweet dreams.. I have beautiful nightmares" †

    Allison Elizabeth Caers

    'Op zich, hou ik wel van een feestje, maar het ligt eraan wie mijn date is. Op dit moment heb ik nog niemand, helaas, dus moet ik even kijken of ik wel ga' legt hij uit en ik knik zachtjes terwijl ik een lok die uit mijn dot was ontsnapt terug achter mijn oor stak. 'Waarom heb jij er geen zin in?' vroeg hij nu en keek me vragend aan. Ik zucht. ‘Feestjes zijn gewoon niet echt mijn ding ik vind het nogal al druk en onaangenaam.’ Zei ik een beetje beschaamt en keek naar mijn schoenen.'Of heb je niemand of heb je iemand, maar wil je niet met die gene?' vroeg hij wat speels waar door ik zachtjes moest lachen. ‘Ik heb wel iemand ik ga met mijn vriendin en haar vriendje en ik heb zelf ook een date.’ Zei ik vrolijk of ja dat probeerde ik toch want eigenlijk had ik hier echt geen zin in 'Je moet wel goed gezelschap hebben tijdens het feest, anders vermaak je je niet' zei hij vervolgens en keek me wat onderzoekend aan. ‘Ik zal me wel vermaken denk ik.’ Zei ik weer zacht en verlegen en keek eventjes weg. ‘Maar ik ga nu echt naar de boeken winkel.’ Zei ik zachtjes. ‘Eum heb je misschien zin om mee te gaan?’ Vroeg ik verlegen terwijl ik terug naar mijn voeten keek.


    “Destroying things is much easier than making them." Suzanne Collins

    Elliot Samuel Yorkwill

    'Jij bent echt hopeloos' zei ze proestend van het lachje, waardoor ik haar quasi verdrietig met een pruillipje aankeek. 'Oke, mopperkont, we gaan wat doen' zei ze en stond daarna op en trok me vervolgens recht. Ze haf me een klapje tegen mijn borst, en ik deed dan maar mee met haar zodat ze niet over me zou klagen. 'Zullen we gewoon weer naar de stad toe gaan?' vroeg ze. 'Misschien zien we wel wat leuks en kunnen we altijd nog wat drinken' vervolgde ze dan en ik knikte instemmend. "Ja is goed." zei ik met een glimlachje tegen haar. Samen liepen we rustig naar de stad toe waar het al aardig druk begon te worden. "Heb je zin om naar de smoothie bar te gaan?" ik wachtte niet echt op haar antwoord en trok haar meteen mee het kleine en gezellige zaakje binnen. Ik ging zitten bij de bar en klopte naast me als teken dat Dawn erbij moest komen zitten. "Dus wat wil jij ? Ik denk dat ik voor de bosbessen smoothie ga." zei ik dan bedenkelijk terwijl ik de keuzes even bekeek Ik haalde een hand door mijn bruine haren en bestelde dan alvast mijn smoothie en wachte dan op Dawn's bestelling.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    [sorry, maar ik ga megan veranderen en nieuw uiterlijk geven. Ik wil opnieuw met haar beginnen als dat goed is. Ik repost haar info wel op de rollentopic]


    "I don't have sweet dreams.. I have beautiful nightmares" †

    Luke Bonvie II Bendelid:

    Ik hoorde haar aan en knikte op wat ze allemaal zei. Dus ze had een date, maar ze was er niet echt vrolijk over. Nu was ik nieuwschierig wie het was. In ieder geval het was duidelijk dat ze er geen zin in had. Ik op zich wel, ik was benieuwd wie er allemaal kwamen. Ik had vervoer en kleding, alleen een date nog vinden, maar dat kwam wel goed. Anders ging ik wel in mijn eentje. Ik was nu wel meer nieuwschierig geworden hoe ze met andere mensen om ging en hoe zij verder was. Ze had duidelijk mijn intresse en ze was echt lief, maar vooral schattig. Ik zie het wel hoe het loopt en anders ging ik wel met een paar vrienden van me. Ik hoorde wat ze vroeg en keek haar vertwijfelend. Ergens wou ik wel mee met haar, maar mijn reputatie stond op het spel. Wat zou de andere wel niet van me denken? Als ze me zien met een meisje, en vooral als ze wisten dat ze steenrijk was en dat het ook een onzeker meisje was. Dan ben ik er geweest, dan is mijn reputatie naar de maan, dan noemde ze me softie en dat wou ik niet. Ik had al te lang met haar gepraat, denk ik. Ik was ook niet echt een boekentype. Het kon leuk zijn, maar ik deed het niet. Het dacht teveel aan mijn zusje en vooral als ik in de boekenwinkel stond. Ik keek haar weer aan met een neutrale blik van me. 'Sorry, ik moet aan mijn reputatie denken, maar jij veel succes met de boekenwinkel' zeg ik neutraal en zette een paar stappen van haar af. Het wa sgeheel duidelijk, ik was een bendelid en die konden gewoon niet naar de boekenwinkels of wat dan ook toegaan. Wat zullen de mensen dan niet denken? Dadelijk hebben ze al gezien dat ik met haar stond te praten. 'Ik zie je wel een andere keer' zeg ik erachteraan met een flauwe glimlach.

    Dawn Mary Claire II Rijk:

    Ik deed wat Elliot zei en ging naast hem zitten op de barkurk en keek op de menukaart. Ze hadden heerlijke smoohties en ik vond het altijd moeilijk om wat uit te kiezen. Ik hoorde wat Elliot zei en keek hem even lachend aan. Dat nam hij altijd, maar oke. Ik bestelde voor mij een aardbeiensmoothie waar ik eerlijk gezegd helemaal gek van was. Ik hield van aardbeien. Ik keek even rond en het was toch redelijk druk, maar het was gezellig. Na een tijdje kwamen onze smoothies er en ik nam er een slokje uit. Ik maakte een goedkeurend geluidje dat ik het lekker vond. 'Het is echt lekker en verfrissend' zei ik tegen Elliot en keek hem even aan. Ik wou eigenlijk niet meer over het feest praten of over dates, want hij vond dat ook niet leuk meer. Het kwam wel goed en ik moet natuurlijk ook nog een date zoeken. 'Dus hoe is het op school?' vroeg ik maar en keek hem vragend aan. We hadden elkaar alleen maar via sms en What'sapp gesproken dus dit was veel prettiger om elkaar in and outs te horen. Misschien was er wel iets spannends gebeurd tijdens school? Wie weet.


    One Who Travels A Higher Path.

    Wilt iemand met Cameron meeten?


    Everything is illuminated by the light of our past.

    Bootin schreef:
    Wilt iemand met Cameron meeten?


    [Me? :3 ik begin wel opnieuw dus de naam van Megan is nu Rose]


    "I don't have sweet dreams.. I have beautiful nightmares" †

    [Ik meld me af, sorry. Ik was het helemaal vergeten en nu loop ik echt te ver achter.]

    Allison Elizabeth Caers

    'Sorry, ik moet aan mijn reputatie denken, maar jij veel succes met de boekenwinkel' zegt hij neutraal en zette een paar stappen van me af ik keek hem eventjes een beetje gekwetst aan maar keek daarna snel weg. ‘Ow ja ik begrijp het wel het was ook een stomme vraag.’ Zei ik zacht en mijn volle onzekerheid was weer terug. 'Ik zie je wel een andere keer' zegt hij er nog achteraan met een flauwe glimlach maar ik keek niet meer op. ‘We zullen nog wel zien.’ zeg ik nog een beetje gekwetst. ‘Nou dag Luke.’ Zeg ik terwijl ik nog eventjes half glimlach naar hem en daarna weg loop. Ik weet niet waarom ik me zo gekwetst voel. Ik kende die jongen nog niet eens maar toch gaf hij met een goed gevoel ik was zelfs eventjes vergeten dat hij eigenlijk bij een bende hoorde en niet rijk was zoals ik. Maar ja dat makten hij snel genoeg duidelijk. Ik ging zo snel mogelijk naar de boeken winkel kocht de eerste de beste fantasie reeks die ik kon vinden en makten dat ik naar huis ging. Zodat ik gewoon kon gaan lezen met een tas warme thee en heel deze namiddag kon vergeten.


    “Destroying things is much easier than making them." Suzanne Collins