• dat ik die lieve schat van een Amparo ga ontmoeten! :Y) (Inamabilis)
    Na bijna twee jaar is er dan toch een moment gekomen waarop er een mogelijkheid is om elkaar te ontmoeten en ik ben hier zo blij mee, maar tegelijkertijd vind ik het ook wel spannend, aangezien je niet weet hoe je op elkaar zult gaan reageren, want het is nu eenmaal anders in het echt dan wanneer je op quizlet of whatsapp met elkaar praat. <- en dit is één lange zin o.o

    Om dit topic nuttig te houden: Hebben jullie ooit een quizletter ontmoet of zijn jullie dit van plan?


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Nou, het was geweldig super leuk met Ampiee :'D


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Ik heb TommoxLou gemeet en DolgaaiFan is op Quizlet gekomen door mij dus die ken ik ook in real life haha


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Ik heb er best veel gemeet. Alleen de laatste tijd zie ik alleen nog maar Ellen daarvan.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Ik ben met Lene/Nostradamus geweest gaan shoppen deze zomer. ^^

    We wilden ook nog naar de kermis gaan, maar uiteindelijk is dat er niet meer van gekomen. :/ Oh well. Ik hoop dat we in de toekomst eens zullen kunnen afspreken. ^^


    help

    Ik ga Kelpie vrijdag meeten.:Y)


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki

    Leuk is dat he ^^ Ik heb al aardig wat mensen van Quizlet in het echt gezien, zo leuk =3

    Nee ik heb nog nooit iemand ontmoet die ik via Quizlet heb leren kennen!
    Veel plezier samen! :)


    Everything happens for a reason, live it, love it, learn from it! <3

    De meeste mensen met wie ik om ga op Q zijn ook mijn vrienden in real.


    ©1998

    Ik heb ook nog nooit iemand hier gemeet zover ik weet, wil het wel gaan doen sowieso.
    Maar beetje jammer dat de meeste meetings zo ver zijn.

    Ik heb m'n vriendje via quizlet ontmoet!! :D
    Ondertussen zijn ik en Marco (LogitG27) al 1 jaar samen :)
    We zien elkaar zoveel mogelijk en zijn nog steeds best actief op quizlet :)


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Huaso schreef:
    Ik heb m'n vriendje via quizlet ontmoet!! :D
    Ondertussen zijn ik en Marco (LogitG27) al 1 jaar samen :)
    We zien elkaar zoveel mogelijk en zijn nog steeds best actief op quizlet :)


    Awwh wat super lief. Veel geluk samen.

    Ik heb één keer iemand ontmoet via Quizlet, maar ik beschouw haar nu wel als één van mijn beste vriendinnen.
    We zijn ook al samen op vakantie naar Londen geweest. Ik zou nog graag meer mensen via Quizlet willen ontmoeten.
    Het lijkt me ook leuk om een keer naar een Q-meeting te gaan, alleen ik kan nooit op zondag. :c


    You can't have a rainbow, without a little rain.

    Huaso schreef:
    Ik heb m'n vriendjein via quizlet ontmoet!
    Ondertussen zijn ik en MarcoNikki (LogitG27Assassin) al 1 jaarbijna 2,5 jaar samen.
    We zien elkaar zoveel mogelijkzowat elk weekend en zijn nog steeds best actiefextreem actief op quizlet (cat)

    :Y)

    [ bericht aangepast op 11 jan 2014 - 16:06 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Apricity schreef:
    Ik heb ook nog nooit iemand hier gemeet zover ik weet, wil het wel gaan doen sowieso.
    Maar beetje jammer dat de meeste meetings zo ver zijn.


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!