• Nou, hier kunnen we onze duistere plannen smeden. ;3

    Topic 2

    [ bericht aangepast op 30 dec 2013 - 20:57 ]


    Every villain is a hero in his own mind.

    Hohenheim schreef:
    (...)

    Anders is het niet leuk. RPG is inleven en improvisatie,dat gaat niet als je alles al weet ^^

    het kan altijd anders lopen ;)


    A wizzard is never late Frodo Baggins, nor is he urly. he arrives precisely when he means to ~Gandalf

    Hohenheim schreef:
    (...)

    Anders is het niet leuk. RPG is inleven en improvisatie,dat gaat niet als je alles al weet ^^


    Yep, that's right. Maar het is wel altijd handig om afspraken te maken met andere personage's, vind ik ^^

    LakeTown schreef:
    (...)

    Haha, ben je moe? We dachten dat het wel leuk was als Thranduil en Thorin op de zelfde vielen
    Tenminste; volgens mij vond Venomis dat ook goed, maar dat weet ik niet zeker. Venomis?

    Hahahahahaah, ja man. Ik was heel de dag in Amsterdam :'D
    Ja hoor, prima. Dat ze dan allebei op jouw elf vallen?

    [ bericht aangepast op 27 dec 2013 - 21:06 ]


    Caution first, always.

    LakeTown schreef:
    (...)

    Yep, that's right. Maar het is wel altijd handig om afspraken te maken met andere personage's, vind ik ^^


    O, dat doe ik niet, hoor. Ik zie wel of het lukt. En anders vraag ik het op dat moment.


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    Hohenheim schreef:
    (...)

    O, dat doe ik niet, hoor. Ik zie wel of het lukt. En anders vraag ik het op dat moment.


    Wel spannend ^^ Ik vind het knap van je!

    Oropher schreef:
    (...)
    Hahahahahaah, ja man. Ik was heel de dag in Amsterdam :'D
    Ja hoor, prima. Dat ze dan allebei op jouw elf vallen?


    MAAR DAT IS NIET EERLIJK! Nah, just kidding. Lijkt me wel grappig. :Y)


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    FiIi schreef:
    (...)

    MAAR DAT IS NIET EERLIJK! Nah, just kidding. Lijkt me wel grappig. :Y)


    Hahaha, lekker puh :P Oh, how childish ^^

    FiIi schreef:
    Blieb.


    You genious :') Wat een perfecte eerste reactie op ons duistere plannen topic!

    LakeTown schreef:
    (...)

    Haha, ben je moe? We dachten dat het wel leuk was als Thranduil en Thorin op de zelfde vielen
    Tenminste; volgens mij vond Venomis dat ook goed, maar dat weet ik niet zeker. Venomis?


    Ik vond het wel een leuk idee, al zie ik hen er ook wel voor aan te doen alsof ze hetzelfde meisje leuk vinden om de ander te sarren. :'p
    Maar ik wil niet nu al bepalen wie Thorin leuk gaat vinden. Dat kan ik ook niet, overigens. :'p


    Every villain is a hero in his own mind.

    En dat haalt ook een deel van de spanning weg. :')


    Every villain is a hero in his own mind.

    Venomis schreef:
    (...)

    Ik vond het wel een leuk idee, al zie ik hen er ook wel voor aan te doen alsof ze hetzelfde meisje leuk vinden om de ander te sarren. :'p
    Maar ik wil niet nu al bepalen wie Thorin leuk gaat vinden. Dat kan ik ook niet, overigens. :'p


    That's mean for my poor elf! Noh, just kidding, dat snap ik, geen probleem. We zien het vanzelf wel! En anders gaat ze gewoon alleen Thranduil lastig vallen ^^

    [ bericht aangepast op 27 dec 2013 - 21:19 ]

    LakeTown schreef:
    (...)

    That's mean for my poor elf! Noh, just kidding, dat snap ik, geen probleem. We zien het vanzelf wel! En anders gaat ze gewoon alleen Thranduil lastig vallen ^^


    maar das gemeen, dat verdient die arme elf man niet, Thranduil, dat was het :D, dat verdient ie niet


    A wizzard is never late Frodo Baggins, nor is he urly. he arrives precisely when he means to ~Gandalf

    LakeTown schreef:
    (...)

    Tha's meen for my poor elf! Noh, just kidding, dat snap ik, geen probleem. We zien het vanzelf wel! En anders gaat ze gewoon alleen Thranduil lastig vallen ^^

    Ja, we kunnen doen dat Thranduil haar sowieso ziet zitten en dan kijken we wel of Thorin haar ook leuk gaat vinden ^^


    Caution first, always.

    Oropher schreef:
    (...)
    Ja, we kunnen doen dat Thranduil haar sowieso ziet zitten en dan kijken we wel of Thorin haar ook leuk gaat vinden ^^


    Haha, en dan vind ze ze alletwee eikels :') Of in ieder geval Thranduil ^.^*

    [ bericht aangepast op 27 dec 2013 - 21:22 ]

    LakeTown schreef:
    (...)

    Haha, en dan vind ze ze alletwee eikels :') Of in ieder geval Thranduil ^.^*

    Muhh poor Thrandy. Niemand mag hem haha.


    Caution first, always.