• Nou, hier kunnen we onze duistere plannen smeden. ;3

    Topic 2

    [ bericht aangepast op 30 dec 2013 - 20:57 ]


    Every villain is a hero in his own mind.

    Niniel schreef:
    (...)
    PTSD? is dat een ziekte? -^

    Post traumatic stress disorder. Hij is duizenden jaren oud, I don't blame him. :c


    Caution first, always.

    Oropher schreef:
    (...)
    Post traumatic stress disorder. Hij is duizenden jaren oud, I don't blame him. :c

    ohh, ja dat heb je met elven, daarom ben ik blij dat ik een mens ben :D, die wel iets ouder word dan de gemiddelde mens


    A wizzard is never late Frodo Baggins, nor is he urly. he arrives precisely when he means to ~Gandalf

    LakeTown schreef:
    (...)

    Zolang hij dit maar niet gaat doen vind ik alles best (zo isie best wel eng... O.o)


    Sweet lord, dat haar C: We zullen wel zien hahaha.


    Caution first, always.

    Oropher schreef:
    (...)
    Sweet lord, dat haar C: We zullen wel zien hahaha.

    Hij is best sexy, hoor.
    Het is raar om ze even groot te zien. xD


    Every villain is a hero in his own mind.

    Venomis schreef:
    (...)
    Hij is best sexy, hoor.
    Het is raar om ze even groot te zien. xD

    Terwijl Lee Pace zelf echt het schattigste snoepje ooit is hahaha. Daarom ben ik zo gek op zijn versie van Thranduil, ik zie hem nog steeds als Ned the Piemaker :'D


    Caution first, always.

    Het speeltopic

    [ bericht aangepast op 28 dec 2013 - 0:17 ]

    Poeh, he, jullie houden me wel bezig met alles lezen xD


    Stenenlikker

    Hmm, Brennen is het enige personage uit Lothlorien, dus ik beschrijf alles daar wel.
    Al lijkt het me logischer dat er meer dan vier brieven verstuurd worden, omdat er verschillende plekken zijn waar volkeren leven, zo zijn er alleen al drie groepen elven.


    Stenenlikker

    Erebor schreef:
    Hmm, Brennen is het enige personage uit Lothlorien, dus ik beschrijf alles daar wel.
    Al lijkt het me logischer dat er meer dan vier brieven verstuurd worden, omdat er verschillende plekken zijn waar volkeren leven, zo zijn er alleen al drie groepen elven.


    Ja, ach, die kunnen toch onderling communiceren?


    Every villain is a hero in his own mind.

    Oproep voor alle elvenpersonage's RPG Midden Aarde!

    Hallo lieve RPG'ers met elven personage's! (wow lange aanhef ^^)
    Ik zag dat de brieven waren verstuurd naar alle 'leiders' van de volkeren. Maar van de elven, wie is onze leider??? We zijn met 7 elven waarvan 3 uit Mirkwood, 3 uit Rivendell en eentje die rondzwerft! Wie ontvangt de eerste brief en roept dan de anderen op? Ik zat persoonlijk te denken aan Thranduil van Oropher, want dat is een koning en bestaand personage. Hebben jullie nog voorkeuren? Het lijkt me wel handig om hier even over te communiceren voordat we gaan schrijven (^.^*)
    Bedankt!
    LakeTown

    [ bericht aangepast op 28 dec 2013 - 12:17 ]

    Ik dacht er ook aan dat de brief zou eindigen bij Thranduil, aangezien hij een "actief" personage met een schrijver is. Thranduil kan het dan doorcommuniceren.

    LakeTown schreef:
    Oproep voor alle elvenpersonage's RPG Midden Aarde!

    Hallo lieve RPG'ers met elven personage's! (wow lange aanhef ^^)
    Ik zag dat de brieven waren verstuurd naar alle 'leiders' van de volkeren. Maar van de elven, wie is onze leider??? We zijn met 7 elven waarvan 3 uit Mirkwood, 3 uit Rivendell en eentje die rondzwerft! Wie ontvangt de eerste brief en roept dan de anderen op? Ik zat persoonlijk te denken aan Thranduil van Oropher, want dat is een koning en bestaand personage. Hebben jullie nog voorkeuren? Het lijkt me wel handig om hier even over te communiceren voordat we gaan schrijven (^.^*)
    Bedankt!
    LakeTown


    Dat vroeg ik me ook af bij de mensen, er zijn daar ook een paar versprijd, drie in Gondor, 1tje in Lothlorien, 1 in op de grens van the Shire


    A wizzard is never late Frodo Baggins, nor is he urly. he arrives precisely when he means to ~Gandalf

    unox22 schreef:
    Ik dacht er ook aan dat de brief zou eindigen bij Thranduil, aangezien hij een "actief" personage met een schrijver is. Thranduil kan het dan doorcommuniceren.


    Oropher en ik ook, maar de andere elven moeten die eerst ook goed vinden

    En wie van de mensen neemt de brief in ontvangst? Zijn er trouwens nog mensen uit Gondor?


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    Nou, er zijn toch geen andere mensen die een elfenkoning als personage hebben? (: